Nee want ik ben er misschien bij.quote:
Mjah, voor Thijs en Faxie ook niet.. Maar meer zuiderlijk dan komt bijv. Art weer in de problemen..quote:Op zondag 16 november 2014 00:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, dank je.
[..]
Klopt. Utrecht is voor mij namelijk ook niet dichtbij.
Klopt. Maar voor mij nóg verder wegquote:Op zondag 16 november 2014 00:33 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Mjah, voor Thijs en Faxie ook niet.. Maar meer zuiderlijk dan komt bijv. Art weer in de problemen..
Het blijft altijd lastig zo'n meeting in elkaar zetten..
Maar die BBQ kan dan dus niet, want geen tuin/balkonquote:Op zondag 16 november 2014 00:33 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Mjah, voor Thijs en Faxie ook niet.. Maar meer zuiderlijk dan komt bijv. Art weer in de problemen..
Het blijft altijd lastig zo'n meeting in elkaar zetten..
Kom maar hier, gaan we carpoolenquote:Op zondag 16 november 2014 00:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Klopt. Maar voor mij nóg verder weg.
Jij mag vast wel met Fax meerijden toch?quote:Op zondag 16 november 2014 00:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Klopt. Maar voor mij nóg verder weg.
Wel als men bereid zou zijn extra kosten te maken voor dat restaurant in Houten...quote:Op zondag 16 november 2014 00:34 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Maar die BBQ kan dan dus niet, want geen tuin/balkon
Dibs op bovenin de stalquote:Op zondag 16 november 2014 00:35 schreef Royco1 het volgende:
Anders gaan we gewoon een weekend naar Samzz
Oh zo, maar dan moet je daar wel weer heen. En auto's bij mij voor de deur kunnen niet (nja kan wel, maar betaal je je lam aan het dikke centrum tarief)quote:Op zondag 16 november 2014 00:35 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Wel als men bereid zou zijn extra kosten te maken voor dat restaurant in Houten...
Ik dacht even dat je ging zeggen: Dibs op bovenop Samzz. Gelukkig had ik het mis.quote:
Eens. Belachelijke tarievenquote:Op zondag 16 november 2014 00:36 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Oh zo, maar dan moet je daar wel weer heen. En auto's bij mij voor de deur kunnen niet (nja kan wel, maar betaal je je lam aan het dikke centrum tarief)
Nou zijn we benieuwd wat het is.quote:Op zondag 16 november 2014 00:35 schreef artelligence het volgende:
Ik heb Fas zojuist een foto gestuurd. Ik hoop dat ze nu weet dat het altijd erger kan.
De hele nacht bovenop samzz is ook niet fijn.quote:Op zondag 16 november 2014 00:36 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik dacht even dat je ging zeggen: Dibs op bovenop Samzz. Gelukkig had ik het mis.
Dibs op überhaupt een slaapplek.quote:
Goed om te wetenquote:Op zondag 16 november 2014 00:36 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Oh zo, maar dan moet je daar wel weer heen. En auto's bij mij voor de deur kunnen niet (nja kan wel, maar betaal je je lam aan het dikke centrum tarief)
Ik heb geen plek voor zoveel FOK!ers, hoorquote:Op zondag 16 november 2014 00:35 schreef Royco1 het volgende:
Anders gaan we gewoon een weekend naar Samzz
Dat denk ik welquote:Op zondag 16 november 2014 00:35 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Jij mag vast wel met Fax meerijden toch?
Dan wil ik Samzz laptop wel, lekker warmquote:Op zondag 16 november 2014 00:37 schreef Royco1 het volgende:
[..]
De hele nacht bovenop samzz is ook niet fijn.
Gewoon langs Samzz is beter.
In Breda zou ik met geluk een slaapplek hebben. Een vriendin van me woont daar.quote:Op zondag 16 november 2014 00:37 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Goed om te weten
Heeft Utrecht zo'n P&R systeem als Amsterdam en Rotterdam hebben? Volgensmij niet he?
Naast. Niet langs..quote:Op zondag 16 november 2014 00:37 schreef Royco1 het volgende:
[..]
De hele nacht bovenop samzz is ook niet fijn.
Gewoon langs Samzz is beter.
Ja, half. Na half 1 ben je dan alsnog genaaid want kom je niet echt lekker meer naar de P&Rquote:Op zondag 16 november 2014 00:37 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Goed om te weten
Heeft Utrecht zo'n P&R systeem als Amsterdam en Rotterdam hebben? Volgensmij niet he?
Maar die zit vast niet op 5 tot 10 vreemden te wachten?quote:Op zondag 16 november 2014 00:38 schreef artelligence het volgende:
[..]
In Breda zou ik met geluk een slaapplek hebben. Een vriendin van me woont daar.
Dan moeten we stemmen over wie er mag komen.quote:Op zondag 16 november 2014 00:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb geen plek voor zoveel FOK!ers, hoor.
[..]
Dat denk ik wel. En het maakt me ook niet uit verder, hoor. Betekent alleen dat ik niet zo vaak naar meets kan.
Of ze is vrijgezel en juist wel.quote:Op zondag 16 november 2014 00:38 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Maar die zit vast niet op 5 tot 10 vreemden te wachten?
Hahaha nee. En die woont midden in centrum in appartement. Heel veel plek heeft ze ook nietquote:Op zondag 16 november 2014 00:38 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Maar die zit vast niet op 5 tot 10 vreemden te wachten?
Ja, maar als we gaan stappen, dan crashen bij jou, en de volgende dag pas auto halen..quote:Op zondag 16 november 2014 00:38 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, half. Na half 1 ben je dan alsnog genaaid want kom je niet echt lekker meer naar de P&R
Samzz is toch ook warm?quote:Op zondag 16 november 2014 00:37 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dan wil ik Samzz laptop wel, lekker warm
May the odds be ever in your favourquote:Op zondag 16 november 2014 00:39 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dan moeten we stemmen over wie er mag komen.
Of we doen het zoals in the hunger games.
Ja, dan zou het wel kunnen.quote:Op zondag 16 november 2014 00:39 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja, maar als we gaan stappen, dan crashen bij jou, en de volgende dag pas auto halen..
Gratis parkeren op zondag, ondanks koopzondag? Dat zouden ze hier in Rotterdam ook moeten doenquote:Op zondag 16 november 2014 00:40 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, dan zou het wel kunnen.
Nja op zaterdag na 23.uur is het ook gratis. En op zondag ook (nog). Dus dat kan ook nog dan.
Ja, maar ik ben van mening dat zij daar zelf ook nog inspraak over mag hebben en gok dat ik dan niet als 1e keuze uit de bus kom. Dus de laptop klikt ook goed, lekker warmquote:
Ja nog wel. Maar geen idee hoe dat zit met feestdagen en vanaf januari. Zo ver weg denk ik nog niet.quote:Op zondag 16 november 2014 00:41 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Gratis parkeren op zondag, ondanks koopzondag? Dat zouden ze hier in Rotterdam ook moeten doen
Dat is ver weg voor iedereen manquote:Op zondag 16 november 2014 00:41 schreef aeque het volgende:
Dit is vast geen goede locatie voor de meeste mensen:
https://www.google.nl/map(...)7:0x0a2760fee6b090d0
Ik denk eigenlijk dat jij wel als 1e keuze uit de bus komt.quote:Op zondag 16 november 2014 00:41 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, maar ik ben van mening dat zij daar zelf ook nog inspraak over mag hebben en gok dat ik dan niet als 1e keuze uit de bus kom. Dus de laptop klikt ook goed, lekker warm
Jij komt vast je plekje reserveren?quote:Op zondag 16 november 2014 00:42 schreef -Strawberry- het volgende:
Slapen, morgen vroeg op en naar het midden des lands.
Eerst die verbouwplannen maar eens dan, stapje voor stapjequote:Op zondag 16 november 2014 00:42 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja nog wel. Maar geen idee hoe dat zit met feestdagen en vanaf januari. Zo ver weg denk ik nog niet.
Nachttrein naar Rotterdam?quote:Op zondag 16 november 2014 00:39 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja, maar als we gaan stappen, dan crashen bij jou, en de volgende dag pas auto halen..
Moeten we op kamp daar?quote:Op zondag 16 november 2014 00:41 schreef aeque het volgende:
Dit is vast geen goede locatie voor de meeste mensen:
https://www.google.nl/map(...)7:0x0a2760fee6b090d0
Voor mij niet.quote:Op zondag 16 november 2014 00:42 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat is ver weg voor iedereen man
Met die stremmingen van NS de komende maanden? No thanksquote:
quote:Op zondag 16 november 2014 00:43 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Moeten we op kamp daar?
Mijn hemel wat slecht
quote:Op zondag 16 november 2014 00:42 schreef -Strawberry- het volgende:
Don't dwell on it, my friendquote:Op zondag 16 november 2014 00:43 schreef yats het volgende:
Breda had twee jaar geleden gekund bij mijn ex schoonouders. Maar helaas. Daar mogen we mijn ex voor bedanken.
Trustequote:Op zondag 16 november 2014 00:42 schreef -Strawberry- het volgende:
Ja zo kun je op alle slakken zou leggen.quote:Op zondag 16 november 2014 00:44 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Met die stremmingen van NS de komende maanden? No thanks
Dan kom ik bij collega's in de bus uit
Jij bent iig toch al handig als bobquote:Op zondag 16 november 2014 00:46 schreef El_Thijs het volgende:
Ik kan altijd nog wel wat mensen meenemen in de auto mocht dat nodig zijn trouwens. Scheelt parkeerplaatsen.
Bewaar die pure voor mij danquote:Op zondag 16 november 2014 00:47 schreef Faxie het volgende:
Ik ben me misselijk aan het eten aan chocopepernoten
Loop je over?quote:Op zondag 16 november 2014 00:47 schreef Faxie het volgende:
Ik ben me misselijk aan het eten aan chocopepernoten
Dibs op slaapplek.quote:Op zondag 16 november 2014 00:47 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Jij bent iig toch al handig als bobScheelt ook weer plek. Want 10 is wel erg overdreven bedenk ik mij net eigenlijk.
Mjah, dat zou bij mij ook mogelijk zijn, maar dat zou hier alleen Aeque zijn.. Of Samzz naar Fax, Fax naar hier (hier iesch gratiesch), en dan met z'n allen naar Utrechtquote:Op zondag 16 november 2014 00:46 schreef El_Thijs het volgende:
Ik kan altijd nog wel wat mensen meenemen in de auto mocht dat nodig zijn trouwens. Scheelt parkeerplaatsen.
Ik kan nog max 3 anderen meenemen, dus dat is geen probleem.quote:Op zondag 16 november 2014 00:47 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Jij bent iig toch al handig als bobScheelt ook weer plek. Want 10 is wel erg overdreven bedenk ik mij net eigenlijk.
Niet lief.quote:Op zondag 16 november 2014 00:48 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik vind dat Hunger Games proces wel een goed idee eigenlijk
Als ik nu zeg dat je m'n boobs vast mag houdenquote:Op zondag 16 november 2014 00:48 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Waar is de lieve Fax gebleven? En had je niet gewoon het nummer van de drummer kunnen vragen en dan aan mij kunnen geven trouwens?quote:
Yv gunt mij de bank wel.quote:
Geef me een rendezvous en ik ben erquote:Op zondag 16 november 2014 00:48 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Mjah, dat zou bij mij ook mogelijk zijn, maar dat zou hier alleen Aeque zijn.. Of Samzz naar Fax, Fax naar hier (hier iesch gratiesch), en dan met z'n allen naar Utrecht
* Royco1 slijpt zijn katana vastquote:Op zondag 16 november 2014 00:48 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ow, dat doe ik al heel lang niet meer.quote:
quote:Op zondag 16 november 2014 00:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als ik nu zeg dat je m'n boobs vast mag houden? Moet ik dan nog het proces door?
Helemaal niet aan gedachtquote:Op zondag 16 november 2014 00:49 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Waar is de lieve Fax gebleven? En had je niet gewoon het nummer van de drummer kunnen vragen en dan aan mij kunnen geven trouwens?
Jij kan toch gewoon nog thuis komen? You've got a car.quote:Op zondag 16 november 2014 00:49 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Yv gunt mij de bank wel.
[..]
Geef me een rendezvous en ik ben er
Welterustenquote:Op zondag 16 november 2014 00:42 schreef -Strawberry- het volgende:
Fas is er wel stil van, dus die zullen wel indrukwekkend zijn dan..quote:Op zondag 16 november 2014 00:52 schreef artelligence het volgende:
Jullie mogen mijn boobs ook vasthouden hoor.
Mja aan de kassa min of meer. Ze was met een vriendin en vroeg zich af welke film ze zouden pakken. Dus ik zei dat ze naar die ene moesten, want toffe muziek live door band enzoquote:Op zondag 16 november 2014 00:52 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Oh![]()
Nja nog wel leuke vrouwen gezien?
Nou...quote:Op zondag 16 november 2014 00:53 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Fas is er wel stil van, dus die zullen wel indrukwekkend zijn dan..
Moeten we 112 bellen misschien?quote:Op zondag 16 november 2014 00:53 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Fas is er wel stil van, dus die zullen wel indrukwekkend zijn dan..
En de anderen dan?quote:Op zondag 16 november 2014 00:51 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Jij kan toch gewoon nog thuis komen? You've got a car.
Ik denk dat je wel aanspraak hebt. Dat is al stap 1. Ik helpt je wel met stap 2 om in de friendzone te komen.quote:Op zondag 16 november 2014 00:53 schreef Faxie het volgende:
[..]
Mja aan de kassa min of meer. Ze was met een vriendin en vroeg zich af welke film ze zouden pakken. Dus ik zei dat ze naar die ene moesten, want toffe muziek live door band enzo![]()
Maarja verder niets mee gedaan. Ze was nogal erg druk enzo... had ik echt geen zin in om mee te babbelen
Ja, ik vind wel dat Art wel wat nazorg moet bieden eigenlijkquote:Op zondag 16 november 2014 00:54 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Moeten we 112 bellen misschien?
Misschien heeft ze wel een hartstilstand ofzo
Ik ga wel met je mee terug, hoorquote:Op zondag 16 november 2014 00:54 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
En de anderen dan?
Je wil me gewoon niet in je huis hebben, en ik ben heul gezellig
A27, ergens tussen Gorinchem en Utrecht zou het makkelijkst zijn, al is dat vanaf Rotterdam niet heel logisch om te rijdenquote:Op zondag 16 november 2014 00:49 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Yv gunt mij de bank wel.
[..]
Geef me een rendezvous en ik ben er
Boobattack?quote:Op zondag 16 november 2014 00:54 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Moeten we 112 bellen misschien?
Misschien heeft ze wel een hartstilstand ofzo
Ik helpt? God wat slecht art.quote:Op zondag 16 november 2014 00:54 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik denk dat je wel aanspraak hebt. Dat is al stap 1. Ik helpt je wel met stap 2 om in de friendzone te komen.
Hoe dan? Jij weet hoe ik eruit zie... Je bent er bovenop gekomen, dat wel.quote:Op zondag 16 november 2014 00:54 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, ik vind wel dat Art wel wat nazorg moet bieden eigenlijk
Ik laat mensen die lam zijn niet in de auto stappen. Verantwoording enzo. Iedereen die naar huis kan gaat gewoon naar huis lijkt mij.quote:Op zondag 16 november 2014 00:54 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
En de anderen dan?
Je wil me gewoon niet in je huis hebben, en ik ben heul gezellig
Frienzone komen heb ik geen enkele moeite mee hoorquote:Op zondag 16 november 2014 00:54 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik denk dat je wel aanspraak hebt. Dat is al stap 1. Ik helpt je wel met stap 2 om in de friendzone te komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |