nja ik stelde me een politieagent in de jaren 60 voor. Die hadden meestal van die lange jassen aan die pedo's ook dragenquote:Op zaterdag 15 november 2014 23:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat hebben zwanen met pedo`s te maken?
Dat kan je zelf wel bedenken toch?quote:Op zaterdag 15 november 2014 23:51 schreef deadprez het volgende:
Wanneer wordt dit een TTT eigenlijk?
Die waperen naar achter waardoor het lijkt alsof ze vleugels hebbenquote:Op zaterdag 15 november 2014 23:51 schreef HaJee het volgende:
Die lange jassen doen iets op de motor
omhoog gaan door de wind?quote:Op zaterdag 15 november 2014 23:51 schreef HaJee het volgende:
Die lange jassen doen iets op de motor
Wat is datquote:Op zaterdag 15 november 2014 23:51 schreef deadprez het volgende:
Wanneer wordt dit een TTT eigenlijk?
Onder mijn bureauquote:Op zaterdag 15 november 2014 23:51 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Waar is ons Lijstjesmeisje eigk?
Cammen met mij.quote:Op zaterdag 15 november 2014 23:51 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Waar is ons Lijstjesmeisje eigk?
de eerste die goed genoeg isquote:Op zaterdag 15 november 2014 23:51 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Die waperen naar achter waardoor het lijkt alsof ze vleugels hebben
Ja, true.quote:Op zaterdag 15 november 2014 23:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat kan je zelf wel bedenken toch?
Hint: het heeft iets met slowchat te maken
quote:Op zaterdag 15 november 2014 23:51 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Die waperen naar achter waardoor het lijkt alsof ze vleugels hebben
seconde te laatquote:
Uhu, maar daardoor wordt dit nooit een TTTquote:Op zaterdag 15 november 2014 23:52 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja, true.
Maar het is zaterdagavond, dan moet dat ook wel een beetje kunnen vind ik.
Dat antwoord is helemaal niet correct.quote:
quote:Op zaterdag 15 november 2014 23:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Uhu, maar daardoor wordt dit nooit een TTT
gandhiquote:Op zaterdag 15 november 2014 23:53 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Onder welke naam is spiritueel leider Siddharta Gautama beter bekend?
Sorry, dat is wat ik er over vond op een wikipagina.quote:Op zaterdag 15 november 2014 23:53 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat antwoord is helemaal niet correct.
Agenten in België reden vroeger in wit lederen kleding, die overigens vaker grijs was van heel de dag op de weg verkeren. En ze hadden een fel gekleurde helm op, waardoor ze op een zwaan leken. Daardoor werden motoragenten in België (reden meestal Italiaans, Berini) zwanen genoemd.quote:Op zaterdag 15 november 2014 23:55 schreef HaJee het volgende:
[..]
Sorry, dat is wat ik er over vond op een wikipagina.
geestquote:Op zaterdag 15 november 2014 23:57 schreef Fok-it het volgende:
Oog, oor, neus, tong, en tast zijn de vijf bekende zintuigen. Binnen het Boeddhisme wordt er echter ook nog een extra zintuig als belangrijk gezien. Welke is dit.
Relax dudequote:
geestquote:Op zaterdag 15 november 2014 23:57 schreef Fok-it het volgende:
Oog, oor, neus, tong, en tast zijn de vijf bekende zintuigen. Binnen het Boeddhisme wordt er echter ook nog een extra zintuig als belangrijk gezien. Welke is dit.
Iets specifiekerquote:
Was alleen een vraagquote:
dat zei ik alquote:
Ik vind dit dan weer:quote:Op zaterdag 15 november 2014 23:57 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Agenten in België reden vroeger in wit lederen kleding, die overigens vaker grijs was van heel de dag op de weg verkeren. En ze hadden een fel gekleurde helm op, waardoor ze op een zwaan leken. Daardoor werden motoragenten in België (reden meestal Italiaans, Berini) zwanen genoemd.
Aha. Nooit van gehoord.quote:Op zaterdag 15 november 2014 23:59 schreef HaJee het volgende:
[..]
Ik vind dit dan weer:
Kort na hun oprichting binnen de toenmalige Rijkswacht reden zij op Harley Davidsons en droegen een witte helm, zwart omrande bril en bij slechte weersomstandigheden, als regenkledij, lange mantels. Bij het opdrijven van de snelheid sloeg de wind onder deze mantel waardoor deze sierlijke bewegingen maakten zoals een vliegende zwaan. Hierdoor werden zij in de volksmond al snel "de Zwaantjes" genoemd.
gedachtenquote:Op zondag 16 november 2014 00:01 schreef Fok-it het volgende:
Naja misschien moet ik het maar gewoon zeggen want hier komen jullie nooit op
Closequote:
Jij zit tot nu toe het warmstquote:
is dat zoiets als wifiquote:
Ik ga hem ook wel goed rekenen trouwens.De exacte omschrijving wordt toch niet geraden.quote:
Eindelijk weer eens.quote:Top 100 van zaterdag 15 november 2014
Plaats / aantal berichten / gebruiker
001. 375 deadprez
lol, boksquote:Op zondag 16 november 2014 00:06 schreef Toto69 het volgende:
i Top 100 van zaterdag 15 november 2014
Plaats / aantal berichten / gebruiker
001. 375 deadprez
002. 319 Toto69
Wat Bobby kimball?quote:
Louisiana?quote:Op zondag 16 november 2014 00:07 schreef EttovanBelgie het volgende:
Vraag:
In welke staat ontspringt de Mississippi rivier?
Wyomingquote:Op zondag 16 november 2014 00:07 schreef EttovanBelgie het volgende:
Vraag:
quote:Op zondag 16 november 2014 00:07 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Alsof die kerel dat doet
Moest gewoon mee naar een kringverjaardag van z'n moeder.
zeg ' je moeder' tegen hem en je krijt een banquote:Op zondag 16 november 2014 00:07 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Alsof die kerel dat doet
Moest gewoon mee naar een kringverjaardag van z'n moeder.
VSquote:Op zondag 16 november 2014 00:07 schreef EttovanBelgie het volgende:
Vraag:
Zag ook al iemand gebanned worden omdat hij zei dat Fylax 12 is. Asskissing werkt blijkbaar wel.quote:Op zondag 16 november 2014 00:08 schreef Toto69 het volgende:
[..]
zeg ' je moeder' tegen hem en je krijt een ban
Ben dat jochie echt konkozat.quote:Op zondag 16 november 2014 00:08 schreef deadprez het volgende:
[..]
Zag ook al iemand gebanned worden omdat hij zei dat Fylax 12 is. Asskissing werkt blijkbaar wel.
Wat?quote:Op zondag 16 november 2014 00:08 schreef deadprez het volgende:
[..]
Zag ook al iemand gebanned worden omdat hij zei dat Fylax 12 is. Asskissing werkt blijkbaar wel.
Serieusquote:Op zondag 16 november 2014 00:08 schreef deadprez het volgende:
[..]
Minnesotaquote:Op zondag 16 november 2014 00:08 schreef EttovanBelgie het volgende:
Noordelijke staat, tegen Canada aan.
Dacht dat jullie matties warenquote:
neequote:Op zondag 16 november 2014 00:09 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dacht dat jullie matties waren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-XOXO-
okequote:
quote:Op zondag 16 november 2014 00:10 schreef datismijnmening het volgende:
Eindelijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
FYLAX IS EEN TWAALFJARIGE HOMMO!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.doei
Idaho*quote:
Klopt.quote:
Die vent volgt alle posts van de modjes en gaat dan topics volspammen met hun namen met hartjes erachter.quote:Op zondag 16 november 2014 00:08 schreef deadprez het volgende:
[..]
FYLAX IS EEN TWAALFJARIGE HOMMO!!!Tr gemachtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
Ach ja, Fylax Friday was wel leuk.quote:Op zondag 16 november 2014 00:10 schreef Klaploper het volgende:
[..]
Die vent volgt alle posts van de modjes en gaat dan topics volspammen met hun namen met hartjes erachter.
Dat heb je net al gezegd: De Grand Canyonquote:
kan dp nog iets van lerenquote:Op zondag 16 november 2014 00:10 schreef Klaploper het volgende:
[..]
Die vent volgt alle posts van de modjes en gaat dan topics volspammen met hun namen met hartjes erachter.
slecht korte termijngeheugenquote:Op zondag 16 november 2014 00:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat heb je net al gezegd: De Grand Canyon
Wel teringslechtquote:Op zondag 16 november 2014 00:11 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ach ja, Fylax Friday was wel leuk.
grappie tochquote:
Toen Hork ging bellen werd het dol fijn.quote:
De mestkeverquote:
Volkswagen keverquote:
quote:
whehe, boks mattiequote:
Oh dat had ik niet meegemaakt. Maar die stem van fylaxquote:Op zondag 16 november 2014 00:12 schreef deadprez het volgende:
[..]
Toen Hork ging bellen werd het dol fijn.
Hij draaide op mijn verzoek Dikke Kleine Kinderen, dat was wel vet.quote:Op zondag 16 november 2014 00:14 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Oh dat had ik niet meegemaakt. Maar die stem van fylaxen als hij gaat zingen
![]()
![]()
Hij draaide wel ooit op mijn verzoek hollereer, dat was wel vet
godverquote:Op zondag 16 november 2014 00:14 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
We zijn gewoon weer spuit elf hoor
[..]
Wat ga je m'n zin jatten op het nummer naquote:Op zondag 16 november 2014 00:14 schreef deadprez het volgende:
[..]
Hij draaide op mijn verzoek Dikke Kleine Kinderen, dat was wel vet.
Omdat dikke kleine kinderen veel bazer is dan hollereerquote:Op zondag 16 november 2014 00:15 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Wat ga je m'n zin jatten op het nummer na
Dat is de laatstequote:
exodusquote:Op zondag 16 november 2014 00:14 schreef EttovanBelgie het volgende:
Vraag:
Hoe heet het tweede boek uit de Bijbel?
Omg die wilde ik net zeggenquote:
quote:
Doe dat maar in je eigen tijdquote:Op zondag 16 november 2014 00:17 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Komt allemaal omdat ik een mail moest doorsturen.
Stelletje boelers.
Dit is mijn eigen tijd.quote:Op zondag 16 november 2014 00:18 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Doe dat maar in je eigen tijd
Kut!quote:
VS mexicoquote:Op zondag 16 november 2014 00:18 schreef Toto69 het volgende:
De vraag:
Tussen welke landen ligt Everest?
Nepal en Cambodjaquote:Op zondag 16 november 2014 00:18 schreef Toto69 het volgende:
De vraag:
Tussen welke landen ligt Everest?
ja weet ik veelquote:
Was een grapje tochquote:
Tibet en Nepal is goed.quote:
nee gewoon een random gokquote:
Ohquote:
te hoog gegrepen wrsquote:Op zondag 16 november 2014 00:20 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Je weet toch wel ongeveer waar de everest ligt
quote:Op zondag 16 november 2014 00:21 schreef EttovanBelgie het volgende:
Ik vind je altijd nog een baas, deadprez.
nu ff nietquote:
Ik vind je altijd nog een werknemer, deadprez.
Zichzelf in brand stekenquote:Op zondag 16 november 2014 00:22 schreef Fok-it het volgende:
We blijven even in Tibet. De bewoners van Tibet hebben een nogal discutabele manier om actie te voeren voor de autonomie van Tibet.
Hoe voeren ze actie?
Ze steken zichzelf in de fikquote:Op zondag 16 november 2014 00:22 schreef Fok-it het volgende:
We blijven even in Tibet. De bewoners van Tibet hebben een nogal discutabele manier om actie te voeren voor de autonomie van Tibet.
Hoe voeren ze actie?
Juistemquote:
Immolatie is opoffering. Maar niet specifiek genoegquote:
De inwoners van Volendam ook op oudejaarsavondquote:Op zondag 16 november 2014 00:23 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Jan Palach stak zichzelf ook in brand.
Geeft niet Etto, we houden nog steeds van je.quote:Op zondag 16 november 2014 00:24 schreef EttovanBelgie het volgende:
No worries...
< kruipt in hoekje met teddybear
quote:Op zondag 16 november 2014 00:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
De inwoners van Volendam ook op oudejaarsavond
Ik denk dat ze dood isquote:Op zondag 16 november 2014 00:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik kom even melden dat ik de TT goed vind
HaywoodIk mis haar
quote:Op zondag 16 november 2014 00:24 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Geeft niet Etto, we houden nog steeds van je.
quote:Op zondag 16 november 2014 00:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
De inwoners van Volendam ook op oudejaarsavond
Oke die was nie heel subtielquote:
Als je nou niemand in het echt kent op het forum dan zou dat goed kunnen. Ze stopte van de een op de andere dagquote:
quote:Op zondag 16 november 2014 00:26 schreef datismijnmening het volgende:
Maar goed nieuwe vragen, ik wil punten scoren
Ze kent wel mensen irl.quote:Op zondag 16 november 2014 00:26 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Als je nou niemand in het echt kent op het forum dan zou dat goed kunnen. Ze stopte van de een op de andere dag
Dan zou ze na een tijdje wel van functie afgezet zijn, lijkt me dat er meer aan de hand is... De admins weten in ieder geval wel wat denk ik..quote:
Oh oké.quote:
Yes, all night longquote:Op zondag 16 november 2014 00:27 schreef EttovanBelgie het volgende:
Oh nee... tis zaterdagavond... Datismijnmening kan de hele nacht doorgaan..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |