nja ik stelde me een politieagent in de jaren 60 voor. Die hadden meestal van die lange jassen aan die pedo's ook dragenquote:Op zaterdag 15 november 2014 23:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat hebben zwanen met pedo`s te maken?
Dat kan je zelf wel bedenken toch?quote:Op zaterdag 15 november 2014 23:51 schreef deadprez het volgende:
Wanneer wordt dit een TTT eigenlijk?
Die waperen naar achter waardoor het lijkt alsof ze vleugels hebbenquote:Op zaterdag 15 november 2014 23:51 schreef HaJee het volgende:
Die lange jassen doen iets op de motor
omhoog gaan door de wind?quote:Op zaterdag 15 november 2014 23:51 schreef HaJee het volgende:
Die lange jassen doen iets op de motor
Wat is datquote:Op zaterdag 15 november 2014 23:51 schreef deadprez het volgende:
Wanneer wordt dit een TTT eigenlijk?
Onder mijn bureauquote:Op zaterdag 15 november 2014 23:51 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Waar is ons Lijstjesmeisje eigk?
Cammen met mij.quote:Op zaterdag 15 november 2014 23:51 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Waar is ons Lijstjesmeisje eigk?
de eerste die goed genoeg isquote:Op zaterdag 15 november 2014 23:51 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Die waperen naar achter waardoor het lijkt alsof ze vleugels hebben
Ja, true.quote:Op zaterdag 15 november 2014 23:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat kan je zelf wel bedenken toch?
Hint: het heeft iets met slowchat te maken
quote:Op zaterdag 15 november 2014 23:51 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Die waperen naar achter waardoor het lijkt alsof ze vleugels hebben
seconde te laatquote:
Uhu, maar daardoor wordt dit nooit een TTTquote:Op zaterdag 15 november 2014 23:52 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja, true.
Maar het is zaterdagavond, dan moet dat ook wel een beetje kunnen vind ik.
Dat antwoord is helemaal niet correct.quote:
quote:Op zaterdag 15 november 2014 23:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Uhu, maar daardoor wordt dit nooit een TTT
gandhiquote:Op zaterdag 15 november 2014 23:53 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Onder welke naam is spiritueel leider Siddharta Gautama beter bekend?
Sorry, dat is wat ik er over vond op een wikipagina.quote:Op zaterdag 15 november 2014 23:53 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat antwoord is helemaal niet correct.
Agenten in België reden vroeger in wit lederen kleding, die overigens vaker grijs was van heel de dag op de weg verkeren. En ze hadden een fel gekleurde helm op, waardoor ze op een zwaan leken. Daardoor werden motoragenten in België (reden meestal Italiaans, Berini) zwanen genoemd.quote:Op zaterdag 15 november 2014 23:55 schreef HaJee het volgende:
[..]
Sorry, dat is wat ik er over vond op een wikipagina.
geestquote:Op zaterdag 15 november 2014 23:57 schreef Fok-it het volgende:
Oog, oor, neus, tong, en tast zijn de vijf bekende zintuigen. Binnen het Boeddhisme wordt er echter ook nog een extra zintuig als belangrijk gezien. Welke is dit.
Relax dudequote:
geestquote:Op zaterdag 15 november 2014 23:57 schreef Fok-it het volgende:
Oog, oor, neus, tong, en tast zijn de vijf bekende zintuigen. Binnen het Boeddhisme wordt er echter ook nog een extra zintuig als belangrijk gezien. Welke is dit.
Iets specifiekerquote:
Was alleen een vraagquote:
dat zei ik alquote:
Ik vind dit dan weer:quote:Op zaterdag 15 november 2014 23:57 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Agenten in België reden vroeger in wit lederen kleding, die overigens vaker grijs was van heel de dag op de weg verkeren. En ze hadden een fel gekleurde helm op, waardoor ze op een zwaan leken. Daardoor werden motoragenten in België (reden meestal Italiaans, Berini) zwanen genoemd.
Aha. Nooit van gehoord.quote:Op zaterdag 15 november 2014 23:59 schreef HaJee het volgende:
[..]
Ik vind dit dan weer:
Kort na hun oprichting binnen de toenmalige Rijkswacht reden zij op Harley Davidsons en droegen een witte helm, zwart omrande bril en bij slechte weersomstandigheden, als regenkledij, lange mantels. Bij het opdrijven van de snelheid sloeg de wind onder deze mantel waardoor deze sierlijke bewegingen maakten zoals een vliegende zwaan. Hierdoor werden zij in de volksmond al snel "de Zwaantjes" genoemd.
gedachtenquote:Op zondag 16 november 2014 00:01 schreef Fok-it het volgende:
Naja misschien moet ik het maar gewoon zeggen want hier komen jullie nooit op
Closequote:
Jij zit tot nu toe het warmstquote:
is dat zoiets als wifiquote:
Ik ga hem ook wel goed rekenen trouwens.De exacte omschrijving wordt toch niet geraden.quote:
Eindelijk weer eens.quote:Top 100 van zaterdag 15 november 2014
Plaats / aantal berichten / gebruiker
001. 375 deadprez
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |