You've gone too far.quote:Op zaterdag 15 november 2014 23:37 schreef aeque het volgende:
[..]
Inderdaad.
[..]
Jij hebt dr gebatst, dat maakt het ongeveer wel gelijkwaardig.
Ik ook. Zo'n Frozen jurkquote:Op zaterdag 15 november 2014 23:41 schreef Samzz het volgende:
Ik heb de ideale jurk voor een winterBBQ! I'm in!
O sorry, jij bedrijft de liefde. En vraag je nu of ik de volgende keer mee doe?quote:Op zaterdag 15 november 2014 23:40 schreef artelligence het volgende:
[..]
You've gone too far.
A) hoe kom je er bij?
B) ik bedrijf de liefde
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
quote:Op zaterdag 15 november 2014 23:42 schreef aeque het volgende:
[..]
O sorry, jij bedrijft de liefde. En vraag je nu of ik de volgende keer mee doe?Nee ik ben happy nu. HahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja, doe maar elders. Al kan ik wel voor een vuurkorf zorgen!quote:Op zaterdag 15 november 2014 23:42 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Bij jou toch?
Anders zijn er vast locaties mogelijk
Oh, die heb ik niet. Wel een mega schattige polkadot. En ik hoop tegen die tijd (quote:
Een meet rond een vuurkorf ja, geen BBQ.quote:Op zaterdag 15 november 2014 23:43 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Lol, die zou bij jou zijn hoor in de tuin zei je toen.
Als ik er ben is er genoeg vuurquote:Op zaterdag 15 november 2014 23:43 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ja, doe maar elders. Al kan ik wel voor een vuurkorf zorgen!
Picciesquote:Op zaterdag 15 november 2014 23:43 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik heb geen leuke winterjurk, maar vandaag wel een tof jurkje gezien voor de feestdagen en oud&nieuw.Glitter glamour.
Ook tof. Marshmallows bij.quote:Op zaterdag 15 november 2014 23:43 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Een meet rond een vuurkorf ja, geen BBQ.
I dare you to show it when you've bought itquote:Op zaterdag 15 november 2014 23:43 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik heb geen leuke winterjurk, maar vandaag wel een tof jurkje gezien voor de feestdagen en oud&nieuw.Glitter glamour.
Als ik mijn ouders eventueel kan wegwerken heb ik wel een locatie. Al is dat wel iets over de grens in DE.quote:Op zaterdag 15 november 2014 23:43 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ja, doe maar elders. Al kan ik wel voor een vuurkorf zorgen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |