You've gone too far.quote:Op zaterdag 15 november 2014 23:37 schreef aeque het volgende:
[..]
Inderdaad.
[..]
Jij hebt dr gebatst, dat maakt het ongeveer wel gelijkwaardig.
Ik ook. Zo'n Frozen jurkquote:Op zaterdag 15 november 2014 23:41 schreef Samzz het volgende:
Ik heb de ideale jurk voor een winterBBQ! I'm in!
O sorry, jij bedrijft de liefde. En vraag je nu of ik de volgende keer mee doe?quote:Op zaterdag 15 november 2014 23:40 schreef artelligence het volgende:
[..]
You've gone too far.
A) hoe kom je er bij?
B) ik bedrijf de liefde
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
quote:Op zaterdag 15 november 2014 23:42 schreef aeque het volgende:
[..]
O sorry, jij bedrijft de liefde. En vraag je nu of ik de volgende keer mee doe?Nee ik ben happy nu. HahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja, doe maar elders. Al kan ik wel voor een vuurkorf zorgen!quote:Op zaterdag 15 november 2014 23:42 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Bij jou toch?
Anders zijn er vast locaties mogelijk
Oh, die heb ik niet. Wel een mega schattige polkadot. En ik hoop tegen die tijd (quote:
Een meet rond een vuurkorf ja, geen BBQ.quote:Op zaterdag 15 november 2014 23:43 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Lol, die zou bij jou zijn hoor in de tuin zei je toen.
Als ik er ben is er genoeg vuurquote:Op zaterdag 15 november 2014 23:43 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ja, doe maar elders. Al kan ik wel voor een vuurkorf zorgen!
Picciesquote:Op zaterdag 15 november 2014 23:43 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik heb geen leuke winterjurk, maar vandaag wel een tof jurkje gezien voor de feestdagen en oud&nieuw.Glitter glamour.
Ook tof. Marshmallows bij.quote:Op zaterdag 15 november 2014 23:43 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Een meet rond een vuurkorf ja, geen BBQ.
I dare you to show it when you've bought itquote:Op zaterdag 15 november 2014 23:43 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik heb geen leuke winterjurk, maar vandaag wel een tof jurkje gezien voor de feestdagen en oud&nieuw.Glitter glamour.
Als ik mijn ouders eventueel kan wegwerken heb ik wel een locatie. Al is dat wel iets over de grens in DE.quote:Op zaterdag 15 november 2014 23:43 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ja, doe maar elders. Al kan ik wel voor een vuurkorf zorgen!
Oh, nja vuurkorfmeet datquote:Op zaterdag 15 november 2014 23:43 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Een meet rond een vuurkorf ja, geen BBQ.
http://www.amazon.com/D-a(...)brator/dp/B00120Y84Qquote:Op zaterdag 15 november 2014 23:44 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik neem de zilveren kogels wel mee
Daar kunnen we ook vleesch op bakkenquote:Op zaterdag 15 november 2014 23:44 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Oh, nja vuurkorfmeet datZelfde idee.
Will do. Maar ik wacht nog even met kopen.quote:Op zaterdag 15 november 2014 23:44 schreef artelligence het volgende:
[..]
I dare you to show it when you've bought it
Als ik er dan nog bij kom is het een inferno.quote:Op zaterdag 15 november 2014 23:43 schreef artelligence het volgende:
[..]
Als ik er ben is er genoeg vuur
Yup, wel zelf meebrengen.quote:
Tuurlijk wel, hoe meer zielen en zo!quote:Op zaterdag 15 november 2014 23:44 schreef aeque het volgende:
[..]
Als ik mijn ouders eventueel kan wegwerken heb ik wel een locatie. Al is dat wel iets over de grens in DE.
O nee wacht ik zou niet komen.
Show me the dressquote:Op zaterdag 15 november 2014 23:45 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Will do. Maar ik wacht nog even met kopen.
Tussen een vuurkorf en een BBQ zit toch een best verschil.quote:Op zaterdag 15 november 2014 23:44 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Oh, nja vuurkorfmeet datZelfde idee.
Denk het ook!quote:Op zaterdag 15 november 2014 23:45 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Als ik er dan nog bij kom is het een inferno.
Centraal in het zuiden, maar mijn locatie is geen optie helaas.quote:Op zaterdag 15 november 2014 23:46 schreef artelligence het volgende:
[..]
Denk het ook!
Maar jij woont btw niet zo centraal toch?
Dat gaat niet altijd op.quote:Op zaterdag 15 november 2014 23:45 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, hoe meer zielen en zo!
I dare you tooquote:Op zaterdag 15 november 2014 23:45 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Will do. Maar ik wacht nog even met kopen.
Die van mij ook nietquote:Op zaterdag 15 november 2014 23:47 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Centraal in het zuiden, maar mijn locatie is geen optie helaas.
Tuurlijk wel. Zoveel vrolijkheid, komt goedquote:
Even zoeken wie het heeft. Is een leuk spelquote:Op zaterdag 15 november 2014 23:48 schreef Faxie het volgende:
[..]
Prima hoor![]()
Alleen ik heb dat niet, dus iemand anders moet dat regelen
Ik heb dat spel wel.quote:Op zaterdag 15 november 2014 23:48 schreef Faxie het volgende:
[..]
Prima hoor![]()
Alleen ik heb dat niet, dus iemand anders moet dat regelen
Komt ook vast goed. Maar zonder mij.quote:Op zaterdag 15 november 2014 23:49 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Zoveel vrolijkheid, komt goed
[..]
Even zoeken wie het heeft. Is een leuk spel
Ohquote:Op zaterdag 15 november 2014 23:50 schreef aeque het volgende:
[..]
Komt ook vast goed. Maar zonder mij.
Ik heb wel een tuin.quote:Op zaterdag 15 november 2014 23:49 schreef artelligence het volgende:
[..]
Die van mij ook nietHeb geen buiten voor een vuurkorf. En ik woon relatief klein.
Grappenmaker.quote:Op zaterdag 15 november 2014 23:51 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ohdaar ging mijn stiekeme zin om wel te meeten ook direct de deur uit
Maar... maar... maar... ik ben er toch?quote:Op zaterdag 15 november 2014 23:51 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ohdaar ging mijn stiekeme zin om wel te meeten ook direct de deur uit
Weet je dat nu al?quote:Op zaterdag 15 november 2014 23:50 schreef aeque het volgende:
[..]
Komt ook vast goed. Maar zonder mij.
Kom hier danquote:Op zaterdag 15 november 2014 23:51 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik heb wel een tuin.
Maar verder...
Ik de vuurkorf, jij de tuin?quote:Op zaterdag 15 november 2014 23:51 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik heb wel een tuin.
Maar verder...
Ja dat is waar. Lijkt me wel tof om je te meetenquote:Op zaterdag 15 november 2014 23:52 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Maar... maar... maar... ik ben er toch?
Ik prop mijzelf wel vol met drugs, moet lukken dan een avondjequote:Op zaterdag 15 november 2014 23:52 schreef Faxie het volgende:
Moet ik wel de katten weg zien te werken voor Yvie
Valt wel mee, hoorquote:Op zaterdag 15 november 2014 23:52 schreef artelligence het volgende:
[..]
Jij woont echt fucking ver weg man
Zul je zien dat ze de hele dag bij jou hangenquote:Op zaterdag 15 november 2014 23:52 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik prop mijzelf wel vol met drugs, moet lukken dan een avondje
Ik ken wel iemand die centraal woont... Weet alleen niet of ze een tuin heeft.quote:Op zaterdag 15 november 2014 23:52 schreef artelligence het volgende:
[..]
Meelezen is niet minder op Fok! aanwezig zijn, yatsquote:Op zaterdag 15 november 2014 23:52 schreef yats het volgende:
Ik ben even minder op fok en meteen word ik in combinatie gebracht met allerlei foto's zie ik...
Niet manquote:Op zaterdag 15 november 2014 23:52 schreef artelligence het volgende:
[..]
Insgelijks, je lijkt me een toffe dude.quote:Op zaterdag 15 november 2014 23:52 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ja dat is waar. Lijkt me wel tof om je te meeten
quote:Op zaterdag 15 november 2014 23:54 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Insgelijks, je lijkt me een toffe dude.
Inferno Brothers!
[ afbeelding ]
Ik zou matchende tattoo's nemen. Met van die vlammen en een draak.quote:Op zaterdag 15 november 2014 23:54 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Insgelijks, je lijkt me een toffe dude.
Inferno Brothers!
[ afbeelding ]
Ik heb helaas geen tuin nee. Wel plek, maar geen tuin.quote:Op zaterdag 15 november 2014 23:53 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik ken wel iemand die centraal woont... Weet alleen niet of ze een tuin heeft.
Je mag nu niet meer langskomenquote:
Dan neem ik een camera mee.quote:Op zaterdag 15 november 2014 23:52 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik prop mijzelf wel vol met drugs, moet lukken dan een avondje
Noujaaa zegquote:Op zaterdag 15 november 2014 23:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je mag nu niet meer langskomen. Veel te laat!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |