You've gone too far.quote:Op zaterdag 15 november 2014 23:37 schreef aeque het volgende:
[..]
Inderdaad.
[..]
Jij hebt dr gebatst, dat maakt het ongeveer wel gelijkwaardig.
Ik ook. Zo'n Frozen jurkquote:Op zaterdag 15 november 2014 23:41 schreef Samzz het volgende:
Ik heb de ideale jurk voor een winterBBQ! I'm in!
O sorry, jij bedrijft de liefde. En vraag je nu of ik de volgende keer mee doe?quote:Op zaterdag 15 november 2014 23:40 schreef artelligence het volgende:
[..]
You've gone too far.
A) hoe kom je er bij?
B) ik bedrijf de liefde
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
quote:Op zaterdag 15 november 2014 23:42 schreef aeque het volgende:
[..]
O sorry, jij bedrijft de liefde. En vraag je nu of ik de volgende keer mee doe?Nee ik ben happy nu. HahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja, doe maar elders. Al kan ik wel voor een vuurkorf zorgen!quote:Op zaterdag 15 november 2014 23:42 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Bij jou toch?
Anders zijn er vast locaties mogelijk
Oh, die heb ik niet. Wel een mega schattige polkadot. En ik hoop tegen die tijd (quote:
Een meet rond een vuurkorf ja, geen BBQ.quote:Op zaterdag 15 november 2014 23:43 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Lol, die zou bij jou zijn hoor in de tuin zei je toen.
Als ik er ben is er genoeg vuurquote:Op zaterdag 15 november 2014 23:43 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ja, doe maar elders. Al kan ik wel voor een vuurkorf zorgen!
Picciesquote:Op zaterdag 15 november 2014 23:43 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik heb geen leuke winterjurk, maar vandaag wel een tof jurkje gezien voor de feestdagen en oud&nieuw.Glitter glamour.
Ook tof. Marshmallows bij.quote:Op zaterdag 15 november 2014 23:43 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Een meet rond een vuurkorf ja, geen BBQ.
I dare you to show it when you've bought itquote:Op zaterdag 15 november 2014 23:43 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik heb geen leuke winterjurk, maar vandaag wel een tof jurkje gezien voor de feestdagen en oud&nieuw.Glitter glamour.
Als ik mijn ouders eventueel kan wegwerken heb ik wel een locatie. Al is dat wel iets over de grens in DE.quote:Op zaterdag 15 november 2014 23:43 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ja, doe maar elders. Al kan ik wel voor een vuurkorf zorgen!
Oh, nja vuurkorfmeet datquote:Op zaterdag 15 november 2014 23:43 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Een meet rond een vuurkorf ja, geen BBQ.
http://www.amazon.com/D-a(...)brator/dp/B00120Y84Qquote:Op zaterdag 15 november 2014 23:44 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik neem de zilveren kogels wel mee
Daar kunnen we ook vleesch op bakkenquote:Op zaterdag 15 november 2014 23:44 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Oh, nja vuurkorfmeet datZelfde idee.
Will do. Maar ik wacht nog even met kopen.quote:Op zaterdag 15 november 2014 23:44 schreef artelligence het volgende:
[..]
I dare you to show it when you've bought it
Als ik er dan nog bij kom is het een inferno.quote:Op zaterdag 15 november 2014 23:43 schreef artelligence het volgende:
[..]
Als ik er ben is er genoeg vuur
Yup, wel zelf meebrengen.quote:
Tuurlijk wel, hoe meer zielen en zo!quote:Op zaterdag 15 november 2014 23:44 schreef aeque het volgende:
[..]
Als ik mijn ouders eventueel kan wegwerken heb ik wel een locatie. Al is dat wel iets over de grens in DE.
O nee wacht ik zou niet komen.
Show me the dressquote:Op zaterdag 15 november 2014 23:45 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Will do. Maar ik wacht nog even met kopen.
Tussen een vuurkorf en een BBQ zit toch een best verschil.quote:Op zaterdag 15 november 2014 23:44 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Oh, nja vuurkorfmeet datZelfde idee.
Denk het ook!quote:Op zaterdag 15 november 2014 23:45 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Als ik er dan nog bij kom is het een inferno.
Centraal in het zuiden, maar mijn locatie is geen optie helaas.quote:Op zaterdag 15 november 2014 23:46 schreef artelligence het volgende:
[..]
Denk het ook!
Maar jij woont btw niet zo centraal toch?
Dat gaat niet altijd op.quote:Op zaterdag 15 november 2014 23:45 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, hoe meer zielen en zo!
I dare you tooquote:Op zaterdag 15 november 2014 23:45 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Will do. Maar ik wacht nog even met kopen.
Die van mij ook nietquote:Op zaterdag 15 november 2014 23:47 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Centraal in het zuiden, maar mijn locatie is geen optie helaas.
Tuurlijk wel. Zoveel vrolijkheid, komt goedquote:
Even zoeken wie het heeft. Is een leuk spelquote:Op zaterdag 15 november 2014 23:48 schreef Faxie het volgende:
[..]
Prima hoor![]()
Alleen ik heb dat niet, dus iemand anders moet dat regelen
Ik heb dat spel wel.quote:Op zaterdag 15 november 2014 23:48 schreef Faxie het volgende:
[..]
Prima hoor![]()
Alleen ik heb dat niet, dus iemand anders moet dat regelen
Komt ook vast goed. Maar zonder mij.quote:Op zaterdag 15 november 2014 23:49 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Zoveel vrolijkheid, komt goed
[..]
Even zoeken wie het heeft. Is een leuk spel
Ohquote:Op zaterdag 15 november 2014 23:50 schreef aeque het volgende:
[..]
Komt ook vast goed. Maar zonder mij.
Ik heb wel een tuin.quote:Op zaterdag 15 november 2014 23:49 schreef artelligence het volgende:
[..]
Die van mij ook nietHeb geen buiten voor een vuurkorf. En ik woon relatief klein.
Grappenmaker.quote:Op zaterdag 15 november 2014 23:51 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ohdaar ging mijn stiekeme zin om wel te meeten ook direct de deur uit
Maar... maar... maar... ik ben er toch?quote:Op zaterdag 15 november 2014 23:51 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ohdaar ging mijn stiekeme zin om wel te meeten ook direct de deur uit
Weet je dat nu al?quote:Op zaterdag 15 november 2014 23:50 schreef aeque het volgende:
[..]
Komt ook vast goed. Maar zonder mij.
Kom hier danquote:Op zaterdag 15 november 2014 23:51 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik heb wel een tuin.
Maar verder...
Ik de vuurkorf, jij de tuin?quote:Op zaterdag 15 november 2014 23:51 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik heb wel een tuin.
Maar verder...
Ja dat is waar. Lijkt me wel tof om je te meetenquote:Op zaterdag 15 november 2014 23:52 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Maar... maar... maar... ik ben er toch?
Ik prop mijzelf wel vol met drugs, moet lukken dan een avondjequote:Op zaterdag 15 november 2014 23:52 schreef Faxie het volgende:
Moet ik wel de katten weg zien te werken voor Yvie
Valt wel mee, hoorquote:Op zaterdag 15 november 2014 23:52 schreef artelligence het volgende:
[..]
Jij woont echt fucking ver weg man
Zul je zien dat ze de hele dag bij jou hangenquote:Op zaterdag 15 november 2014 23:52 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik prop mijzelf wel vol met drugs, moet lukken dan een avondje
Ik ken wel iemand die centraal woont... Weet alleen niet of ze een tuin heeft.quote:Op zaterdag 15 november 2014 23:52 schreef artelligence het volgende:
[..]
Meelezen is niet minder op Fok! aanwezig zijn, yatsquote:Op zaterdag 15 november 2014 23:52 schreef yats het volgende:
Ik ben even minder op fok en meteen word ik in combinatie gebracht met allerlei foto's zie ik...
Niet manquote:Op zaterdag 15 november 2014 23:52 schreef artelligence het volgende:
[..]
Insgelijks, je lijkt me een toffe dude.quote:Op zaterdag 15 november 2014 23:52 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ja dat is waar. Lijkt me wel tof om je te meeten
quote:Op zaterdag 15 november 2014 23:54 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Insgelijks, je lijkt me een toffe dude.
Inferno Brothers!
[ afbeelding ]
Ik zou matchende tattoo's nemen. Met van die vlammen en een draak.quote:Op zaterdag 15 november 2014 23:54 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Insgelijks, je lijkt me een toffe dude.
Inferno Brothers!
[ afbeelding ]
Ik heb helaas geen tuin nee. Wel plek, maar geen tuin.quote:Op zaterdag 15 november 2014 23:53 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik ken wel iemand die centraal woont... Weet alleen niet of ze een tuin heeft.
Je mag nu niet meer langskomenquote:
Dan neem ik een camera mee.quote:Op zaterdag 15 november 2014 23:52 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Noujaaa zegquote:Op zaterdag 15 november 2014 23:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je mag nu niet meer langskomen. Veel te laat!
Giet 't over je eigen boobs?quote:Op zaterdag 15 november 2014 23:56 schreef Faxie het volgende:
[..]
Noujaaa zeg![]()
Ik ga toch geen Amaretto uit een glas drinken?
Kon geen andere vindenquote:
Ik doe niet aan tattoo's. Die branden er dan meteen vanaf door de hitte die ik uitstraal.quote:Op zaterdag 15 november 2014 23:55 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik zou matchende tattoo's nemen. Met van die vlammen en een draak.
Ik lees ook niet meer mee eigenlijk. Ik ben met andere dingen bezig. Ik ben ook pas net een kwartier thuis nadat ik vanmiddag 20 km hardgelopen heb in de omgeving van nijmegen en erg goede gesprekken met mijn beste vriend gehad heb.quote:Op zaterdag 15 november 2014 23:53 schreef artelligence het volgende:
[..]
Meelezen is niet minder op Fok! aanwezig zijn, yats
Lijkt me wel tof ja!quote:Op zaterdag 15 november 2014 23:55 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik zou matchende tattoo's nemen. Met van die vlammen en een draak.
Ik las dit zonder context en was even in de war. Yvie gone wild.quote:Op zaterdag 15 november 2014 23:52 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Yvie vol met drugs, dat moet toch spektakel opleveren!quote:
Nieuwe sub op reddit. Goed idee.quote:Op zaterdag 15 november 2014 23:57 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik las dit zonder context en was even in de war. Yvie gone wild.
Nou ja, schuimbekkend out op de bankquote:Op zaterdag 15 november 2014 23:58 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Yvie vol met drugs, dat moet toch spektakel opleveren!
Een hele goede avond yatsquote:Op zaterdag 15 november 2014 23:57 schreef yats het volgende:
[..]
Ik lees ook niet meer mee eigenlijk. Ik ben met andere dingen bezig. Ik ben ook pas net een kwartier thuis nadat ik vanmiddag 20 km hardgelopen heb in de omgeving van nijmegen en erg goede gesprekken met mijn beste vriend gehad heb.
Ik zei niet dat het een 'net' spektakel zou zijn.quote:Op zaterdag 15 november 2014 23:58 schreef artelligence het volgende:
[..]
Nou ja, schuimbekkend out op de bank
What took you so long?quote:Op zaterdag 15 november 2014 23:58 schreef Faxie het volgende:
Tja ik wil d'r ook wel volproppen hoor
Avond, alles ok daar?quote:
Zonder context snap ik de verwarring van jou en Thijs ja.quote:Op zaterdag 15 november 2014 23:57 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik las dit zonder context en was even in de war. Yvie gone wild.
Dat weten we nu onderhand wel Fax. Jij zou d'r zo vol willen proppen dat ze overloopt.quote:Op zaterdag 15 november 2014 23:58 schreef Faxie het volgende:
quote:Op zaterdag 15 november 2014 23:59 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Zonder context snap ik de verwarring van jou en Thijs ja.
Ik bedoelde gewoon allergie zooi zodat ik bij aanblik van de katten van Fax niet in tranen uitbarst.
Dan mag je dat even onder de noemer 'ontroering' plaatsen voor de medicijnen inkicken.quote:Op zaterdag 15 november 2014 23:59 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik bedoelde gewoon allergie zooi zodat ik bij aanblik van de katten van Fax niet in tranen uitbarst.
Zijn gang, zijn gang. DM die overloopt en een gezellig topic. En met u?quote:
Hé snotquote:Op zaterdag 15 november 2014 23:58 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik heb geen boobs, en dat andere kan ik niet bij met m'n tong
Je kunt er natuurlijk een cocktail van maken.quote:Op zaterdag 15 november 2014 23:59 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Goede vuurkorf ja.quote:Op zaterdag 15 november 2014 23:58 schreef yats het volgende:
Ik heb een tuin en een vuurkorf, maar ik weet niet hoe lang ik hier nog woon.
Ik heb het gelezen. Sorry! Beetje uit de buurt voor mij...quote:Op zondag 16 november 2014 00:00 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ja hallo, probeer ik eens te helpen, leest iedereen er overheen![]()
Ja, maar je bent ook zo kleinquote:Op zondag 16 november 2014 00:00 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ja hallo, probeer ik eens te helpen, leest iedereen er overheen![]()
Amen.quote:
quote:Op zaterdag 15 november 2014 23:58 schreef Faxie het volgende:
Lief dat je niet zo over mij denktquote:Op zondag 16 november 2014 00:00 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja echt gek, maar ik dacht er gewoon even niet aan![]()
Mascara over d'r wangenquote:Op zaterdag 15 november 2014 23:59 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat weten we nu onderhand wel Fax. Jij zou d'r zo vol willen proppen dat ze overloopt.
Fixed.quote:Op zaterdag 15 november 2014 23:59 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik bedoelde gewoon allergie zooi zodat ik bij aanblik van Fax niet in tranen uitbarst.
Dat niet alleen, vermoed ik.quote:
Wat zou dan beter uitkomen? Ik probeer het zo centraal mogelijk te brengenquote:Op zondag 16 november 2014 00:00 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik heb het gelezen. Sorry! Beetje uit de buurt voor mij...
Nogmaals kijken. Wellicht heb ik iets gemistquote:Op zondag 16 november 2014 00:01 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Wat zou dan beter uitkomen? Ik probeer het zo centraal mogelijk te brengen
Hehehequote:Op zondag 16 november 2014 00:01 schreef artelligence het volgende:
[..]
Godver. Bedankt. Nu ben ik geil
Brand het gevoel weg!quote:Op zondag 16 november 2014 00:01 schreef artelligence het volgende:
[..]
Expres een beetje centrale locaties gezochtquote:Op zondag 16 november 2014 00:02 schreef artelligence het volgende:
[..]
Nogmaals kijken. Wellicht heb ik iets gemistMoment!
Gewoon carpoolen, gezellig tochquote:Op zondag 16 november 2014 00:03 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Expres een beetje centrale locaties gezocht
quote:Op zondag 16 november 2014 00:03 schreef Fascination het volgende:
Ik heb de laatste tijd allemaal smerige fantasieën over Straw.
Wie niet.quote:Op zondag 16 november 2014 00:03 schreef Fascination het volgende:
Dit is uhh... informatie.quote:Op zondag 16 november 2014 00:03 schreef Fascination het volgende:
Ede en Houten zijn centraal ja! Mijn excusesquote:Op zondag 16 november 2014 00:03 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Expres een beetje centrale locaties gezocht
Half gezond, half ongezond. Prima toch?quote:Op zondag 16 november 2014 00:04 schreef Fascination het volgende:
Dat ze spruitjes eet en zo en mayo.
Hehehequote:Op zondag 16 november 2014 00:04 schreef Fascination het volgende:
smoothquote:Op zondag 16 november 2014 00:04 schreef Jofunu-kun het volgende:
Of als iedereen die zou willen meeten nou eens zijn locatie per DM stuurt, kan ik wat beter iets centraals zoeken...
Nu moet ik maar een beetje gokken..
Gewoon Rotterdam joh, centraal genoeg.quote:Op zondag 16 november 2014 00:04 schreef Jofunu-kun het volgende:
Of als iedereen die zou willen meeten nou eens zijn locatie per DM stuurt, kan ik wat beter iets centraals zoeken...
Nu moet ik maar een beetje gokken..
Zeker! Al beviel de open haard beterquote:
Samzz, Faxie, en jij weet ik anders alquote:
Redelijk, wat druk en een paar dingen die moeten gebeuren maar die lastig zijn.quote:Op zondag 16 november 2014 00:00 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dan mag je dat even onder de noemer 'ontroering' plaatsen voor de medicijnen inkicken.
[..]
Zijn gang, zijn gang. DM die overloopt en een gezellig topic. En met u?
Ik zeg toch net Rotterdam joh.quote:Op zondag 16 november 2014 00:07 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Samzz, Faxie, en jij weet ik anders al![]()
Thijs nu ook.. nu de rest nog, maar volgensmij willen die gewoon geen meeting ook al zeggen ze van wel..
Zwolle kerel. Zwollequote:Op zondag 16 november 2014 00:07 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Thijs nu ook.. nu de rest nog, maar volgensmij willen die gewoon geen meeting ook al zeggen ze van wel..
Bah dat kan echt niet Fas.quote:Op zondag 16 november 2014 00:04 schreef Fascination het volgende:
Moet ik hem nu een dickpic sturen dan?quote:Op zondag 16 november 2014 00:06 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Gelijk adres, telefoonnummer en pics erbij natuurlijk.
Zeer smooth ja die smurf
Ik zal het even overleggen met de fok!sters hier.quote:Op zondag 16 november 2014 00:06 schreef aeque het volgende:
Art, als ik toch beslis om wel te komen en jij ook. Nemen we dan wel even een momentje voor ons 2 alleen?
Dat zeg ik nu, maar mijn mening veranderd met de seconde.quote:Op zondag 16 november 2014 00:07 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Jij komt toch niet![]()
Sjaak afhaak
Dat zuigtquote:Op zondag 16 november 2014 00:01 schreef artelligence het volgende:
[..]
Dat hoort er soms bij, komt goed. Nu weekendquote:Op zondag 16 november 2014 00:07 schreef yats het volgende:
[..]
Redelijk, wat druk en een paar dingen die moeten gebeuren maar die lastig zijn.
D'awwwwquote:Op zondag 16 november 2014 00:06 schreef aeque het volgende:
Art, als ik toch beslis om wel te komen en jij ook. Nemen we dan wel even een momentje voor ons 2 alleen?
Ja, ik ben best extreem af en toe.quote:Op zondag 16 november 2014 00:08 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Bah dat kan echt niet Fas.Ik ben gechoqueerd.
Die hebben jou al vaak zat voor zichzelf alleen. Nu is het mijn beurt.quote:Op zondag 16 november 2014 00:08 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik zal het even overleggen met de fok!sters hier.
Owquote:Op zondag 16 november 2014 00:09 schreef artelligence het volgende:
[..]
SomsAls ik in KPD kijken en me verlekker aan jouw gifje
Hij zei net dat hij al alles van je heeft... dus.. schijnbaar hoeft hij er niet nog een.quote:Op zondag 16 november 2014 00:08 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Moet ik hem nu een dickpic sturen dan?
Of niet.quote:
Er kwam een beetje spuug naar boven.quote:Op zondag 16 november 2014 00:09 schreef artelligence het volgende:
[..]
Op dit moment is het arnhemquote:Op zondag 16 november 2014 00:07 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik vertrouw dit niet.quote:Op zondag 16 november 2014 00:06 schreef aeque het volgende:
Utrecht hier. Alleen geen tuin dus wat lastig hier te doen. Als we naar binnen verhuizen kan het natuurlijk welquote:Op zondag 16 november 2014 00:09 schreef Jofunu-kun het volgende:
Straw? Yvie?
Lola weet ik uiteraard ook al..
Vergeet ik iemand?
Ja? Maak je het eerst graag goed nat?quote:Op zondag 16 november 2014 00:10 schreef aeque het volgende:
[..]
Er kwam een beetje spuug naar boven.
Ik zou komen.quote:Op zondag 16 november 2014 00:10 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Utrecht hier. Alleen geen tuin dus wat lastig hier te doen. Als we naar binnen verhuizen kan het natuurlijk wel
Ja.quote:Op zondag 16 november 2014 00:11 schreef Fascination het volgende:
Kennen jullie dat gevoel dat je je afvraagt of je ooit nog eens iemand ontmoet die je zo aantrekkelijk en leuk vond als x?
Er is nu ook een gifje? Met of zonder sop?quote:Op zondag 16 november 2014 00:09 schreef artelligence het volgende:
[..]
Continuquote:Op zondag 16 november 2014 00:11 schreef Fascination het volgende:
Kennen jullie dat gevoel dat je je afvraagt of je ooit nog eens iemand ontmoet die je zo aantrekkelijk en leuk vond als x?
jaquote:Op zondag 16 november 2014 00:11 schreef Fascination het volgende:
Jaquote:Op zondag 16 november 2014 00:11 schreef Fascination het volgende:
Kut is dat!quote:
Moet dat dan?quote:Op zondag 16 november 2014 00:10 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ja? Maak je het eerst graag goed nat?
Een ex? Maar ik ken het gevoel ja.quote:Op zondag 16 november 2014 00:11 schreef Fascination het volgende:
Zonder sopquote:Op zondag 16 november 2014 00:11 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Er is nu ook een gifje? Met of zonder sop?
Jouw probleem.quote:
quote:Op zondag 16 november 2014 00:10 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ja? Maak je het eerst graag goed nat?
Persoonlijk, nee. Al kan ik het me wel voorstellen.quote:Op zondag 16 november 2014 00:11 schreef Fascination het volgende:
Yep, al ken ik x niet.quote:Op zondag 16 november 2014 00:11 schreef Fascination het volgende:
quote:Op zondag 16 november 2014 00:12 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Een ex? Maar ik ken het gevoel ja.
Ik gebruik altijd modderquote:Op zondag 16 november 2014 00:12 schreef artelligence het volgende:
[..]
Kan, maar je kunt ook zand gebruiken.
Nee... Eigenlijk niet.quote:Op zondag 16 november 2014 00:11 schreef Fascination het volgende:
Nou ja, het hoeft niet per se een BBQ meet te zijn, toch.quote:Op zondag 16 november 2014 00:13 schreef Jofunu-kun het volgende:
Dus als ik het goed begrijp is Houten het Centraalst voor iedereen..
Dus dan zou ik voorstellen om hier eens te kijken:
http://www.barbacoa.nl/index.html
Aangezien het bij bijna niemand in de tuin zou kunnen dan.. En bij niemand de BBQ binnen zou kunnen
Ga me wel weer vergapen aan Jlaw.quote:
Ja, hoe los je dat op?quote:Op zondag 16 november 2014 00:11 schreef Fascination het volgende:
goede keuzequote:Op zondag 16 november 2014 00:14 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ga me wel weer vergapen aan Jlaw.
Je maakt dan kosten die je net zo goed naar benzine naar iemand die verder weg woont zou kunnen maken (maar dat is mijn mening),quote:Op zondag 16 november 2014 00:13 schreef Jofunu-kun het volgende:
Aangezien het bij bijna niemand in de tuin zou kunnen dan.. En bij niemand de BBQ binnen zou kunnen
Wil je dat ik wat pics van mezelf stuur? Om dat gevoel weg te nemen?quote:Op zondag 16 november 2014 00:14 schreef Fascination het volgende:
[..]
Het liefste een vrouwelijke zeker waarbij je bij haar in bed wil slapen?quote:Op zondag 16 november 2014 00:14 schreef Faxie het volgende:
Lijkt me leuker bij iemand thuis eigenlijk
Uiteraardquote:Op zondag 16 november 2014 00:15 schreef aeque het volgende:
[..]
Het liefste een vrouwelijke zeker waarbij je bij haar in bed wil slapen?
Iedereen met een heftige crush of een ex kent dat gevoel wel toch? De periode daarna dat je bang bent dat niemand anders aan die persoon kan tippen.quote:
Wel een slimme tactiek gelijk.quote:Op zondag 16 november 2014 00:15 schreef aeque het volgende:
[..]
Als ik, artelligence de hosselbaas, er al niet eerder bij ligquote:Op zondag 16 november 2014 00:15 schreef aeque het volgende:
[..]
Does it?quote:Op zondag 16 november 2014 00:15 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Iedereen met een heftige crush of een ex kent dat gevoel wel toch? De periode daarna dat je bang bent dat niemand anders aan die persoon kan tippen.Uiteindelijk ebt dat weg.
Ja, doe eens.quote:Op zondag 16 november 2014 00:15 schreef artelligence het volgende:
[..]
Wil je dat ik wat pics van mezelf stuur? Om dat gevoel weg te nemen?
Prima te rijden. Kunnen er altijd wel een paar mee met me.quote:Op zondag 16 november 2014 00:13 schreef Jofunu-kun het volgende:
Moet je snel zijnquote:Op zondag 16 november 2014 00:15 schreef artelligence het volgende:
[..]
Als ik, artelligence de hosselbaas, er al niet eerder bij lig
Nee want je hebt mij dan al.quote:Op zondag 16 november 2014 00:15 schreef artelligence het volgende:
[..]
Daar begon het idee wel mee natuurlijkquote:Op zondag 16 november 2014 00:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou ja, het hoeft niet per se een BBQ meet te zijn, toch.
De hofmaker Art. De. Hofmaker.quote:Op zondag 16 november 2014 00:15 schreef artelligence het volgende:
[..]
Niet?quote:Op zondag 16 november 2014 00:16 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, maar niet tegelijkertijd, dat is zonde.
Ja natuurlijkquote:Op zondag 16 november 2014 00:15 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Iedereen met een heftige crush of een ex kent dat gevoel wel toch? De periode daarna dat je bang bent dat niemand anders aan die persoon kan tippen.Uiteindelijk ebt dat weg.
Dat zou nog beter zijn.quote:
Blijf er een beetje in hangen helaas. Denk dat ik een ideaalbeeld heb gecreëerd in m'n hoofd.quote:Op zondag 16 november 2014 00:15 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Pan en Zeefje! Zonder pan danquote:
Dat werkt niet. Ik drink overigens niet meer voorlopigquote:
Ditquote:Op zondag 16 november 2014 00:15 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Oh, ik vind die combinatie niet lekker en zonde ook gewoon.quote:Op zondag 16 november 2014 00:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Niet?
Maar ik heb net gewoon bier zitten drinken en een halve bak sinterklaaschocolaatjes op.
Ja dat zei ik vrijdagmorgen ook.quote:Op zondag 16 november 2014 00:17 schreef yats het volgende:
[..]
Dat werkt niet. Ik drink overigens niet meer voorlopig
Goede rebound.quote:Op zondag 16 november 2014 00:14 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik had er weinig moeite meequote:Op zondag 16 november 2014 00:17 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Oh, ik vind die combinatie niet lekker en zonde ook gewoon.
Maar ieder z'n eigen ding natuurlijk.
AA?quote:Op zondag 16 november 2014 00:17 schreef yats het volgende:
[..]
Dat werkt niet. Ik drink overigens niet meer voorlopig
Herkenbaarquote:Op zondag 16 november 2014 00:17 schreef Fascination het volgende:
[..]
Blijf er een beetje in hangen helaas. Denk dat ik een ideaalbeeld heb gecreëerd in m'n hoofd.
Het kan ook gewoon een avondje uit zijn? Dan is het makkelijkst als er iemand in de buurt woont met wat slaapplekken aangezien er mensen van ver komen.quote:Op zondag 16 november 2014 00:16 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Daar begon het idee wel mee natuurlijk
Maar wat anders? Yvie woont het centraalst.. Utrecht toch?
Doe eens ideen spuien mensen!
quote:
Precies,al kost dat soms meer tijd dan anders.quote:Op zondag 16 november 2014 00:15 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Als Yv haar woonkamer leegmaakt kan er 10 man slapen.quote:Op zondag 16 november 2014 00:18 schreef aeque het volgende:
[..]
Het kan ook gewoon een avondje uit zijn? Dan is het makkelijkst als er iemand in de buurt woont met wat slaapplekken aangezien er mensen van ver komen.
Je ziet haar nooit meer verder? Wel lastig als je zo'n geromantiseerd beeld houdt ja.quote:Op zondag 16 november 2014 00:17 schreef Fascination het volgende:
[..]
Blijf er een beetje in hangen helaas. Denk dat ik een ideaalbeeld heb gecreëerd in m'n hoofd.
Jij hebt ervaring met Yv's huis? Moet je ons iets vertellen Thijs?quote:Op zondag 16 november 2014 00:19 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Als Yv haar woonkamer leegmaakt kan er 10 man slapen.
O wee als het dan weer de Stairway wordt, dan ga ik gillenquote:Op zondag 16 november 2014 00:19 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nee,dat niet. Gewoon geen zin in en wat dingen ook.quote:
Er zijn al meerdere meets in mijn huis geweest. Denk dat hij daarop doelde.quote:Op zondag 16 november 2014 00:19 schreef aeque het volgende:
[..]
Jij hebt ervaring met Yv's huis? Moet je ons iets vertellen Thijs?
En zwaaiend met je armen rondrennen?quote:Op zondag 16 november 2014 00:20 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
O wee als het dan weer de Stairway wordt, dan ga ik gillen _o-
Gaat dat goed? Er zijn wel eens fokorgies geweest.quote:Op zondag 16 november 2014 00:19 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
One on one meets?quote:Op zondag 16 november 2014 00:20 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Er zijn al meerdere meets in mijn huis geweest. Denk dat hij daarop doelde.
Serieus?quote:Op zondag 16 november 2014 00:20 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Gaat dat goed? Er zijn wel eens fokorgies geweest.
Ik ben er al enkele keren binnen geweest. In haar huis dan, voordat iedereen weer gekke ideeën krijgt.quote:Op zondag 16 november 2014 00:19 schreef aeque het volgende:
[..]
Jij hebt ervaring met Yv's huis? Moet je ons iets vertellen Thijs?
Nooit geweestquote:Op zondag 16 november 2014 00:20 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
O wee als het dan weer de Stairway wordt, dan ga ik gillen![]()
Bedankt art, hoef ik hem niet meer te maken.quote:
Bij mij hebben ze het overal in mijn cafe gedaanquote:Op zondag 16 november 2014 00:20 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nee die nog niet.quote:
Hm... dubieus dit. Volgens mij werd slapen gesuggereerd.quote:Op zondag 16 november 2014 00:20 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nee, two or more on one.quote:
Echt?quote:Op zondag 16 november 2014 00:20 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Zo, jullie maakten er gelijk werk van?quote:
Dat is toch alleen met de KPD of SEX meets?quote:Op zondag 16 november 2014 00:20 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
quote:Op zondag 16 november 2014 00:21 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Bij mij hebben ze het overal in mijn cafe gedaan
Ik dacht al dat ik wat verkeerds had getypt, maar het was toch echt SLAPEN.quote:Op zondag 16 november 2014 00:21 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee die nog niet.
[..]
Hm... dubieus dit. Volgens mij werd slapen gesuggereerd.
Eens moet de eerste keer zijn, Yvquote:Op zondag 16 november 2014 00:21 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee die nog niet.
[..]
Hm... dubieus dit. Volgens mij werd slapen gesuggereerd.
Ja, alleen durfde hij niet, dus nam hij back-up meequote:Op zondag 16 november 2014 00:22 schreef aeque het volgende:
[..]
Zo, jullie maakten er gelijk werk van?
ik ook niet.quote:Op zondag 16 november 2014 00:22 schreef Samzz het volgende:
Ik snap het probleem met de Stairway niet zo, eigenlijk?
Wat? We zijn hoffelijk geweest en alles is netjes gebleven.quote:Op zondag 16 november 2014 00:22 schreef aeque het volgende:
[..]
Zo, jullie maakten er gelijk werk van?
Die is er ook niet. Schijnbaar een hele beruchte meet ooit geweest. Lang lang geleden.quote:Op zondag 16 november 2014 00:22 schreef Samzz het volgende:
Even naar cafe Kalffquote:Op zondag 16 november 2014 00:22 schreef Jofunu-kun het volgende:
Zo komen we geen steek verder natuurlijk..
Avondje stappen kan uiteraard ook.. Komen we dan vanzelf bij Yvie uit? Als die dat wil natuurlijk..
Gingen ze om en om? Of DP?quote:Op zondag 16 november 2014 00:22 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, alleen durfde hij niet, dus nam hij back-up mee
Ja ok, het was dat. Ik was een angsthaas. Blij nu?quote:Op zondag 16 november 2014 00:22 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Geen probleem hoor, maar zo ongeveer elke meet van waar dan ook die ik in Utrecht gehad heb, waren in de stairwayquote:Op zondag 16 november 2014 00:22 schreef Samzz het volgende:
Moet het perse heel centraal zijn dan? Misschien zijn er nog andere mogelijkheden die iets minder centraal liggen?quote:Op zondag 16 november 2014 00:23 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Geen probleem hoor, maar zo ongeveer elke meet van waar dan ook die ik in Utrecht gehad heb, waren in de stairway
haha en ik maar denken dat je een konijntje bent. Maar hazen zijn idd wat langer ja.quote:Op zondag 16 november 2014 00:23 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ja ok, het was dat. Ik was een angsthaas. Blij nu?
begrijpelijk welquote:Op zondag 16 november 2014 00:22 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Mja, niet heel gek. Makkelijk te vinden, dicht bij 't station.quote:Op zondag 16 november 2014 00:23 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Geen probleem hoor, maar zo ongeveer elke meet van waar dan ook die ik in Utrecht gehad heb, waren in de stairway
Ik ken alleen Utrecht Centraal, een kroeg, een restaurant, een kroeg, en Utrecht Centraal. En regen.quote:Op zondag 16 november 2014 00:23 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Serieus? Ik dacht dat dat gewoon grote verhalen waren.quote:Op zondag 16 november 2014 00:22 schreef aeque het volgende:
[..]
Dat is toch alleen met de KPD of SEX meets?
Niet alleen de verhalen waren groot.quote:Op zondag 16 november 2014 00:25 schreef yats het volgende:
[..]
Serieus? Ik dacht dat dat gewoon grote verhalen waren.
Ik ben knuffelbaar als een konijntje, woest als een leeuw en heet als een vulkaan (en met Art erbij nog veel heter). Dus het klopt wel gedeeltelijk.quote:Op zondag 16 november 2014 00:24 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
haha en ik maar denken dat je een konijntje bent. Maar hazen zijn idd wat langer ja.
Nee, kwam gewoon zo uit!
quote:Op zondag 16 november 2014 00:26 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik ben knuffelbaar als een konijntje, woest als een leeuw en heet als een vulkaan (en met Art erbij nog veel heter). Dus het klopt wel gedeeltelijk.
Ik heb toch geen idee man.quote:Op zondag 16 november 2014 00:25 schreef yats het volgende:
[..]
Serieus? Ik dacht dat dat gewoon grote verhalen waren.
quote:Op zondag 16 november 2014 00:26 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Niet alleen de verhalen waren groot.
Na een uitbarsting zijn mensen ook hun huis kwijt?quote:Op zondag 16 november 2014 00:26 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik ben knuffelbaar als een konijntje, woest als een leeuw en heet als een vulkaan (en met Art erbij nog veel heter). Dus het klopt wel gedeeltelijk.
Je vergeet zo lang als een boom.quote:Op zondag 16 november 2014 00:26 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik had het solo ook erg gezellig in de busquote:Op zondag 16 november 2014 00:26 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik heb toch geen idee man.Pas 2 meets gehad tot nu toe, al was die MMVM na appelpop wel goed natuurlijk.
Ik probeer het voor iedereen makkelijk te houden, dat niet de 1 zoveel keer meer kosten moet maken om erbij te kunnen zijn als de ander..quote:Op zondag 16 november 2014 00:24 schreef aeque het volgende:
[..]
Moet het perse heel centraal zijn dan? Misschien zijn er nog andere mogelijkheden die iets minder centraal liggen?
Somebody is turned on.quote:
Nogmaals mijn excusesquote:Op zondag 16 november 2014 00:27 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik had het solo ook erg gezellig in de bus
I am Grootquote:
Yup.quote:Op zondag 16 november 2014 00:27 schreef Faxie het volgende:
[..]
Na een uitbarsting zijn mensen ook hun huis kwijt?
Voor treinreizigers is er soms nog de optie tot het kopen van zo'n dagkaart van NS, althans als die actie er nog/weer is.quote:Op zondag 16 november 2014 00:27 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik probeer het voor iedereen makkelijk te houden, dat niet de 1 zoveel keer meer kosten moet maken om erbij te kunnen zijn als de ander..
December is sowieso een lastige maand.quote:Op zondag 16 november 2014 00:28 schreef Yvie_lu het volgende:
Maar om even heel super serieus te zijn, de 24e krijgt mijn tante de sleutel van haar nieuwe huis die ik grotendeels mee zou helpen verbouwen, dus als daar de planning bekend van is (die ik nu aan het maken ben, maar de 25e pas def. weet) kan ik wel daarna wel een datum opgooien. Mja dan is het toch echt op z'n vroegst eind dec. zijn aaangezien het in het weekend moet en dan zijn er weer feestdagen en die zooi. Maakt mij niet uit, maar ik dacht ik meld het even. Verder is het natuurlijk geen probleem.
Oud en nieuw fokmeetquote:Op zondag 16 november 2014 00:28 schreef Yvie_lu het volgende:
Maar om even heel super serieus te zijn, de 24e krijgt mijn tante de sleutel van haar nieuwe huis die ik grotendeels mee zou helpen verbouwen, dus als daar de planning bekend van is (die ik nu aan het maken ben, maar de 25e pas def. weet) kan ik wel daarna wel een datum opgooien. Mja dan is het toch echt op z'n vroegst eind dec. zijn aaangezien het in het weekend moet en dan zijn er weer feestdagen en die zooi. Maakt mij niet uit, maar ik dacht ik meld het even. Verder is het natuurlijk geen probleem.
Ik moet altijd veel kosten maken om ergens te komenquote:Op zondag 16 november 2014 00:27 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik probeer het voor iedereen makkelijk te houden, dat niet de 1 zoveel keer meer kosten moet maken om erbij te kunnen zijn als de ander..
Need a helping hand? Or ten?quote:Op zondag 16 november 2014 00:28 schreef Yvie_lu het volgende:
Herkenbaarquote:Op zondag 16 november 2014 00:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik moet altijd veel kosten maken om ergens te komen. Krijg je als in uithoeken woont.
But it's worth itquote:Op zondag 16 november 2014 00:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik moet altijd veel kosten maken om ergens te komen. Krijg je als in uithoeken woont.
Dus bij jou is goed mogelijk, dan wachten we die planning van jou nog even af?quote:Op zondag 16 november 2014 00:28 schreef Yvie_lu het volgende:
carpoolen/Samen reizen is voor jou niet altijd een optie gok ik.. Dat is ook wel naar jaquote:Op zondag 16 november 2014 00:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, en het is mijn huis ook niet, het is meer bouwvakkers binnenlaten etc. want alles moet gecertificeerd. Zelf helaas alleen wat schilderwerk etc. Mja ben dus veel daar in het weekend om te overleggen en dus zelf niet thuis.quote:
Nou, dank je.quote:Op zondag 16 november 2014 00:31 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Om de pijn te verzachten zal ik je de volgende keer op een biertje trakteren.
Klopt. Utrecht is voor mij namelijk ook niet dichtbij.quote:Op zondag 16 november 2014 00:31 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
carpoolen/Samen reizen is voor jou niet altijd een optie gok ik.. Dat is ook wel naar ja
Lolquote:Op zondag 16 november 2014 00:26 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik heb toch geen idee man.Pas 2 meets gehad tot nu toe, al was die MMVM na appelpop wel goed natuurlijk.
Wat een enthousiasmequote:Op zondag 16 november 2014 00:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, dank je.
[..]
Klopt. Utrecht is voor mij namelijk ook niet dichtbij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |