paardenbekquote:Op zaterdag 15 november 2014 23:17 schreef Landysh het volgende:
[..]
Als een chick als Yolanthe interesse in jou zou tonen zou je haar echt niet afwijzen 'nee sorry, te dun'
Ik las Marokkanen en na die tweede zin ging ik toch maar even opnieuw lezenquote:Op zaterdag 15 november 2014 23:17 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Macarons zijn trouwens echt niet lekker. Veeeeeel te zoet
En je deelt niet eens. Ok.quote:Op zaterdag 15 november 2014 23:21 schreef Peunage het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb vanochtend dit gemaakt. Yeah biatchezzz.
Same. Was gewoon een koekje ofzo. Niets speciaal.quote:Op zaterdag 15 november 2014 23:20 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Één macaron gegeten in mijn leven. Zusje had meegenomen van La Place. Was niet verkeerd.
Je wilde dat crip en ik een fittie kregen?quote:Op zaterdag 15 november 2014 23:21 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Ik las Marokkanen en na die tweede zin ging ik toch maar even opnieuw lezen
Abdul is echt veel aan het stoken vandaag, die sneakyerd.quote:Op zaterdag 15 november 2014 23:22 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Je wilde dat crip en ik een fittie kregen?
Natuurlijk nietquote:Op zaterdag 15 november 2014 23:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
En je deelt niet eens. Ok.
quote:Op zaterdag 15 november 2014 23:22 schreef Landysh het volgende:
[..]
En dan die knieën van haar ook nog.
Nee, ik meen het.quote:Op zaterdag 15 november 2014 23:22 schreef Landysh het volgende:
[..]
En dan die knieën van haar ook nog.
Hij is erger dan alle chicks in dit topic tijdens hun PMS samen.quote:Op zaterdag 15 november 2014 23:23 schreef Crip het volgende:
[..]
Abdul is echt veel aan het stoken vandaag, die sneakyerd.
Hmmkey.quote:Op zaterdag 15 november 2014 23:24 schreef Che_ het volgende:
[..]
Nee, ik meen het.
Ze zal vast aantrekkelijk zijn voor andere mensen tho
hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhquote:Op zaterdag 15 november 2014 23:24 schreef Landysh het volgende:
[..]
Hij is erger dan alle chicks in dit topic tijdens hun PMS samen.
Volgens mij zit jij daar meer mee dan JFM zelf. Is al zeker de derde keer dat je hierover begint.quote:Op zaterdag 15 november 2014 23:25 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ja. Lijkt op die van jou naar jfm.
Tru dat. Heb je haar vroeger gezien bij de Lama's?quote:Op zaterdag 15 november 2014 23:16 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Er zijn grenzen.
Yolanthe was vroeger bijvoorbeeld echt knap. Nu is ze te dun
Idd. Zal wel speciaal voor de smaakpapillen van de ladies gemaakt zijn.quote:Op zaterdag 15 november 2014 23:22 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Same. Was gewoon een koekje ofzo. Niets speciaal.
Zolang ze niet posten bedoel je?quote:Op zaterdag 15 november 2014 23:24 schreef Landysh het volgende:
[..]
Hij is erger dan alle chicks in dit topic tijdens hun PMS samen.
quote:Op zaterdag 15 november 2014 23:26 schreef Peunage het volgende:
[..]
JA EN NU DAN? WAT WIL JE ER AAN DOEN DAN? HE? HE HE HEHEEHEHEEE?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |