Morgen ga ik weer pannenkoeken maken. Je moet proberen met kaas en farmersalade zo lekker.quote:
Hoeveel accounts heb jij?quote:
Macarons zijn trouwens echt niet lekker. Veeeeeel te zoetquote:Op zaterdag 15 november 2014 23:15 schreef Landysh het volgende:
[..]![]()
*propt nog een macaron in de mond*
Als een chick als Yolanthe interesse in jou zou tonen zou je haar echt niet afwijzen 'nee sorry, te dun'quote:Op zaterdag 15 november 2014 23:16 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Er zijn grenzen.
Yolanthe was vroeger bijvoorbeeld echt knap. Nu is ze te dun
Ik kom langs.quote:Op zaterdag 15 november 2014 23:16 schreef Landysh het volgende:
[..]
Morgen ga ik weer pannenkoeken maken. Je moet proberen met kaas en farmersalade zo lekker.
eensquote:Op zaterdag 15 november 2014 23:17 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Macarons zijn trouwens echt niet lekker. Veeeeeel te zoet
Die van poptasi wel.quote:Op zaterdag 15 november 2014 23:17 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik ben pas lekker.quote:Op zaterdag 15 november 2014 23:17 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Pinkman?quote:Op zaterdag 15 november 2014 23:14 schreef Landysh het volgende:
[..]
Kracht bij de daad zetten, biatch.
Daar gaat het toch niet omquote:Op zaterdag 15 november 2014 23:17 schreef Landysh het volgende:
[..]
Als een chick als Yolanthe interesse in jou zou tonen zou je haar echt niet afwijzen 'nee sorry, te dun'
Pannenkoeken party.quote:Op zaterdag 15 november 2014 23:17 schreef Landysh het volgende:
[..]
Valla kom. Maak altijd te veel beslag.
Één macaron gegeten in mijn leven. Zusje had meegenomen van La Place. Was niet verkeerd.quote:Op zaterdag 15 november 2014 23:17 schreef mrstylo het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |