Echte kneuzen wij.quote:Op zaterdag 15 november 2014 23:04 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Operation 7, maar die speelde ik ook
Waarom niet? Soms blijkt een kleur toch niet helemaal bij je te passen wanneer je het eenmaal aangetrokken hebt. Of het model zint me toch niet helemaal bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 15 november 2014 23:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Maar jij bent een man, jij hoort dit probleem niet te hebben. Wat is deze.
Oh, daar heb je wel een punt. Maar toch. Als ik mannenkleding zie dan denk ik vaak: jeetje zij hebben het best makkelijk met zoveel moois.quote:Op zaterdag 15 november 2014 23:06 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Waarom niet? Soms blijkt een kleur toch niet helemaal bij je te passen wanneer je het eenmaal aangetrokken hebt. Of het model zint me toch niet helemaal bijvoorbeeld.
Al drie jaar geen game meer gespeeld(alleen bij vrienden FIFA). Mis het welquote:
Amsterdoom was pas een kneuzenspel.quote:
Oh ja ja. Check Arcadia ons tegen elkaar opzetten.quote:Op zaterdag 15 november 2014 23:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik vond je schoenen wel mooi die je gekocht had. En jij mijn laarzen ook.Dus niet alles.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
Borte? Landysh=Borte?quote:
quote:Op zaterdag 15 november 2014 23:12 schreef mrstylo het volgende:
[..]Dit ben ik ATM. Maar dan met macarons en cola zero.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En schoenen zijn alles!quote:Op zaterdag 15 november 2014 23:11 schreef Landysh het volgende:
[..]
Oh ja ja. Check Arcadia ons tegen elkaar opzetten.
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Kracht bij de daad zetten, biatch.quote:Op zaterdag 15 november 2014 22:59 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Dus je vindt haar stuff lelijk? Net zei je van niet, wat is het nu.
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mmm, ik houd wel van vrouwen met rondingen.quote:Op zaterdag 15 november 2014 23:13 schreef Landysh het volgende:
[..]
Dit ben ik ATM. Maar dan met macarons en cola zero.
quote:Op zaterdag 15 november 2014 23:13 schreef Landysh het volgende:
[..]
Dit ben ik ATM. Maar dan met macarons en cola zero.
quote:Op zaterdag 15 november 2014 23:14 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Mmm, ik houd wel van vrouwen met rondingen.![]()
:$ :$
Hoe bedoel je? Er zijn grenzen.quote:Op zaterdag 15 november 2014 23:14 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Valt wel mee. Niet alles is mijn stijl. Maar meestal ben ik best snel klaar met winkelen ja.quote:Op zaterdag 15 november 2014 23:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Oh, daar heb je wel een punt. Maar toch. Als ik mannenkleding zie dan denk ik vaak: jeetje zij hebben het best makkelijk met zoveel moois.
Heyquote:Op zaterdag 15 november 2014 23:14 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |