quote:Op zaterdag 15 november 2014 22:52 schreef Crip het volgende:
Ik had paar jaar terug een jas van esprit gehaald. Met donsveren en hij is zooooo lekker warm.
Ik wil hem niet loslaten.
Maar ik moet het eens doen.
Haha sorry ik wilde even plagen.quote:Op zaterdag 15 november 2014 22:52 schreef Landysh het volgende:
[..]
Tja, daar ging het haar toch ook om? En verder is het geen jas die ik zelf zou hebben gekocht. Hij is niet lelijk maar niet dat ik denk 'mooooi, moet ik hebben'.
Ja, jij hebt wel vaker van die sneaky opmerkingen.quote:Op zaterdag 15 november 2014 22:53 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Haha sorry ik wilde even plagen.
Srs, is dat zo oud? Heb er echt nog nooit ven gehoord.quote:Op zaterdag 15 november 2014 22:52 schreef Crip het volgende:
[..]
Jwz, speel het al sinds mijn 12e ofzo.
no life
Is ook totaaaal geen bekende game, niet veel mensen spelen het.quote:Op zaterdag 15 november 2014 22:56 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Srs, is dat zo oud? Heb er echt nog nooit ven gehoord.
D'aww.quote:Op zaterdag 15 november 2014 22:54 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ja, jij hebt wel vaker van die sneaky opmerkingen.
quote:Op zaterdag 15 november 2014 22:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
En soberso hebben Borte en ik totaal andere smaak. Leuk geprobeerd Arcadia..
Vroeger speelde ik kapot veel Rakion en één of andere schiet spel.quote:Op zaterdag 15 november 2014 22:57 schreef Crip het volgende:
[..]
Is ook totaaaal geen bekende game, niet veel mensen spelen het.
quote:Op zaterdag 15 november 2014 22:56 schreef TheMagnificent het volgende:
Echt klote als iets je op het eerste oog heel mooi lijkt, maar eenmaal gepast het je niet echt helemaal staat.
Ik vond je schoenen wel mooi die je gekocht had. En jij mijn laarzen ook.quote:
Helemaal niet.quote:Op zaterdag 15 november 2014 22:57 schreef Peunage het volgende:
Ik vind jullie stuff allebei lelijk.
Warrock?quote:Op zaterdag 15 november 2014 22:59 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Vroeger speelde ik kapot veel Rakion en[b] één of andere schiet spel.[/b]
Hipster.quote:Op zaterdag 15 november 2014 22:57 schreef Crip het volgende:
[..]
In Sittard geeft er een bekende ustadh les als je geinteresseerd bent. Veel beter dan spelletjes spelenquote:Op zaterdag 15 november 2014 22:57 schreef Crip het volgende:
[..]
Wie? En waar? Moskee El Mohsinine?quote:Op zaterdag 15 november 2014 23:01 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
In Sittard geeft er een bekende ustadh les als je geinteresseerd bent. Veel beter dan spelletjes spelen
Ja, precies.quote:Op zaterdag 15 november 2014 23:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]Is wel verdrietig ja, want dan weet je dat je opnieuw moet gaan zoeken naar iets vergelijkbaars.
!
[..]
Operation 7, maar die speelde ik ookquote:
Goed punt!quote:Op zaterdag 15 november 2014 22:59 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Dus je vindt haar stuff lelijk? Net zei je van niet, wat is het nu.
Oh shit oh shitquote:Op zaterdag 15 november 2014 22:59 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Dus je vindt haar stuff lelijk? Net zei je van niet, wat is het nu.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |