Ik snap het totaal niet, kan mij er gewoon niks bij voorstellen. Waarom wilt iemand dat?quote:Op zaterdag 15 november 2014 23:38 schreef Che_ het volgende:
[..]
Heerlijk om te krijgen bedoelde ik.
Bij mij moet het beginnen. Vandaar de vreetkick.quote:Op zaterdag 15 november 2014 23:39 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ze happen niet, period is net voorbij vooor ze.
Ik hou van massages.quote:Op zaterdag 15 november 2014 23:39 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ik snap het totaal niet, kan mij er gewoon niks bij voorstellen. Waarom wilt iemand dat?
quote:Op zaterdag 15 november 2014 23:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Bij mij ben jij zwarte piet.
quote:Op zaterdag 15 november 2014 23:40 schreef Landysh het volgende:
[..]
Bij mij moet het beginnen. Vandaar de vreetkick.
Het verandert.quote:Op zaterdag 15 november 2014 23:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Lieve schat, het veranderd bij elke post.
Ja, je moet het wel kunnen hebben natuurlijk. Sterke rug ditdatquote:Op zaterdag 15 november 2014 23:41 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ik ook. Maar dit is geen massage. Hell noo.
Meestal hide ik mezelf gewoon achter veel vreten. Fort bouwen van flessen cola, chips en chocolade.quote:
Bij de jouwe dus wel?quote:Op zaterdag 15 november 2014 23:41 schreef Landysh het volgende:
[..]
Gaan we dat niet doen op jouw bruiloft?
jammer
Forever alone.quote:Op zaterdag 15 november 2014 23:46 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Bij de jouwe dus wel?
I volunteer as a tribute!
Jij bent gewoon Liz Lemonquote:
Makkelijkerquote:Op zaterdag 15 november 2014 23:50 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ja dit is beter.
einzelganger ftw
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |