Haha.quote:Op zaterdag 15 november 2014 23:30 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Je hebt zondagen geen tijd omdat studie. Desondanks ben je hier de hele tijd? He.
Daar heb je gelijk in. Soms kunnen vrouwen heel gemeen zijn.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
Ik moest aan dit denkenquote:Op zaterdag 15 november 2014 23:33 schreef Landysh het volgende:
Mijn moeder laat mij soms op haar rug lopen en haar botten breken.![]()
![]()
Is goed. xoquote:Op zaterdag 15 november 2014 23:33 schreef Peunage het volgende:
[..]
Zullen we daar....verandering in brengen? Smooth booooooohhhhh.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
shots firedquote:Op zaterdag 15 november 2014 23:34 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Ik moest aan dit denken
[ afbeelding ]
Komt redelijk in de buurt van de realiteit inderdaad. Though mama is paar kilo zwaarder dan ik.quote:Op zaterdag 15 november 2014 23:34 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Ik moest aan dit denken
[ afbeelding ]
Je ongedisciplineerd studiegedrag verhindert een spurt in onze broederlijke band.quote:Op zaterdag 15 november 2014 23:33 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Haha. [ afbeelding ] Ik heb wel wat gedaan. Maar vanwege mijn uitstelleritis moet ik morgen toch het meeste doen. Ik ken mezelf.
Oh, ik had meer tegenstand verwacht, dan had ik mijn eckte eckte eckte pick up lijn kunnen deployen.quote:
Heerlijk is datquote:Op zaterdag 15 november 2014 23:33 schreef Landysh het volgende:
![]()
quote:Op zaterdag 15 november 2014 23:33 schreef Landysh het volgende:
![]()
quote:Op zaterdag 15 november 2014 23:34 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in. Soms kunnen vrouwen heel gemeen zijn.Que?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh in dat geval ga ik twijfelen.quote:Op zaterdag 15 november 2014 23:36 schreef Peunage het volgende:
[..]
Oh, ik had meer tegenstand verwacht, dan had ik mijn eckte eckte eckte pick up lijn kunnen deployen.
Noem je haar nu olifant?quote:Op zaterdag 15 november 2014 23:34 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Ik moest aan dit denken
[ afbeelding ]
Je wilde een fittie tochquote:
Voor mij niet. Vooral wanneer ik bij haar schouderbladen kom en die zo in mijn voet voel steken.quote:
Maar jij bent sinterklaas en ik ben zwarte piet, we horen bij elkaarquote:Op zaterdag 15 november 2014 23:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Oh in dat geval ga ik twijfelen.
Wie is schimmel?quote:Op zaterdag 15 november 2014 23:37 schreef Peunage het volgende:
[..]
Maar jij bent sinterklaas en ik ben zwarte piet, we horen bij elkaar!!!!
Des te meer hebben we straks in te halen.quote:Op zaterdag 15 november 2014 23:36 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Je ongedisciplineerd studiegedrag verhindert een spurt in onze broederlijke band.
Heerlijk om te krijgen bedoelde ik.quote:Op zaterdag 15 november 2014 23:37 schreef Landysh het volgende:
[..]
Voor mij niet. Vooral wanneer ik bij haar schouderbladen kom en die zo in mijn voet voel steken.
Bij mij ben jij zwarte piet.quote:Op zaterdag 15 november 2014 23:37 schreef Peunage het volgende:
[..]
Maar jij bent sinterklaas en ik ben zwarte piet, we horen bij elkaar!!!!
Edit: FIUUUUUUUUUUU IK HEB OOK EEN SINTERKLAAS ICOON !!SW@#$@$@#$@#4\
<--------------------
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |