SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat schattig.quote:Op zaterdag 15 november 2014 21:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
[..]
Dus dat. [ afbeelding ]
Ergens anders zeker ook een mijlpaal verschenen?quote:Op zaterdag 15 november 2014 21:49 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Deeltje 1200... Een mijlpaal.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
NWS / Erdogan: "Moslims ontdekten Amerika"quote:Op zaterdag 15 november 2014 21:51 schreef AbdulMalik het volgende:
http://www.turks.nl/turki(...)bben-amerika-ontdekt
Turkai #1
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 15 november 2014 21:52 schreef JanPiraat het volgende:
• Lodewijk VIII van Frankrijk trouwt op 12-jarige leeftijd met Blanche van Castilië.
Toen je zei dat het op je werk gebeurd was dacht ik meteen aan collega's die voor de grap je nietmachine ofzo hadden gejat.quote:Op zaterdag 15 november 2014 21:54 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Neejoh Deuce, ik was serieus.
Check deze idiootquote:Op zaterdag 15 november 2014 21:52 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
NWS / Erdogan: "Moslims ontdekten Amerika"
quote:Op zaterdag 15 november 2014 17:03 schreef Oud_student het volgende:
Ik dacht altijd dat moslims op 9 september 2001 Amerika hadden ontdekt
quote:Op zaterdag 15 november 2014 21:56 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ik lig in een deuk hiero.
Hij ziet er twee dagen naast.
quote:Op zaterdag 15 november 2014 17:06 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Op de 11e zaten ze in binnenlandse vluchten, dus ze zijn al eerder daar naartoe gevlogen en hebben een dagje de toerist uitgehangen
Dit. De fik erin.quote:Op zaterdag 15 november 2014 22:00 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ach joh, die intellectuelen altijd met hun feiten en steekhoudende argumenten.
Slechte poging om zijn blunder recht te trekken.quote:
Grrr. Ik wist dat ik iets was vergeten te kopen.quote:Op zaterdag 15 november 2014 22:09 schreef Landysh het volgende:
Zometeen noodles eten oh yeah.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |