Kiwi.quote:
Because we went out for lunch and dinner every dayquote:Op zaterdag 15 november 2014 21:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik kreeg niet eens een ontbijtje.
Ik iedere ochtend zwaar honger lijden en zoquote:Op zaterdag 15 november 2014 21:18 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Because we went out for lunch and dinner every day
En die is van...quote:Op zaterdag 15 november 2014 21:18 schreef Samzz het volgende:
Jaaa met zo'n slettebak als jij maak je volle kroegen blij, van voor tot achteraan de zaak sla jij de kerels aan de haak en ook al lopen er dan soms enkele hypocrieten, de hele tent die wil en mag van jou genieten!
What a gent you are.quote:Op zaterdag 15 november 2014 21:18 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Because we went out for lunch and dinner every day
Och gut ja, je was zo verzwakt dat ik je naar het restaurant moest dragenquote:Op zaterdag 15 november 2014 21:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik iedere ochtend zwaar honger lijden en zo.
BZB.quote:Op zaterdag 15 november 2014 21:19 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
En die is van...
[..]
What a gent you are.
Ik dank u.quote:
Dat niet. Maar het is wel kut als je het gewend bent 's ochtends gewoon te ontbijten.quote:Op zaterdag 15 november 2014 21:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Och gut ja, je was zo verzwakt dat ik je naar het restaurant moest dragen
Zeker niet. Als ze ook een dame kan zijn, prima.quote:Op zaterdag 15 november 2014 21:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Niks mis met een sletje in de slaapkamer toch.
Sletjes zijn nooit uit geweest. Men wil er alleen niet mee gezien wordenquote:
Geniet ervan manquote:Op zaterdag 15 november 2014 21:22 schreef Barbusse het volgende:
Ik ga weer verder, misschien tot later![]()
Ik zal de volgende keer een full English breakfast voor je maken, ok? Alleen dan zonder baconquote:Op zaterdag 15 november 2014 21:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat niet. Maar het is wel kut als je het gewend bent 's ochtends gewoon te ontbijten.
Kwijlquote:Op zaterdag 15 november 2014 21:22 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik zal de volgende keer een full English breakfast voor je maken, ok? Alleen dan zonder bacon
Overdrijven is ook een vak.quote:Op zaterdag 15 november 2014 21:22 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik zal de volgende keer een full English breakfast voor je maken, ok? Alleen dan zonder bacon
Dan niet.quote:
zonder bacon? zonder black pudding/bloedworst bedoel je.quote:Op zaterdag 15 november 2014 21:22 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Black Pudding. Geproefd in Schotland. Was niet lekker.quote:Op zaterdag 15 november 2014 21:24 schreef perro. het volgende:
[..]
zonder bacon? zonder black pudding/bloedworst bedoel je.
Die vind je hier amper.....quote:Op zaterdag 15 november 2014 21:24 schreef perro. het volgende:
[..]
Ah, die nuance mist ik even.quote:Op zaterdag 15 november 2014 21:21 schreef perro. het volgende:
[..]
sinds het jaar 0. we willen er alleen niet mee gezien worden.
Oh gadverdammequote:Op zaterdag 15 november 2014 21:24 schreef perro. het volgende:
[..]
altijd bereid je aan te vullen.quote:Op zaterdag 15 november 2014 21:25 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ah, die nuance mist ik even.
Thanks.
ook haggis gehad? ik durfde niet.quote:Op zaterdag 15 november 2014 21:24 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Black Pudding. Geproefd in Schotland. Was niet lekker.
ik at dat toen ik klein was. begrijp er nu nog niks van.quote:Op zaterdag 15 november 2014 21:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
Bloedworst![]()
![]()
Lekkere bloedworst is een van de weinige dingen waar je ne echt voor wakker kan maken
Dat kan ik me levendig indenken!quote:Op zaterdag 15 november 2014 21:28 schreef perro. het volgende:
[..]
ook haggis gehad? ik durfde niet.
Nee, die zat niet bij het ontbijt. En ik had er van geproefd voordat een Schots koppel me vertelde wat het ongeveer was. Gelukkig vond de gastvrouw het niet erg, ze vond het al iets dat ik het durfde te proeven.quote:Op zaterdag 15 november 2014 21:28 schreef perro. het volgende:
[..]
ook haggis gehad? ik durfde niet.
Fax is er niet, en ik weet er even geen.quote:Op zaterdag 15 november 2014 21:30 schreef perro. het volgende:
bloedworst. wat kun je daar veel foute grappen over maken zeg.
Cheers lady.quote:Op zaterdag 15 november 2014 21:37 schreef Samzz het volgende:
Oh godverdomme, ik ben opeens gruwelijk chagrijnig. Ik ga wijn pakken
.
quote:
Ik weet ook wat het is maar ik zal het niet durven te proeven denk ik.quote:
zó lekker!quote:Op zaterdag 15 november 2014 21:29 schreef perro. het volgende:
[..]
ik at dat toen ik klein was. begrijp er nu nog niks van.
Ik ga ook echt geen levende dingen in mijn mond stoppen om te eten nee. Dank je de koekoek.quote:Op zaterdag 15 november 2014 21:41 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik zou overigensde meeste dingen wel eten/proeven, als ze maar dood zijn. Ook haggis.
NCIS.quote:Op zaterdag 15 november 2014 21:43 schreef -Strawberry- het volgende:
Oh great, ik lijk weer zwanger.Kan ik ook niet meer tegen bloemkool?
Wie kan me een leuke serie aanraden.Liefst een die nu loopt.
En toch verwachten jullie dat wel van ons vrouwen.quote:Op zaterdag 15 november 2014 21:43 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik ga ook echt geen levende dingen in mijn mond stoppen om te eten nee. Dank je de koekoek.
Once upon a timequote:Op zaterdag 15 november 2014 21:43 schreef -Strawberry- het volgende:
Kijk ik sporadisch, niet iets wat ik week na week zou volgen.quote:
Thx voor de tip.quote:
Oh, is dat ook weer begonnen, ja? Ik ben benieuwd, ik vind de serie een beetje minder worden, eerlijk gezegdquote:
Nja, dat is meestal wel halverwege seizoen 4, maar vind het hier erg meevallen eigenlijk.quote:Op zaterdag 15 november 2014 21:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, is dat ook weer begonnen, ja? Ik ben benieuwd, ik vind de serie een beetje minder worden, eerlijk gezegd.
NCIS en LA zijn briljante series vind ik.quote:
Oh, leg eens uit?quote:Op zaterdag 15 november 2014 21:44 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
En toch verwachten jullie dat wel van ons vrouwen.
Ik ga 't ook wel weer kijken, natuurlijkquote:Op zaterdag 15 november 2014 21:48 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nja, dat is meestal wel halverwege seizoen 4, maar vind het hier erg meevallen eigenlijk.
Ben soms nog steeds aangenaam verrast
Piemels, Thijskequote:Op zaterdag 15 november 2014 21:48 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
NCIS en LA zijn briljante series vind ik.
[..]
Oh, leg eens uit?
Oh, ik vond de aflevering van gisteren echt wel weer heel erg sterk eigenlijk.quote:Op zaterdag 15 november 2014 21:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ga 't ook wel weer kijken, natuurlijk. Ik vind vooral The Vampire Diaries echt heel veel minder worden, dat kijk ik alleen nog omdat Ian Somerhalder
.
Een piemel eet je niet, Samskequote:
Ik verwacht dat in principe niet eens.quote:
Dit..quote:Op zaterdag 15 november 2014 21:50 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik verwacht dat in principe niet eens.
mwa. selectiviteit heh.quote:Op zaterdag 15 november 2014 21:48 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
NCIS en LA zijn briljante series vind ik.
Nee man, mening is belangrijk!quote:Op zaterdag 15 november 2014 21:50 schreef perro. het volgende:
[..]
mwa. selectiviteit heh.
en bij csi word ik scheel van de verschrikkelijk overdreven saturatie van de kleuren in hun sets. niet om aan te zien. naast dat het niet mijn ding is, geforceerde serie.
ik hou op.
Supernatural, grimm.quote:Op zaterdag 15 november 2014 21:43 schreef -Strawberry- het volgende:
Oh, ik dacht piemels.quote:
Nee, maar er wordt wel verwacht dat 't in de mond gestopt wordtquote:Op zaterdag 15 november 2014 21:50 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Een piemel eet je niet, Samske
[..]
Ik verwacht dat in principe niet eens.
laatst aan fresh prince begonnen.quote:Op zaterdag 15 november 2014 21:51 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nee man, mening is belangrijk!
Ik keek vroeger alle 80's-series wel, zoals Airwolf en zo. Leuk
Ik kan Elena wel afschieten. Zeikwijf. De rest vind ik wel leukquote:Op zaterdag 15 november 2014 21:49 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Oh, ik vond de aflevering van gisteren echt wel weer heel erg sterk eigenlijk.
Oh ja, Grimm is ook weer begonnen. Ik ben benieuwd. Sleepy Hollow binnenkort ook weer gaan kijken, ik hoor slechte verhalen...quote:
Maar je eet het niet. Ja, tenzij je hoort 'EAT MY PUSSY!', maar dat is toch andersquote:Op zaterdag 15 november 2014 21:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, ik dacht piemels.
[..]
Nee, maar er wordt wel verwacht dat 't in de mond gestopt wordt. En het leeft. Als het goed is
.
A-Team en Knight Rider waren ook vetquote:Op zaterdag 15 november 2014 21:53 schreef perro. het volgende:
[..]
laatst aan fresh prince begonnen.![]()
ik was ook macguyver en airwolf fan idd.
True, maar op zich wel begrijpelijk voor het personage.quote:Op zaterdag 15 november 2014 21:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik kan Elena wel afschieten. Zeikwijf. De rest vind ik wel leuk.
Eerste afleveringen zijn goed van Grimm.quote:Op zaterdag 15 november 2014 21:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh ja, Grimm is ook weer begonnen. Ik ben benieuwd. Sleepy Hollow binnenkort ook weer gaan kijken, ik hoor slechte verhalen...
knight rider ja. a-team had ik alle poppetjes van.quote:Op zaterdag 15 november 2014 21:54 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Maar je eet het niet. Ja, tenzij je hoort 'EAT MY PUSSY!', maar dat is toch anders
[..]
A-Team en Knight Rider waren ook vet
Jup, die van vanochtend ook weer goed jaquote:Op zaterdag 15 november 2014 21:54 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Eerste afleveringen zijn goed van Grimm.
Op zich wel, maar ik vind dat personage gewoon zwaar kut. Het helpt ook niet dat Nina Dobrev haar speelt, die heeft van nature al zo'n zeikstem.quote:Op zaterdag 15 november 2014 21:54 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
True, maar op zich wel begrijpelijk voor het personage.
Ik vind het vooral jammer dat ze de originals hebben afgesplitst, snap het wel,
maar had graag nog wat overlap gezien/verwacht.
Die moet ik nog kijken.quote:Op zaterdag 15 november 2014 21:55 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Jup, die van vanochtend ook weer goed ja
ik geloof het zo wel.quote:Op zaterdag 15 november 2014 21:55 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Gelukkig heb je dan altijd nog het internet
Hoeveel afleveringen zijn er inmiddels?quote:Op zaterdag 15 november 2014 21:54 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Eerste afleveringen zijn goed van Grimm.
4quote:Op zaterdag 15 november 2014 21:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoeveel afleveringen zijn er inmiddels?
Ja, ze heeft wel een zeurstem, maar dat is eigenlijk ook het enige wat mij stoort.quote:Op zaterdag 15 november 2014 21:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Op zich wel, maar ik vind dat personage gewoon zwaar kut. Het helpt ook niet dat Nina Dobrev haar speelt, die heeft van nature al zo'n zeikstem.
The Originals is echt superleuk, al had ik inderdaad ook meer overwicht verwacht.
Les Revenants. Franse serie over een bergdorpje waar een busongeluk heeft plaatsgevonden en één voor een komen die mensen een aantal jaren later weer terug in het dorp. Volgens mij op NL2.quote:Op zaterdag 15 november 2014 21:43 schreef -Strawberry- het volgende:
Vertaald of ondertiteld?quote:Op zaterdag 15 november 2014 21:57 schreef Leer2eK het volgende:
[..]
Les Revenants. Franse serie over een bergdorpje waar een busongeluk heeft plaatsgevonden en één voor een komen die mensen een aantal jaren later weer terug in het dorp. Volgens mij op NL2.
Mijn god, Elijahquote:Op zaterdag 15 november 2014 21:57 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, ze heeft wel een zeurstem, maar dat is eigenlijk ook het enige wat mij stoort.
En ElijahOver mannen in pakken gesproken
Ik heb vandaag maar weer eens een pak aangetrokken.quote:Op zaterdag 15 november 2014 21:57 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, ze heeft wel een zeurstem, maar dat is eigenlijk ook het enige wat mij stoort.
Ik had behoorlijk wat Transformers G1. Nog steeds trouwensquote:Op zaterdag 15 november 2014 21:55 schreef perro. het volgende:
[..]
knight rider ja. a-team had ik alle poppetjes van.
Hier ook. Krijg het er altijd warm van.quote:Op zaterdag 15 november 2014 21:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mijn god, Elijah. Mijn guilty pleasure, hoor!
Supernatural heeft zoveel episodes al... grimm lijkt me wel wat. O ik kan ook nog Hannibal kijken.quote:
Ohja mannen in pakkenquote:Op zaterdag 15 november 2014 21:57 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Trying too hard Roy..quote:Op zaterdag 15 november 2014 21:58 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb vandaag maar weer eens een pak aangetrokken.
vond ik niks. halverwege de 2e aflevering weer afgezet.quote:Op zaterdag 15 november 2014 21:57 schreef Leer2eK het volgende:
[..]
Les Revenants. Franse serie over een bergdorpje waar een busongeluk heeft plaatsgevonden en één voor een komen die mensen een aantal jaren later weer terug in het dorp. Volgens mij op NL2.
Klinkt tof.quote:Op zaterdag 15 november 2014 21:57 schreef Leer2eK het volgende:
[..]
ik lego vooral. en altijd een goede leren voetbal.quote:Op zaterdag 15 november 2014 21:58 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik had behoorlijk wat Transformers G1. Nog steeds trouwens
10 seizoenen.quote:Op zaterdag 15 november 2014 21:59 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Supernatural heeft zoveel episodes al... grimm lijkt me wel wat. O ik kan ook nog Hannibal kijken.
Lego ook, normale en technischquote:Op zaterdag 15 november 2014 22:00 schreef perro. het volgende:
[..]
ik lego vooral. en altijd een goede leren voetbal.
Mijn voetballen zijn zacht, nooit een goed voetbalpompje gehad.quote:Op zaterdag 15 november 2014 22:00 schreef perro. het volgende:
[..]
ik lego vooral. en altijd een goede leren voetbal.
Terecht! Ik word altijd blij als ik hem zie. Laatst de afleveringen van The Vampire Diaries met the Originals erin teruggekeken.quote:Op zaterdag 15 november 2014 21:59 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Hier ook. Krijg het er altijd warm van.
Ik probeer helemaal niks Joof.quote:
elijah wood? serieus? die vind ik eruit zien als een kind, beetje zoals die toby maguire.quote:Op zaterdag 15 november 2014 21:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mijn god, Elijah. Mijn guilty pleasure, hoor!
Maar wel het meeste.quote:Op zaterdag 15 november 2014 22:02 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik probeer helemaal niks Joof.
Ik meld alleen even dat ik vandaag ook weer eens een pak aanhad.
Niet alles is bedoeld om in Yvie haar broekje te komen he
mee eens.quote:Op zaterdag 15 november 2014 22:02 schreef perro. het volgende:
[..]
elijah wood? serieus? die vind ik eruit zien als een kind, beetje zoals die toby maguire.
Euh, nee... Daniel Gillies, hij speelt Elijah in The Originals.quote:Op zaterdag 15 november 2014 22:02 schreef perro. het volgende:
[..]
elijah wood? serieus? die vind ik eruit zien als een kind, beetje zoals die toby maguire.
tuinslang.quote:Op zaterdag 15 november 2014 22:01 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Lego ook, normale en technischKon je leuke dingen mee
En waterpistolen voor in de zomer
Ik begin mij alleen wat te ergeren aan die moeder soms.quote:Op zaterdag 15 november 2014 22:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Terecht! Ik word altijd blij als ik hem zie. Laatst de afleveringen van The Vampire Diaries met the Originals erin teruggekeken.
Ik vind het in The Originals (de serie) wel jammer dat Rebekah niet meer echt een rol speelt. En ik wil dat Kol zijn eigen lichaam weer terugkrijgt.
Nee, niet die!quote:Op zaterdag 15 november 2014 22:02 schreef perro. het volgende:
[..]
ik wel, maar niemand mocht mijn bal op de stoep of straat gebruiken, was slecht voor het leer.quote:Op zaterdag 15 november 2014 22:01 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Mijn voetballen zijn zacht, nooit een goed voetbalpompje gehad.
Ik vind Esther ook vervelend. Al heeft de laatste aflevering wel e.e.a. duidelijk gemaakt. Ik snap niet waarom ze dat niet gewoon meteen vertelt, maar hé, dan is er van 't verhaal niks over natuurlijkquote:Op zaterdag 15 november 2014 22:03 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik begin mij alleen wat te ergeren aan die moeder soms.
Maar Elijah maakt altijd alles goed. Holy moly, dat is gewoon de perfecte man.
Je had iets verder moeten kijken. Het verhaal ontvouwt zich naarmate er meer personen terugkomen en die zijn weer soort van verbonden met elkaar. Maar sowieso zijn Franse producties niet te vergelijken met Amerikaanse series.quote:Op zaterdag 15 november 2014 21:59 schreef perro. het volgende:
[..]
vond ik niks. halverwege de 2e aflevering weer afgezet.
dat jochie was wel creepy trouwens.
Nee, die vader vind ik gewoon creepy, niet alleen door zijn rol, maar ook gewoon echt. Ieuw.quote:Op zaterdag 15 november 2014 22:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind Esther ook vervelend. Al heeft de laatste aflevering wel e.e.a. duidelijk gemaakt. Ik snap niet waarom ze dat niet gewoon meteen vertelt, maar hé, dan is er van 't verhaal niks over natuurlijk.
En Sebastian Roché.
nee klopt, zelfde met de bbc series. zit vaak inhoudelijk wel beter in elkaar, maar soms vind ik dat de nadruk daar echt teveel op gelegd wordt, zodanig dat het saai wordt.quote:Op zaterdag 15 november 2014 22:04 schreef Leer2eK het volgende:
[..]
Je had iets verder moeten kijken. Het verhaal ontvouwt zich naarmate er meer personen terugkomen en die zijn weer soort van verbonden met elkaar. Maar sowieso zijn Franse producties niet te vergelijken met Amerikaanse series.
Het nieuwe heeft zich al aangediend in de vorm van de zus van Estherquote:Op zaterdag 15 november 2014 22:06 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee, die vader vind ik gewoon creepy, niet alleen door zijn rol, maar ook gewoon echt. Ieuw.
En ja, ben benieuwd hoe lang ze die verhaallijn nog volhouden, altijd lastig met een spin-off natuurlijk.
Ze zullen straks echt wel met iets nieuws gaan komen, anders is het op ben ik bang.
Ja snap wel wat je bedoelt. Maar na een aantal afleveringen zat ik er goed in en wilde ik echt wel weten hoe het verder zou gaan. Maar voor een simpel avondje op de bank kan je beter iets anders kiezen.quote:Op zaterdag 15 november 2014 22:06 schreef perro. het volgende:
[..]
nee klopt, zelfde met de bbc series. zit vaak inhoudelijk wel beter in elkaar, maar soms vind ik dat de nadruk daar echt teveel op gelegd wordt, zodanig dat het saai wordt.
Zij hield de boys wel een beetje in evenwicht ja. Nja komt vast goed, genoeg kijkers nog, dus ze zullen wel iets bedenkenquote:Op zaterdag 15 november 2014 22:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het nieuwe heeft zich al aangediend in de vorm van de zus van Esther. Dus ik denk dat Rebekah ook wel weer terug komt.
En ik vind die ogen van Sebastian zo.
Vast wel. Elijah en Klausquote:Op zaterdag 15 november 2014 22:11 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Zij hield de boys wel een beetje in evenwicht ja. Nja komt vast goed, genoeg kijkers nog, dus ze zullen wel iets bedenken
Ik hoop het, al was dat tussen Klaus en Caroline nog net wat hotter.quote:Op zaterdag 15 november 2014 22:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vast wel. Elijah en Klaus. Daarnaast ben ik benieuwd of het nog wat gaat worden tussen Cammie en Klaus.
Ja, ik vond het zó jammer dat dat niks werdquote:Op zaterdag 15 november 2014 22:12 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik hoop het, al was dat tussen Klaus en Caroline nog net wat hotter.
Ik ook, lekker die pit in haar bij hem in tegenstelling tot het softere nu met Stefan.quote:Op zaterdag 15 november 2014 22:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, ik vond het zó jammer dat dat niks werd.
Ik vind Stefan sowieso een balquote:Op zaterdag 15 november 2014 22:13 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik ook, lekker die pit in haar bij hem in tegenstelling tot het softere nu met Stefan.
Ja, hij is dan ook 'dreamboy' die in eerste instantie alle (jonge) vrouwelijke kijkers moest trekken.quote:
Not so epic...quote:
eens. maar toch is dat wel jammer af en toe.quote:Op zaterdag 15 november 2014 22:10 schreef Leer2eK het volgende:
[..]
Ja snap wel wat je bedoelt. Maar na een aantal afleveringen zat ik er goed in en wilde ik echt wel weten hoe het verder zou gaan. Maar voor een simpel avondje op de bank kan je beter iets anders kiezen.
Dat is zo, ja.quote:Op zaterdag 15 november 2014 22:16 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, hij is dan ook 'dreamboy' die in eerste instantie alle (jonge) vrouwelijke kijkers moest trekken.
Heeft gewerkt en nu is dat gelukkig iets minder geworden, mja... dat gaat er nooit helemaal uit natuurlijk. Anders ga je ook weer het contrast missen tussen hem en zijn broer denk ik.
Misschien moet ik Hard Boiled weer eens gaan kijken. Over de top gunfightsquote:
Equilibrium was daar ook goed inquote:Op zaterdag 15 november 2014 22:22 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Misschien moet ik Hard Boiled weer eens gaan kijken. Over de top gunfights
Hunted ken ik niet. Zal ik eens opzoeken. Thanks!quote:Op zaterdag 15 november 2014 22:18 schreef perro. het volgende:
[..]
eens. maar toch is dat wel jammer af en toe.
hunted vond ik een van de weinige positieve uitzonderingen. al is die niet van de bbc zelf dacht ik.
Veel plezier!quote:
Schijnt tegen te vallen.quote:Op zaterdag 15 november 2014 22:22 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Equilibrium was daar ook goed in
moet je wel van spionage houden. soort homeland maar dan enkel 8 afleveringen en een stuk beter. niet zo amerikaans heh.quote:Op zaterdag 15 november 2014 22:23 schreef Leer2eK het volgende:
[..]
Hunted ken ik niet. Zal ik eens opzoeken. Thanks!
Vond het wel een toffe filmquote:Op zaterdag 15 november 2014 22:23 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Veel plezier!
[..]
Schijnt tegen te vallen.
Waar?quote:
Botsende tieten pic!quote:
quote:
Sorryquote:Op zaterdag 15 november 2014 22:42 schreef Samzz het volgende:
Damn, sommige mensen zijn ook gewoon echt lelijk als de nacht.
Heb ik ook nietquote:
Ik bedoel jou nietquote:
Hoe kom jij aan een foto van mij?quote:Op zaterdag 15 november 2014 22:42 schreef Samzz het volgende:
Damn, sommige mensen zijn ook gewoon echt lelijk als de nacht.
Zie jij eruit als een vrouwelijk varken gekruist met een basset houndquote:
Blijkbaar.quote:Op zaterdag 15 november 2014 22:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zie jij eruit als een vrouwelijk varken gekruist met een basset hound?
You sure girl?quote:Op zaterdag 15 november 2014 22:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Heb ik ook niet. En m'n kont is ook niet m'n beste asset
.
[..]
Ik bedoel jou niet.
I shall not pressure thy further.quote:
Ik mis FOK! in dit rijtje.quote:Op zaterdag 15 november 2014 22:48 schreef Yvie_lu het volgende:
Ik twijfel tussen film, bad, bed of afwassen.
Film in bed/bad. Afwas kan morgen ook wel.quote:Op zaterdag 15 november 2014 22:48 schreef Yvie_lu het volgende:
Ik twijfel tussen film, bad, bed of afwassen.
Wrong. Afwas in bad, film in bed.quote:Op zaterdag 15 november 2014 22:49 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Film in bed/bad. Afwas kan morgen ook wel.
Badderen tussen de etensresten? Nou neequote:
Ik zeg ook niet dat je tegelijk in bad moet.quote:Op zaterdag 15 november 2014 22:51 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Badderen tussen de etensresten? Nou nee
Zo stond het er welquote:Op zaterdag 15 november 2014 22:52 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat je tegelijk in bad moet.
Wel waterbesparend, dus wel een goed idee voor daarna, maar niet echt handig om alles van beneden naar boven te doen en daarna weer terug.quote:Op zaterdag 15 november 2014 22:52 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat je tegelijk in bad moet.
Het was tofquote:Op zaterdag 15 november 2014 22:52 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Vroeg.
Hoe was het? Hoe was de drummer?
Beter verwoordenquote:
Oh, dat wist ik niet. Gedachte was wel lief van je iigquote:Op zaterdag 15 november 2014 22:55 schreef Faxie het volgende:
[..]
Het was tofAchteraf praatje met een paar bandleden gemaakt en vinyl gescoord
Ik had je nummer aan de drummer willen geven (klein mannetje trouwens) maarja.....die heb ik niet he....
Geen boetes als het goed isquote:Op zaterdag 15 november 2014 22:56 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Oh, dat wist ik niet. Gedachte was wel lief van je iig
Mooi dat het tof was! En op de weg netjes op je snelheid gelet?
Ik moest een beetje gniffelen om die laatste zinquote:Op zaterdag 15 november 2014 22:56 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Oh, dat wist ik niet. Gedachte was wel lief van je iig
Mooi dat het tof was! En op de weg netjes op je snelheid gelet?
quote:Op zaterdag 15 november 2014 22:58 schreef Faxie het volgende:
Deze is wel leuk voor Yvie![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 15 november 2014 22:58 schreef Faxie het volgende:
[ afbeelding ]
Het is wel waar.quote:Op zaterdag 15 november 2014 22:58 schreef Faxie het volgende:
[ afbeelding ]
Dus ik was niet de enige die dat dacht.quote:
Mannen en vrouwen beter?quote:
Ik knuffel niet. Dus dat weet ik niet.quote:Op zaterdag 15 november 2014 23:05 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Beetje knuffelen met een laptop, das heul niet gezond
Nou, ik heb liever m'n vent hoor. Maar dat gaat even niet.quote:
Dat vroeg ik me al eerder af.. Waar is die vent van je?quote:Op zaterdag 15 november 2014 23:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, ik heb liever m'n vent hoor. Maar dat gaat even niet.
In a galaxy, far far away...quote:Op zaterdag 15 november 2014 23:07 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me al eerder af.. War is die vent van je?
Op Malta.quote:Op zaterdag 15 november 2014 23:07 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me al eerder af.. Waar is die vent van je?
Joh.quote:Op zaterdag 15 november 2014 23:09 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Barb is niet Samzz d'r vent hoor.. Toch?
Why is the wine always gone?!quote:
Ik zal m'n best doen lieverdquote:Op zaterdag 15 november 2014 23:17 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Sommige vrouwen moeten gewoon iets sneller geëntertaind worden dan anderen
Ik heb gewoon zo'n dag dat ik nergens zin in heb en ik ben gewoon even cranky.quote:
Snap out of it woman!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 15 november 2014 23:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb gewoon zo'n dag dat ik nergens zin in heb en ik ben gewoon even cranky.
Dat is te merken.quote:Op zaterdag 15 november 2014 23:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Cheers lady!quote:
Wait whutquote:Op zaterdag 15 november 2014 23:18 schreef Jofunu-kun het volgende:
Aanrader die bij mij voorbij komt op Netflix: Elmo in Mopperland![]()
Grab a snickers Westmallequote:Op zaterdag 15 november 2014 23:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jouw niveau?quote:Op zaterdag 15 november 2014 23:18 schreef Jofunu-kun het volgende:
Het lukt niet echtquote:Op zaterdag 15 november 2014 23:18 schreef artelligence het volgende:
[..]
Snap out of it woman!!!!!!!!!
Oh, sorry hoor.quote:
Ik wilde eigenlijk nog een wijntje inschenkenquote:
Je bent schattig als je boos kijktquote:Op zaterdag 15 november 2014 23:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Life is all about taking risksquote:Op zaterdag 15 november 2014 23:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wilde eigenlijk nog een wijntje inschenken. Wijn en bier op één dag is geen goed idee voor mij, normaal gesproken.
Duidelijke taalquote:Op zaterdag 15 november 2014 23:18 schreef Jofunu-kun het volgende:
Always remember: Wijn na bier geeft plezier, bier na wijn geeft venijn.quote:Op zaterdag 15 november 2014 23:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wilde eigenlijk nog een wijntje inschenken. Wijn en bier op één dag is geen goed idee voor mij, normaal gesproken.
nooit last van gehadquote:Op zaterdag 15 november 2014 23:22 schreef artelligence het volgende:
[..]
Always remember: Wijn na bier geeft plezier, bier na wijn geef venijn.
Dat zegt mijn moeder ook altijd.quote:Op zaterdag 15 november 2014 23:22 schreef artelligence het volgende:
[..]
Always remember: Wijn na bier geeft plezier, bier na wijn geef venijn.
Dit helpt nietquote:Op zaterdag 15 november 2014 23:21 schreef Faxie het volgende:
[..]
Je bent schattig als je boos kijkt
Ja, daarom dusquote:Op zaterdag 15 november 2014 23:22 schreef artelligence het volgende:
[..]
Always remember: Wijn na bier geeft plezier, bier na wijn geeft venijn.
Al is het rode of witte wijn, bier zal altijd lekkerder zijn.quote:Op zaterdag 15 november 2014 23:22 schreef artelligence het volgende:
[..]
Always remember: Wijn na bier geeft plezier, bier na wijn geeft venijn.
Had ik deze week ook last van. Op fok, op het werk, andere manier van contact. Ik was niet 24/7 te genieten.quote:Op zaterdag 15 november 2014 23:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het lukt niet echt. I really try!
Het is roséquote:Op zaterdag 15 november 2014 23:24 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Al is het rode of witte wijn, bier zal altijd lekkerder zijn.
Volgens mij ben ik hier niet eens vreselijk of zo. Ik voel me gewoon meh.quote:Op zaterdag 15 november 2014 23:24 schreef artelligence het volgende:
[..]
Had ik deze week ook last van. Op fok, op het werk, andere manier van contact. Ik was niet 24/7 te genieten.
I don't agree.quote:Op zaterdag 15 november 2014 23:25 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Rose of wijn is om het even, alleen bier zorgt voor een fijner leven
Bier interesseer me geen zier, ik kan alleen genieten van die tietenquote:Op zaterdag 15 november 2014 23:26 schreef Royco1 het volgende:
Kon je van wijn ook zo genieten, dan zou het nummer niet gaan over bier en tieten
ik ben ook vrolijk andersquote:Op zaterdag 15 november 2014 23:26 schreef Faxie het volgende:
Ben ik een keer vrolijk, is de rest weer chago
Welke tietenquote:Op zaterdag 15 november 2014 23:27 schreef Faxie het volgende:
[..]
Bier interesseer me geen zier, ik kan alleen genieten van die tieten
Wees het zonnetje dan maar voor de veranderingquote:Op zaterdag 15 november 2014 23:26 schreef Faxie het volgende:
Ben ik een keer vrolijk, is de rest weer chago
cheers. Ik doe met je mee, bier is op.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik krijg dan altijd zin in jellybeansquote:Op zaterdag 15 november 2014 23:28 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
De enige die hij ziet staan in KPD natuurlijk.
Dus met bier overgoten tieten hoef je niet?quote:Op zaterdag 15 november 2014 23:27 schreef Faxie het volgende:
[..]
Bier interesseer me geen zier, ik kan alleen genieten van die tieten
quote:Op zaterdag 15 november 2014 23:28 schreef artelligence het volgende:
[..]
cheers. Ik doe met je mee, bier is op.mooie plantSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Overgiet ze met Amaretto en it's a dealquote:Op zaterdag 15 november 2014 23:29 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dus met bier overgoten tieten hoef je niet?
En dat voor iemand die wel eens naar festivals gaat... ga je diep schamen Faxquote:Op zaterdag 15 november 2014 23:29 schreef Faxie het volgende:
[..]
Overgiet ze met Amaretto en it's a deal
Oké, je mag ze wel even lenen.quote:Op zaterdag 15 november 2014 23:28 schreef Faxie het volgende:
[..]
De jouwe?Da's wel flink genieten hoor
[..]
cheers. Ik doe met je mee, bier is op.Proost!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
[..]
cheers. Ik doe met je mee, bier is op.Hey herkenning.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben nog steeds misselijk. Zo vlak onder de borsten of zo.![]()
Je hebt het verkeerde idee van een festival.... ik ga niet naar het stereotype festivalsquote:Op zaterdag 15 november 2014 23:30 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
En dat voor iemand die wel eens naar festivals gaat... ga je diep schamen Fax
Kan ik ze even op komen halen?quote:Op zaterdag 15 november 2014 23:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oké, je mag ze wel even lenen.
[..]
Proost!
Hey girlquote:Op zaterdag 15 november 2014 23:29 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dus met bier overgoten tieten hoef je niet?
Ik zag je wel op LLquote:Op zaterdag 15 november 2014 23:31 schreef Faxie het volgende:
[..]
Je hebt het verkeerde idee van een festival.... ik ga niet naar het stereotype festivals
Een festival zonder bier is als een vishaak zonder pier.quote:Op zaterdag 15 november 2014 23:31 schreef Faxie het volgende:
[..]
Je hebt het verkeerde idee van een festival.... ik ga niet naar het stereotype festivals
Jij gaat naar festivals waar ze Amaretto hebben of geen tieten?quote:Op zaterdag 15 november 2014 23:31 schreef Faxie het volgende:
[..]
Kan je daar misselijk worden?quote:Op zaterdag 15 november 2014 23:31 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hey herkenning.
Ik ben nog steeds misselijk. Zo vlak onder de borsten of zo.
Je maag?quote:Op zaterdag 15 november 2014 23:31 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hey herkenning.
Ik ben nog steeds misselijk. Zo vlak onder de borsten of zo.
Je mag ze niet daadwerkelijk ook meenemenquote:
quote:Op zaterdag 15 november 2014 23:32 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Een festival zonder bier is als een vishaak zonder pier.
Dat is de maagstreek, dus ik zou niet weten waarom nietquote:
Nou dat soort festivals hebben er vaak wel een schouwburg oid in zitten, en die schenken vanallesquote:Op zaterdag 15 november 2014 23:32 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Jij gaat naar festivals waar ze Amaretto hebben of geen tieten?
Misschien eens een reguliere versie proberen dan (en oordopjes meenemen)
Ow, maar mag ik er dan wel even mee spelen? Ik neem wel een fles Amaretto meequote:Op zaterdag 15 november 2014 23:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je mag ze niet daadwerkelijk ook meenemen. Straks krijg ik ze niet terug!
De timing van die vrouw, echtquote:Op zaterdag 15 november 2014 23:33 schreef Royco1 het volgende:
Maar was ik op Appelpop toen net naar de wc toen jij bier over je borsten goot Yvie?
Heb je de foto's niet gezien? Yats heeft ze gemaaktquote:Op zaterdag 15 november 2014 23:33 schreef Royco1 het volgende:
Maar was ik op Appelpop toen net naar de wc toen jij bier over je borsten goot Yvie?
Nouja, het hadden ook de knieen kunnen zijnquote:Op zaterdag 15 november 2014 23:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is de maagstreek, dus ik zou niet weten waarom niet.
Nee, dat was die avond ervoor, Kaiser Chiefsquote:Op zaterdag 15 november 2014 23:33 schreef Royco1 het volgende:
Nou, oké. Omdat ik toch wel een goede bui heb.quote:Op zaterdag 15 november 2014 23:34 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ow, maar mag ik er dan wel even mee spelen? Ik neem wel een fles Amaretto mee
Oh de sneaky bastard heeft ze voor zichzelf gehoudenquote:Op zaterdag 15 november 2014 23:34 schreef artelligence het volgende:
[..]
Heb je de foto's niet gezien? Yats heeft ze gemaakt
Oh myquote:Op zaterdag 15 november 2014 23:34 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nouja, het hadden ook de knieen kunnen zijnIk heb haar nog nooit gezien he
Nee ik krijg nooit foto's hierquote:Op zaterdag 15 november 2014 23:34 schreef artelligence het volgende:
[..]
Zat hij niet onder haar borsten dat bier op te vangen met z'n tong?quote:Op zaterdag 15 november 2014 23:34 schreef artelligence het volgende:
[..]
Pm je adres even, dan kom ik eraanquote:Op zaterdag 15 november 2014 23:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, oké. Omdat ik toch wel een goede bui heb.
[..]
Oh de sneaky bastard heeft ze voor zichzelf gehouden.
Ik heb er maar 1 gezien, maar die was erg leukquote:Op zaterdag 15 november 2014 23:35 schreef -Strawberry- het volgende:
O ja ik sta nog op appelpop pics met yats.
Wanneer heeft hij die gemaakt dan?quote:Op zaterdag 15 november 2014 23:35 schreef -Strawberry- het volgende:
Je hoeft je voor ons niet in te houden hoor.quote:Op zaterdag 15 november 2014 23:34 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee, dat was die avond ervoor, Kaiser Chiefs
Jullie kende ik nog niet, was super netjes toen natuurlijk.
De sneaky bastard hequote:Op zaterdag 15 november 2014 23:36 schreef aeque het volgende:
[..]
Wanneer heeft hij die gemaakt dan?
Jaloerse fok!ker meldt zichquote:Op zaterdag 15 november 2014 23:35 schreef -Strawberry- het volgende:
Flexible like that.quote:Op zaterdag 15 november 2014 23:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je hoeft je voor ons niet in te houden hoor.
Ok, de eerste paar seconden had ik misschien een beetje verbaasd staan kijken maar ik pas me snel aan.
Tsja, maar die paar seconden zijn precies datgene wat schadelijk zou kunnen zijn voor mijn reputatie, en dat is niet handig natuurlijk. Dus heb ik dat toen maar helemaal niet gedaan.quote:Op zaterdag 15 november 2014 23:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je hoeft je voor ons niet in te houden hoor.
Ok, de eerste paar seconden had ik misschien een beetje verbaasd staan kijken maar ik pas me snel aan.
Inderdaad.quote:
Jij hebt dr gebatst, dat maakt het ongeveer wel gelijkwaardig.quote:Op zaterdag 15 november 2014 23:36 schreef artelligence het volgende:
[..]
Jaloerse fok!ker meldt zich
Ja het blijft elke keer toch even wennen als een vrouw bier over haar borsten giet en je hoofd er tussen duwt.quote:
Ik zou niet minder over je denkenquote:Op zaterdag 15 november 2014 23:37 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Tsja, maar die paar seconden zijn precies datgene wat schadelijk zou kunnen zijn voor mijn reputatie, en dat is niet handig natuurlijk. Dus heb ik dat toen maar helemaal niet gedaan.
Ik kom niet, dus dan durf je dat wel.quote:
Ik ben heel aardig, heb ik me laten vertellenquote:
Whoehoequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |