Kiwi.quote:
Because we went out for lunch and dinner every dayquote:Op zaterdag 15 november 2014 21:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik kreeg niet eens een ontbijtje.
Ik iedere ochtend zwaar honger lijden en zoquote:Op zaterdag 15 november 2014 21:18 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Because we went out for lunch and dinner every day
En die is van...quote:Op zaterdag 15 november 2014 21:18 schreef Samzz het volgende:
Jaaa met zo'n slettebak als jij maak je volle kroegen blij, van voor tot achteraan de zaak sla jij de kerels aan de haak en ook al lopen er dan soms enkele hypocrieten, de hele tent die wil en mag van jou genieten!
What a gent you are.quote:Op zaterdag 15 november 2014 21:18 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Because we went out for lunch and dinner every day
Och gut ja, je was zo verzwakt dat ik je naar het restaurant moest dragenquote:Op zaterdag 15 november 2014 21:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik iedere ochtend zwaar honger lijden en zo.
BZB.quote:Op zaterdag 15 november 2014 21:19 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
En die is van...
[..]
What a gent you are.
Ik dank u.quote:
Dat niet. Maar het is wel kut als je het gewend bent 's ochtends gewoon te ontbijten.quote:Op zaterdag 15 november 2014 21:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Och gut ja, je was zo verzwakt dat ik je naar het restaurant moest dragen
Zeker niet. Als ze ook een dame kan zijn, prima.quote:Op zaterdag 15 november 2014 21:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Niks mis met een sletje in de slaapkamer toch.
Sletjes zijn nooit uit geweest. Men wil er alleen niet mee gezien wordenquote:
Geniet ervan manquote:Op zaterdag 15 november 2014 21:22 schreef Barbusse het volgende:
Ik ga weer verder, misschien tot later![]()
Ik zal de volgende keer een full English breakfast voor je maken, ok? Alleen dan zonder baconquote:Op zaterdag 15 november 2014 21:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat niet. Maar het is wel kut als je het gewend bent 's ochtends gewoon te ontbijten.
Kwijlquote:Op zaterdag 15 november 2014 21:22 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik zal de volgende keer een full English breakfast voor je maken, ok? Alleen dan zonder bacon
Overdrijven is ook een vak.quote:Op zaterdag 15 november 2014 21:22 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik zal de volgende keer een full English breakfast voor je maken, ok? Alleen dan zonder bacon
Dan niet.quote:
zonder bacon? zonder black pudding/bloedworst bedoel je.quote:Op zaterdag 15 november 2014 21:22 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Black Pudding. Geproefd in Schotland. Was niet lekker.quote:Op zaterdag 15 november 2014 21:24 schreef perro. het volgende:
[..]
zonder bacon? zonder black pudding/bloedworst bedoel je.
Die vind je hier amper.....quote:Op zaterdag 15 november 2014 21:24 schreef perro. het volgende:
[..]
Ah, die nuance mist ik even.quote:Op zaterdag 15 november 2014 21:21 schreef perro. het volgende:
[..]
sinds het jaar 0. we willen er alleen niet mee gezien worden.
Oh gadverdammequote:Op zaterdag 15 november 2014 21:24 schreef perro. het volgende:
[..]
altijd bereid je aan te vullen.quote:Op zaterdag 15 november 2014 21:25 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ah, die nuance mist ik even.
Thanks.
ook haggis gehad? ik durfde niet.quote:Op zaterdag 15 november 2014 21:24 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Black Pudding. Geproefd in Schotland. Was niet lekker.
ik at dat toen ik klein was. begrijp er nu nog niks van.quote:Op zaterdag 15 november 2014 21:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
Bloedworst![]()
![]()
Lekkere bloedworst is een van de weinige dingen waar je ne echt voor wakker kan maken
Dat kan ik me levendig indenken!quote:Op zaterdag 15 november 2014 21:28 schreef perro. het volgende:
[..]
ook haggis gehad? ik durfde niet.
Nee, die zat niet bij het ontbijt. En ik had er van geproefd voordat een Schots koppel me vertelde wat het ongeveer was. Gelukkig vond de gastvrouw het niet erg, ze vond het al iets dat ik het durfde te proeven.quote:Op zaterdag 15 november 2014 21:28 schreef perro. het volgende:
[..]
ook haggis gehad? ik durfde niet.
Fax is er niet, en ik weet er even geen.quote:Op zaterdag 15 november 2014 21:30 schreef perro. het volgende:
bloedworst. wat kun je daar veel foute grappen over maken zeg.
Cheers lady.quote:Op zaterdag 15 november 2014 21:37 schreef Samzz het volgende:
Oh godverdomme, ik ben opeens gruwelijk chagrijnig. Ik ga wijn pakken
.
quote:
Ik weet ook wat het is maar ik zal het niet durven te proeven denk ik.quote:
zó lekker!quote:Op zaterdag 15 november 2014 21:29 schreef perro. het volgende:
[..]
ik at dat toen ik klein was. begrijp er nu nog niks van.
Ik ga ook echt geen levende dingen in mijn mond stoppen om te eten nee. Dank je de koekoek.quote:Op zaterdag 15 november 2014 21:41 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik zou overigensde meeste dingen wel eten/proeven, als ze maar dood zijn. Ook haggis.
NCIS.quote:Op zaterdag 15 november 2014 21:43 schreef -Strawberry- het volgende:
Oh great, ik lijk weer zwanger.Kan ik ook niet meer tegen bloemkool?
Wie kan me een leuke serie aanraden.Liefst een die nu loopt.
En toch verwachten jullie dat wel van ons vrouwen.quote:Op zaterdag 15 november 2014 21:43 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik ga ook echt geen levende dingen in mijn mond stoppen om te eten nee. Dank je de koekoek.
Once upon a timequote:Op zaterdag 15 november 2014 21:43 schreef -Strawberry- het volgende:
Kijk ik sporadisch, niet iets wat ik week na week zou volgen.quote:
Thx voor de tip.quote:
Oh, is dat ook weer begonnen, ja? Ik ben benieuwd, ik vind de serie een beetje minder worden, eerlijk gezegdquote:
Nja, dat is meestal wel halverwege seizoen 4, maar vind het hier erg meevallen eigenlijk.quote:Op zaterdag 15 november 2014 21:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, is dat ook weer begonnen, ja? Ik ben benieuwd, ik vind de serie een beetje minder worden, eerlijk gezegd.
NCIS en LA zijn briljante series vind ik.quote:
Oh, leg eens uit?quote:Op zaterdag 15 november 2014 21:44 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
En toch verwachten jullie dat wel van ons vrouwen.
Ik ga 't ook wel weer kijken, natuurlijkquote:Op zaterdag 15 november 2014 21:48 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nja, dat is meestal wel halverwege seizoen 4, maar vind het hier erg meevallen eigenlijk.
Ben soms nog steeds aangenaam verrast
Piemels, Thijskequote:Op zaterdag 15 november 2014 21:48 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
NCIS en LA zijn briljante series vind ik.
[..]
Oh, leg eens uit?
Oh, ik vond de aflevering van gisteren echt wel weer heel erg sterk eigenlijk.quote:Op zaterdag 15 november 2014 21:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ga 't ook wel weer kijken, natuurlijk. Ik vind vooral The Vampire Diaries echt heel veel minder worden, dat kijk ik alleen nog omdat Ian Somerhalder
.
Een piemel eet je niet, Samskequote:
Ik verwacht dat in principe niet eens.quote:
Dit..quote:Op zaterdag 15 november 2014 21:50 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik verwacht dat in principe niet eens.
mwa. selectiviteit heh.quote:Op zaterdag 15 november 2014 21:48 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
NCIS en LA zijn briljante series vind ik.
Nee man, mening is belangrijk!quote:Op zaterdag 15 november 2014 21:50 schreef perro. het volgende:
[..]
mwa. selectiviteit heh.
en bij csi word ik scheel van de verschrikkelijk overdreven saturatie van de kleuren in hun sets. niet om aan te zien. naast dat het niet mijn ding is, geforceerde serie.
ik hou op.
Supernatural, grimm.quote:Op zaterdag 15 november 2014 21:43 schreef -Strawberry- het volgende:
Oh, ik dacht piemels.quote:
Nee, maar er wordt wel verwacht dat 't in de mond gestopt wordtquote:Op zaterdag 15 november 2014 21:50 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Een piemel eet je niet, Samske
[..]
Ik verwacht dat in principe niet eens.
laatst aan fresh prince begonnen.quote:Op zaterdag 15 november 2014 21:51 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nee man, mening is belangrijk!
Ik keek vroeger alle 80's-series wel, zoals Airwolf en zo. Leuk
Ik kan Elena wel afschieten. Zeikwijf. De rest vind ik wel leukquote:Op zaterdag 15 november 2014 21:49 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Oh, ik vond de aflevering van gisteren echt wel weer heel erg sterk eigenlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |