Maar dan speel je normaal geen 5 wedstrijden toch? Maar goed, denk niet dat het veel met het schema te maken heeft, blijkbaar had Federer gisteren ook al last.quote:Op zondag 16 november 2014 18:58 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Omdat ze dat bij alle best-of-threetoernooien doen?
Ja, de US Open wel.quote:Op zondag 16 november 2014 18:58 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
De US Open niet, hoewel dat best of 5 is,
Overdreven reactie zeg. Wat zou de reden dan moeten zijn? Moet er dan altijd een dan rust zitten tussen partijen?quote:maar dat maakt niet uit. Wat is kan veranderen. Die ijzeren houding ten opzichte van wat is is zo primitief.
Nee, maar hier spelen ze toch ook geen best-of-five?quote:Op zondag 16 november 2014 19:00 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Maar dan speel je normaal geen 5 wedstrijden toch? [...]
Nee, dacht dat ze nu meer wedstrijden speelden dan bij een "normaal" best of 3-toernooi, maar dat is ook niet het geval inderdaad.quote:Op zondag 16 november 2014 19:01 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nee, maar hier spelen ze toch ook geen best-of-five?
Nee, even veel inderdaad; de finalisten spelen er vijf.quote:Op zondag 16 november 2014 19:03 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Nee, dacht dat ze nu meer wedstrijden speelden dan bij een "normaal" best of 3-toernooi, maar dat is ook niet het geval inderdaad.
We willen allemaal een spannende finale zien of tenminste enige spanning. Het zal niet altijd feest zijn, maar om die kans op zo'n finale te vergroten zou een dag rust wel een must moeten zijn voordat de finale wordt afgewerkt. Geen garantie, maar wel een omstandigheid die de kans op zo'n finale vergroot.quote:Op zondag 16 november 2014 19:01 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, de US Open wel.
[..]
Overdreven reactie zeg. Wat zou de reden dan moeten zijn? Moet er dan altijd een dan rust zitten tussen partijen?
Prima, maar laat die finale dan wel best-of-five zijn. Dat vind ik nog altijd een groot gemis; vroeger waren alle Mastersfinales best-of-five. Maar toen Federer en Nadal een keer gesloopt waren na hun Rome-finale is het snel best-of-three geworden.quote:Op zondag 16 november 2014 19:05 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
We willen allemaal een spannende finale zien of tenminste enige spanning. Het zal niet altijd feest zijn, maar om die kans op zo'n finale te vergroten zou een dag rust wel een must moeten zijn voordat de finale wordt afgewerkt. Geen garantie, maar wel een omstandigheid die de kans op zo'n finale vergroot.
Dat lijkt mij ook. Hoop dat hij dan weer fit is.quote:Op zondag 16 november 2014 19:08 schreef Gruisman het volgende:
Hij spaart zich gewoon voor de Daviscup lijkt me
Wat is dat toch met jouw Federerhaat.quote:Op zondag 16 november 2014 19:18 schreef Norrage het volgende:
Ik hoop zo dat fed keihard de DC verliest...
quote:Op zondag 16 november 2014 19:18 schreef Norrage het volgende:
Ik hoop zo dat fed keihard de DC verliest...
Waarom arrogant? Het is een van de weinig ontbrekende prijzen op zijn palmares.quote:Op zondag 16 november 2014 19:28 schreef Norrage het volgende:
Al die jaren laf de DC laten schieten en nu ineens wel vol ervoor gaanArroganterer
Tuurlijk. Het dient geen doel.quote:Op zondag 16 november 2014 19:32 schreef Federer-fan het volgende:
Wat een saaie demonstratiewestrijd zeg.
Rond 3-3 zal er wel wat meer vermaak komen denk ik.quote:Op zondag 16 november 2014 19:32 schreef Federer-fan het volgende:
Wat een saaie demonstratiewestrijd zeg.
Het doel is hetzelfde als anders: vermaak. Maar dat mis ik juist in deze partij.quote:
twitter:Barry_FlatmanST twitterde op zondag 16-11-2014 om 19:29:34John McEnroe has now made it public: "Something went on in the locker room between Fed and Wawrinka & it extended long into the night." reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |