Is het een waxdoek? Er zijn wel dames op fb die verstand hebben van afrikaanse doeken...quote:Op donderdag 4 december 2014 20:53 schreef Burdie het volgende:
Ik heb trouwens een Afrikaanse doek (stuk stof) gekregen van mijn vader, die hij een aantal jaren terug voor me mee nam. Hoe kan ik er achter komen of die sterk genoeg is om een RS van te maken?
quote:Op donderdag 4 december 2014 20:58 schreef GotC het volgende:
Gaaf Phaidra! Die zijn zo mooiLekker dik ook, 'the beast'
Oh die kan ik alleen legen via de pc en niet met m'n mobiel. Vanavond doen voor je...quote:Op donderdag 4 december 2014 19:53 schreef JufMariska het volgende:
[..]
Benieuwd! Wilde je pmmen maar je inbox is vol
Oh, Phaidra die is mooi!!
Ik heb wel interessequote:Op zondag 7 december 2014 16:53 schreef Asyniur het volgende:
Ik heb nog 2 fleecevesten geschikt voor rugdragen.
Maat XL (mannenmaat) zodat er ook een wat groter kindje onder kan (ik heb normaal kledingmaat 40/42).
Bij interesse kan ik een foto erbij doen.
Hm ja, da's ook zoiets. Hoe vaak gebruik je zoiets. Impulsief als ik ben wil ik het gelijk aanschaffen zonder er praktisch over na te denkenquote:Op zondag 7 december 2014 17:53 schreef GotC het volgende:
¤250 is wel aan de dure kantMaar de meeste jassen zijn toch wel +- ¤150. Vind ik nog steeds duur voor hoe vaak ik het zou gebruiken.
Welke heb jij?quote:Op zondag 7 december 2014 18:00 schreef Franny_G het volgende:
Ik ben wel echt blij met mijn draagjas. Sowieso de eerste maanden was het heel fijn, want mijn baby is in januari geboren, maar ook de afgelopen weken, nu het zo koud is, vind ik het super. Het is lekker warm voor ons allebei..
Ja een mooie kost veel geld een goedkopere is er al wel voor 70 a 100 euro.quote:Op zondag 7 december 2014 17:50 schreef Sunshine1982 het volgende:
DraagjassenHad nog nooit van het fenomeen gehoord, maar ik wil er ook wel eentje. Nu ben ik op een site waar ze mooie hebben. Alleen de prijs is nogal ai. Zo rond de 250 euro. Is dat een normale prijs?
Een draagsjaal is ook heel handigquote:Op zondag 7 december 2014 18:44 schreef Kursor het volgende:
Hier bleek gisteren dat baby op m'n buik onder m'n gewone winterjas kan. Alleen nog even kijken hoe ik het 'gat' handig afdicht met m'n sjaal.
+1quote:Op zondag 7 december 2014 19:39 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik krijg mijn winterjas nog net dicht tot halverwege het ruggetje van mijn baby. Zo'n draagsjaal lijkt me ideaal, maar waarom is dat spul allemaal zo lelijk....
Ik doe dan altijd de klep open, gooi daar mn jas in en doe alvast het klittenband vast en hou de slierten tussen mn knieen. Dan pak ik mijn baby (eventueel kun je de Maxi Cosi in de achterbak zetten), doe ik hem in de Bondolino, jas weer aan, auto dicht en gaanquote:Op maandag 8 december 2014 08:47 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik ga zo voor het eerst met kind in draagzak naar het winkelcentrum. Ben benieuwdHoewel ik ondertussen redelijk bedreven ben in kind IB bondolino zetten, ben ik best wel onzeker voor straks als ik dat in de parkeergarage moet gaan doen. Kan je zoiets ook zittend doen? Niet handig zeker?
Ja precies zoiets had ik ook in gedachtequote:Op maandag 8 december 2014 10:20 schreef Dot. het volgende:
[..]
Ik doe dan altijd de klep open, gooi daar mn jas in en doe alvast het klittenband vast en hou de slierten tussen mn knieen. Dan pak ik mijn baby (eventueel kun je de Maxi Cosi in de achterbak zetten), doe ik hem in de Bondolino, jas weer aan, auto dicht en gaan
Zal ik straks even maken.quote:Op zondag 7 december 2014 17:24 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik heb wel interesseKun je een foto maken?
quote:
quote:Op zondag 7 december 2014 18:12 schreef GotC het volgende:
(...) doek met wol+meerlaagse knoop over mijn fleecevest.
Waarom?quote:
Ik denk dat het erg persoonlijk is. Ik vind het niet zo erg fijn terwijl GotC het wel fijn vindquote:Op dinsdag 9 december 2014 15:51 schreef Burdie het volgende:
Dames, is een RS echt fijn? Of liever een drager? Ik heb dus een Afrikaanse doek, en twijfel nog wat ik ermee zal gaan doen... ik wil iig mijn baby er mee dragen (dat kan ook) maar hoe? Als torso doek? RS? Ssc? Ik twijfel nog. Ik heb nog nooit een RS gebruikt... kuiken zit overigens wel graag op mijn heup. Wat zouden jullie doen?
Het was er gisteren niet meer van gekomen maar bij dezen.quote:Op zondag 7 december 2014 17:24 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik heb wel interesseKun je een foto maken?
Tvquote:Op dinsdag 9 december 2014 17:12 schreef GotC het volgende:
Ben nu aan het koken met T. in de Tula op m'n rug. Meneer wil continu opgetild worden dus prima oplossing.
Maar really, hoe lossen niet-dragende moeders dit op
Ik wilde op 'vind ik leuk' klikken maar die zit hier niet opquote:Op dinsdag 9 december 2014 20:39 schreef Kyara het volgende:
[..]
Tv
Ik krijg er ook geen 3 op mijn rug he
Ik zet S meestal op mijn heup tijdens het koken. Bijna alles kan ik intussen met één handquote:Op dinsdag 9 december 2014 17:12 schreef GotC het volgende:
Ben nu aan het koken met T. in de Tula op m'n rug. Meneer wil continu opgetild worden dus prima oplossing.
Maar really, hoe lossen niet-dragende moeders dit op
Ooh ik heb wel interesse in de zwarte! Wat wil je ervoor hebben?quote:Op dinsdag 9 december 2014 20:31 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Het was er gisteren niet meer van gekomen maar bij dezen.
Het is overigens 2x maat L (mannen). De lichte is grijs en de andere is zwart..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |