In de rest van Nederland is ook veel groenquote:Op zaterdag 15 november 2014 15:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
valt reuze mee![]()
Lelystad is qua stad niet mooi, maar er is hier ontzettend veel groen en dat vind ik erg prettig.
En Almere is leuk shoppen![]()
Maar om met de auto doorheen te rijden is er geen bal aan
Leer dat de rest ook eensquote:Op zaterdag 15 november 2014 15:13 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik ben voorzichtiger met bussen of vrachtwagensMaar als ik zie dat het kan dan doe ik het.
Of sluit gewoon achteraan in de rij. Dat gejank om altijd maar sneller te willen zijn.quote:Op zaterdag 15 november 2014 15:16 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Leer dat de rest ook eens![]()
Zo vaak gehad dat ze te strak langs de bus komen staan en er niet langs kunnen, worden ze nog boos ook![]()
Ja sjappie, ik kan niet over de lijn van het voorsorteervak gaan staan.. Dan kunnen vrachtwagens en bussen er niet meer langs.. Ga dan ruimte vragen bij de auto links, en niet op mijn bus gaan staan timmeren
ik kom uit t centrum van Eindhoven he? Daar is niet veel groen. En de meeste steden zijn niet aangelegd met zoveel groen als Lelystad.quote:Op zaterdag 15 november 2014 15:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
In de rest van Nederland is ook veel groen.
Mjah, dat is mijn mening ook hoor.. Ik vind de reden dat het gedoogd is, geen reden om het ook alsmaar te doen.. Wat je al zei, je mag toch niet effectief harder rijden dan de rest van het verkeer, al doen ze dat uiteraard wel..quote:Op zaterdag 15 november 2014 15:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Of sluit gewoon achteraan in de rij. Dat gejank om altijd maar sneller te willen zijn.
Daar is vrij weinig asociaal aan, als ik bij de stoplichten vooraan ga staan als ik zie dat dat kan. Want anders doe ik dat ook niet, hoogstens als er 2 x 2 auto's staan. En zo ver hoeven ze niet opzij te gaan trouwens, al doen ze het wel. Ze hoeven niet extra op mij te letten; als ze me gezien hebben en ze kiezen ervoor om niet aan de kant te gaan, dan blijf ik ook netjes in de rij staan.quote:Op zaterdag 15 november 2014 15:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat is allemaal leuk en aardig. Maar vind je het niet asociaal dat je jezelf lekker tussen twee auto's propt, de automobilisten daarmee dwingt extra op jou te letten zodat ze je niet per ongeluk schampen, de automobilisten zelfs een stuk op zij dwingt enkel omdat jij sneller weg bent en van lekker doorrijden houdt?
Het is niet dat jij effectief sneller mag dan de auto's die je zo graag voorbij wilt.
quote:Op zaterdag 15 november 2014 15:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik zal maar eens betalen en terugfietsen
Dat doe ik sowieso niet, dat is gewoon asociaal. Als ik zie dat ik het onverantwoord vind dan blijf ik ook gewoon staan wachten. Wat mijn eventuele mederijder doet moet die zelf weten.quote:Op zaterdag 15 november 2014 15:16 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Leer dat de rest ook eens![]()
Zo vaak gehad dat ze te strak langs de bus komen staan en er niet langs kunnen, worden ze nog boos ook![]()
Ja sjappie, ik kan niet over de lijn van het voorsorteervak gaan staan.. Dan kunnen vrachtwagens en bussen er niet meer langs.. Ga dan ruimte vragen bij de auto links, en niet op mijn bus gaan staan timmeren
Maar, wat win je erbij om vooraan te staan? Ja, je bent sneller weg, maar wat ik zeg, effectief mag je toch niet harder dan de automobilist.quote:Op zaterdag 15 november 2014 15:20 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Daar is vrij weinig asociaal aan, als ik bij de stoplichten vooraan ga staan als ik zie dat dat kan. Want anders doe ik dat ook niet, hoogstens als er 2 x 2 auto's staan. En zo ver hoeven ze niet opzij te gaan trouwens, al doen ze het wel. Ze hoeven niet extra op mij te letten; als ze me gezien hebben en ze kiezen ervoor om niet aan de kant te gaan, dan blijf ik ook netjes in de rij staan.
Ook niet altijd hoor trouwens. Ik ben vaak zat gepasseerd in een 50km gebied door een of andere mongool in een dure bak die 70-80 reed terwijl ik netjes rechts reed.quote:Op zaterdag 15 november 2014 15:18 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Mjah, dat is mijn mening ook hoor.. Ik vind de reden dat het gedoogd is, geen reden om het ook alsmaar te doen.. Wat je al zei, je mag toch niet effectief harder rijden dan de rest van het verkeer, al doen ze dat uiteraard wel..
Oh, ik weet niet waar jij weg komt, johquote:Op zaterdag 15 november 2014 15:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik kom uit t centrum van Eindhoven he? Daar is niet veel groen. En de meeste steden zijn niet aangelegd met zoveel groen als Lelystad.
Nee, dat klopt. Ik zit alleen sneller aan die max van 50 dan de auto. Zorgt voor een betere doorstroming vind ik.quote:Op zaterdag 15 november 2014 15:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar, wat win je erbij om vooraan te staan? Ja, je bent sneller weg, maar wat ik zeg, effectief mag je toch niet harder dan de automobilist.
Nouja er zijn nogal wat mensen die als ouwe wijven rijden. Dan ben je daar wel al voorbij.quote:Op zaterdag 15 november 2014 15:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar, wat win je erbij om vooraan te staan? Ja, je bent sneller weg, maar wat ik zeg, effectief mag je toch niet harder dan de automobilist.
Gebeurt ook vaak zatquote:Op zaterdag 15 november 2014 15:22 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ook niet altijd hoor trouwens. Ik ben vaak zat gepasseerd in een 50km gebied door een of andere mongool in een dure bak die 70-80 reed terwijl ik netjes rechts reed.
Dat denk jij, bedoel je. Ik ben namelijk terughoudend met intrappen van het gas als een motorrijder tussen mijn auto en een andere auto in staat. En daar ben ik vast de enige niet in.quote:Op zaterdag 15 november 2014 15:25 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nee, dat klopt. Ik zit alleen sneller aan die max van 50 dan de auto. Zorgt voor een betere doorstroming vind ik.
Tuurlijk, die zijn er. Net als dat er motorrijders zijn die rijden als gekken. Maar daar gaat het toch niet over? In een normale verkeerssituatie is er, behalve eigenbelang, niks te bedenken waarom je als motorrijder tussen twee auto's zou gaan staan.quote:Op zaterdag 15 november 2014 15:25 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nouja er zijn nogal wat mensen die als ouwe wijven rijden. Dan ben je daar wel al voorbij.
Omdat er vaak genoeg plek is voor zo'n smal voertuigquote:Op zaterdag 15 november 2014 15:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Tuurlijk, die zijn er. Net als dat er motorrijders zijn die rijden als gekken. Maar daar gaat het toch niet over? In een normale verkeerssituatie is er, behalve eigenbelang, niks te bedenken waarom je als motorrijder tussen twee auto's zou gaan staan.
Dat kan. En dat denk ik inderdaad. Al klopt het ook wel wat Fax zegt, en ik ben heel eerlijk als ik zeg dat ik die dan ook graag voorbij wil zijn.quote:Op zaterdag 15 november 2014 15:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat denk jij, bedoel je. Ik ben namelijk terughoudend met intrappen van het gas als een motorrijder tussen mijn auto en een andere auto in staat. En daar ben ik vast de enige niet in.
Ik geloof ook wel dat je veel shit krijgt als je chauffeur bent. Vooral door idioten als dat. Ik rijd ook niet altijd even netjes, dat geef ik toe. Maar wat is er zo moeilijk om in te kunnen schatten als iets niet kan om het dan ook niet te doen? Blijkbaar enorm.quote:Op zaterdag 15 november 2014 15:26 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Gebeurt ook vaak zat
Met de bus maak ik het ook zo mee
Of nog even gauw rechts of links langs me heen als ik de bocht om wil, en dan toeteren als een debiel omdat ze zelf bijna op mijn uitzwaaiende achterkant klappen
Dan mag je het wat mij betreft onder eigenbelang scharen. Zo is het me ook door mijn instructeur verteld. Maak gebruik van de omvang en wendbaarheid van je motor waar je ziet dat het kan en verantwoord is. Als motorrijder wil je over het algemeen graag doorrijden, en dat is dan wellicht de hoofdreden dat ik vooraan ga staan.quote:Op zaterdag 15 november 2014 15:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Tuurlijk, die zijn er. Net als dat er motorrijders zijn die rijden als gekken. Maar daar gaat het toch niet over? In een normale verkeerssituatie is er, behalve eigenbelang, niks te bedenken waarom je als motorrijder tussen twee auto's zou gaan staan.
quote:Op zaterdag 15 november 2014 15:32 schreef Yvie_lu het volgende:
Ik vind dat alleen mensen met een hele mooie motor mogen 'voordringen' dan heb ik tenminste nog iets moois om naar te kijken.
Tot zo ver mijn oppervlakkige bijdrage
quote:Op zaterdag 15 november 2014 15:32 schreef Yvie_lu het volgende:
Ik vind dat alleen mensen met een hele mooie motor mogen 'voordringen' dan heb ik tenminste nog iets moois om naar te kijken.
Dan weet ik al waar ik voor moet uitkijkenquote:Op zaterdag 15 november 2014 15:32 schreef Yvie_lu het volgende:
Ze doet graag mooie brommers kijkenquote:Op zaterdag 15 november 2014 15:33 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dan weet ik al waar ik voor moet uitkijken
Ik heb een mooie brommertquote:Op zaterdag 15 november 2014 15:33 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ze doet graag mooie brommers kijken
ik zeg; motoren op het fietspad.quote:Op zaterdag 15 november 2014 15:32 schreef Yvie_lu het volgende:
Moeilijk genoegquote:Op zaterdag 15 november 2014 15:30 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat kan. En dat denk ik inderdaad. Al klopt het ook wel wat Fax zegt, en ik ben heel eerlijk als ik zeg dat ik die dan ook graag voorbij wil zijn.
[..]
Ik geloof ook wel dat je veel shit krijgt als je chauffeur bent. Vooral door idioten als dat. Ik rijd ook niet altijd even netjes, dat geef ik toe. Maar wat is er zo moeilijk om in te kunnen schatten als iets niet kan om het dan ook niet te doen? Blijkbaar enorm.
Het wordt gedoogd, Thijsquote:Op zaterdag 15 november 2014 15:30 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat kan. En dat denk ik inderdaad. Al klopt het ook wel wat Fax zegt, en ik ben heel eerlijk als ik zeg dat ik die dan ook graag voorbij wil zijn.
[..]
Ik geloof ook wel dat je veel shit krijgt als je chauffeur bent. Vooral door idioten als dat. Ik rijd ook niet altijd even netjes, dat geef ik toe. Maar wat is er zo moeilijk om in te kunnen schatten als iets niet kan om het dan ook niet te doen? Blijkbaar enorm.
Motordame met een goede kont in dat strakke broekje mag ookquote:Op zaterdag 15 november 2014 15:32 schreef Yvie_lu het volgende:
Ok, kan ik als uitzondering mee levenquote:Op zaterdag 15 november 2014 15:35 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Motordame met een goede kont in dat strakke broekje mag ook
quote:Op zaterdag 15 november 2014 15:35 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee, jij hebt een praktische, geen mooie
Dan blijf ik netjes achter je staanquote:Op zaterdag 15 november 2014 15:34 schreef Samzz het volgende:
Nou ja, schijt ook. Ik weet wel dat ik niet aan de kant ga voor motorrijders wanneer ik voor het stoplicht sta. Alleen al omdat ik geen zin heb strak langs de mensen rechts van mij te gaan staan.
brommers gewoon verbieden, stinkdingen. en fietsers gaan maar lopen. opgelost.quote:Op zaterdag 15 november 2014 15:35 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee, dat is zonde. Dan ga je dat geluid missen als ze maar 25 mogen.
Je zal wel moeten, mijn auto verdringt jouw motor met gemak in een krachtmeting om ruimte voor de stoplichtenquote:Op zaterdag 15 november 2014 15:36 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
[..]
Dan blijf ik netjes achter je staan
quote:Op zaterdag 15 november 2014 15:36 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ok, kan ik als uitzondering mee leven
Afschuwelijke Yetiquote:Op zaterdag 15 november 2014 15:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je zal wel moeten, mijn auto verdringt jouw motor met gemak in een krachtmeting om ruimte voor de stoplichten.
Ja, het stukje anticiperen, vooruitkijken en meedenken is allang weggerot heb ik het idee. Wat ik soms ook zie als ik op de motor zit. Tijdens een inhaal van mij op de snelweg. Ik haal met 130 in en nog geen seconde later zit er ineens een Audi achter me die eerst nog een heel stuk achter me reed. Flitsen met zijn lichten en wat niet al. Tja. En natuurlijk in gestrekte mars doorracen toen ik weer naar rechts ging.quote:Op zaterdag 15 november 2014 15:35 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Moeilijk genoeg
Bij veel bochten heb ik een dubbele baan nodig, vooral bij het rechts afslaan raak je dan weleens in de problemen met auto's die gewoon met je mee rijden en dan naast je neus uitkomen terwijl jij net dat stukje weg nodig hebt.. Inzicht 0,0..
Bij stukken weg waar ik wéét dat dit gaat gebeuren (bij ons in Ridderkerk, komende vanaf de A15/A38, of afslag Rotterdam Alexander richgting Alexandrium) pak ik beide rijstroken, gewoon om te zorgen dat er niet zo'n idioot naast me terecht komt, en ik alle ruimte kan pakken die ik nodig heb.. Vaak gaan ze dan achter me staan toeteren, maar zodra ze dan zien dat ik die ruimte nodig heb hoor je ze niet meer..
Ik zei toch ook, als het kan dan doe ik het. Anders sluit ik gewoon netjes aan als ieder anderquote:Op zaterdag 15 november 2014 15:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je zal wel moeten, mijn auto verdringt jouw motor met gemak in een krachtmeting om ruimte voor de stoplichten.
Wispelturigheid van de vrouw... niks aan te doen.quote:Op zaterdag 15 november 2014 15:38 schreef Faxie het volgende:
Godver ik ben een match kwijt![]()
![]()
Eerst is ze 6 dagen niet online, vervolens mietert ze me wegHooooeeerrr
Nou nog even geduld, dan hebben de andere 3 me ook weggegooidquote:Op zaterdag 15 november 2014 15:39 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Wispelturigheid van de vrouw... niks aan te doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |