Kijk nou eens goed. Juist... dranghekken om de bloeddorstige horde tegen te houden.quote:Op zaterdag 15 november 2014 16:25 schreef Mani89 het volgende:
[ afbeelding ]twitter:ShellySterk twitterde op zaterdag 15-11-2014 om 14:20:16De omgekeerde wereld. Hier slaan we elkaar kapot, maar op Curacao vieren ze gewoon een feestje... http://t.co/D8qik2IPmQ reageer retweet
Die kunnen er inderdaad niets aan doen. Ze worden voorgelogen en krijgen een bepaald beeld voorgeschoteld die slecht is voor hun ontwikkeling. Om de kinderen dat te besparen moet ZP die we kennen zsm verdwijnen.quote:
Hahahahahahahahahahahaquote:Op zaterdag 15 november 2014 16:29 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Die kunnen er inderdaad niets aan doen. Ze worden voorgelogen en krijgen een bepaald beeld voorgeschoteld die slecht is voor hun ontwikkeling. Om de kinderen te besparen moet ZP die we kennen zsm verdwijnen.
The Return of the Troll.quote:Op zaterdag 15 november 2014 16:29 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Die kunnen er inderdaad niets aan doen. Ze worden voorgelogen en krijgen een bepaald beeld voorgeschoteld die slecht is voor hun ontwikkeling. Om de kinderen te besparen moet ZP die we kennen zsm verdwijnen.
Hoezo valide? Curacao loopt mijlenver achter op Nederland. Qua democratie, qua ontwikkeling, qua maatschappij. Waarom zou het relevant zijn hoe men in Curacao omgaat met die traditie?quote:Op zaterdag 15 november 2014 16:29 schreef Strani het volgende:
[..]
Opportunistisch maar daarom niet minder valide.
Heel jouw volk gelooft in Allah en wordt voorgelogen door hun heilge boek en hun imams. Wat lul je nou man?quote:Op zaterdag 15 november 2014 16:29 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Als zwarte piet verdwijnt bespaart dat kinderen?quote:Op zaterdag 15 november 2014 16:29 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Ja, bagatelliseer maar. Blijf vooral vasthouden aan ZP, terwijl in realiteit:quote:
In bijna heel Nederland maar helaas moest de NPO multicultipolcor doen.quote:Op zaterdag 15 november 2014 16:31 schreef UltraR het volgende:
Intocht in Den Haag. 100% echte Zwarte Pieten (zij het met wat uitgelopen gezichten door het ontzettende pestweer) en het publiek zo multicultureel als maar kan. Heb in mijn buurt ook geen wanklank gehoord.
Het bespaart hen een scheef wereldbeeld.quote:Op zaterdag 15 november 2014 16:34 schreef AchJa het volgende:
[..]
Als zwarte piet verdwijnt bespaart dat kinderen?
Blijkbaar lopen ze qua maatschappij voor op Nederland daar ze minder racisten hebben.quote:Op zaterdag 15 november 2014 16:31 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Hoezo valide? Curacao loopt mijlenver achter op Nederland. Qua democratie, qua ontwikkeling, qua maatschappij. Waarom zou het relevant zijn hoe men in Curacao omgaat met die traditie?
We worden een soort Israël - Palestina, deze jongeren zullen opgroeien tot terroristen die zichzelf opblazen om de oprukkende antipieters te vernietigen.quote:
Dat laatste wil ik best geloven.quote:Op zaterdag 15 november 2014 16:37 schreef ems. het volgende:
[..]
Blijkbaar lopen ze qua maatschappij voor op Nederland daar ze minder racisten hebben.
Is dit een argument?quote:Op zaterdag 15 november 2014 16:31 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Hoezo valide? Curacao loopt mijlenver achter op Nederland. Qua democratie, qua ontwikkeling, qua maatschappij. Waarom zou het relevant zijn hoe men in Curacao omgaat met die traditie?
Je begrijpt toch dat een paar policormensen bij de NPO en 1 tekstschrijver die een gat in de markt ziet niet voor heel Nederland bepalen wat de traditie is? Wat er precies met die winkelmanagers aan de hand was weet ik niet. Misschien waren ze banger dat die 1-9% van de mensen daad bij woord zou voegen dan de overgrote meerderheid totdat die meerderheid zich liet horen? Misschien heeft een bepaalde partij druk op hen uitgeoefend? Misschien waren ze de ingegooide ruiten zat en bezweken ze daarom maar onder de terreur van de minderheid in de hoop dat de meerderheid het zou pikken? De onderste steen is nog niet boven, hopelijk komt dat nog.quote:Op zaterdag 15 november 2014 16:34 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Ja, bagatelliseer maar. Blijf vooral vasthouden aan ZP, terwijl in realiteit:
- in het Sinterklaasjournaal blanke pieten/clownpieten de show stelen;
- winkels worstelen met ZP en vele winkels ZP niet eens meer noemen. In de folders zijn blanke pieten en roetpieten te zien;
- Amsterdam al grote stappen heeft ondernomen t.a.v. het veranderen van ZP en het introduceren van roetpiet;
- sinterklaasliedjes herschreven worden en ZP niet eens meer bij naam wordt genoemd.
Maar ik ben de troll? Kijk in de spiegel.
Er wonen daar minder blanken, en alleen blanken kunnen racistisch zijn, dat moet je toch onderhand wel wetenquote:Op zaterdag 15 november 2014 16:37 schreef ems. het volgende:
[..]
Blijkbaar lopen ze qua maatschappij voor op Nederland daar ze minder racisten hebben.
Kan ik me niks bij voorstellen dat het zo gegaan is. Weesie zal het verzonnen hebben om wat aandacht te krijgen.quote:Op zaterdag 15 november 2014 16:37 schreef Danny het volgende:
Ondertussen:
Peuter (3) is racist bij #intocht
quote:Op zaterdag 15 november 2014 16:37 schreef Danny het volgende:
Ondertussen:
Gvd... Je zou die hele kermis tegen de muur zetten.quote:Op zaterdag 15 november 2014 16:37 schreef Danny het volgende:
Ondertussen:
topargument. jij kunt het je niet voorstellen. mooi.quote:Op zaterdag 15 november 2014 16:39 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Kan ik me niks bij voorstellen dat het zo gegaan is. Weesie zal het verzonnen hebben om wat aandacht te krijgen.
Dat gaat lekker zo.quote:Op zaterdag 15 november 2014 16:37 schreef Danny het volgende:
Ondertussen:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |