Goodquote:Op zaterdag 15 november 2014 14:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Oeh, dat lijkt prima te werken als remedie.
Daar valt over te discussiėren.quote:
Mwoah. Vandaag 4 fatjokes naar mijn hoofd gehad. Teamleider, baas, 2 klanten.quote:
uh.. Dat is niet echt aardigquote:Op zaterdag 15 november 2014 19:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Mwoah. Vandaag 4 fatjokes naar mijn hoofd gehad. Teamleider, baas, 2 klanten.
En dan kan je zeggen dat het terecht is, is het ook. En ik ben er klaar mee. So fucking done.
Dus zo feestje, geen pils.
Ik ga echt niks ontkennen hoor, maar je hoeft het niet steeds aan te wijzen. Net als dat je iemand steeds verteld dat roken slecht is. Weten ze zelf ook wel.quote:Op zaterdag 15 november 2014 19:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
uh.. Dat is niet echt aardig
Schijnt dat pesten op de werkvloer steeds vaker voorkomt.
Veel plezier op je feestje dan maar
Heb je er wat van gezegd dat je het niet tof vind?quote:Op zaterdag 15 november 2014 19:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ga echt niks ontkennen hoor, maar je hoeft het niet steeds aan te wijzen. Net als dat je iemand steeds verteld dat roken slecht is. Weten ze zelf ook wel.
Neuh, ik wil niet te zeikerd zijnquote:Op zaterdag 15 november 2014 19:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Heb je er wat van gezegd dat je het niet tof vind?
Op een later moment gewoon even 1 op 1 bespreken... Ze beseffen niet eens dat het je wat doet waarschijnlijk..quote:Op zaterdag 15 november 2014 19:32 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Neuh, ik wil niet te zeikerd zijn
Deze man weet.quote:Op zaterdag 15 november 2014 19:35 schreef rival het volgende:
[..]
Op een later moment gewoon even 1 op 1 bespreken... Ze beseffen niet eens dat het je wat doet waarschijnlijk..
Aan de andere kant motiveert het me welquote:Op zaterdag 15 november 2014 19:35 schreef rival het volgende:
[..]
Op een later moment gewoon even 1 op 1 bespreken... Ze beseffen niet eens dat het je wat doet waarschijnlijk..
Dan werkt 1 op 1 ook niet. Mensen die het voorafgaand al niet begrijpen, zullen het dan ook niet snappen.quote:Op zaterdag 15 november 2014 19:35 schreef rival het volgende:
[..]
Lekker lullig. Vooral van jouw baas en teamleider. Ik had er iets van gezegd als ik jou was.quote:Op zaterdag 15 november 2014 19:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Mwoah. Vandaag 4 fatjokes naar mijn hoofd gehad. Teamleider, baas, 2 klanten.
En dan kan je zeggen dat het terecht is, is het ook. En ik ben er klaar mee. So fucking done.
Dus zo feestje, geen pils.
Oh tegen mijn baas heb ik gereageerd dat hij dan weer kaal is. Hij is 36, dusjaquote:Op zaterdag 15 november 2014 19:57 schreef yats het volgende:
[..]
Lekker lullig. Vooral van jouw baas en teamleider. Ik had er iets van gezegd als ik jou was.
Lijkt me stug...quote:Op zaterdag 15 november 2014 19:41 schreef aeque het volgende:
[..]
Dan werkt 1 op 1 ook niet. Mensen die het voorafgaand al niet begrijpen, zullen het dan ook niet snappen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |