quote:Op zaterdag 15 november 2014 20:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
of je post gezellig mee of je tieft effe een eind op
quote:Op zaterdag 15 november 2014 20:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik heb een random comic generator gevonden en het is soms hilarisch
[ afbeelding ]
pandyland.net/random/
Veel plezier op je feestjequote:Op zaterdag 15 november 2014 20:49 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
This fat useless piece of shit is going to a party
quote:Op zaterdag 15 november 2014 21:07 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Als het je niet bevalt allemaal, blijf dan gewoon weg hier
Dank je. Dat zei ik ook.al dan niet op een andere manierquote:Op zaterdag 15 november 2014 21:07 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 15 november 2014 21:08 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Geldt voor meer users die hier komen overigens. Dit maar gewoon in de OP zetten?
[..]
Wat doe je hier dan. Onderbouw je post dan op zijn minst ipv enkel smileys te gebruiken.quote:Op zaterdag 15 november 2014 21:13 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Zover ik weet is FOK! een forum waar je zowel negatief als positief mag reageren. Dus ik moet per se positief reageren op iets wat bestis?
FYI= for your information:quote:Op zaterdag 15 november 2014 21:15 schreef admiraal_anaal het volgende:
Wicked als je ergens problemen mee hebt dan kom je naar FB, ga niet irritant worden hier met je posts
Reageren op ietsquote:Op zaterdag 15 november 2014 21:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wat doe je hier dan. Onderbouw je post dan op zijn minst ipv enkel smileys te gebruiken.
Ik heb geen problemen.quote:Op zaterdag 15 november 2014 21:15 schreef admiraal_anaal het volgende:
Wicked als je ergens problemen mee hebt dan kom je naar FB, ga niet irritant worden hier met je posts
jongen ik heb geen idee waar je het over hebt.quote:Op zaterdag 15 november 2014 21:17 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Reageren op ietswaardigs.
En waarom zou ik het moeten onderbouwen? Misschien als je het vraagt.
Wel grappig hoe mensen hier psychisch doen om wat onschuldige posts. Alsof ze bang zijn dat ik op hun teentjes ga trappen of trap.
quote:
quote:Op zaterdag 15 november 2014 20:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
of je post gezellig mee of je tieft effe een eind op
quote:
[..]
Zoveel eerquote:
Dat mag altijdquote:Op zaterdag 15 november 2014 21:38 schreef Dqod het volgende:
[..]
Zoveel eer
Zal ik even naast je komen zitten en mijn brede, mannelijke armen om je heen slaan? :$
Ohmyquote:
Hoinquote:
I have no idea what's going onquote:
Gelukkig. Ik ben niet alleen dusquote:
Bohquote:
koppie thee dekentje en bankquote:Op zaterdag 15 november 2014 21:59 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik zit lekker met een biertje te chillen met een kat op schoot.
Best goed dus.
En met u?
Nicequote:Op zaterdag 15 november 2014 22:04 schreef [url=http://forum.fok.n
l/user/profile/145705]LovelyLady[/url] het volgende:
[..]
koppie thee dekentje en bank
lekker warm
Prima
Altijd...quote:
Nu welquote:
Heel belangrijk.quote:Op zaterdag 15 november 2014 22:08 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nu wel
Al ga ik maar ff verder met zuipen :$ belangrijke weekend-verplichtingen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |