Man, man, man... Waar is de lange lat als je 'm nodig hebt....quote:Op zaterdag 15 november 2014 13:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
twitter:Jongderik twitterde op zaterdag 15-11-2014 om 13:32:33Loopt uit de hand hier in Gouda. Anti-Pietbetogers roepen ''Sinterklaas bestaat niet'' en ''Zwarte Piet is racisme'' naar kinderen. #intocht reageer retweet
Dieptriest.quote:Op zaterdag 15 november 2014 13:42 schreef IntensiveGary het volgende:
[..]
Man, man, man... Waar is de lange lat als je 'm nodig hebt....
Dat was geweldig altijdquote:Op zaterdag 15 november 2014 13:42 schreef UltraR het volgende:
Ah, dit is het gevoel wat ik zoek: intocht op de Belg. Broer komt langs met m'n jonge nichtje en die zit hier nu op de bank te genieten, en ik ook eerlijk gezegd. Straks maar even wat afleveringen van Dag Sinterklaasje uit de kast halen.
[ afbeelding ]
Ja, gedraag je een beetje.quote:Op zaterdag 15 november 2014 13:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Toen werd mijn post verwijderd![]()
Hoe laag kun je zinken?? Dieptriest.quote:Op zaterdag 15 november 2014 13:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
twitter:Jongderik twitterde op zaterdag 15-11-2014 om 13:32:33Loopt uit de hand hier in Gouda. Anti-Pietbetogers roepen ''Sinterklaas bestaat niet'' en ''Zwarte Piet is racisme'' naar kinderen. #intocht reageer retweet
Als die stomme relschoppers in Gouda dat nou ook zouden doenquote:Op zaterdag 15 november 2014 13:44 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja, gedraag je een beetje.
Kleine moeite.
Gejat van Premquote:Op zaterdag 15 november 2014 13:46 schreef Fylax het volgende:
Wauw dat ze gewoon roepen sinterklaas bestaat niet.. echt zielig.
Wat bezielt die mensen ook, hoe vol haat kan je zitten als je het voor kinderen wil verpesten.quote:Op zaterdag 15 november 2014 13:46 schreef Fylax het volgende:
Dit dus.twitter:johnvandertol twitterde op zaterdag 15-11-2014 om 13:43:11Het lijkt nog erger te worden. Demonstranten roepen 'Sinterklaas bestaat niet.' En dat met kinderen in de buurt #sinterklaas #gouda reageer retweet
Geheel in de lijn van het gedrag van de Anti Pieten.quote:Op zaterdag 15 november 2014 13:45 schreef trucker3 het volgende:
[..]
Hoe laag kan je zinken?? Dieptriest.
Die domme apen zien zelf ook niet dat de kloof tussen blank en zwart alleen maar groter aan het worden is. Iedere normale Nederlander begint een hekel te krijgen aan de smerige schreeuwnegers. Ik word er kotsmisselijk van, het liefste ga ik daarheen en jaag ik er ff met de zweep overheen. Pats, Mond houden nou.quote:Op zaterdag 15 november 2014 13:42 schreef IntensiveGary het volgende:
[..]
Man, man, man... Waar is de lange lat als je 'm nodig hebt....
Zou het Japie77 zijn?quote:Op zaterdag 15 november 2014 13:46 schreef Fylax het volgende:
nice.quote:Op zaterdag 15 november 2014 13:45 schreef trucker3 het volgende:
[..]
Ik zou het wat minder explosief kunnen brengen ja. Maar neemt niet weg dat 90% er zo over denkt.quote:Op zaterdag 15 november 2014 13:44 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja, gedraag je een beetje.
Kleine moeite.
quote:Op zaterdag 15 november 2014 13:47 schreef Pietertjuh het volgende:
[..]
Die domme apen zien zelf ook niet dat de kloof tussen blank en zwart alleen maar groter aan het worden is. Iedere normale Nederlander begint een hekel te krijgen aan de smerige schreeuwnegers. Ik word er kotsmisselijk van, het liefste ga ik daarheen en jaag ik er ff met de zweep overheen. Pats, Mond houden nou.
Je kan wel diep zinken.quote:Op zaterdag 15 november 2014 13:45 schreef trucker3 het volgende:
[..]
das klotequote:
En ze verpesten het hier ook voor zichzelf mee. Ik kan best begrip opbrengen voor mensen die anti-piet zijn, om wat voor reden dan ook. Maar door dit soort acties, het moedwillig verpesten van een feestelijke dag voor kinderen, verliezen ze een heleboel sympathie en begrip.quote:Op zaterdag 15 november 2014 13:46 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Wat bezielt die mensen ook, hoe vol haat kan je zitten als je het voor kinderen wil verpesten.
Wie de fuck ben jij nou weer en waarom ben je moderator?quote:Op zaterdag 15 november 2014 13:48 schreef Molurus het volgende:
Het aanbidden van een oude man met een mijter op is zo 17e eeuw.
Alle gratie verloren in de discussie. Je richten op kinderen om hun feest te verpesten, hoe sneu ben je dan?quote:Op zaterdag 15 november 2014 13:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
quote:Op zaterdag 15 november 2014 13:49 schreef Bayswater het volgende:
Bart Peeters noemt gewoon 3 keer in 1 zin het beestje bij zijn naam, Zwarte Piet.
Wees nou slim en houd termen als 'domme apen' en 'schreeuwnegers' voor je. Is helemaal niet nodig. Er zijn meer dan genoeg handvaten om dat uitschot aan te pakken zónder ze de kans te geven de racismekaart te trekken.quote:Op zaterdag 15 november 2014 13:47 schreef Pietertjuh het volgende:
[..]
Die domme apen zien zelf ook niet dat de kloof tussen blank en zwart alleen maar groter aan het worden is. Iedere normale Nederlander begint een hekel te krijgen aan de smerige schreeuwnegers. Ik word er kotsmisselijk van, het liefste ga ik daarheen en jaag ik er ff met de zweep overheen. Pats, Mond houden nou.
Ik ben Molurus, en daarom. Lijkt me duidelijk.quote:Op zaterdag 15 november 2014 13:49 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Wie de fuck ben jij nou weer en waarom ben je moderator?
Anti Fascisten zijn per definitie het laagst van laagst van iedere samenleving.quote:Op zaterdag 15 november 2014 13:49 schreef Ferdo het volgende:
En waar misschien wel gereld kan worden, daar zijn natuurlijk de "anti"-fascisten.
[ afbeelding ]
Ah, heb je extreem links krakerstuig ook weer.quote:Op zaterdag 15 november 2014 13:49 schreef Ferdo het volgende:
En waar misschien wel gereld kan worden, daar zijn natuurlijk de "anti"-fascisten.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 15 november 2014 13:50 schreef Confetti het volgende:
Ik denk dat die negers zelf heel onzeker zijn over hun huidskleur. Een andere verklaring kan ik er niet voor geven. Daarom roepen ze ook vaak dat ze trots zijn op hun huidskleur. Alsof ze zich moeten verdedigen voor hun huidskleur.
Jammer, gaat nog heel lang duren voordat ze zelf echt geaccepteerd hebben dat een huidskleur gewoon een huidskleur is. Ironisch genoeg hebben wij dat al wel gedaan.
Wedden dat ze niet worden aangepakt?quote:Op zaterdag 15 november 2014 13:50 schreef IntensiveGary het volgende:
[..]
Wees nou slim en houd termen als 'domme apen' en 'schreeuwnegers' voor je. Is helemaal niet nodig. Er zijn meer dan genoeg handvaten om dat uitschot aan te pakken zónder ze de kans te geven de racismekaart te trekken.
Hij heeft volkomen gelijk hoor. Compleet minderwaardigheidscomplex bij die piethaters.quote:
Wie maakt ook alweer een punt van huidskleur in deze discussie?quote:Op zaterdag 15 november 2014 13:50 schreef Confetti het volgende:
Ik denk dat die negers zelf heel onzeker zijn over hun huidskleur. Een andere verklaring kan ik er niet voor geven. Daarom roepen ze ook vaak dat ze trots zijn op hun huidskleur. Alsof ze zich moeten verdedigen voor hun huidskleur.
Jammer, gaat nog heel lang duren voordat ze zelf echt geaccepteerd hebben dat een huidskleur gewoon een huidskleur is. Ironisch genoeg hebben wij dat al wel gedaan.
Oh, nou dan is het goed.quote:Op zaterdag 15 november 2014 13:50 schreef Molurus het volgende:
[..]
Ik ben Molurus, en daarom. Lijkt me duidelijk.
quote:Op zaterdag 15 november 2014 13:49 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Wie de fuck ben jij nou weer en waarom ben je moderator?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |