Ja de aannemer doet bij ons verder ook niets met het burencontact hoor, vind ik ook niet meer dan logisch. Maar ik vind het wel fijn om te weten wat voor planning ze aanhouden. Kunnen ze altijd van afwijken natuurlijk, maar helemaal niets weten, zoals mijn overburen en alleen maar horen dat ze waarschijnlijk in mei gaan opleveren is ook weer een beetje jammer.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 11:46 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Mja ik denk niet dat er zoveel vanuit dat oogpunt komt vanuit onze aannemer. Maakt ook niet zoveel uit straks nog tijd zat om de buren te leren kennen ^^
Oh dat is wel jammerlijk ja. Als het goed is krijgen wij daar nog wel meer informatie ver. Maar ze zijn natuurlijk pas net begonnen.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 11:48 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja de aannemer doet bij ons verder ook niets met het burencontact hoor, vind ik ook niet meer dan logisch. Maar ik vind het wel fijn om te weten wat voor planning ze aanhouden. Kunnen ze altijd van afwijken natuurlijk, maar helemaal niets weten, zoals mijn overburen en alleen maar horen dat ze waarschijnlijk in mei gaan opleveren is ook weer een beetje jammer.
Ja leuk leukquote:Op dinsdag 24 maart 2015 20:28 schreef Vonkenboer het volgende:
Het begin is er zullen we maar zeggen..
Op die staven zullen ze idd. de fundering wel gaan leggen !
Laten we het hopenquote:Op dinsdag 24 maart 2015 20:32 schreef lipje het volgende:
Met de huidige werkloosheid in de bouw zullen ze snel klaar zijn
Ja zeker voor de keuken komen er bijv nog twee groepen bij enzo naast wat er standaard al in zat. Naar zolder hebben we een loze leiding laten leggen want vriend van ons is elektricien en gaat daar een extra groep voor makenquote:Op woensdag 25 maart 2015 16:54 schreef Nick1983 het volgende:
Hebben jullie trouwens wel goed nagedacht over alle (extra) groepen voor warmte apparaten? In eerste instantie hadden wij een oven, combi magnetron en inbouw koffieapparaat bedacht in onze kasten wand. Daar zouden wij 3 aparte groepen voor moeten hebben.
Uiteindelijk is het een fornuis geworden en een inbouw koffieapparaat, maar ik wist van te voren in ieder geval niet dat het zo werkte met die groepen.
Ja die wil ik doen. Maar fok laat mij op de laptop niet inloggen. Zie feedback probeer duidelijk te krijgen waarom niet.quote:
Ik snap er ook niks vanquote:
tijd voor die updatequote:Op dinsdag 14 april 2015 21:28 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ik snap er ook niks van
jeej ik mag weer
Ja echt he.. Ik hoop dat de eendjes blijven nu ze daar zo aan het klussen zijn.. Ik vind ze zo leukquote:Op dinsdag 14 april 2015 22:09 schreef Duufje het volgende:
het word nou allemaal wel echt nu ze zo bezig zijn.
Jaquote:
Fundering zal een cm of 30 zijn gok ik. Dus straks 10 cm muur, 10 cm isolatie en dan weer 10 cm muur. Is een gok hoor.quote:Op dinsdag 14 april 2015 23:22 schreef Snoepje5 het volgende:
Dacht altijd dat er wel meer muur tussen de buren zat? Tenminste, dacht dat bij ons nog een holle ruimte tussen de muren van ons huis en die van de buren zitten.
kan ook 25 tot 30cm massief beton wordenquote:Op dinsdag 14 april 2015 23:25 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Fundering zal een cm of 30 zijn gok ik. Dus straks 10 cm muur, 10 cm isolatie en dan weer 10 cm muur. Is een gok hoor.
Oh, die dikke muur is niet de muur die er komt te staan, maar zit nog onder de fundering. Ja zoveel verstand heb ik er nog niet vanquote:Op dinsdag 14 april 2015 23:25 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Fundering zal een cm of 30 zijn gok ik. Dus straks 10 cm muur, 10 cm isolatie en dan weer 10 cm muur. Is een gok hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |