abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_150843596
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 maart 2015 11:46 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Mja ik denk niet dat er zoveel vanuit dat oogpunt komt vanuit onze aannemer. Maakt ook niet zoveel uit straks nog tijd zat om de buren te leren kennen ^^
Ja de aannemer doet bij ons verder ook niets met het burencontact hoor, vind ik ook niet meer dan logisch. Maar ik vind het wel fijn om te weten wat voor planning ze aanhouden. Kunnen ze altijd van afwijken natuurlijk, maar helemaal niets weten, zoals mijn overburen en alleen maar horen dat ze waarschijnlijk in mei gaan opleveren is ook weer een beetje jammer.
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
pi_150843758
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2015 11:48 schreef Unfckingtitled het volgende:

[..]

Ja de aannemer doet bij ons verder ook niets met het burencontact hoor, vind ik ook niet meer dan logisch. Maar ik vind het wel fijn om te weten wat voor planning ze aanhouden. Kunnen ze altijd van afwijken natuurlijk, maar helemaal niets weten, zoals mijn overburen en alleen maar horen dat ze waarschijnlijk in mei gaan opleveren is ook weer een beetje jammer.
Oh dat is wel jammerlijk ja. Als het goed is krijgen wij daar nog wel meer informatie ver. Maar ze zijn natuurlijk pas net begonnen.

Maar je hoort vaker dat hel het maar een beetje uit mag zoeken.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_150980573
Ondertussen zijn we dik een half jaar bezig met dit project. En gisteren was het dan eindelijk zover. Naar de notaris! *O*

Ook was het gisteren de dag dat de palen de grond in gingen.

Dat hebben ze vlot gedaan want in de ochtend waren ze begonnen en in de avond was ons blok al klaar.

Zo ligt het er de komende week bij.

Volgende week controleren ze steekproefsgewijs of ze allemaal goed zijn (Het zijn eigenlijk geen palen die de grond in gaan maar er worden ijzeren staven ofzo de grond in gebracht en dan wordt die holte volgestort met beton)

En dan denk ik dat ze beginnen met de fundering enzo?

Is zo fijn dat er allemaal een beetje beweging in zit nu :D
  Moderator dinsdag 24 maart 2015 @ 20:28:21 #254
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
pi_150997419
Het begin is er zullen we maar zeggen..
Op die staven zullen ze idd. de fundering wel gaan leggen ! :)
  dinsdag 24 maart 2015 @ 20:32:59 #255
132767 lipje
zeg maar nee, krijg je er twee
pi_150997652
Met de huidige werkloosheid in de bouw zullen ze snel klaar zijn :P
Return of the Unox-muts
Bezitter van een burgerbak Voorheen Alfist
verrekte koekwaus :')
Pappa van Aafke en Onno
pi_150997671
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 20:28 schreef Vonkenboer het volgende:
Het begin is er zullen we maar zeggen..
Op die staven zullen ze idd. de fundering wel gaan leggen ! :)
Ja leuk leuk :) ik vind alle stapjes hoe klein ook allemaal reuze interessant hoor :@ :D
pi_150997715
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 20:32 schreef lipje het volgende:
Met de huidige werkloosheid in de bouw zullen ze snel klaar zijn :P
Laten we het hopen :D het volgende project in die wijk gaat binnenkort de verkoop in dus met een beetje geluk zetten ze er een beetje vaart achter. Minder lang dubbele lasten voor ons zullen we maar zeggen :D
pi_151024854
Hebben jullie trouwens wel goed nagedacht over alle (extra) groepen voor warmte apparaten? In eerste instantie hadden wij een oven, combi magnetron en inbouw koffieapparaat bedacht in onze kasten wand. Daar zouden wij 3 aparte groepen voor moeten hebben.

Uiteindelijk is het een fornuis geworden en een inbouw koffieapparaat, maar ik wist van te voren in ieder geval niet dat het zo werkte met die groepen.
pi_151025035
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2015 16:54 schreef Nick1983 het volgende:
Hebben jullie trouwens wel goed nagedacht over alle (extra) groepen voor warmte apparaten? In eerste instantie hadden wij een oven, combi magnetron en inbouw koffieapparaat bedacht in onze kasten wand. Daar zouden wij 3 aparte groepen voor moeten hebben.

Uiteindelijk is het een fornuis geworden en een inbouw koffieapparaat, maar ik wist van te voren in ieder geval niet dat het zo werkte met die groepen.
Ja zeker voor de keuken komen er bijv nog twee groepen bij enzo naast wat er standaard al in zat. Naar zolder hebben we een loze leiding laten leggen want vriend van ons is elektricien en gaat daar een extra groep voor maken :). Voor de droger dan. Voor de wasmachine zit hij er al :)
pi_151691945
Ahum.. Mij was een update beloofd..
Duvel & Niels
pi_151692019
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2015 21:23 schreef Duufje het volgende:
Ahum.. Mij was een update beloofd..
Ja die wil ik doen. Maar fok laat mij op de laptop niet inloggen. Zie feedback probeer duidelijk te krijgen waarom niet. :'(

Sorry :@
pi_151692120
Zeg Fok! laat Thinkk is inloggen! :(
Duvel & Niels
pi_151692194
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2015 21:27 schreef Duufje het volgende:
Zeg Fok! laat Thinkk is inloggen! :(
Ik snap er ook niks van :?

jeej ik mag weer

[ Bericht 3% gewijzigd door Thinkk-Pinkk op 14-04-2015 21:48:07 ]
  dinsdag 14 april 2015 @ 22:04:34 #264
132767 lipje
pi_151693973
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2015 21:28 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Ik snap er ook niks van :?

jeej ik mag weer
tijd voor die update :P
Return of the Unox-muts
Pappa van Aafke en Onno
pi_151694020
Afgelopen weekend weer even bij de bouw wezen kijken. Ze hadden de bekisting voor de fundering af dus inderdaad gisteren een kleine mijlpaal behaald. De fundering is gestort.
Vandaag hadden ze alweer een stuk van de bekisting los gemaakt (Wist niet dat dat zo snel droogde) en zijn ze al begonnen aan het leidingwerk voor gas, stroom, water en weet ik het allemaal.het ziet er kleurig uit iig :D

Mijn schoonvader loopt iedere dag eigenlijk wel even langs de bouw met de hond. Dus natuurlijk hebben we weer foto's :D

Zaterdag bekisting

Gisteren werd de Fundering gestort.

En vandaag was er alweer een stukje van de bekisting weg en staken er overal gekleurde buisjes uit.

buisjes (Niet ons huis daar kunnen we niet dicht bij komen ivm het water)

Ons huis is de tweede vanaf deze kant.

Het begint wel steeds echter de voelen zo *O*
pi_151694034
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2015 22:04 schreef lipje het volgende:

[..]

tijd voor die update :P
Bijna tegelijkertijd :P
pi_151694191
*O* het word nou allemaal wel echt nu ze zo bezig zijn.
Duvel & Niels
pi_151694236
Oh en afgelopen vrijdag hebben we definitief onze tegels besteld. helaas zijn de tegels die wij willen niet in 60-60 te krijgen dus gaan we het anders doen, We gaan ze in een Romaans verband laten leggen met 3 verschillende maten.

En het zijn deze geworden.

Niet de meest briljante foto maargoed. We gaan de kleinste tegel hiervan niet gebruiken de rest wel

pi_151694377
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2015 22:09 schreef Duufje het volgende:
*O* het word nou allemaal wel echt nu ze zo bezig zijn.
Ja echt he.. Ik hoop dat de eendjes blijven nu ze daar zo aan het klussen zijn.. Ik vind ze zo leuk :@
pi_151697091
Meterkast zeker die slangen?
pi_151697151
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2015 23:18 schreef Snoepje5 het volgende:
Meterkast zeker die slangen?
Ja :Y zit grijze plaat onder dat zou de plek van de meterkast moeten worden.
pi_151697219
Dacht altijd dat er wel meer muur tussen de buren zat? Tenminste, dacht dat bij ons nog een holle ruimte tussen de muren van ons huis en die van de buren zitten.
pi_151697310
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2015 23:22 schreef Snoepje5 het volgende:
Dacht altijd dat er wel meer muur tussen de buren zat? Tenminste, dacht dat bij ons nog een holle ruimte tussen de muren van ons huis en die van de buren zitten.
Fundering zal een cm of 30 zijn gok ik. Dus straks 10 cm muur, 10 cm isolatie en dan weer 10 cm muur. Is een gok hoor.
  dinsdag 14 april 2015 @ 23:26:24 #274
132767 lipje
pi_151697335
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 april 2015 23:25 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Fundering zal een cm of 30 zijn gok ik. Dus straks 10 cm muur, 10 cm isolatie en dan weer 10 cm muur. Is een gok hoor.
kan ook 25 tot 30cm massief beton worden :)
Return of the Unox-muts
Pappa van Aafke en Onno
pi_151697369
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 april 2015 23:25 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Oh, die dikke muur is niet de muur die er komt te staan, maar zit nog onder de fundering. Ja zoveel verstand heb ik er nog niet van :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')