5/10 zou niet geven.quote:Op zaterdag 15 november 2014 02:12 schreef bondage het volgende:
[..]
Vind je van deze meisje dan?
[ afbeelding ]
Ik heb nog nooit een trojan gehad of noem eens een ander grappig wat dan ook. Mijn pc / laptop draaien altijd als zonnetjes. Maar mijn ouders krijgen het altijd voor elkaar om overal op te klikken waar je niet op moet klikken, en vooral mijn vader heeft er een handje van, die is de wondere wereld van torrenten aan het ontdekken.quote:Op zaterdag 15 november 2014 02:08 schreef bondage het volgende:
[..]
Ah ja, herinstall lijkt mij ook de enige optie die overblijft. Opmerkelijk altijd hoe mensen computers om zeep weten te helpen. Ik heb wel eens expres zitten kloten in een virtuele machine om eens te zien hoe makkelijk het is om die troep op te lopen, valt erg tegen.
Er natuurlijk een mogelijkheid om het plaatje te veranderen. Ik heb deze maar gekozen omdat het in ieder geval iets van herkenning geeft.quote:Op zaterdag 15 november 2014 02:13 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ah, goeie idd, even in m'n 500.php css verwerkt.
Wacht, heb andere. Ff zoeken.quote:Op zaterdag 15 november 2014 02:16 schreef DrNick het volgende:
Ligt misschien aan de hoek waarop de afbeelding genomen is.
Ja maarquote:Op zaterdag 15 november 2014 02:14 schreef DrNick het volgende:
BBQ haal dat ding eens uit de BBQCSS.
okok, hij is er uitquote:Op zaterdag 15 november 2014 02:17 schreef DrNick het volgende:
[..]
Ksst. 500.CSS is niet geensint.css.
Fan duquote:
Ik heb één keer iets gehad door een lek in Java, en ja, ik hou mijn shit goed up-to-date. Doe verder wel lang met Windows installaties, heb een SSD en het is niet merkbaar langzamer geworden in anderhalf jaar tijd.quote:Op zaterdag 15 november 2014 02:14 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een trojan gehad of noem eens een ander grappig wat dan ook. Mijn pc / laptop draaien altijd als zonnetjes. Maar mijn ouders krijgen het altijd voor elkaar om overal op te klikken waar je niet op moet klikken, en vooral mijn vader heeft er een handje van, die is de wondere wereld van torrenten aan het ontdekken.
Vandaag nog een urenlange workshop Security gehad, kom je thuis, heb je deze crap..
Zeker. Bij mij gaat het sowieso om de persoonlijkheid.quote:Op zaterdag 15 november 2014 02:21 schreef bondage het volgende:
[..]
Helaas. Maar aan de andere kant: gelukkig hebben we niet allemaal dezelfde smaak
Praat gewoon Nederlands joh achterlijke idioot.quote:Op zaterdag 15 november 2014 02:21 schreef DrNick het volgende:
[..]
Hċlla käften, BBQ är en riktigt bra pojke. Du bör ge ham en känsla.
Men henne talade ocksċ inte nederlänskaquote:Op zaterdag 15 november 2014 02:22 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Praat gewoon Nederlands joh achterlijke idioot.
Als je pc up to date is en je doet geen vage shit is het al haast onmogelijk om een virus op te lopenquote:Op zaterdag 15 november 2014 02:20 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik heb één keer iets gehad door een lek in Java, en ja, ik hou mijn shit goed up-to-date. Doe verder wel lang met Windows installaties, heb een SSD en het is niet merkbaar langzamer geworden in anderhalf jaar tijd.
En security als in hackertje spelen?
Wat is dit voor taal?quote:Op zaterdag 15 november 2014 02:22 schreef DrNick het volgende:
[..]
Men henne talade ocksċ inte nederlänska
Vind je van deze dan qua uiterlijk?quote:Op zaterdag 15 november 2014 02:22 schreef DrNick het volgende:
[..]
Zeker. Bij mij gaat het sowieso om de persoonlijkheid.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Persoonlijkheid is voor mij ook erg belangrijk.
Wel kjoet, 8-10.quote:Op zaterdag 15 november 2014 02:25 schreef bondage het volgende:
[..]
Vind je van deze dan qua uiterlijk?
[ afbeelding ]
Persoonlijkheid is voor mij ook erg belangrijk.
Meh, zero day exploitje... Maar verder is het inderdaad vrij lastig om iets op te lopen als je alles regelmatig update. Sites die ik niet vertrouw open is bij voorbaat in een virtuele machine, als die stuk gaat hoef ik alleen maar een image terug te zetten.quote:Op zaterdag 15 november 2014 02:23 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Als je pc up to date is en je doet geen vage shit is het al haast onmogelijk om een virus op te lopen.
En als je het zo wilt zien, dan ja, hackertje spelen.
Jag behöver inte pojkequote:Op zaterdag 15 november 2014 02:21 schreef DrNick het volgende:
[..]
Hċlla käften, BBQ är en riktigt bra pojke. Du bör ge ham en känsla.
quote:Op zaterdag 15 november 2014 02:28 schreef bondage het volgende:
[..]
Joh, die ga ik in mijn css zetten
quote:
't Is wat.quote:Op zaterdag 15 november 2014 02:30 schreef LittleBrownie het volgende:
3 uur geleden was ik moe, nu niet
Nicequote:Op zaterdag 15 november 2014 02:32 schreef bondage het volgende:
[..]
https://www.thuisserver.net/temp/status_bbq.css
watquote:Op zaterdag 15 november 2014 02:34 schreef pionnetje het volgende:
heb gehoord dat chantal janzen een alien is
brrr
dan bef je haar zo, en dan zit je tong zo in haar kut maar dan komt er opeens een soort spinnenbek uit haar vagina en die zet je tong klem en legt dan eitjes in je tong!
quote:Op zaterdag 15 november 2014 02:30 schreef DrNick het volgende:
[..]
Sċ du är jo lesbisk? Det visste jag inte. Jag är biseksuellt, det är sjiek hendig.
Nej! Varför lesbiskquote:Op zaterdag 15 november 2014 02:30 schreef DrNick het volgende:
[..]
Sċ du är jo lesbisk? Det visste jag inte. Jag är biseksuellt, det är sjiek hendig.
Jouw username maakt mij hongerig schavuitquote:
quote:Op zaterdag 15 november 2014 02:38 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Jouw username maakt mij hongerig schavuit!
Eftersom du sa att du inte bohöver pojkor. När du inte behöver pojkor, sċ behöver du flickar, eller inga, självklart.quote:Op zaterdag 15 november 2014 02:37 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Nej! Varför lesbisk? Jag är hungrig
Jeuj ik kan me een kleeeeein beetje verstaanbaar maken al.
Staat daar nou flikker?quote:Op zaterdag 15 november 2014 02:39 schreef DrNick het volgende:
[..]
Eftersom du sa att du inte bohöver pojkor. När du inte behöver pojkor, sċ behöver du flickar, eller inga, självklart.
Oh.quote:Op zaterdag 15 november 2014 02:40 schreef DrNick het volgende:
[..]
Nej, i helvete. Flicka betyder "meisje".
Ik wilde dus zeggen dat ik geen jongen nodig heb nu omdat ik gewoon gvd lekker gegrillt vlees an de bbq wil hebben, maar mijn zweedse skills laten dat nog niet toe dus nu ben ik een lesbiskitquote:Op zaterdag 15 november 2014 02:39 schreef DrNick het volgende:
[..]
Eftersom du sa att du inte bohöver pojkor. När du inte behöver pojkor, sċ behöver du flickar, eller inga, självklart.
Lesbo hihi.quote:Op zaterdag 15 november 2014 02:41 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Ik wilde dus zeggen dat ik geen jongen nodig heb nu omdat ik gewoon gvd lekker gegrillt vlees an de bbq wil hebben, maar mijn zweedse skills laten dat nog niet toe dus nu ben ik een lesbiskit.
När? Var?quote:
1 2 3 4 | <?php $validLangs = array('Nederlands','Engels'); $currentLang = 'Zweeds'; if(!in_array($currentLang,$validLangs) return false; |
Dat bedoelde ik dusquote:Op zaterdag 15 november 2014 02:44 schreef DrNick het volgende:
[..]
Lesbo hihi.
Ik zou dan dit zeggen: "Just nu behöver jag inga pojka. Jag vill ha mat nu, kanske kött."
System.out.println("wazmetjou?");quote:
quote:Op zaterdag 15 november 2014 02:46 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
System.out.println("wazmetjou?");
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | function languageCheck(input) { var str = "Nederlands,Engels"; var n = str.indexOf(input); if(n.length > 1) { console.log('Language supported'); } else { console.log('Language not supported'); } } languageCheck("Zweeds"); |
quote:Op zaterdag 15 november 2014 02:50 schreef pixelbitty het volgende:
Zit toch niet met ammal developers hier he?
quote:
Ja ik doe programmeren in javaquote:
Je had alleen je eigen naam goed?quote:Op zaterdag 15 november 2014 02:56 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
JavaDaar heb ik met m'n eindtoets een 1 op gehaald.
Ja.quote:Op zaterdag 15 november 2014 02:57 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Je had alleen je eigen naam goed?
Dat is wel een beetje slechtquote:Op zaterdag 15 november 2014 02:56 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
JavaDaar heb ik met m'n eindtoets een 1 op gehaald.
Gewoon in kladblok schrijven.quote:Op zaterdag 15 november 2014 02:58 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
ASPLeesbaarheid, overbodig joh.
Geil.quote:Op zaterdag 15 november 2014 02:55 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Ja ik doe programmeren in java.
quote:Op zaterdag 15 november 2014 02:58 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Dat is wel een beetje slecht.
Zo moeilijk is het niet??
Hoho grapje, vraag mij ook maar niet php te proberen..
Het is wel voor het eerst dat je het juiste geslacht voor je naam hebt.quote:Op zaterdag 15 november 2014 02:55 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Ja ik doe programmeren in java.
Hoe kreeg jij programming dan als je op een blaadje moest werken?quote:Op zaterdag 15 november 2014 02:57 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja.Serieus ook.
Ik kreeg dat blaadje voor m'n neus, en ik had geen idee waar ik moest beginnen._
Wel hequote:
Heb ik de eerste jaren wel altijd gedaan ja, totdat ik op school moest werken met 10 verschillende editors, en uiteindelijk maar notepad++ ben gaan gebruiken daar.quote:
Notepad++ dan, ziet er een stuk netter uit :pquote:
Zekers. Ik doe zelf scripten in PHP en vind het altijd wel bijzonder om vrouwen tegen te komen die kunnen programmeren.quote:
De kleurtjes zijn toch wel handig in sommige editorsquote:Op zaterdag 15 november 2014 03:02 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Heb ik de eerste jaren wel altijd gedaan ja, totdat ik op school moest werken met 10 verschillende editors, en uiteindelijk maar notepad++ ben gaan gebruiken daar.
He watquote:Op zaterdag 15 november 2014 03:00 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Het is wel voor het eerst dat je het juiste geslacht voor je naam hebt.
Ik gebruik vooral Netbeans, handig voor grote projecten en versiebeheer. Echter als het moet kan ik het prima in kladblokquote:Op zaterdag 15 november 2014 03:03 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Notepad++ dan, ziet er een stuk netter uit :p
Dit was een eindtoets. Stond een opdracht op een a4tje uitgewerkt, en die moesten we dan maar even gaan maken. Volgens mij iets van een dobbelspel, waarvan de scores bijgehouden moesten worden in een database.quote:Op zaterdag 15 november 2014 03:00 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Hoe kreeg jij programming dan als je op een blaadje moest werken?
Bij mij was het, hoi maak dit in netbeans. Als je program niet compiled en runt heb je een kut onvoldoende Succes
Dat is nooit helemaal zeker tot je ze een keer meet.quote:Op zaterdag 15 november 2014 03:04 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat je waarschijnlijk een dude bent die zich voordat als vrouw
True.quote:Op zaterdag 15 november 2014 03:05 schreef bondage het volgende:
[..]
Dat is nooit helemaal zeker tot je ze een keer meet.
Geldt ook voor 'mannen' wie weet zijn het vrouwen.quote:Op zaterdag 15 november 2014 03:05 schreef bondage het volgende:
[..]
Dat is nooit helemaal zeker tot je ze een keer meet.
True, kan ook niet meer zonder. Op m'n werk werk ik ook met een fatsoenlijke editor.quote:Op zaterdag 15 november 2014 03:03 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
De kleurtjes zijn toch wel handig in sommige editors
PHP is mijn ding nietquote:Op zaterdag 15 november 2014 03:03 schreef bondage het volgende:
[..]
Zekers. Ik doe zelf scripten in PHP en vind het altijd wel bijzonder om vrouwen tegen te komen die kunnen programmeren.
Dat uiteraard ook.quote:Op zaterdag 15 november 2014 03:06 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Geldt ook voor 'mannen' wie weet zijn het vrouwen.
Ik heb tetten en een vagijnquote:Op zaterdag 15 november 2014 03:04 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat je waarschijnlijk een dude bent die zich voordat als vrouw
jmrquote:Op zaterdag 15 november 2014 03:07 schreef pixelbitty het volgende:
gelukkig ben ik geen software engineer maar network engineer
Pics or it didnt happenquote:Op zaterdag 15 november 2014 03:08 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Ik heb tetten en een vagijn.
NOU ZEG HUUUUquote:
Dat kan, ik vind php zelf een erg fijne taal om in te schrijven en heb juist weer minder met Java en shellscriptenquote:Op zaterdag 15 november 2014 03:07 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
PHP is mijn ding nietsowieso ben ik bijna alleen maar met unix shell scripten bezig. Ik vind programmeren niet zo heel super leuk, gelukkig ben ik geen software engineer maar network engineer
Maar daarom ben jij een developer, en ik niet :pquote:Op zaterdag 15 november 2014 03:11 schreef bondage het volgende:
[..]
Dat kan, ik vind php zelf een erg fijne taal om in te schrijven en heb juist weer minder met Java en shellscripten![]()
Programmeren/scripten is echt mijn dingetje. Zowel werk als hobby.
Ja, nou, ze begonnen net Zweeds te lullen, daar begrijp je waarschijnlijk nóg veel minder van.quote:
Helaas ben ik C++ verleerdquote:Op zaterdag 15 november 2014 03:11 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Webdevelopment is veel leuker
GOFFETOMME NEDERLAND HIERquote:Op zaterdag 15 november 2014 03:12 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja, nou, ze begonnen net Zweeds te lullen, daar begrijp je waarschijnlijk nóg veel minder van.
Gemiste kans.quote:Op zaterdag 15 november 2014 03:12 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Maar daarom ben jij een developer, en ik niet :p
Neequote:
Kloptquote:Op zaterdag 15 november 2014 03:12 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Maar daarom ben jij een developer, en ik niet :p
Daarom gaf ik Engels ook als optie in m'n codes.quote:Op zaterdag 15 november 2014 03:13 schreef Geo4kant het volgende:
Al wordt er ook veel in het Engels getypt
Truequote:Op zaterdag 15 november 2014 03:12 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja, nou, ze begonnen net Zweeds te lullen, daar begrijp je waarschijnlijk nóg veel minder van.
No probquote:Op zaterdag 15 november 2014 03:13 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nee. Tabblad staat op mijn laptop en ik fok! te weinig op mijn laptop om daar ook nog eens aan te denken. Ik kijk zondag
Ik zag, goedzo.quote:Op zaterdag 15 november 2014 03:14 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Daarom gaf ik Engels ook als optie in m'n codes.
Oh tofquote:Op zaterdag 15 november 2014 03:15 schreef bondage het volgende:
[..]
No probZitten veel nieuwe functies in
Doe eens positief en vrolijk.quote:Op zaterdag 15 november 2014 03:14 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Truemaar ik klaag net zo lang tot ik mee kan praten
Verzin eens een nieuw onderwerp dan.quote:Op zaterdag 15 november 2014 03:14 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Truemaar ik klaag net zo lang tot ik mee kan praten
Ja precies, dat ja.quote:Op zaterdag 15 november 2014 03:15 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik zag, goedzo.
Al die Zweden moeten terug naar Kopenhange!
Sorryquote:Op zaterdag 15 november 2014 03:12 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 15 november 2014 03:17 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
zal hem even posten, het was bewust.
Ik las onweerstaanbaarquote:Op zaterdag 15 november 2014 03:18 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Het is je vergeven, je bent weer verstaanbaar.
Ik ben beidenquote:
Interstellar. Heb je trailer/film gezien?quote:Op zaterdag 15 november 2014 03:16 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Verzin eens een nieuw onderwerp dan.
Ik ookquote:
Ik heb geprobeerd, lukte niet.quote:Op zaterdag 15 november 2014 03:20 schreef Geo4kant het volgende:
Ik ga denk ik zo pitten.. half 4 alweer
Je bedoeld parallelle universa? Dan zijn er nog 193938833882 versies van jouquote:Op zaterdag 15 november 2014 03:20 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik ben beiden
[..]
Interstellar. Heb je trailer/film gezien?
Zo ja. Hoe denk jij dat we achterhalen of er nog een planeet bestaat zoals de aarde?
En daarover gesproken. Tijdje terug was er een man die beweerde dat bepaalde zaken 'volgordes' meerdere keren terugkomen. Zo ook in het heelal. Dus het is mogelijk dat zonder dat jij het ziet/beseft er ergens in het oneindige heelal een tweede versie van jou als persoon is. Wat vind je van dat idee? Zou je jouw tweede versie ontmoeten? Zou er iets kunnen gebeuren als jullie elkaar zouden ontmoeten? Komt er dan bijv. energie vrij o.imd.?
Ik ga morgen naar interstellar in almereeee de geksteeeeeh!quote:Op zaterdag 15 november 2014 03:22 schreef Geo4kant het volgende:
Ik ga slapen voordat ik spoilers zie.
quote:Op zaterdag 15 november 2014 03:22 schreef Geo4kant het volgende:
Trustenquote:Op zaterdag 15 november 2014 03:23 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Je bedoeld parallelle universa? Dan zijn er nog 193938833882 versies van jou. ook een waar je een zweedse web developer bent.
Oh ik moet slapen..
Ik kloot al de hele avond via mobiel... weet je hoe kutquote:Op zaterdag 15 november 2014 03:24 schreef bondage het volgende:
[..]
[..]
TrustenIk ga ook zo, zit nu op mobiel te klooien
Heb de film gezien ja, tof.quote:Op zaterdag 15 november 2014 03:20 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Interstellar. Heb je trailer/film gezien?
Zo ja. Hoe denk jij dat we achterhalen of er nog een planeet bestaat zoals de aarde?
En daarover gesproken. Tijdje terug was er een man die beweerde dat bepaalde zaken 'volgordes' meerdere keren terugkomen. Zo ook in het heelal. Dus het is mogelijk dat zonder dat jij het ziet/beseft er ergens in het oneindige heelal een tweede versie van jou als persoon is. Wat vind je van dat idee? Zou je jouw tweede versie ontmoeten? Zou er iets kunnen gebeuren als jullie elkaar zouden ontmoeten? Komt er dan bijv. energie vrij o.imd.?
Als er in dat parallel geval een Zweden bestaat.quote:Op zaterdag 15 november 2014 03:23 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Je bedoeld parallelle universa? Dan zijn er nog 193938833882 versies van jou. ook een waar je een zweedse web developer bent.
Oh ik moet slapen..
Ik probeerde juist spoilers voorkomen door beetje open vragen te stellen.quote:Op zaterdag 15 november 2014 03:22 schreef Geo4kant het volgende:
Alles is mogelijk *wink*quote:Op zaterdag 15 november 2014 03:26 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Als er in dat parallel geval een Zweden bestaat.
[..]
Ik probeerde juist spoilers voorkomen door beetje open vragen te stellen.
Ik gebruik de desktop layout op mobiel en dat wil nog wel eens lastig doen met popup vensters voor het quoten. En PI's zijn lastig te selecterenquote:Op zaterdag 15 november 2014 03:25 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Ik kloot al de hele avond via mobiel... weet je hoe kut..
quote:Op zaterdag 15 november 2014 03:22 schreef Geo4kant het volgende:
Dat was wel een hele snelle ninja-edit.quote:Op zaterdag 15 november 2014 03:26 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Had ook gewoon snel m'n post ge-ëdit.
quote:Op zaterdag 15 november 2014 03:28 schreef bondage het volgende:
[..]
Dat was wel een hele snelle ninja-edit.
Maar zijn jij en ik 'de gewone mens' wel bekend met de technieken doe ze weten als in: stel dat ze daar echt mee bezig zijn/het antwoord proberen op te lossen zonder dat wij dit weten. (En dus het antwoord op of er nog meer leven ergens buiten de aarde is)quote:Op zaterdag 15 november 2014 03:25 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Heb de film gezien ja, tof.
Denk dat het heel lastig gaat worden dat nog te achterhalen, tenzij ze opeens nieuwe technieken ontdekken.
Ik vind zulke theorieën altijd een beetje eng.Kan me er ook vrij weinig bij voorstellen, denk eerder dat zulke mensen teveel fantasie hebben, en overal iets achter zoeken.
Maar misschien denk ik dat juist omdat ik me er zo weinig bij voor kan stellen.
Ik zou mijn tweede versie niet willen ontmoeten, denk dat mijn leven daar compleet door gaat veranderen, als het in ieder geval zo is dat alle keuzes die die tweede versie van mij maakt, los staan van mijn eigen keuzes. Dan heeft die tweede versie een compleet ander leven geleefd, en wil ik misschien diezelfde keuzes maken, of andersom; voorkomen dat ik de zelfde keuzes ga maken.
Het heelal is erg groot en oud, er is een reële kans dat er elders leven is. Of wij ooit de kans krijgen dit te detecteren en te bezoeken betwijfel ik.quote:Op zaterdag 15 november 2014 03:31 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Maar zijn jij en ik 'de gewone mens' wel bekend met de technieken doe ze weten als in: stel dat ze daar echt mee bezig zijn/het antwoord proberen op te lossen zonder dat wij dit weten. (En dus het antwoord op of er nog meer leven ergens buiten de aarde is)
Misschien bezoeken ze ons eerder, maar zelfs dan is het de vraag of wij dit dan kunnen zien. Wie weet wat hun mogelijkheden / technieken zijn.quote:Op zaterdag 15 november 2014 03:33 schreef bondage het volgende:
[..]
Het heelal is erg groot en oud, er is een reële kans dat er elders leven is. Of wij ooit de kans krijgen dit te detecteren en te bezoeken betwijfel ik.
http://en.wikipedia.org/wiki/Kardashev_scalequote:Op zaterdag 15 november 2014 03:36 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Misschien bezoeken ze ons eerder, maar zelfs dan is het de vraag of wij dit dan kunnen zien. Wie weet wat hun mogelijkheden / technieken zijn.
Ik vraag me af hoe lang ze dat dan willen verzwijgen, en waarom, en wat ze er uiteindelijk dan mee willen, want echt makkelijk die kant op reizen gaat ook niet lukken lijkt mij.quote:Op zaterdag 15 november 2014 03:31 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Maar zijn jij en ik 'de gewone mens' wel bekend met de technieken doe ze weten als in: stel dat ze daar echt mee bezig zijn/het antwoord proberen op te lossen zonder dat wij dit weten. (En dus het antwoord op of er nog meer leven ergens buiten de aarde is)
Hmm dat heb je wel slim bekeken over die mogelijke tweede persoon.
Ik vind het zowel 'eng' dat we alleen kunnen zijn maar ook dat er anderen zijn.
Ik heb het idee dat dat niet een heel snelle ninja was.quote:Op zaterdag 15 november 2014 03:31 schreef bondage het volgende:
Doet me denken aan dit spel:
[ afbeelding ]
Baas
C64 jeweetquote:Op zaterdag 15 november 2014 03:37 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat dat niet een heel snelle ninja was.
Jeuj nog een game voor mn dosboxquote:Op zaterdag 15 november 2014 03:31 schreef bondage het volgende:
Doet me denken aan dit spel:
[ afbeelding ]
Baas
Weet niet of het voor DOS beschikbaar was. Is een C64 spel. Al zijn daar ook wel emu's voor.quote:Op zaterdag 15 november 2014 03:38 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Jeuj nog een game voor mn dosbox!
Uren mee vermaakt. Spellen op tape en later floppy's, je weet wel, de echte waar een diskette 4x in pastquote:
*onwijs coole kidsquote:Op zaterdag 15 november 2014 03:03 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wij zijn skaters
Met een missie
Rocketpower!!
Nee heus, was 40 minuten gaan skaten. Geen mens op het asfalt.quote:Op zaterdag 15 november 2014 03:03 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Spelletje? Of ga je nu nog naar buiten?
quote:Op zaterdag 15 november 2014 07:00 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
het was geen droom
je bent echt homo
Hoezo, je zag een downer lopen en je dacht dat moet d4v1d wel zijnquote:Op zaterdag 15 november 2014 07:09 schreef wietparkiet het volgende:
werk je trouwens bij de appie xl in overvecht?
nee kom daar langs met de busquote:Op zaterdag 15 november 2014 07:11 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Hoezo, je zag een downer lopen en je dacht dat moet d4v1d wel zijn
Developers! Developers! Developers!quote:Op zaterdag 15 november 2014 02:50 schreef pixelbitty het volgende:
Zit toch niet met ammal developers hier he?
Is in tegenwoordig. Vroeger wou iedereen piloot worden, tegenwoordig gaan ze voor developer.quote:Op zaterdag 15 november 2014 09:46 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Developers! Developers! Developers!
[ afbeelding ]
Niet onbegrijpelijk. De rock 'n roll lifestyle, chicks, drugs, penthousefeestjes.quote:Op zaterdag 15 november 2014 11:44 schreef bondage het volgende:
[..]
Is in tegenwoordig. Vroeger wou iedereen piloot worden, tegenwoordig gaan ze voor developer.
Hoe is het m'n baby?quote:Op zaterdag 15 november 2014 04:04 schreef DrNick het volgende:
Wel één keer gevallen. Mijn linkerheup gaat een akelige tijd tegemoet.
Verliefd op m'n skateboardquote:
quote:Op zaterdag 15 november 2014 14:06 schreef DrNick het volgende:
[..]
Ik ben je baby?
Of ben je "met" vergeten?
pics van je babyquote:Op zaterdag 15 november 2014 14:06 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Verliefd op m'n skateboard
Neequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Ja en met alleen de letters die er onder staanquote:Op zaterdag 15 november 2014 15:17 schreef DrNick het volgende:
Moet het een woord zijn wat bij alle plaatjes past?
Nederlandsquote:Op zaterdag 15 november 2014 15:21 schreef Geo4kant het volgende:
Hoi
En is het een Nederlands of Engels woord?
quote:
You're in high school againquote:Op zaterdag 15 november 2014 15:38 schreef LittleBrownie het volgende:
Won't you believe it, it's just my luck. No recesssss
quote:
Onze Compatibility is bijna tot het het puntje volquote:
Inderdaadquote:Op zaterdag 15 november 2014 15:45 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Onze Compatibility is bijna tot het het puntje vol
hehequote:Op zaterdag 15 november 2014 15:50 schreef Geo4kant het volgende:
[ afbeelding ]
Smoothheid > 9000!!!!!!
60 man die nu vaaasstttquote:Op zaterdag 15 november 2014 15:56 schreef GekkePoes het volgende:
Zie de maan schijnt door de tralies....
Zwarte Piet is illegaal.quote:Op zaterdag 15 november 2014 15:56 schreef GekkePoes het volgende:
Zie de maan schijnt door de tralies....
Baaaarrttttttquote:
Yupquote:Op zaterdag 15 november 2014 16:00 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Dit sinterklaas gebeuren is echt een dikkewaard
quote:Op zaterdag 15 november 2014 15:14 schreef Amarantha het volgende:
Haha ik ben jullie hulp nodig. Ik speel een spelletje waar je het woord moet raden door smiley´s. Nu zit ik al 24 uur vast op één plaatjeNiemand weet het en Google weet het ook niet.
hoe heet het spel? beetje als 4 pics 1 word, maar dan met maar 3 picsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
quote:
quote:Op zaterdag 15 november 2014 15:14 schreef Amarantha het volgende:
Haha ik ben jullie hulp nodig. Ik speel een spelletje waar je het woord moet raden door smiley´s. Nu zit ik al 24 uur vast op één plaatjeNiemand weet het en Google weet het ook niet.
de laatste lijkt wel 'Yen'SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐱
Ik zag het net met terugbladerenquote:Op zaterdag 15 november 2014 16:04 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het is ook een Yen teken. Het is echter geen rebus. En het antwoord is al geraden.
Emoji Quizquote:Op zaterdag 15 november 2014 16:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hoe heet het spel? beetje als 4 pics 1 word, maar dan met maar 3 pics
Waarom is dit zo interessant om te kijkenquote:Op zaterdag 15 november 2014 16:02 schreef DeZwabber het volgende:
Wat een belachelijke machine.
Rond 2:55 winnen ze, dat moment dat het ding munten begint te sputen.
quote:
Die spelletjes zijn gewoon leukquote:Op zaterdag 15 november 2014 16:07 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Waarom is dit zo interessant om te kijken
quote:
Awesome.quote:Op zaterdag 15 november 2014 16:27 schreef LittleBrownie het volgende:
Oeh vanavond waarschijnlijk naar Interstellar
Broertje en misschien ouders. Je kan mee als je wiltquote:
Ohja, je was hier natuurlijk. Eh, zou kunnen wel. 21.50 of 18.40?quote:Op zaterdag 15 november 2014 17:14 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Broertje en misschien ouders. Je kan mee als je wilt
21.50quote:Op zaterdag 15 november 2014 17:16 schreef DrNick het volgende:
[..]
Ohja, je was hier natuurlijk. Eh, zou kunnen wel. 21.50 of 18.40?
lkkr 9 uur in de bios lkkrquote:Op zaterdag 15 november 2014 17:34 schreef DrNick het volgende:
Ook gelijk voor de marathon van The Hobbit, 9 december.
beter gewoon wachten op de blu-rayquote:
Gewoon chillie in de bioscoopquote:Op zaterdag 15 november 2014 17:38 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
beter gewoon wachten op de blu-ray
chill op de bank
paar flesjes drinken
zak wiet
de leefgta launch all over again
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |