5/10 zou niet geven.quote:Op zaterdag 15 november 2014 02:12 schreef bondage het volgende:
[..]
Vind je van deze meisje dan?
[ afbeelding ]
Ik heb nog nooit een trojan gehad of noem eens een ander grappig wat dan ook. Mijn pc / laptop draaien altijd als zonnetjes. Maar mijn ouders krijgen het altijd voor elkaar om overal op te klikken waar je niet op moet klikken, en vooral mijn vader heeft er een handje van, die is de wondere wereld van torrenten aan het ontdekken.quote:Op zaterdag 15 november 2014 02:08 schreef bondage het volgende:
[..]
Ah ja, herinstall lijkt mij ook de enige optie die overblijft. Opmerkelijk altijd hoe mensen computers om zeep weten te helpen. Ik heb wel eens expres zitten kloten in een virtuele machine om eens te zien hoe makkelijk het is om die troep op te lopen, valt erg tegen.
Er natuurlijk een mogelijkheid om het plaatje te veranderen. Ik heb deze maar gekozen omdat het in ieder geval iets van herkenning geeft.quote:Op zaterdag 15 november 2014 02:13 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ah, goeie idd, even in m'n 500.php css verwerkt.
Wacht, heb andere. Ff zoeken.quote:Op zaterdag 15 november 2014 02:16 schreef DrNick het volgende:
Ligt misschien aan de hoek waarop de afbeelding genomen is.
Ja maarquote:Op zaterdag 15 november 2014 02:14 schreef DrNick het volgende:
BBQ haal dat ding eens uit de BBQCSS.
okok, hij is er uitquote:Op zaterdag 15 november 2014 02:17 schreef DrNick het volgende:
[..]
Ksst. 500.CSS is niet geensint.css.
Fan duquote:
Ik heb één keer iets gehad door een lek in Java, en ja, ik hou mijn shit goed up-to-date. Doe verder wel lang met Windows installaties, heb een SSD en het is niet merkbaar langzamer geworden in anderhalf jaar tijd.quote:Op zaterdag 15 november 2014 02:14 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een trojan gehad of noem eens een ander grappig wat dan ook. Mijn pc / laptop draaien altijd als zonnetjes. Maar mijn ouders krijgen het altijd voor elkaar om overal op te klikken waar je niet op moet klikken, en vooral mijn vader heeft er een handje van, die is de wondere wereld van torrenten aan het ontdekken.
Vandaag nog een urenlange workshop Security gehad, kom je thuis, heb je deze crap..
Zeker. Bij mij gaat het sowieso om de persoonlijkheid.quote:Op zaterdag 15 november 2014 02:21 schreef bondage het volgende:
[..]
Helaas. Maar aan de andere kant: gelukkig hebben we niet allemaal dezelfde smaak
Praat gewoon Nederlands joh achterlijke idioot.quote:Op zaterdag 15 november 2014 02:21 schreef DrNick het volgende:
[..]
Hċlla käften, BBQ är en riktigt bra pojke. Du bör ge ham en känsla.
Men henne talade ocksċ inte nederlänskaquote:Op zaterdag 15 november 2014 02:22 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Praat gewoon Nederlands joh achterlijke idioot.
Als je pc up to date is en je doet geen vage shit is het al haast onmogelijk om een virus op te lopenquote:Op zaterdag 15 november 2014 02:20 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik heb één keer iets gehad door een lek in Java, en ja, ik hou mijn shit goed up-to-date. Doe verder wel lang met Windows installaties, heb een SSD en het is niet merkbaar langzamer geworden in anderhalf jaar tijd.
En security als in hackertje spelen?
Wat is dit voor taal?quote:Op zaterdag 15 november 2014 02:22 schreef DrNick het volgende:
[..]
Men henne talade ocksċ inte nederlänska
Vind je van deze dan qua uiterlijk?quote:Op zaterdag 15 november 2014 02:22 schreef DrNick het volgende:
[..]
Zeker. Bij mij gaat het sowieso om de persoonlijkheid.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Persoonlijkheid is voor mij ook erg belangrijk.
Wel kjoet, 8-10.quote:Op zaterdag 15 november 2014 02:25 schreef bondage het volgende:
[..]
Vind je van deze dan qua uiterlijk?
[ afbeelding ]
Persoonlijkheid is voor mij ook erg belangrijk.
Meh, zero day exploitje... Maar verder is het inderdaad vrij lastig om iets op te lopen als je alles regelmatig update. Sites die ik niet vertrouw open is bij voorbaat in een virtuele machine, als die stuk gaat hoef ik alleen maar een image terug te zetten.quote:Op zaterdag 15 november 2014 02:23 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Als je pc up to date is en je doet geen vage shit is het al haast onmogelijk om een virus op te lopen.
En als je het zo wilt zien, dan ja, hackertje spelen.
Jag behöver inte pojkequote:Op zaterdag 15 november 2014 02:21 schreef DrNick het volgende:
[..]
Hċlla käften, BBQ är en riktigt bra pojke. Du bör ge ham en känsla.
quote:Op zaterdag 15 november 2014 02:28 schreef bondage het volgende:
[..]
Joh, die ga ik in mijn css zetten
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |