Idem.quote:Op zaterdag 15 november 2014 01:28 schreef rubbereend het volgende:
ik maak me zorgen voor de meet met zo'n tt
tis nog geen kerst.......quote:Op zaterdag 15 november 2014 01:28 schreef rubbereend het volgende:
ik maak me zorgen voor de meet met zo'n tt
M'n vriendin is helema gek op de term "hallo jongens"quote:
kerst kan zomaar vroeg vallenquote:
dat je ballen dan in je vleesboom hangenquote:Op zaterdag 15 november 2014 11:41 schreef rubbereend het volgende:
[..]
kerst kan zomaar vroeg vallen
quote:Op zaterdag 15 november 2014 11:41 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
M'n vriendin is helema gek op de term "hallo jongens"
Heb maar even gezegd dat het van jou is
arme vriendinnen van SC en R_J........quote:
pas maar op of ik bezorg jou een witte kerst op je kin!quote:
mooi initiatief! die worden altijd maar vergeten...en klonk als een tof wijf!quote:
nou je kan dr zienquote:Op zaterdag 15 november 2014 13:28 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
mooi initiatief! die worden altijd maar vergeten...en klonk als een tof wijf!
ondertitelpiet is niet in beeldquote:
waar?quote:Op zaterdag 15 november 2014 14:18 schreef 3rdRock het volgende:
ik zagnet heel klein een fotootje van de ondertitelpiet. best leuk
Jaquote:Op zaterdag 15 november 2014 16:01 schreef Asskicker14 het volgende:
Aronchupa - I'm An Albatraoz te vroeg succesvol om het 3FM Serious Request lijflied te worden van dit jaar?
Onderschat 3FM niet. Als 3FM iets wilt dan gebeurd het ook.quote:Op zaterdag 15 november 2014 16:01 schreef Asskicker14 het volgende:
Aronchupa - I'm An Albatraoz te vroeg succesvol om het 3FM Serious Request lijflied te worden van dit jaar?
tquote:Op zaterdag 15 november 2014 16:07 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Onderschat 3FM niet. Als 3FM iets wilt dan gebeurd het ook.
in de balk onder in beeld vd webcam, die smsbalk zeg maar...quote:
Ja maar dan kunnen ze het de week na SR niet meer Megahit maken, da's niet volgens de regels, oom Wilbert gaat daar een stokje voor steken, die regelt wel een ander nummer om te pushen.quote:Op zaterdag 15 november 2014 19:57 schreef wolfrolf het volgende:
Die bizarre rammer van mark ronson wordt de anthem
No rematch
In geen geval wordt het Albatroaz of Geronimoquote:Op zaterdag 15 november 2014 21:30 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja maar dan kunnen ze het de week na SR niet meer Megahit maken, da's niet volgens de regels, oom Wilbert gaat daar een stokje voor steken, die regelt wel een ander nummer om te pushen.
het wordt Living Doll, ik heb gehoord dat Ekdom daar iets leuks mee kan, handjesssss.quote:Op zaterdag 15 november 2014 22:22 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
In geen geval wordt het Albatroaz of Geronimo
Groetjes
Coen schijnt een goede grap te gaan makenquote:Op zaterdag 15 november 2014 22:44 schreef Cee het volgende:
[..]
het wordt Living Doll, ik heb gehoord dat Ekdom daar iets leuks mee kan, handjesssss.
quote:Op zondag 16 november 2014 10:19 schreef wolfrolf het volgende:
Verkeerde account SC
KLB / Toiletten in moderne kantoorgebouwen
goedemiddagquote:
Die regen in z'n haar verzwaart 'm wel erg...quote:Op zondag 16 november 2014 13:25 schreef 3rdRock het volgende:
Rabbering en z'n mokkel gaan zo de zevenheuvelenloop lopen. heb even gevraagd of zn bril een eigen startnummer heeft...
dat ie ineens voorover valt en zo'n heuvel afroltquote:Op zondag 16 november 2014 13:42 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Die regen in z'n haar verzwaart 'm wel erg...
goedemiddag. en tabeequote:
quote:Op zondag 16 november 2014 13:43 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat ie ineens voorover valt en zo'n heuvel afrolt![]()
Lekker op tijd Henkquote:Op zondag 16 november 2014 14:37 schreef Pino112 het volgende:
Panda!!
[ afbeelding ]
http://www.juniqe.com/all-you-need-is-love-men-s-hoodie.html
quote:Op donderdag 13 november 2014 09:55 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik vind dit wel wat voor jou
http://www.juniqe.com/all-you-need-is-love-men-s-hoodie.html
DeLuna is het daarmee eens? xDquote:
zal wel een BJ van z;n vrouw krijgenquote:
Hele week maar hoogstens 1x Geronimo en Shower en All about that bass en Rude.quote:Op maandag 17 november 2014 06:48 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Jaaaa ik mag vandaag ook weer Q'en
Hij zingt voor de verandering eens niet "vals".quote:Op maandag 17 november 2014 09:45 schreef SilentChaos het volgende:
Homecoming(jaja hier stoor ik me niet aan Chris Martin
)
En het is niet zo'n gesapige kutproductie dankzij Kanye Westquote:Op maandag 17 november 2014 09:46 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Hij zingt voor de verandering eens niet "vals".
Had niet gehoevenquote:
Is dat The Cancelbear?quote:
Wie?quote:
Oh.quote:Op maandag 17 november 2014 10:49 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
https://twitter.com/TheCancelBear
Hai Wolfjequote:
Ik zie dat je weer lekker wortels aan het weg stouwen bentquote:
Sinterklaas hè, een banketstaafquote:Op maandag 17 november 2014 10:53 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik zie dat je weer lekker wortels aan het weg stouwen bent
De pure suiker en baggervette roomboter zijn een orgasmisch smaakpapillen genot, muisje!quote:
Nee.quote:Op maandag 17 november 2014 10:55 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
De pure suiker en baggervette roomboter zijn een orgasmisch smaakpapillen genot, muisje!
Borstplaat is idd ook een guilty pleasurequote:
1 man is niet genoeg?quote:
Ik heb lekker een week vakantiequote:
Wat ga je met deze week doen?quote:Op maandag 17 november 2014 11:24 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik heb lekker een week vakantie
M'n muziekkamer ombouwen, nieuw bureau maken (heb een houthakkersshirt aan en m'n baard laten staan voor de gelegenheid).quote:Op maandag 17 november 2014 11:25 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Wat ga je met deze week doen?
Maak een instagramfoto en stuur hem naar je meisje. Ze zou je eeuwig dankbaar zijn.quote:Op maandag 17 november 2014 11:33 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
M'n muziekkamer ombouwen, nieuw bureau maken (heb een houthakkersshirt aan en m'n baard laten staan voor de gelegenheid).
Is ze alquote:Op maandag 17 november 2014 11:34 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Maak een instagramfoto en stuur hem naar je meisje. Ze zou je eeuwig dankbaar zijn.
This Guy Built a Rustic Cabin Man Cave for $107quote:Op maandag 17 november 2014 11:33 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
M'n muziekkamer ombouwen, nieuw bureau maken (heb een houthakkersshirt aan en m'n baard laten staan voor de gelegenheid).
Wat een baas.quote:Op maandag 17 november 2014 11:49 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
This Guy Built a Rustic Cabin Man Cave for $107
http://twistedsifter.com/(...)stic-cabin-man-cave/
[ afbeelding ]
Is hij nog single?quote:Op maandag 17 november 2014 11:49 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hij heeft wel al 7(!) kinderen.quote:
Dat heeft voordelen. Scheelt een boel narigheden.quote:
Vet!quote:Op maandag 17 november 2014 11:49 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:
Een panda is ook zwart-wit.quote:
Ik weet. Ik had mogelijkheid eentje te ontmoeten, maar zijn naam is Sjaak Afhaak.quote:
Dat noem je hard to get.quote:Op maandag 17 november 2014 12:21 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik weet. Ik had mogelijkheid eentje te ontmoeten, maar zijn naam is Sjaak Afhaak.
quote:
Stomme Panda's en hun asexuele gedragquote:
Ik heb gewoon niet zoveel zinquote:Op maandag 17 november 2014 12:32 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Stomme Panda's en hun asexuele gedrag
Godverdommequote:
Godsamme.quote:Op maandag 17 november 2014 12:56 schreef wolfrolf het volgende:
VBL / BETRAPT! Er zitten vier mannen in het vrouwenelftal van Iran!
[ afbeelding ]
Hij was geschorst door ome Wilbert.quote:Op maandag 17 november 2014 13:06 schreef Hamsik het volgende:
Waarom was Giel eigenlijk een week weg, wat zei hij er vanochtend zelf over? (Heb het even gemist).
Vanwege de Somertijd uitzending?quote:Op maandag 17 november 2014 13:10 schreef Bronson het volgende:
[..]
Hij was geschorst door ome Wilbert.
Hij ging invallen bij Sky Radioquote:Op maandag 17 november 2014 13:06 schreef Hamsik het volgende:
Waarom was Giel eigenlijk een week weg, wat zei hij er vanochtend zelf over? (Heb het even gemist).
Jij mag.quote:Op maandag 17 november 2014 12:37 schreef Bronson het volgende:
[..]
Laat jij een date met ienimini liggen?![]()
Eensquote:
Zat in gevangenis vanwege de Somertijd uitzending.quote:
Mocht ie niet langs start?quote:Op maandag 17 november 2014 13:36 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Zat in gevangenis vanwege de Somertijd uitzending.
Nee, maar ontving wel 20.000euro. VAN ONSE SENTEN!quote:Op maandag 17 november 2014 13:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mocht ie niet langs start?
Ja, DeLuna.quote:Op maandag 17 november 2014 13:21 schreef Roel_Jewel het volgende:
Kensington![]()
![]()
. Heeft iemand de songtekst?
quote:Op maandag 17 november 2014 14:30 schreef wolfrolf het volgende:
Inhakend op mijn laatste post
-Echte naam van SilentChaos- and Jett Rebel Nederland favorited your Tweet
![]()
quote:Op maandag 17 november 2014 14:30 schreef wolfrolf het volgende:
Inhakend op mijn laatste post
-Echte naam van SilentChaos- and Jett Rebel Nederland favorited your Tweet
![]()
SMSquote:Op maandag 17 november 2014 15:04 schreef ieniminimuis het volgende:
Smsen naar een NL nummer 10 cent. Smsen naar een Portuguees/Buitenlands nummer 7 cent
Man man man.quote:Op maandag 17 november 2014 15:09 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb (nog) geen mobiel internet. En daarnaast heb ik nog genoeg vrienden die nog een oude telefoon hebben zonder whatsapp of andere gekke apps.
Onbeperkt sms abbo als 1 baasquote:Op maandag 17 november 2014 15:09 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb (nog) geen mobiel internet. En daarnaast heb ik nog genoeg vrienden die nog een oude telefoon hebben zonder whatsapp of andere gekke apps.
Ja hoorquote:Op maandag 17 november 2014 15:54 schreef ieniminimuis het volgende:
Mag ik naar de Action voor chocolade pepernoten en kleurpotloden?
Ookal ben ik er vorige week al 2x geweest?quote:
#viesdik.quote:Op maandag 17 november 2014 15:57 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ookal ben ik er vorige week al 2x geweest?
Alleen als je je naam in Ria of Gerda verandert.quote:Op maandag 17 november 2014 15:57 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ookal ben ik er vorige week al 2x geweest?
2011quote:
Roel staat vooraan met z'n vlaggetjequote:Op maandag 17 november 2014 16:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik denk dat Roel de Pinkpopkaarten maar wat graag wil
Eerder die voor Noorderslag, kan ie lekker naar Dotan en Jett Rebelquote:Op maandag 17 november 2014 16:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik sta nu al met een stijf piemeltje bij een voorverkooppunt.quote:Op maandag 17 november 2014 16:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die staan vast ook op Pinkpop...quote:Op maandag 17 november 2014 16:40 schreef GlennQuagmire het volgende:
[..]
Eerder die voor Noorderslag, kan ie lekker naar Dotan en Jett Rebel
Ik zal bekennen. Ik heb ook deco verf gekochtquote:Op maandag 17 november 2014 15:58 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Alleen als je je naam in Ria of Gerda verandert.
quote:Op maandag 17 november 2014 16:42 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik zal bekennen. Ik heb ook deco verf gekocht
Mijn bureau is toe aan een verf laagje, want die is compleet versleten... Ik wilde testen op een opstapje van mij of het goede verf is en of het met vernis niet te hard slijt. Waarschijnlijk wel en zal het opstapje het laatste zijn wat ik met deco verf heb geverfd.quote:
Jouw vraagquote:Op maandag 17 november 2014 18:46 schreef wolfrolf het volgende:
[ afbeelding ]
JA GODVERDOEMES, ik zit klem was het maar al 7 uur
Wat een lul die Nielsson.quote:
Ja hoor.quote:
Hopelijk valt Bono niet van z'n scootmobiel.quote:Op dinsdag 18 november 2014 07:01 schreef Pino112 het volgende:
U2 gaat mss iets doen voor SR, aldus Giel.
Bronson vindt dit leuk.
Ik hoorde het. Lijkt me sterk.quote:Op dinsdag 18 november 2014 07:01 schreef Pino112 het volgende:
U2 gaat mss iets doen voor SR, aldus Giel.
Bronson vindt dit leuk.
Sky.quote:Op dinsdag 18 november 2014 08:27 schreef Pino112 het volgende:
Sky Radio heeft 3FM ingehaald en staat nu tweede bij de luistercijfers. Dit blijkt uit de cijfers van het Nationaal Luister Onderzoek. De gehele top 5 heeft marktaandeel gewonnen.
http://www.radiofreak.nl/(...)ft-Sky-haalt-3FM-in/
Mooie vrouwquote:
Voor haar leeftijd...45 jaar manquote:
Ome Wilbert zal wel maatregelen gaan treffen.quote:Op dinsdag 18 november 2014 08:27 schreef Pino112 het volgende:
Sky Radio heeft 3FM ingehaald en staat nu tweede bij de luistercijfers. Dit blijkt uit de cijfers van het Nationaal Luister Onderzoek. De gehele top 5 heeft marktaandeel gewonnen.
http://www.radiofreak.nl/(...)ft-Sky-haalt-3FM-in/
Dan nog.quote:Op dinsdag 18 november 2014 08:37 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Voor haar leeftijd...45 jaar man
Kim Kard ass-ianquote:
Haha idd, ik zou als ik moet kiezen voor Ellen gaan...quote:
Dan pakken jullie lekker met z'n allen Ellen.quote:Op dinsdag 18 november 2014 08:43 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Haha idd, ik zou als ik moet kiezen voor Ellen gaan...
Alhoewel ik wel bang ben voor een oerwoud
Neem je wel een ladder mee om op die reet te klimmen?quote:Op dinsdag 18 november 2014 08:44 schreef Bronson het volgende:
[..]
Dan pakken jullie lekker met z'n allen Ellen.
Doe ik Kim wel genadeloos hard.
Iedereen blij.
Behalve Kim en Ellenquote:Op dinsdag 18 november 2014 08:44 schreef Bronson het volgende:
[..]
Iedereen blij.
Sodemieters ja. Die is echt vies dik.quote:Op dinsdag 18 november 2014 08:45 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Neem je wel een ladder mee om op die reet te klimmen?
Dat idd... Wat een verschrikkelijke taalquote:
Heb jij een big black mamba dan?quote:Op dinsdag 18 november 2014 08:44 schreef Bronson het volgende:
[..]
Iedereen blij.
Verder gouden strotje hoor daar niet van maar ik vind het persoonlijk jammer.quote:Op dinsdag 18 november 2014 08:54 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dat idd... Wat een verschrikkelijke taal
Daar is maar een manier om achter te komen Rolf.quote:Op dinsdag 18 november 2014 08:56 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Heb jij een big black mamba dan?
Anders kan je het shaken, Jim.
Lekkah iddquote:
Wanneer heb jij tijd?quote:Op dinsdag 18 november 2014 08:59 schreef Bronson het volgende:
[..]
Daar is maar een manier om achter te komen Rolf.
Langer dan deze keer in elk geval.quote:Op dinsdag 18 november 2014 09:40 schreef Bronson het volgende:
Tijd geleden dat ik deze voor het laatst heb gehoord.
Leugens!quote:Op dinsdag 18 november 2014 10:21 schreef Bronson het volgende:
[..]
Dat is een redelijke weergave ja.
jaquote:Op dinsdag 18 november 2014 10:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Draaide Giel de DWDD edit van Band Aids?
Band Aids xDquote:Op dinsdag 18 november 2014 10:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Draaide Giel de DWDD edit van Band Aids?
Goed dat ik de radio uit heb gelatenquote:
Haha ja goeie he?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |