Idem.quote:Op zaterdag 15 november 2014 01:28 schreef rubbereend het volgende:
ik maak me zorgen voor de meet met zo'n tt
tis nog geen kerst.......quote:Op zaterdag 15 november 2014 01:28 schreef rubbereend het volgende:
ik maak me zorgen voor de meet met zo'n tt
M'n vriendin is helema gek op de term "hallo jongens"quote:
kerst kan zomaar vroeg vallenquote:
dat je ballen dan in je vleesboom hangenquote:Op zaterdag 15 november 2014 11:41 schreef rubbereend het volgende:
[..]
kerst kan zomaar vroeg vallen
quote:Op zaterdag 15 november 2014 11:41 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
M'n vriendin is helema gek op de term "hallo jongens"
Heb maar even gezegd dat het van jou is
arme vriendinnen van SC en R_J........quote:
pas maar op of ik bezorg jou een witte kerst op je kin!quote:
mooi initiatief! die worden altijd maar vergeten...en klonk als een tof wijf!quote:
nou je kan dr zienquote:Op zaterdag 15 november 2014 13:28 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
mooi initiatief! die worden altijd maar vergeten...en klonk als een tof wijf!
ondertitelpiet is niet in beeldquote:
waar?quote:Op zaterdag 15 november 2014 14:18 schreef 3rdRock het volgende:
ik zagnet heel klein een fotootje van de ondertitelpiet. best leuk
Jaquote:Op zaterdag 15 november 2014 16:01 schreef Asskicker14 het volgende:
Aronchupa - I'm An Albatraoz te vroeg succesvol om het 3FM Serious Request lijflied te worden van dit jaar?
Onderschat 3FM niet. Als 3FM iets wilt dan gebeurd het ook.quote:Op zaterdag 15 november 2014 16:01 schreef Asskicker14 het volgende:
Aronchupa - I'm An Albatraoz te vroeg succesvol om het 3FM Serious Request lijflied te worden van dit jaar?
tquote:Op zaterdag 15 november 2014 16:07 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Onderschat 3FM niet. Als 3FM iets wilt dan gebeurd het ook.
in de balk onder in beeld vd webcam, die smsbalk zeg maar...quote:
Ja maar dan kunnen ze het de week na SR niet meer Megahit maken, da's niet volgens de regels, oom Wilbert gaat daar een stokje voor steken, die regelt wel een ander nummer om te pushen.quote:Op zaterdag 15 november 2014 19:57 schreef wolfrolf het volgende:
Die bizarre rammer van mark ronson wordt de anthem
No rematch
In geen geval wordt het Albatroaz of Geronimoquote:Op zaterdag 15 november 2014 21:30 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja maar dan kunnen ze het de week na SR niet meer Megahit maken, da's niet volgens de regels, oom Wilbert gaat daar een stokje voor steken, die regelt wel een ander nummer om te pushen.
het wordt Living Doll, ik heb gehoord dat Ekdom daar iets leuks mee kan, handjesssss.quote:Op zaterdag 15 november 2014 22:22 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
In geen geval wordt het Albatroaz of Geronimo
Groetjes
Coen schijnt een goede grap te gaan makenquote:Op zaterdag 15 november 2014 22:44 schreef Cee het volgende:
[..]
het wordt Living Doll, ik heb gehoord dat Ekdom daar iets leuks mee kan, handjesssss.
quote:Op zondag 16 november 2014 10:19 schreef wolfrolf het volgende:
Verkeerde account SC
KLB / Toiletten in moderne kantoorgebouwen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |