Hoe dichter hij bij de 16 van de tegenstander speelde hoe beter hij was, zag je ook in de combinatie met Pantelic.quote:Op zaterdag 15 november 2014 01:16 schreef Catch22- het volgende:
Siem oogt wat log, maar hij had best wat finesse . rip in peace siems carrière
Dus ik moet beter lezen dat jij een post anders bedoeld. Beetje apart.quote:Op zaterdag 15 november 2014 01:15 schreef Tyron het volgende:
[..]
Oh ik vond Siem weleens 'lomp' - of misschien is onhandig een beter woord (vandaar de ") - aan de bal, met name op het middenveld. En als je nou eens beter gelezen had dan had je gezien dat ik ook zei "behalve zijn laatste jaar".
Nee, jij komt mij vertellen dat een minder seizoen niet betekent dat hij slecht aan de bal is.quote:Op zaterdag 15 november 2014 01:17 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dus ik moet beter lezen dat jij een post anders bedoeld. Beetje apart.
Toch echt wel insinueer dat ik zijn laatste jaar niet meereken.quote:Op zaterdag 15 november 2014 01:04 schreef Tyron het volgende:
[..]
Klaassen is voetballend beter en heeft meer potentie, maar de Jong heeft behalve zijn laatste jaar echt wel zijn waarde bewezen hoor, met name als spits.
De Jong functioneert dan ook als beste als een echte nummer 10 met een kaatsende spits zoals Pantelic of in de spits zelf.quote:Op zaterdag 15 november 2014 01:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
Klaassen had ook een mindere periode, toen stond hij ook meestal te diep. Nu speelt hij veel meer als middenvelder en bemoeit hij zich met de opbouw en gaat als een tierelier.
De Jong heb ik nog nooit zo goed zien spelen op het middenveld als Klaassen de laatste tijd.
Dan zijn we het met elkaar eens dat siem de beste speler is die we de laatste jaren hebben gehad.quote:Op zaterdag 15 november 2014 01:18 schreef Tyron het volgende:
[..]
Nee, jij komt mij vertellen dat een minder seizoen niet betekent dat hij slecht aan de bal is.
Terwijl ik met deze post:
[..]
Toch echt wel insinueer dat ik zijn laatste jaar niet meereken.
Hahahahahhahahquote:Op zaterdag 15 november 2014 01:19 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dan zijn we het met elkaar eens dat siem de beste speler is die we de laatste jaren hebben gehad.
De nummer 10 onder Jol was hij het beste ja. Al viel dat toen ook tegen toen Jol het probeerde met een totaal andere spits voor hem.quote:Op zaterdag 15 november 2014 01:19 schreef Tyron het volgende:
[..]
De Jong functioneert dan ook als beste als een echte nummer 10 met een kaatsende spits zoals Pantelic of in de spits zelf.
Jahoor jij vindt Siem beter dan Suarez, Eriksen en Vertonghen.quote:Op zaterdag 15 november 2014 01:19 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dan zijn we het met elkaar eens dat siem de beste speler is die we de laatste jaren hebben gehad.
Vertonghen heeft als we eerlijk zijn ook maar een half jaartje echt goed gespeeld.quote:Op zaterdag 15 november 2014 01:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jahoor jij vindt Siem beter dan Suarez, Eriksen en Vertonghen.
![]()
![]()
maak daar maar een anderhalf jaartje van, hij was echt heel belangrijk hoorquote:Op zaterdag 15 november 2014 01:22 schreef Tyron het volgende:
[..]
Vertonghen heeft als we eerlijk zijn ook maar een half jaartje echt goed gespeeld.
Ook daarvoor speelde hij wel eens af en toe een goed potje maar was hij niet zo constant, dat klopt. Maar dat had Eriksen natuurlijk ook in het begin, wat logisch is.quote:Op zaterdag 15 november 2014 01:22 schreef Tyron het volgende:
[..]
Vertonghen heeft als we eerlijk zijn ook maar een half jaartje echt goed gespeeld.
Beter trekken ze die tribunes dan gewoon door tot aan het veld.quote:Op zaterdag 15 november 2014 01:26 schreef Brammess het volgende:
Wat vinden we van een staantribune op zuid?
Tja als je dat doet kan je ook 410 erbij proppen en misschien nog wel wat meerquote:Op zaterdag 15 november 2014 01:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Beter trekken ze die tribunes dan gewoon door tot aan het veld.
Een grote tribune net als bij Dortmund lijkt me wel vet ja.quote:Op zaterdag 15 november 2014 01:35 schreef Brammess het volgende:
[..]
Tja als je dat doet kan je ook 410 erbij proppen en misschien nog wel wat meer
Lijkt mij wel vet. Wat meer sfeer zou altijd welkom zijn
Of een derde ring zoals bij de Allianz Arenaquote:Op zaterdag 15 november 2014 01:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Een grote tribune net als bij Dortmund lijkt me wel vet ja.
Dat lijkt me iets al te optimistisch.quote:Op zaterdag 15 november 2014 01:45 schreef Brammess het volgende:
[..]
Of een derde ring zoals bij de Allianz Arena
quote:Op zaterdag 15 november 2014 01:19 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ook genoeg slippertjes gemaakt. Laatste half jaar was hij echt koning en stak ie er bovenuit. Daarvoor hobbelde hij leuk mee.quote:Op zaterdag 15 november 2014 01:24 schreef Brammess het volgende:
[..]
maak daar maar een anderhalf jaartje van, hij was echt heel belangrijk hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |