SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh.![]()
Je bent zelf onzinquote:Op zaterdag 15 november 2014 00:20 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Mooie onzin in die laatste twee posts van het vorige topicOh.![]()
Ik blijf nog wel even hangen hierquote:Op zaterdag 15 november 2014 00:29 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ga anders weer weg. Topic was prima de afgelopen maand.
Oh.![]()
Topic is is maanden niet zo goed geweest dus ik zou je conclusies toch maar eens nemen.quote:Op zaterdag 15 november 2014 00:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik blijf nog wel even hangen hier
Hopen dat milik nu eindelijk langer het vertrouwen krijgt. Dan kunnen we een oordeel over hem vellen.![]()
Of een topic goed is geweest is subjectief. En jouw bijdrages waren ook al maanden kut, dus kan je daar ook je conclusies aan verbinden. Laat lekker iedereen posten die wil.quote:Op zaterdag 15 november 2014 00:44 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Topic is is maanden niet zo goed geweest dus ik zou je conclusies toch maar eens nemen.
Hopen dat milik nu eindelijk langer het vertrouwen krijgt. Dan kunnen we een oordeel over hem vellen.
En dat van Milik is wel een beetje een open deur hè.Oh.![]()
Zo'n open deur is dat niet anders had Frank hem al lang eerder het vertrouwen gegeven. Hij blijft me wel verbazen in het begin was ik allerminst overtuigd door Arek maar de laatste weken laat hij prima dingen zien.quote:Op zaterdag 15 november 2014 00:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Of een topic goed is geweest is subjectief. En jouw bijdrages waren ook al maanden kut, dus kan je daar ook je conclusies aan verbinden. Laat lekker iedereen posten die wil.
En dat van Milik is wel een beetje een open deur hè.![]()
Arek moest dan ook wennen aan Ajax in het begin.quote:Op zaterdag 15 november 2014 00:51 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zo'n open deur is dat niet anders had Frank hem al lang eerder het vertrouwen gegeven. Hij blijft me wel verbazen in het begin was ik allerminst overtuigd door Arek maar de laatste weken laat hij prima dingen zien.
Maar zijn linkerpootje boh, heerlijk hoor.Oh.![]()
Iedereen inclusief de Boer weet gewoon dat Milik beter is dan Siggy, de enige verklaring die ik heb is dat hij zoveel mogelijk speelt om zijn waarde omhoog te krijgen om vervolgens in de winter Siggy te verkopen en voor dat geld bitches en Milik te kopen![]()
De Jong altijd afzeiken en Klaassen geweldig vinden
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?![]()
Klaassen is voetballend beter en heeft meer potentie, maar de Jong heeft behalve zijn laatste jaar echt wel zijn waarde bewezen hoor, met name als spits.quote:Op zaterdag 15 november 2014 01:00 schreef Catch22- het volgende:
De Jong altijd afzeiken en Klaassen geweldig vinden![]()
![]()
ze hebben specifieke kwaliteiten maar zijn wel soortgelijke spelersquote:Op zaterdag 15 november 2014 01:04 schreef Tyron het volgende:
[..]
Klaassen is voetballend beter en heeft meer potentie, maar de Jong heeft behalve zijn laatste jaar echt wel zijn waarde bewezen hoor, met name als spits.Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Mwah, Klaassen oogt ook wat minder 'lomp' en is fysiek wat minder (al was Siem natuurlijk al wat ouder) , daarom is de Jong ook de betere spits. Zo zijn er nog wel meer van dat soort dingetjes.quote:Op zaterdag 15 november 2014 01:08 schreef Catch22- het volgende:
[..]
ze hebben specifieke kwaliteiten maar zijn wel soortgelijke spelers![]()
![]()
klopt. Maar je kan niet zeggen dat het een wereld van verschil isquote:Op zaterdag 15 november 2014 01:09 schreef Tyron het volgende:
[..]
Mwah, Klaassen oogt ook wat minder 'lomp' en is fysiek wat minder (al was Siem natuurlijk al wat ouder) , daarom is de Jong ook de betere spits. Zo zijn er nog wel meer van dat soort dingetjes.Heel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
Nee, dan zou ik Cillessen met hem gaan vergelijken.quote:Op zaterdag 15 november 2014 01:11 schreef Catch22- het volgende:
[..]
klopt. Maar je kan niet zeggen dat het een wereld van verschil is![]()
Siem was ook geen lompe speler een heel groot deel van zijn carrière. Een minder seizoen wil niet zeggen dat hij slechter is aan de bal. Je kan er gif op in nemen dat Klaassen dezelfde kritiek gaat krijgen.quote:Op zaterdag 15 november 2014 01:09 schreef Tyron het volgende:
[..]
Mwah, Klaassen oogt ook wat minder 'lomp' en is fysiek wat minder (al was Siem natuurlijk al wat ouder) , daarom is de Jong ook de betere spits. Zo zijn er nog wel meer van dat soort dingetjes.![]()
Oh ik vond Siem weleens 'lomp' - of misschien is onhandig een beter woord (vandaar de ") - aan de bal, met name op het middenveld. En als je nou eens beter gelezen had dan had je gezien dat ik ook zei "behalve zijn laatste jaar".quote:Op zaterdag 15 november 2014 01:13 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Siem was ook geen lompe speler een heel groot deel van zijn carrière. Een minder seizoen wil niet zeggen dat hij slechter is aan de bal. Je kan er gif op in nemen dat Klaassen dezelfde kritiek gaat krijgen.![]()
Wereld van verschil. Klaassen heeft gif, bemoeit zich wel me de opbouw, is snel, is veel technischer.quote:Op zaterdag 15 november 2014 01:00 schreef Catch22- het volgende:
De Jong altijd afzeiken en Klaassen geweldig vindenOh.![]()
Siem oogt wat log, maar hij had best wat finesse . rip in peace siems carrièreHeel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
jahoorquote:Op zaterdag 15 november 2014 01:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wereld van verschil. Klaassen heeft gif, bemoeit zich wel me de opbouw, is snel, is veel technischer.Heel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: