Mij liep het water in de mond toen ik het plaatje zagquote:Op vrijdag 14 november 2014 23:30 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Nu heb ik zin in bbq...
En worst..
Ik weet al waar ik ga solliciteren later.quote:
Gewoon een huskyquote:
Bij de Nuon?quote:Op vrijdag 14 november 2014 23:32 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik weet al waar ik ga solliciteren later.
Had je dat nog meegekregen van die FTDI onzin?quote:Op vrijdag 14 november 2014 23:30 schreef bondage het volgende:
[..]
Klopt, ook gezien idd. Ik volg hem ook.
Sennaquote:
Maar maar.quote:Op vrijdag 14 november 2014 23:21 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik hoef ook niet alles. Een van de dingen die ik niet hoef zijn tweedehands kinderen van mensen die twijfelachtige levenskeuzes maken.
Kadden thoquote:Op vrijdag 14 november 2014 23:21 schreef bondage het volgende:
[..]
Kadden slopen alles met die scherpe nagelsEen hont verkoop je gewoon een schop als hij iets verkloot en hij doet het nooit weer.
Jaquote:Op vrijdag 14 november 2014 23:22 schreef Rezania het volgende:
[..]
Na één date al lobi?
[ afbeelding ]
Je moet met mijn broertje en zijn vrouw praten, die hebben er twee en posten bijna elk weekend foto's van die beesten op FB.quote:
Davequote:Op vrijdag 14 november 2014 23:30 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Heb ik gezien. Hij heeft ook een follow-up gedaan over het Nederlandsche project. Ik volg 'm op youtube.
Jouw kop.quote:
Nee.quote:[..]
Maar maar.
[..]
Kadden tho
[..]
Ja
Hmm, zegt me zo ff nietsquote:Op vrijdag 14 november 2014 23:32 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Had je dat nog meegekregen van die FTDI onzin?
quote:Op vrijdag 14 november 2014 23:34 schreef DrNick het volgende:
[..]
Eerst mij willen doen en nu "jouw kop"
Nee man, Uranus, lekker proben, jwz.quote:Op vrijdag 14 november 2014 23:34 schreef DeZwabber het volgende:
We sturen Rez om Venus te koloniseren, puur voor de ironie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |