WTF met hun hotdog in een zuurkoolpizza.quote:Op vrijdag 14 november 2014 23:45 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nou is zuurkool lekker en zo. Maar ik moet nu steeds denken aan Domino's die adverteert met een zuurkool pizza.
No thanks.
Lijkt me inderdaad ook maar niets. Die pizza's met knakworst in de rand trouwens ook niet.quote:Op vrijdag 14 november 2014 23:45 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nou is zuurkool lekker en zo. Maar ik moet nu steeds denken aan Domino's die adverteert met een zuurkool pizza.
No thanks.
quote:
Dit is geheel juist.quote:Op vrijdag 14 november 2014 23:46 schreef Rezania het volgende:
[..]Een broodje zuurkool kan wel, maar een blad brood zuurkool kan weer niet?
Ach vent, dat is saai joh. Microbiële Fysiologie is de echte shit.quote:Op vrijdag 14 november 2014 23:45 schreef bondage het volgende:
[..]
De rest van mijn leven voorzienIk heb geen bondage meer nodig.
Raar vind ik die zinnen, in verleden tijd, maar suggererend dat het nog moet gebeuren.quote:
NEEEEERRRRRRD!quote:Op vrijdag 14 november 2014 23:47 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Raar vind ik die zinnen, in verleden tijd, maar suggererend dat het nog moet gebeuren.
Ik ken dat woord niet dus geloof je op je woord.quote:Op vrijdag 14 november 2014 23:47 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ach vent, dat is saai joh. Microbiële Fysiologie is de echte shit.
Ja, spreektaal. Heb hem reeds aangepast.quote:Op vrijdag 14 november 2014 23:47 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Raar vind ik die zinnen, in verleden tijd, maar suggererend dat het nog moet gebeuren.
Ik zeg ook maar wat.quote:
quote:Op vrijdag 14 november 2014 23:48 schreef DrNick het volgende:
[..]
Ja, spreektaal. Heb hem reeds aangepast.
Iets met thermodynamica, snap ook nog niet echt wat we nou precies aan het doen zijn.quote:Op vrijdag 14 november 2014 23:48 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik ken dat woord niet dus geloof je op je woord.
Vuile zwartrijder.quote:Op vrijdag 14 november 2014 23:48 schreef DrNick het volgende:
Blijkbaar waren mijn Photoshopskills weer afdoende. De conducteur keurde mijn neppe dagkaart goed
Jij weetquote:
Het is zo geheim dat je zelf niet weet wat je aan het doen bent?quote:Op vrijdag 14 november 2014 23:49 schreef Rezania het volgende:
[..]
Iets met thermodynamica, snap ook nog niet echt wat we nou precies aan het doen zijn.
Maar nee, ik ben geen homoseksueel.quote:
Ha! Die ken ikquote:
Heb pas er pas twee colleges over gehad.quote:Op vrijdag 14 november 2014 23:49 schreef bondage het volgende:
[..]
Het is zo geheim dat je zelf niet weet wat je aan het doen bent?
Ik weet niet. Isoleer me de laatste tijd een beetje, geen zin om naar buiten te gaan en zulks. Ik weet dat het slecht is, maar meh. We zullen zien.quote:
Leuk. Heb hem vorig jaar live gezienquote:Op vrijdag 14 november 2014 23:50 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Ha! Die ken ik. Heb ik mee op school gezeten.
Oh kak.quote:Op vrijdag 14 november 2014 23:50 schreef Rezania het volgende:
[..]
Zuul. Znul. Snul. Snu. DEATH BY SNU SNU!
Ah, op die fiets. Dan is het misschien goed om te komen? Gewoon gesellie enzo, Hork zou ook komen.quote:Op vrijdag 14 november 2014 23:51 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik weet niet. Isoleer me de laatste tijd een beetje, geen zin om naar buiten te gaan en zulks. Ik weet dat het slecht is, maar meh. We zullen zien.
Meestal bij een oversteekplaats zonder verlichting.quote:
Ik heb al zijn bandjes wel een keer live gezienquote:Op vrijdag 14 november 2014 23:52 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Leuk. Heb hem vorig jaar live gezien
Het is je vergeven. Maar je vind het verder wel interessant genoeg om ermee door te gaan?quote:Op vrijdag 14 november 2014 23:50 schreef Rezania het volgende:
[..]
Heb pas er pas twee colleges over gehad.
quote:Op vrijdag 14 november 2014 23:52 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Meestal bij een oversteekplaats zonder verlichting.
Ik zal wel moeten hč als ik mijn diploma wil halen.quote:Op vrijdag 14 november 2014 23:53 schreef bondage het volgende:
[..]
Het is je vergeven. Maar je vind het verder wel interessant genoeg om ermee door te gaan?
Dan zit ik op de passagiersstoel bij m'n pa en zeg ik "Daar stond net iemand die over ging steken hoor" en dan krijg ik als antwoord "Oh, ik zag niets, het was donker."quote:
Koel. Komt vast wel goed dan.quote:Op vrijdag 14 november 2014 23:54 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik zal wel moeten hč als ik mijn diploma wil halen.Maar het wordt gegeven door de beste docent van onze opleiding, dus ik heb er wel zin in.
LittleHork?quote:
*de bos en *het plant.quote:Op vrijdag 14 november 2014 23:56 schreef LompeHork het volgende:
Laat me lopen door het bos, beren vechten met de hand
Poepen op de bospad, vegen met de plant!
Klinkt avontuurlijk.quote:Op vrijdag 14 november 2014 23:56 schreef LompeHork het volgende:
Laat me lopen door het bos, beren vechten met de hand
Poepen op de bospad, vegen met de plant!
Tokyo Gore Police Gifjes incoming.quote:Op vrijdag 14 november 2014 23:55 schreef bondage het volgende:
[..]
Geen ranzige plaatjes meer posten.
quote:Op vrijdag 14 november 2014 23:56 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Tokyo Gore Police Gifjes incoming.
Wtfquote:Op vrijdag 14 november 2014 23:56 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Verzoekje gespot. Cool. Cool cool.quote:Op vrijdag 14 november 2014 23:57 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Draai Polska, dan kom ik luisteren
Aaight!quote:Op vrijdag 14 november 2014 23:58 schreef DrNick het volgende:
[..]
Verzoekje gespot. Cool. Cool cool.
Dat is toch wel zulks eenen aids hč.quote:Op vrijdag 14 november 2014 23:57 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Draai Polska, dan kom ik luisteren
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐙
quote:Op vrijdag 14 november 2014 23:56 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 14 november 2014 23:59 schreef DeZwabber het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:![]()
Sorry.quote:Op vrijdag 14 november 2014 23:59 schreef bondage het volgende:
Het bier begint te werken, mensen hebben zichzelf niet meer onder controle
quote:Op zaterdag 15 november 2014 00:00 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Sorry.
WTF
bondage
WTF
[ afbeelding ]
Yes.quote:Op zaterdag 15 november 2014 00:00 schreef LompeHork het volgende:
Die film is zo episch goedvooral op zondagochtend, right Zwab?
Ik ga de nieuwe AC spelen.quote:
Nee, die doet het niet meer.quote:
quote:Op zaterdag 15 november 2014 00:04 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik ga de nieuwe AC spelen.
[..]
Nee, die doet het niet meer.
Ja, 970 GTX.quote:Op zaterdag 15 november 2014 00:08 schreef bondage het volgende:
[..]
Je hebt toch recent een nieuw grafisch kaartje gekocht?
Tja, op den duur gaan andere componenten een bottleneck vormen...quote:Op zaterdag 15 november 2014 00:09 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, 970 GTX.Maar dit spel vereist vooral bizar veel van je CPU.
Nee, dit spel is gewoon slecht geoptimaliseerd.quote:Op zaterdag 15 november 2014 00:10 schreef bondage het volgende:
[..]
Tja, op den duur gaan andere componenten een bottleneck vormen...
Tja, vroeger, toen resources schaars waren konden developers pas optimaliseren.quote:Op zaterdag 15 november 2014 00:13 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, dit spel is gewoon slecht geoptimaliseerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |