Het project is beter gedaan dan die malloten van SOLAR FREAKING ROADWAYS. Maar komop, het is toch meteen duidelijk dat dit niets meer is dan een leeg prestigeprojectie dat nooit iets nuttigs op gaat leveren. En het onwetende plebs uit de gemeenteraad hobbelt er maar juichend achteraan.quote:Op vrijdag 14 november 2014 23:21 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, klopt, is ook een debiel plan.Wat wel tof is is die fluorescentiesnelweg in OSS, ben alleen bang dat het effect over een jaar niet meer waarneembaar is.
Neenquote:
What else is new? Sowieso politiek en 'doordachte' beslissingen.quote:Op vrijdag 14 november 2014 23:25 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het project is beter gedaan dan die malloten van SOLAR FREAKING ROADWAYS. Maar komop, het is toch meteen duidelijk dat dit niets meer is dan een leeg prestigeprojectie dat nooit iets nuttigs op gaat leveren. En het onwetende plebs uit de gemeenteraad hobbelt er maar juichend achteraan.
Die fluoweg is leuk ja. Benieuwd hoe dat uitpakt.
quote:
quote:Op vrijdag 14 november 2014 23:25 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het project is beter gedaan dan die malloten van SOLAR FREAKING ROADWAYS. Maar komop, het is toch meteen duidelijk dat dit niets meer is dan een leeg prestigeprojectie dat nooit iets nuttigs op gaat leveren. En het onwetende plebs uit de gemeenteraad hobbelt er maar juichend achteraan.
Die fluoweg is leuk ja. Benieuwd hoe dat uitpakt.
Heb ik gezien. Hij heeft ook een follow-up gedaan over het Nederlandsche project. Ik volg 'm op youtube.quote:
Nu heb ik zin in bbqquote:
quote:Op vrijdag 14 november 2014 23:29 schreef Rezania het volgende:
NASA die biofuels voor vliegtuigen en raketten produceert.Awesome.
Alle biefstukken hier komen uit Ierland toch?quote:Op vrijdag 14 november 2014 23:28 schreef bondage het volgende:
[..]
Ook lekker. Vandaag Ierse biefstuk gegeten
Klopt, ook gezien idd. Ik volg hem ook.quote:Op vrijdag 14 november 2014 23:30 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Heb ik gezien. Hij heeft ook een follow-up gedaan over het Nederlandsche project. Ik volg 'm op youtube.
Mij liep het water in de mond toen ik het plaatje zagquote:Op vrijdag 14 november 2014 23:30 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Nu heb ik zin in bbq...
En worst..
Ik weet al waar ik ga solliciteren later.quote:
Gewoon een huskyquote:
Bij de Nuon?quote:Op vrijdag 14 november 2014 23:32 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik weet al waar ik ga solliciteren later.
Had je dat nog meegekregen van die FTDI onzin?quote:Op vrijdag 14 november 2014 23:30 schreef bondage het volgende:
[..]
Klopt, ook gezien idd. Ik volg hem ook.
Sennaquote:
Maar maar.quote:Op vrijdag 14 november 2014 23:21 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik hoef ook niet alles. Een van de dingen die ik niet hoef zijn tweedehands kinderen van mensen die twijfelachtige levenskeuzes maken.
Kadden thoquote:Op vrijdag 14 november 2014 23:21 schreef bondage het volgende:
[..]
Kadden slopen alles met die scherpe nagelsEen hont verkoop je gewoon een schop als hij iets verkloot en hij doet het nooit weer.
Jaquote:Op vrijdag 14 november 2014 23:22 schreef Rezania het volgende:
[..]
Na één date al lobi?
[ afbeelding ]
Je moet met mijn broertje en zijn vrouw praten, die hebben er twee en posten bijna elk weekend foto's van die beesten op FB.quote:
Davequote:Op vrijdag 14 november 2014 23:30 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Heb ik gezien. Hij heeft ook een follow-up gedaan over het Nederlandsche project. Ik volg 'm op youtube.
Jouw kop.quote:
Nee.quote:[..]
Maar maar.
[..]
Kadden tho
[..]
Ja
Hmm, zegt me zo ff nietsquote:Op vrijdag 14 november 2014 23:32 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Had je dat nog meegekregen van die FTDI onzin?
quote:Op vrijdag 14 november 2014 23:34 schreef DrNick het volgende:
[..]
Eerst mij willen doen en nu "jouw kop"
Nee man, Uranus, lekker proben, jwz.quote:Op vrijdag 14 november 2014 23:34 schreef DeZwabber het volgende:
We sturen Rez om Venus te koloniseren, puur voor de ironie.
Jij ook.quote:
Godverdomme, baan in de ruimte, de mogelijkheden.quote:
4 uur of zo bij -18?quote:Op vrijdag 14 november 2014 23:35 schreef DrNick het volgende:
Hoe lang kan bier in de vriezer voor het explodeert?
Wat een held is dat zeg. Ik vond het ook wel mooi toen hij liet zien dat er een enorme vraag was naar geitenkaas door de vegetariers. Maar omdat er grofweg evenveel jongensgeitjes geboren worden als meisjesgeitjes, en die alleen kopkaas produceren, gaan er dankzij de vegetariers veel meer lammetjes naar de slacht.quote:Op vrijdag 14 november 2014 23:33 schreef Dagoduck het volgende:
Heb ik gezien bij Wouter Klootwijk tenminste.
Terwijl hij op stage is natuurlijk. Bougievonkjes is er niets bij.quote:Op vrijdag 14 november 2014 23:34 schreef DeZwabber het volgende:
We sturen Rez om Venus te koloniseren, puur voor de ironie.
Als A de tijd is t/m dat het geëxplodeerd is en B de tijd dat het duurt om te exploderen en C de tijd voordat het geëxplodeerd is dan A-B=C.quote:Op vrijdag 14 november 2014 23:35 schreef DrNick het volgende:
FTDI, fabrikant van usb interface chips. Onder andere op Arduino's zitten die. Maar die hadden de drivers geüpdatet, zodat als je een counterfeit chip had, hij gebricked werd. Wat niet netjes is. Je zal maar een apparaat hebben waar zo'n chip in zit, en je hebt daar geen idee van. Hoppa, een brick.quote:
No shit.quote:Op vrijdag 14 november 2014 23:37 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Als A de tijd is t/m dat het geëxplodeerd is en B de tijd dat het duurt om te exploderen en C de tijd voordat het geëxplodeerd is dan A-B=C.
Owja, wel gezienquote:Op vrijdag 14 november 2014 23:37 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
FTDI, fabrikant van usb interface chips. Onder andere op Arduino's zitten die. Maar die hadden de drivers geüpdatet, zodat als je een counterfeit chip had, hij gebricked werd. Wat niet netjes is. Je zal maar een apparaat hebben waar zo'n chip in zit, en je hebt daar geen idee van. Hoppa, een brick.
Verschilt per bier, maar als je het koud wilt hebben leg het er een minuutje of 20 in.quote:Op vrijdag 14 november 2014 23:35 schreef DrNick het volgende:
Ik heb alle afleveringen van Klootwijk aan Zee wel gezien en het grootste gedeelte van De Wilde Keuken ookquote:Op vrijdag 14 november 2014 23:36 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Wat een held is dat zeg. Ik vond het ook wel mooi toen hij liet zien dat er een enorme vraag was naar geitenkaas door de vegetariers. Maar omdat er grofweg evenveel jongensgeitjes geboren worden als meisjesgeitjes, en die alleen kopkaas produceren, gaan er dankzij de vegetariers veel meer lammetjes naar de slacht.
...
quote:Op vrijdag 14 november 2014 23:36 schreef bondage het volgende:
[..]
Terwijl hij op stage is natuurlijk. Bougievonkjes is er niets bij.
Wat is ditquote:
Je mist de kans nog. Ik zou er een binominale verdeling van maken als ik jou was.quote:Op vrijdag 14 november 2014 23:37 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Als A de tijd is t/m dat het geëxplodeerd is en B de tijd dat het duurt om te exploderen en C de tijd voordat het geëxplodeerd is dan A-B=C.
Hij moet erin, niet erlangs.quote:Op vrijdag 14 november 2014 23:39 schreef bondage het volgende:
[..]
Rez heeft liever dit:
[ afbeelding ]
Alleen mosterd geen zuurkoolquote:Op vrijdag 14 november 2014 23:39 schreef bondage het volgende:
[..]
Rez heeft liever dit:
[ afbeelding ]
Jonge ik vraag je toch wat goorlingquote:
Oeh, formules waar ik niets van snapquote:Op vrijdag 14 november 2014 23:39 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je mist de kans nog. Ik zou er een binominale verdeling van maken als ik jou was.
[ afbeelding ]
Waarbij k = aantal minuten zonder explosie.
Ik heb ooit bevroren bier 'gedronken'quote:Op vrijdag 14 november 2014 23:38 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Verschilt per bier, maar als je het koud wilt hebben leg het er een minuutje of 20 in.
Duidelijk.quote:Op vrijdag 14 november 2014 23:37 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 14 november 2014 23:38 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Verschilt per bier, maar als je het koud wilt hebben leg het er een minuutje of 20 in.
Zuurkoolquote:Op vrijdag 14 november 2014 23:41 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Alleen mosterd geen zuurkool..
Ik vind kersen niet zo lekkerquote:Op vrijdag 14 november 2014 23:42 schreef DrNick het volgende:
Die wilde-kers thee is lekker trouwens, 7.2/10.
quote:Op vrijdag 14 november 2014 23:41 schreef bondage het volgende:
[..]
Oeh, formules waar ik niets van snap![]()
Stijfje gekregen
Ik heb bier dat sterk genoeg is om niet te bevriezen. 41% bitches.quote:Op vrijdag 14 november 2014 23:41 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Ik heb ooit bevroren bier 'gedronken'
quote:Op vrijdag 14 november 2014 23:41 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Jonge ik vraag je toch wat goorling.
Oh, zullen we dat testen? * Rezania pakt vloeibare helium.quote:Op vrijdag 14 november 2014 23:43 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik heb bier dat sterk genoeg is om niet te bevriezen. 41% bitches.
Ik krijg zo'n zin in hotdogs met zuurkool en gedroogde uitjes nuquote:
Ik heb ook nog een boek van 2000 pagina's voor je als je wil.quote:Op vrijdag 14 november 2014 23:43 schreef bondage het volgende:
[..]
Man, daar kan ik met gemak een maand mee vooruit.
n over k, dat zie je toch.quote:Op vrijdag 14 november 2014 23:41 schreef bondage het volgende:
[..]
Oeh, formules waar ik niets van snap![]()
Stijfje gekregen
Helium wordt schaars, dat moet je niet aan dit soort onzin verknoeien.quote:Op vrijdag 14 november 2014 23:43 schreef Rezania het volgende:
[..]
Oh, zullen we dat testen? * Rezania pakt vloeibare helium.
Homoquote:
Supergeleidend bier. Aww yeah.quote:Op vrijdag 14 november 2014 23:43 schreef Rezania het volgende:
[..]
Oh, zullen we dat testen? * Rezania pakt vloeibare helium.
Ja, goede combi is dat.quote:Op vrijdag 14 november 2014 23:44 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Ik krijg zo'n zin in hotdogs met zuurkool en gedroogde uitjes nu..
Nee joh, gewoon wat extra kerncentrales neerplempen.quote:Op vrijdag 14 november 2014 23:44 schreef bondage het volgende:
[..]
Helium wordt schaars, dat moet je niet aan dit soort onzin verknoeien.
De rest van mijn leven voorzienquote:Op vrijdag 14 november 2014 23:44 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik heb ook nog een boek van 2000 pagina's voor je als je wil.
Nou is zuurkool lekker en zo. Maar ik moet nu steeds denken aan Domino's die adverteert met een zuurkool pizza.quote:Op vrijdag 14 november 2014 23:44 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Ik krijg zo'n zin in hotdogs met zuurkool en gedroogde uitjes nu..
Is dat wat ze iemand die maagd is tegenwoordig noemen?quote:
Wat waren zij denkendequote:Op vrijdag 14 november 2014 23:45 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nou is zuurkool lekker en zo. Maar ik moet nu steeds denken aan Domino's die adverteert met een zuurkool pizza.
No thanks.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |