Ja die docu...mi gadoquote:Op zaterdag 15 november 2014 15:47 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Check de uploader
[..]
Weet niet. Maar dit is haar wel:
Wat haat je op yvonne dan? Zij lijkt mij echt leuk irl.quote:Op zaterdag 15 november 2014 15:50 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ja die docu...mi gadoen yvonne ook, echt zon oud takkewijf die 100 jaar aan de pijp zit
TR gemacht.quote:Op zaterdag 15 november 2014 15:50 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ja die docu...mi gadoen yvonne ook, echt zon oud takkewijf die 100 jaar aan de pijp zit
Sword Art online 1quote:Op zaterdag 15 november 2014 15:49 schreef Crip het volgende:
`HHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH I DIED
[ afbeelding ]
Is dat Anne/ijsmeis?quote:Op zaterdag 15 november 2014 15:52 schreef Montelly het volgende:
Zou haar dochter wel een kets geven
je ziet maar weer wat voor kneuzen op fok kunnen zitten, plaatsvervangende schaamte hier.quote:
CarambaTV RU?quote:Op zaterdag 15 november 2014 15:55 schreef mrstylo het volgende:
Hebben jullie het nooit gezien?
Dus dit ook nooit gezien?
Alsof Russen geen computerproblemen hebbenquote:
Krijg dagelijks de vraag: Wat vind jij eigenlijk van de zwartenpieten discussie. Puur omdat ik een moslima/allochtoon ben.quote:Op zaterdag 15 november 2014 15:57 schreef Montelly het volgende:
Ik ben zo blij dat hele zwarte pieten discussie nu eindelijk niet om allochtonen gaat he. Het zijn gewoon hun eigen koloniale nazaten die het kinderfeest bederven
Ik ben Crip, 21 jaren oud en een voorstander van slavenhandelquote:Op zaterdag 15 november 2014 15:59 schreef Crip het volgende:
Krijg dagelijks de vraag: Wat vind jij eigenlijk van de zwartenpieten discussie. Puur omdat ik een moslima/allochtoon ben.Gaan ze aftasten.
quote:Op zaterdag 15 november 2014 15:59 schreef Crip het volgende:
[..]
Krijg dagelijks de vraag: Wat vind jij eigenlijk van de zwartenpieten discussie. Puur omdat ik een moslima/allochtoon ben.Gaan ze aftasten.
Leuke bezigheidstherapie, Peunagequote:Op zaterdag 15 november 2014 15:58 schreef Peunage het volgende:
my hobbies are cooking my children and my pets.
Doet me denken aan voorstelrondjes tijdens een projectmeeting met nieuwelingen: "ik ben sylv en ben alcoholist". Dan is het ijs al gebroken en kunnen we echt vergaderen.quote:Op zaterdag 15 november 2014 16:01 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Ik ben Crip, 21 jaren oud en een voorstander van slavenhandel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |