Yoquote:
Neuhh, ik laat 'm op.quote:Op zaterdag 15 november 2014 09:21 schreef Stimorol- het volgende:
Goedemorgen Crip.
Doe je hoofddoek af. My 2 cents.
Ik moet gewoon minder luisteren naar me moeder. En dan gaat het prima.quote:Op zaterdag 15 november 2014 09:29 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Bedoelde meer volgens mij ben je er nog niet aan toe
Not much, and you?quote:
quote:Op zaterdag 15 november 2014 09:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Laat je niet afschrikken toch.
Ha! Je was toch cripquote:Op zaterdag 15 november 2014 10:13 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik moet gewoon minder luisteren naar me moeder. En dan gaat het prima.
Ik houd m gwn, ik ga spijt krijgen als ik hem af doe.
[..]
Not much, and you?
Best wel een confronterende vraagquote:Op zaterdag 15 november 2014 10:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Arcadia waarom heet je nu abdulmalik?
Hoezo?quote:Op zaterdag 15 november 2014 10:38 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Best wel een confronterende vraag
Memoriesquote:Op zaterdag 15 november 2014 01:52 schreef Landysh het volgende:
Ik vind het ook jammer. Ik dacht ook dat het klaar was met al het overwerk aangezien er sinds mijn valantie niet meer in het weekend is overgewerkt, maar blijkbaar is het weer druk aan het worden.
Ik moet over 3 uur op maar heb totaaal geen slaap. What to dooo.
Ach, mensen keken mij altijd raar aan wanneer ik elke dag met pannenkoeken deed lunchen. Zero fucks given hier.quote:Op zaterdag 15 november 2014 10:47 schreef sylvesterrr het volgende:
Mensen die op dit tijdstip friet speciaal eten...
Ze denken te weten wat beter is vaak.quote:Op zaterdag 15 november 2014 12:52 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Vind het nog steeds zo bizar wanneer ouders hun kind niet steunen in hun weg wat betreft geloofsbelijdenis.
betreffende Dunya, niet Akhira.quote:Op zaterdag 15 november 2014 12:55 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Ze denken te weten wat beter is vaak.
Logisch dat zij uit de partij gezet zijn, er is vast behoefte aan een speciale partij voor Turken.quote:Op zaterdag 15 november 2014 09:23 schreef Che_ het volgende:
http://m.ad.nl/ad/m/nl/10(...)avigationItemId=5585
Jullie mening over deze situatie?
Jup, meestal komt dat door een tekort aan religieuze kennis en inzicht.quote:Op zaterdag 15 november 2014 12:56 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
betreffende Dunya, niet Akhira.
quote:Op zaterdag 15 november 2014 13:01 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Logisch dat zij uit de partij gezet zijn, er is vast behoefte aan een speciale partij voor Turken.
Ik stel voor dat zij zich standaard hullen in Turkse vlaggen en zich in de tweede kamer laten vergezellen door kangals.
ja!quote:Op zaterdag 15 november 2014 13:03 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Jup, meestal komt dat door een tekort aan religieuze kennis en inzicht.
Lmfoooquote:Op zaterdag 15 november 2014 10:47 schreef Montelly het volgende:
[..]
Memories![]()
GC / Marokkanen op 41 - waar TM cool is
Nadiaschoonheid
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lang verhaal kort, wij als een baze boodschappen gedaan en extra's gehaald. Die nlers kunnen geen boodschappen doen dus die haalde het niet met hun money terwijl ze meer hadden dan ons. Zelfs geen brood kunnen halen wut.
Dus belde ze ons om hun uit de brand te halen. Uiteindelijk nog brood gehaald voor die bitches.
Komt ervan als ze niet luisteren.
/lief dagboek.
ZUCHT OPGELUCHT.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |