Nah draag geen pumps. 60+ kg hoeft trouwens niet te veel te zijn met een beetje lengte, maar nee ben niet dik. ook geen 60+quote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:15 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ik weet het niet, zon beeld heb ik van jou. Ik kan ook verschikkelijk naast zitten heJe kan 60+kg wegen en zo'n dikke huismus zijn.
Je dacht dat ik al die tijd serieus was? Net zoals mijn reacties van gister?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:16 schreef Rookert het volgende:
[..]
Speel het dan duidelijker joh, je komt echt onzeker over
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:15 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Waarom hebben jullie zo'n rare naam voor manti? Ghkinhal ofzo.
Nieuwsgierig.. En weet niet van gisteren?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:18 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Je dacht dat ik al die tijd serieus was? Net zoals mijn reacties van gister?
Toch is onze manti lekkerder.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:18 schreef Montelly het volgende:
[..]
ahahah Ghkinhali..in georgisch is dat makkelijker uit te spreken.
Ik ga geen mobiel nr aan vreemden geven, skype oid mag bestquote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:17 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Schat, vraag Rookert maar op zijn nummer. Hij is veel zekerder dan dat ik dat ben. Ik ben maar een onzekere jongen die niet met een vrouw durft te bellen.
Ik wil jou!!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:17 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Schat, vraag Rookert maar op zijn nummer. Hij is veel zekerder dan dat ik dat ben. Ik ben maar een onzekere jongen die niet met een vrouw durft te bellen.
Montelly heeft ook een vriendin die hij iedere vrijdag pakt...quote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:20 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Toch is onze manti lekkerder.En waar heb je Turks geleerd?
Ik ben echt nieuwsgierig hahaha.
Jullie kennen elkaar in het echt?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:22 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
Montelly heeft ook een vriendin die hij iedere vrijdag pakt...
Mijn vaders kant (turkse familie blabla) Veel turken kunnen ook georgisch een laatste tijd ook russisch maar dat is alleen maar om die wijven zomers te batsenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:20 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Toch is onze manti lekkerder.En waar heb je Turks geleerd?
Ik ben echt nieuwsgierig hahaha.
Nee heb het op het forum gelezen..quote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:23 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Jullie kennen elkaar in het echt?
Trutquote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:22 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
Montelly heeft ook een vriendin die hij iedere vrijdag pakt...
Nee hij wil niet.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:25 schreef Montelly het volgende:
Nadia wat ga je nu doen? Aryan wil zn nummer niet geven...
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:23 schreef Montelly het volgende:
[..]
Mijn vaders kant (turkse familie blabla) Veel turken kunnen ook georgisch een laatste tijd ook russisch maar dat is alleen maar om die wijven zomers te batsen.
Ik ben doorgaans veel in turkije te vinden het zijn tensltte broeders
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:27 schreef nadiaschoonheid het volgende:
hey turkse meiden..ik moet wel zeggen dat Montelly ook verdomd lekker is...
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:27 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
![]()
Idd. Sowieso wonen er veel Turken in Georgie (Ahiska Turken). En veel Georgiers (en Laz) in Turkije. Ik heb zelf ook aangetrouwde Georgische familie.
Hey Marokkaanse troll. Laat een foto zien dan.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:27 schreef nadiaschoonheid het volgende:
Heb je ook ergens van forum zeker..quote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:27 schreef nadiaschoonheid het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |