Nee hoezo denk je dat.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:11 schreef Montelly het volgende:
[..]
Bilmi je hebt zeker zon combi met skinny/pums
Ja en dan ben je bezet ik wil heus niet met je trouwen..ik wil je gewoon een keer bellen meer niet...quote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:12 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Nee, je meent toch niet je echt serieus bent? Ik loop al de heletijd gewoon lekker mee te lullen, maar jij weet net zo goed dat ik al bezet ben en zeker niet mijn nummer zomaar op het internet weggeef aan iemand wier gezicht ik niet kan zien.
Je twijfelt echt hoor, doe niet zeker, dat ben je helemaal nietquote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:10 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Nee, dit is gekkigheid. Begrijp dat dan.
Jij keurt het later goed dat je man met andere vrouwen belt, al is de bedoeling niet trouwen?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:13 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
Ja en dan ben je bezet ik wil heus niet met je trouwen..ik wil je gewoon een keer bellen meer niet...
Waaraan zou ik twijfelen dan? Om op het internet een vrouw te ronselen? Denk je dat ik zo onzeker ben? Ga toch weg manquote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:13 schreef Rookert het volgende:
[..]
Je twijfelt echt hoor, doe niet zeker, dat ben je helemaal niet
Mijn man mag 4 vrouwenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:14 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Jij keurt het later goed dat je man met andere vrouwen belt, al is de bedoeling niet trouwen?
Ze is niet getrouwd..quote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:14 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Jij keurt het later goed dat je man met andere vrouwen belt, al is de bedoeling niet trouwen?
Ik weet het niet, zon beeld heb ik van jou. Ik kan ook verschikkelijk naast zitten hequote:
Ik wacht??quote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:14 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Waaraan zou ik twijfelen dan? Om op het internet een vrouw te ronselen? Denk je dat ik zo onzeker ben? Ga toch weg man
klopt en ik ook.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:14 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
Bilmi ik plaats wat ik will!!
Speel het dan duidelijker joh, je komt echt onzeker overquote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:14 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Waaraan zou ik twijfelen dan? Om op het internet een vrouw te ronselen? Denk je dat ik zo onzeker ben? Ga toch weg man
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:14 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Begrijp je nu mijn gefok? Al was dat wel iets erger.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:15 schreef AryaMehr het volgende:
Stelletje kaaskoppen begrijpen ook niets.
Ik zeg toch ook later. AryaMehr heeft nu een vriendin en dan is het normaal dat hij niet met vreemde wijven belt (anders zou het eigk ook niet normaal zijn), dus vraag ik haar of ze het goed zou vinden als haar partner met andere wijven zou bellen.quote:
Mischien is ze wel een plork, man!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:16 schreef Montelly het volgende:
[..]
Dus je zou Nadia niet geven?? Ook al is het via internet?
[ afbeelding ]
Schat, vraag Rookert maar op zijn nummer. Hij is veel zekerder dan dat ik dat ben. Ik ben maar een onzekere jongen die niet met een vrouw durft te bellen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |