Ik was 4 toen hier kwamen wonen. Dus alle (foreign)talen heb ik van ouders. Ik kan vloeiend Georgisch(schrijven niet zo meer), Russisch(schrijven ook niet zo meer), en een beetje Turks praten.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:03 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
![]()
Laat ik het dan anders stellen. Welk niveau heb je de middelbare gedaan en met welke talen? Was je beter in die talen of in het Turks.
Waarom wil je dat weten hoe ik dat weetquote:
Hahaha nee, maar waarom zou ik meteen mijn nummer geven aan iemand die ik niet ken?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:07 schreef nadiaschoonheid het volgende:
Volgen smij wordt Arya er helemaal verlegen van...
Begin niet achterlijk te doen Bilim..je soliciteert er weer naar hoor...quote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:06 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ohh.. logisch hoor, je loopt niet dagelijks in korte rokjes, maar plaatst wel je benen op het internet.Nee, tuurlijk denk ik dat niet, echte leven is minder makkelijk he.
Volgens mij vind jij het leuk om mannen in de greep je houden..quote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:07 schreef nadiaschoonheid het volgende:
Volgen smij wordt Arya er helemaal verlegen van...
zodat je mij beter kan kennenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:08 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Hahaha nee, maar waarom zou ik meteen mijn nummer geven aan iemand die ik niet ken?![]()
Cool, ik wil me ook in meer talen verstaanbaar kunnen maken.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:07 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ik was 4 toen hier kwamen wonen. Dus alle (foreign)talen heb ik van ouders. Ik kan vloeiend Georgisch(schrijven niet zo meer), Russisch(schrijven ook niet zo meer), en een beetje Turks praten.
Laat ik het zo zeggen, ik kan mij verstaanbaar maken naar turkse meisje als ik verliefd op haar ben
Wees een vent..ze vraagt je nummer toch pff. Ze wil veroverd worden en niet andersomquote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:08 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Hahaha nee, maar waarom zou ik meteen mijn nummer geven aan iemand die ik niet ken?
Nee alleen hij.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:09 schreef Rookert het volgende:
[..]
Volgens mij vind jij het leuk om mannen in de greep je houden..
Je maakt het me te makkelijk. "denk je dat ik dagelijks in korte rokjes loop", hallooo, waarom plaats je ze dan op het internet, omdat het in het echte leven dus niet kan. Zo simpel is het.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:08 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
Begin niet achterlijk te doen Bilim..je soliciteert er weer naar hoor...
pfff ik moet hem veroveren...hey en je kent mij ik wil een man die mij niet wil...quote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:09 schreef Montelly het volgende:
[..]
Wees een vent..ze vraagt je nummer toch pff. Ze wil veroverd worden en niet andersom
Te hoog hihi gehalte: je bent er onzeker overquote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:08 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Hahaha nee, maar waarom zou ik meteen mijn nummer geven aan iemand die ik niet ken?![]()
Nee, dit is gekkigheid. Begrijp dat dan.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:09 schreef Montelly het volgende:
[..]
Wees een vent..ze vraagt je nummer toch pff. Ze wil veroverd worden en niet andersom
ja genoeg over mijn rokjes en benen..gaat je verder niks aan.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:10 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Je maakt het me te makkelijk. "denk je dat ik dagelijks in korte rokjes loop", hallooo, waarom plaats je ze dan op het internet, omdat het in het echte leven dus niet kan. Zo simpel is het.
Want ik ben de heletijd serieus? Neem een cursus interpretatie?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:10 schreef Rookert het volgende:
[..]
Te hoog hihi gehalte: je bent er onzeker over
Bilmi je hebt zeker zon combi met skinny/pumsquote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:10 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Je maakt het me te makkelijk. "denk je dat ik dagelijks in korte rokjes loop", hallooo, waarom plaats je ze dan op het internet, omdat het in het echte leven dus niet kan. Zo simpel is het.
Je lsaat spijker op zn...quote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:10 schreef Rookert het volgende:
[..]
Te hoog hihi gehalte: je bent er onzeker over
Kom op joh wat ben je voor een man...quote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:10 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Nee, dit is gekkigheid. Begrijp dat dan.
Nadia, maak hem duidelijk dat dit geen gekkigheid is...quote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:10 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Nee, dit is gekkigheid. Begrijp dat dan.
plaats het dan ook niet onlinequote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:10 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
ja genoeg over mijn rokjes en benen..gaat je verder niks aan.
Je bent nieuwsgierigquote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:10 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Want ik ben de heletijd serieus? Neem een cursus interpretatie?
Nee, je meent toch niet je echt serieus bent? Ik loop al de heletijd gewoon lekker mee te lullen, maar jij weet net zo goed dat ik al bezet ben en zeker niet mijn nummer zomaar op het internet weggeef aan iemand wier gezicht ik niet kan zien.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:11 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
Kom op joh wat ben je voor een man...
dat zeg ikkkkk..hij wil niet luisteren.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:12 schreef Montelly het volgende:
[..]
Nadia, maak hem duidelijk dat dit geen gekkigheid is...
Ben jij zelf ook Georgisch?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:07 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ik was 4 toen hier kwamen wonen. Dus alle (foreign)talen heb ik van ouders. Ik kan vloeiend Georgisch(schrijven niet zo meer), Russisch(schrijven ook niet zo meer), en een beetje Turks praten.
Laat ik het zo zeggen, ik kan mij verstaanbaar maken naar turkse meisje als ik verliefd op haar ben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |