Haha...quote:Op zaterdag 15 november 2014 01:05 schreef Landysh het volgende:
[..]
Andere Turken (en Koerden) begrepen er niks van though. Die liepen allemaal in pak of volgens de laatste mode want ze waren Avropali nu.
Maar mijn opa is badass en zei fok jullie.
Heeft ze je haar 'bzzt, electricity' laten voelen?quote:Op zaterdag 15 november 2014 01:09 schreef Landysh het volgende:
Het hoeft niet altijd perse een grote groep te zijn. Heb bv ook een keer - heel random - gemeet met alleen sylvesterrr en MaidensTower.
Kun je Turq rondrijden als hij zijn rijbewijs moet inleverenquote:Op zaterdag 15 november 2014 01:09 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ik ga mijn rijbewijs halen in die periode.
Oké, dat is ook goed. Arcadia en ik komen dan wel een keer een rijles van je verstoren.quote:Op zaterdag 15 november 2014 01:09 schreef Landysh het volgende:
Het hoeft niet altijd perse een grote groep te zijn. Heb bv ook een keer - heel random - gemeet met alleen sylvesterrr en MaidensTower.
Ja, daar deed ik het voor.quote:Op zaterdag 15 november 2014 01:11 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Kun je Turq rondrijden als hij zijn rijbewijs moet inleveren
quote:Op zaterdag 15 november 2014 01:14 schreef Landysh het volgende:
İnşallah een keer - maar niet tijdens een rijles though.
http://www.turks.nl/lifes(...)-slechtste-ooit.htmlquote:Wist je dat? Er zitten vier Turkse films tussen op de lijst van IMDb met de slechtste titels ooit.
Alle vier Turkse films die opgenomen zijn in de lijst kwamen uit in 2006 en 2007. De 'IMDb bottom 100' lijst wordt samengesteld met de punten die worden gegeven voor de film door bezoekers.
Zorla guzellik olmasin. Zullen we de hele meet gewoon cancelen?quote:Op zaterdag 15 november 2014 01:23 schreef TheMagnificent het volgende:
Arcadia komt ook al niet.Ik ga bijna zelf ook afhaken.
Maar beloofd is beloofd.
Welterusten!
Nee joh, öyle dedigime bakma. Als ik mijn aanwezigheid van de aanwezigheid van anderen zou laten afhangen, had ik in de eerste plaats niet de organisatie op me genomen.quote:Op zaterdag 15 november 2014 01:29 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Zorla guzellik olmasin. Zullen we de hele meet gewoon cancelen?
Juist wel. Tijdens een rijles kan je de FOK!kers gerust aanrijden. Je instructeur is namelijk de juridisch bestuurder.quote:Op zaterdag 15 november 2014 01:14 schreef Landysh het volgende:
İnşallah een keer - maar niet tijdens een rijles though.
What the heck?quote:Op vrijdag 14 november 2014 23:49 schreef Crip het volgende:
Nu we het over bedekking hebben. Heb echt getwijfeld deze laatste weken,over mn hoofddoek door bepaalde mensen waaronder mn mom. Had hem echt bijna afgedaan en toen dacht ik fuck jullie allemaal.
Je kijkt of je niet overdrijft adhv hoe anderen kleden en erop reageren? Wat een vreemde maatstaf, je hoort het te doen adhv de islamitische jurisprudentie. Maar ik begrijp het wel, als het van je ma komt is het erg pijnlijk. Mijn ma zei tegen mij dat ik mijn baard eraf moest scheren lang geleden, nooit gedaanquote:Op vrijdag 14 november 2014 23:57 schreef Crip het volgende:
[..]
Gwn of ik wel de juiste keuze heb gemaakt, en of ik niet overdrijf. Mijn moeder vind me overdreven.
Krijg de laatste tijd zo veel shit erover. Erger me eraan.
Ik draag al een lichaam bedekkende jurk.
Waarom bedek je je in beginsel dan?quote:Op zaterdag 15 november 2014 00:28 schreef Peunage het volgende:
[..]
In de praktijk werkt het echter anders en kun je anderen niet compleet negeren. Daarom is gematigdheid een goed idee in alles wat je doet.
Voorbeeld (hoe ik er tegen aan kijk), als je je zelf TE veel bedekt, dan trek je juist meer aandacht naar jezelf toe. Is dat niet iets wat in gaat tegen waarom jij jezelf in beginsel bedekt?
Natuurlijk kun je dan duizend vragen stellen over waar de grens dan precies ziet, wanneer bedek je je 'genoeg' en wanneer 'teveel', etc. Maar dat verschilt per land, cultuur, etc. De regel die je kunt aanhouden is dat het minimum is om te voldoen aan de gestelde eisen binnen de Islam. Maar dat is mijn kijk hier op.
Opas zijn meestal ook gewoon keihard baas.quote:Op zaterdag 15 november 2014 00:50 schreef Landysh het volgende:
[..]
Mijn opa ging gewoon met salvar de straat op. Haters gonna hate.
quote:Op zaterdag 15 november 2014 00:56 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Voor die paar dagen ben je bereid de meet te missen?Ik vind het oprecht jammer. Vooral omdat het hele idee was om de oldbies eindelijk eens te meeten, met name jou en Arcadia.
Tis zaterdag. Iedereen hoort om 6 al wakker te zijn.quote:
Laat je niet afschrikken toch.quote:Op zaterdag 15 november 2014 08:25 schreef sylvesterrr het volgende:
Zonet een video van de Zevenheuvelenloop 2013 gezien. Damn, dat zijn flinke heuvels.Dat gaat morgen nog leuk worden...
Standaard Turken. Standaard PvdA bullshit.quote:Op zaterdag 15 november 2014 09:23 schreef Che_ het volgende:
http://m.ad.nl/ad/m/nl/10(...)avigationItemId=5585
Jullie mening over deze situatie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |