SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Laatste poster opent, tenzij het langer dan 1 min duurt.quote:Op vrijdag 14 november 2014 23:14 schreef Deuce92 het volgende:
Waarom kick jij zo op het openen van topics?
Ben mobiel. Heb te snel geteld, excuses baby.quote:Op vrijdag 14 november 2014 23:18 schreef Crip het volgende:
HET WAS 35 SEC. WOWOWOOW STIM JE SPREEKT JEZELF TEGENNNNNN WOW
It's alright. TT is nu ongeldig dus Che is vn mij bby.quote:Op vrijdag 14 november 2014 23:19 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ben mobiel. Heb te snel geteld, excuses baby.
je moet het niet te pas en onpas gebruiken héquote:
Ik heb het nog nooit gebruikt vriend.quote:Op vrijdag 14 november 2014 23:21 schreef Montelly het volgende:
[..]
je moet het niet te pas en onpas gebruiken hé
Ik vind t goed boo.quote:Op vrijdag 14 november 2014 23:20 schreef Crip het volgende:
[..]
It's alright. TT is nu ongeldig dus Che is vn mij bby.![]()
Gele sinterklazenquote:Op vrijdag 14 november 2014 23:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
hahh zie nu pas de zwarte pietjes en sinterklaasjes bij alle berichten, wtf is deze
Wrm traint ze in zulke outfitjes? beetje té voor zogenaamd get fit shit.quote:
Ik zie bij ons in de gym ook geen enkele meid zo bijlopen, niet in zulke tennisbroekjes tho.quote:Op vrijdag 14 november 2014 23:32 schreef Crip het volgende:
[..]
Wrm traint ze in zulke outfitjes? beetje té voor zogenaamd get fit shit.
Wel mooie ass.
Jammer hè vriend.quote:Op vrijdag 14 november 2014 23:34 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ik zie bij ons in de gym ook geen enkele meid zo bijlopen, niet in zulke tennisbroekjes tho.
Doordat vrouwen er als hoeren bij lopen tegenwoordig wil ik me meer bedekkenquote:Op vrijdag 14 november 2014 23:32 schreef Crip het volgende:
[..]
Wrm traint ze in zulke outfitjes? beetje té voor zogenaamd get fit shit.
Wel mooie ass.
Masha'Allah zuster.quote:Op vrijdag 14 november 2014 23:37 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Doordat vrouwen er als hoeren bij lopen tegenwoordig wil ik me meer bedekken
Soms loop ik buiten en dan zie ik gwn iedereen.. Marokkaanse meiden, Anti's, Nlse op een bepaalde manier erbij lopen. En dan denk ik wel eens bij mezelf: ''Overdrijf ik''?quote:Op vrijdag 14 november 2014 23:37 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Toch niet die combinatie op één pannenkoek hè?quote:Op vrijdag 14 november 2014 23:41 schreef Landysh het volgende:
Pannenkoeken met kaas en nutella gegeten.![]()
7 stuksss
Nee. Ik trek strakke kleding aan. Rokjes onder de knie. Ook nog wel hemdjes.quote:
daar is niet genoeg stof voorquote:Op vrijdag 14 november 2014 23:37 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee, eerst hartig daarna zoet.quote:Op vrijdag 14 november 2014 23:42 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Toch niet die combinatie op één pannenkoek hè?
Hoe zit het met de arbeidsvoorwaarden?quote:Op vrijdag 14 november 2014 23:40 schreef Crip het volgende:
Ik bedek me echt hardcore. Ik heb nu Deuce om me back te hebben.
gewoon afdoen crip..quote:Op vrijdag 14 november 2014 23:49 schreef Crip het volgende:
Nu we het over bedekking hebben. Heb echt getwijfeld deze laatste weken,over mn hoofddoek door bepaalde mensen waaronder mn mom. Had hem echt bijna afgedaan en toen dacht ik fuck jullie allemaal.
Doen.quote:Op vrijdag 14 november 2014 23:49 schreef Crip het volgende:
Nu we het over bedekking hebben. Heb echt getwijfeld deze laatste weken,over mn hoofddoek door bepaalde mensen waaronder mn mom. Had hem echt bijna afgedaan en toen dacht ik fuck jullie allemaal.
echt he.quote:
Gas in mijn darmen? Is al minder aan het worden.quote:Op vrijdag 14 november 2014 23:53 schreef Montelly het volgende:
[..]
echt he.
PS..heb je al een bloated belly?
Getwijfeld waaraan? Laatst wilde je zelfs nog een je lichaam bedekkende sluier gaan dragen (ben even de naam kwijt); wel een andere uiterste min of meer opeens nu.quote:Op vrijdag 14 november 2014 23:49 schreef Crip het volgende:
Deuce he..quote:Op vrijdag 14 november 2014 23:56 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Getwijfeld waaraan? Laatst wilde je zelfs nog een je lichaam bedekkende sluier gaan dragen (ben even de naam kwijt); wel een andere uiterste min of meer opeens nu.
Gwn of ik wel de juiste keuze heb gemaakt, en of ik niet overdrijf. Mijn moeder vind me overdreven.quote:Op vrijdag 14 november 2014 23:56 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Getwijfeld waaraan? Laatst wilde je zelfs nog een je lichaam bedekkende sluier gaan dragen (ben even de naam kwijt); wel een andere uiterste min of meer opeens nu.
Liefde...quote:Op vrijdag 14 november 2014 23:56 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Wou je niet ooit een niqaab gaan dragen? Dunnow precies wat het was maar je wou/kon het pas doen nadat je uit huis was omdat het niet mocht van je moeder. Denk daar TM daar op doelt.quote:Op vrijdag 14 november 2014 23:57 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik draag al een lichaam bedekkende jurk.
Oh ja klopt. Wil het aan de ene kant alsnog erg graag.quote:Op vrijdag 14 november 2014 23:59 schreef Landysh het volgende:
[..]
Wou je niet ooit een niqaab gaan dragen? Dunnow precies wat het was maar je wou/kon het pas doen nadat je uit huis was omdat het niet mocht van je moeder. Denk daar TM daar op doelt.
quote:Op zaterdag 15 november 2014 00:02 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
nu backhanded compliment maken
doe dan
Ik denk dat de manier waarop jij je nu bedekt perfect is. Nog meer zou alleen maar meer (negatief) aandacht trekken en je leven nog moeilijker maken, terwijl dat helemaal niet hoeft. Je bedekt je al volgens de regels en extra's kun je altijd via andere wegen ook doen.quote:Op zaterdag 15 november 2014 00:02 schreef Crip het volgende:
[..]
Oh ja klopt. Wil het aan de ene kant alsnog erg graag.
Maar de laatste tijd voel ik me onprettig bij mijn keuze merendeel door commentaar van buiten af. Normaal zou het me niets doen maar het is gewoon elke keer blijvend. En vooral als je een moeder hebt die je kleding onzin vind en lelijk etc. Dat botst de heletijd, ik wil eigenlijk dit stadje uit want het achterbakse in deze mensen hier komt er langzamerhand steeds meer uit en ik heb geen zin om mezelf te omringen met negativiteit.
Wellicht heb je dan inderdaad voor een te strikte manier gekozen als het inderdaad bij je is gaan wringen. De Islam is geen geloof van extremiteit, zoals je weet, maar van de juiste balans vinden zonder jezelf van (aspecten van) het geloof te vervreemden. Als je ervan overtuigd bent dat je bedekken een gebod is en je je er comfortabel en bereid bij/toe voelt, kun je nog altijd een andere vorm van bedekking aanhouden natuurlijk.quote:Op vrijdag 14 november 2014 23:57 schreef Crip het volgende:
[..]
Gwn of ik wel de juiste keuze heb gemaakt, en of ik niet overdrijf. Mijn moeder vind me overdreven.
Krijg de laatste tijd zo veel shit erover. Erger me eraan.
Ik draag al een lichaam bedekkende jurk.
Dat is wel zo, maar ja. Ik heb uiteindelijk ook gewoon besloten om schijt te hebben aan iedereen. Het was iets waar ik zelf voor heb gekozen dus blijf ik gewoon mezelf.quote:Op zaterdag 15 november 2014 00:05 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ik denk dat de manier waarop jij je nu bedekt perfect is. Nog meer zou alleen maar meer (negatief) aandacht trekken en je leven nog moeilijker maken, terwijl dat helemaal niet hoeft. Je bedekt je al volgens de regels en extra's kun je altijd via andere wegen ook doen.
Doe waar jij je het fijnst bij voelt en verder sluit ik mij aan bij TM's post.quote:Op zaterdag 15 november 2014 00:10 schreef Crip het volgende:
[..]
Dat is wel zo, maar ja. Ik heb uiteindelijk ook gewoon besloten om schijt te hebben aan iedereen. Het was iets waar ik zelf voor heb gekozen dus blijf ik gewoon mezelf.
Ik vind het persoonlijk geen strikte manier, ik had er alleen even tijd voor nodig om te realiseren dat ik het niet voor andere mensen doe en hun mening er niet toe doet. Soms geef je toe aan geklaag van anderen en vergeet je wat je zelf wilt.quote:Op zaterdag 15 november 2014 00:06 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Wellicht heb je dan inderdaad voor een te strikte manier gekozen als het inderdaad bij je is gaan wringen. De Islam is geen geloof van extremiteit, zoals je weet, maar van de juiste balans vinden zonder jezelf van (aspecten van) het geloof te vervreemden. Als je ervan overtuigd bent dat je bedekken een gebod is en je je er comfortabel en bereid bij/toe voelt, kun je nog altijd een andere vorm van bedekking aanhouden natuurlijk.
Is dat iets wat een PUA zou zeggen?quote:Op zaterdag 15 november 2014 00:03 schreef Dimachaerus het volgende:
"You look healthy, I love your curves."
hey ambirol
Heb je een:quote:
Dat begrijp ik. Het is soms ook moeilijk om je niet mee te laten slepen in de verleidingen en de balans niet te veel over te laten slaan naar de ene of de andere kant. Vooral op jouw leeftijd nu natuurlijk.quote:Op zaterdag 15 november 2014 00:12 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik vind het persoonlijk geen strikte manier, ik had er alleen even tijd voor nodig om te realiseren dat ik het niet voor andere mensen doe en hun mening er niet toe doet. Soms geef je toe aan geklaag van anderen en vergeet je wat je zelf wilt.
In de praktijk werkt het echter anders en kun je anderen niet compleet negeren. Daarom is gematigdheid een goed idee in alles wat je doet.quote:Op zaterdag 15 november 2014 00:12 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik vind het persoonlijk geen strikte manier, ik had er alleen even tijd voor nodig om te realiseren dat ik het niet voor andere mensen doe en hun mening er niet toe doet. Soms geef je toe aan geklaag van anderen en vergeet je wat je zelf wilt.
Kun je lekker Fok!ken met ons.quote:Op zaterdag 15 november 2014 00:29 schreef Landysh het volgende:
Oh btw even een update over mijn aanwezigheid bij de meet: nu mijn contract weer verlengd is zal ik volgende week wss gewoon overwerken waardoor ik niet aanwezig kan zijn.
Es tut mir leiddd
Inderdaad. Uiteindelijk draait het natuurlijk om dit...quote:Op zaterdag 15 november 2014 00:28 schreef Peunage het volgende:
[..]
In de praktijk werkt het echter anders en kun je anderen niet compleet negeren. Daarom is gematigdheid een goed idee in alles wat je doet.
Voorbeeld (hoe ik er tegen aan kijk), als je je zelf TE veel bedekt, dan trek je juist meer aandacht naar jezelf toe. Is dat niet iets wat in gaat tegen waarom jij jezelf in beginsel bedekt?
Natuurlijk kun je dan duizend vragen stellen over waar de grens dan precies ziet, wanneer bedek je je 'genoeg' en wanneer 'teveel', etc. Maar dat verschilt per land, cultuur, etc. De regel die je kunt aanhouden is dat het minimum is om te voldoen aan de gestelde eisen binnen de Islam. Maar dat is mijn kijk hier op.
Hoe je je daarna wilt gaan bedekken of kleden is inderdaad grotendeels cultureel bepaald, dus we kunnen niet spreken van één juiste manier. De Islam wil ook dat je je voor zover mogelijk aanpast aan de samenleving waarin je je bevindt. De Profeet kleedde zich bijvoorbeeld niet opeens anders toen hij de boodschap ontving om zich te onderscheiden van de afgoddienaren, maar hij was een man van de regio, tijd en klimaat waarin hij leefde. Als hij in onze tijd in West-Europa had geleefd, had hij uiteraard een andere kledingstijl gehad. Daarom begrijp ik niet wat de waarde ervan is om tegenwoordig hier in het Westen nog met de traditionele kledij van je thuisland rond te lopen. Je kunt je prima islamitisch verantwoord kleden door je aan de minimumeisen te houden.quote:7:26 Kinderen van Adam! Wij hebben voor jullie kleding gemaakt om jullie schaamte te bedekken en kleding voor de sier, maar de kleding van de godvrezendheid is beter. Dat behoort tot Allah's tekenen; misschien zullen zij zich laten vermanen.
quote:Op zaterdag 15 november 2014 00:29 schreef Landysh het volgende:
Oh btw even een update over mijn aanwezigheid bij de meet: nu mijn contract weer is verlengd zal ik volgende week wss gewoon weer overwerken waardoor ik niet aanwezig kan zijn.
Es tut mir leiddd
Interessant stukje.quote:Op zaterdag 15 november 2014 00:42 schreef TheMagnificent het volgende:
De Islam wil ook dat je je voor zover mogelijk aanpast aan de samenleving waarin je je bevindt. De Profeet kleedde zich bijvoorbeeld niet opeens anders toen hij de boodschap ontving om zich te onderscheiden van de afgoddienaren, maar hij was een man van de regio, tijd en klimaat waarin hij leefde. Als hij in onze tijd in West-Europa had geleefd, had hij uiteraard een andere kledingstijl gehad. Daarom begrijp ik niet wat de waarde ervan is om tegenwoordig hier in het Westen nog met de traditionele kledij van je thuisland rond te lopen. Je kunt je prima islamitisch verantwoord kleden door je aan de minimumeisen te houden.
Mijn opa ging gewoon met salvar de straat op. Haters gonna hate.quote:Op zaterdag 15 november 2014 00:42 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Inderdaad. Uiteindelijk draait het natuurlijk om dit...
[..]
Hoe je je daarna wilt gaan bedekken of kleden is inderdaad grotendeels cultureel bepaald, dus we kunnen niet spreken van één juiste manier. De Islam wil ook dat je je voor zover mogelijk aanpast aan de samenleving waarin je je bevindt. De Profeet kleedde zich bijvoorbeeld niet opeens anders toen hij de boodschap ontving om zich te onderscheiden van de afgoddienaren, maar hij was een man van de regio, tijd en klimaat waarin hij leefde. Als hij in onze tijd in West-Europa had geleefd, had hij uiteraard een andere kledingstijl gehad. Daarom begrijp ik niet wat de waarde ervan is om tegenwoordig hier in het Westen nog met de traditionele kledij van je thuisland rond te lopen. Je kunt je prima islamitisch verantwoord kleden door je aan de minimumeisen te houden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |