abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 15 november 2014 @ 00:05:05 #51
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_146667872
aaaaahh hahah
Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
pi_146667873
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 november 2014 00:02 schreef Crip het volgende:

[..]

Oh ja klopt. Wil het aan de ene kant alsnog erg graag.
Maar de laatste tijd voel ik me onprettig bij mijn keuze merendeel door commentaar van buiten af. Normaal zou het me niets doen maar het is gewoon elke keer blijvend. En vooral als je een moeder hebt die je kleding onzin vind en lelijk etc. Dat botst de heletijd, ik wil eigenlijk dit stadje uit want het achterbakse in deze mensen hier komt er langzamerhand steeds meer uit en ik heb geen zin om mezelf te omringen met negativiteit.
Ik denk dat de manier waarop jij je nu bedekt perfect is. Nog meer zou alleen maar meer (negatief) aandacht trekken en je leven nog moeilijker maken, terwijl dat helemaal niet hoeft. Je bedekt je al volgens de regels en extra's kun je altijd via andere wegen ook doen.
pi_146667903
he Montelly
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_146667918
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 november 2014 23:57 schreef Crip het volgende:

[..]

Gwn of ik wel de juiste keuze heb gemaakt, en of ik niet overdrijf. Mijn moeder vind me overdreven.
Krijg de laatste tijd zo veel shit erover. Erger me eraan.
Ik draag al een lichaam bedekkende jurk.
Wellicht heb je dan inderdaad voor een te strikte manier gekozen als het inderdaad bij je is gaan wringen. De Islam is geen geloof van extremiteit, zoals je weet, maar van de juiste balans vinden zonder jezelf van (aspecten van) het geloof te vervreemden. Als je ervan overtuigd bent dat je bedekken een gebod is en je je er comfortabel en bereid bij/toe voelt, kun je nog altijd een andere vorm van bedekking aanhouden natuurlijk.
  zaterdag 15 november 2014 @ 00:07:04 #55
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_146667921
Hey Beach
Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
pi_146667981
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 november 2014 00:05 schreef Landysh het volgende:

[..]

Ik denk dat de manier waarop jij je nu bedekt perfect is. Nog meer zou alleen maar meer (negatief) aandacht trekken en je leven nog moeilijker maken, terwijl dat helemaal niet hoeft. Je bedekt je al volgens de regels en extra's kun je altijd via andere wegen ook doen.
Dat is wel zo, maar ja. Ik heb uiteindelijk ook gewoon besloten om schijt te hebben aan iedereen. Het was iets waar ik zelf voor heb gekozen dus blijf ik gewoon mezelf. :P
pi_146668028
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 november 2014 00:10 schreef Crip het volgende:

[..]

Dat is wel zo, maar ja. Ik heb uiteindelijk ook gewoon besloten om schijt te hebben aan iedereen. Het was iets waar ik zelf voor heb gekozen dus blijf ik gewoon mezelf. :P
Doe waar jij je het fijnst bij voelt en verder sluit ik mij aan bij TM's post. :Y
pi_146668048
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 november 2014 00:06 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

Wellicht heb je dan inderdaad voor een te strikte manier gekozen als het inderdaad bij je is gaan wringen. De Islam is geen geloof van extremiteit, zoals je weet, maar van de juiste balans vinden zonder jezelf van (aspecten van) het geloof te vervreemden. Als je ervan overtuigd bent dat je bedekken een gebod is en je je er comfortabel en bereid bij/toe voelt, kun je nog altijd een andere vorm van bedekking aanhouden natuurlijk.
Ik vind het persoonlijk geen strikte manier, ik had er alleen even tijd voor nodig om te realiseren dat ik het niet voor andere mensen doe en hun mening er niet toe doet. Soms geef je toe aan geklaag van anderen en vergeet je wat je zelf wilt.
pi_146668259
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 november 2014 00:03 schreef Dimachaerus het volgende:
"You look healthy, I love your curves."

hey ambirol
Is dat iets wat een PUA zou zeggen? _O-
pi_146668260
Ik wil trouwen. Zo snel mogelijk.
pi_146668298
Marokkaanse PUA lines
pi_146668313
"Hey meisje..."
pi_146668321
"wil je ijsje?"
pi_146668326
"even wachten"
pi_146668329
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 november 2014 00:20 schreef Santello het volgende:
Ik wil trouwen. Zo snel mogelijk.
Heb je een:
Huis
Goed vast inkomen
Zelfstandigheid

Dan ben je klaar om te trouwen, eerder niet.
En vind eerst maar een geschikte meid en niet overhaasten. :P
pi_146668330
"sikim kakti"
pi_146668360
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 november 2014 00:12 schreef Crip het volgende:

[..]

Ik vind het persoonlijk geen strikte manier, ik had er alleen even tijd voor nodig om te realiseren dat ik het niet voor andere mensen doe en hun mening er niet toe doet. Soms geef je toe aan geklaag van anderen en vergeet je wat je zelf wilt.
Dat begrijp ik. Het is soms ook moeilijk om je niet mee te laten slepen in de verleidingen en de balans niet te veel over te laten slaan naar de ene of de andere kant. Vooral op jouw leeftijd nu natuurlijk.
pi_146668515
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 november 2014 00:12 schreef Crip het volgende:

[..]

In de praktijk werkt het echter anders en kun je anderen niet compleet negeren. Daarom is gematigdheid een goed idee in alles wat je doet.

Voorbeeld (hoe ik er tegen aan kijk), als je je zelf TE veel bedekt, dan trek je juist meer aandacht naar jezelf toe. Is dat niet iets wat in gaat tegen waarom jij jezelf in beginsel bedekt?

Natuurlijk kun je dan duizend vragen stellen over waar de grens dan precies ziet, wanneer bedek je je 'genoeg' en wanneer 'teveel', etc. Maar dat verschilt per land, cultuur, etc. De regel die je kunt aanhouden is dat het minimum is om te voldoen aan de gestelde eisen binnen de Islam. Maar dat is mijn kijk hier op.
pi_146668531
Oh btw even een update over mijn aanwezigheid bij de meet: nu mijn contract weer is verlengd zal ik volgende week wss gewoon weer overwerken waardoor ik niet aanwezig kan zijn.

Es tut mir leiddd

[ Bericht 2% gewijzigd door Landysh op 15-11-2014 00:39:42 ]
pi_146668698
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 november 2014 00:29 schreef Landysh het volgende:
Oh btw even een update over mijn aanwezigheid bij de meet: nu mijn contract weer verlengd is zal ik volgende week wss gewoon overwerken waardoor ik niet aanwezig kan zijn.

Es tut mir leiddd
Kun je lekker Fok!ken met ons. :7
pi_146668748
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 november 2014 00:35 schreef Deuce92 het volgende:

[..]

Kun je lekker Fok!ken met ons. :7
Sowiesooo
pi_146668773
hoe is het met de familie hier?
pi_146668894
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 november 2014 00:28 schreef Peunage het volgende:

[..]

In de praktijk werkt het echter anders en kun je anderen niet compleet negeren. Daarom is gematigdheid een goed idee in alles wat je doet.

Voorbeeld (hoe ik er tegen aan kijk), als je je zelf TE veel bedekt, dan trek je juist meer aandacht naar jezelf toe. Is dat niet iets wat in gaat tegen waarom jij jezelf in beginsel bedekt?

Natuurlijk kun je dan duizend vragen stellen over waar de grens dan precies ziet, wanneer bedek je je 'genoeg' en wanneer 'teveel', etc. Maar dat verschilt per land, cultuur, etc. De regel die je kunt aanhouden is dat het minimum is om te voldoen aan de gestelde eisen binnen de Islam. Maar dat is mijn kijk hier op.
Inderdaad. Uiteindelijk draait het natuurlijk om dit...

quote:
7:26 Kinderen van Adam! Wij hebben voor jullie kleding gemaakt om jullie schaamte te bedekken en kleding voor de sier, maar de kleding van de godvrezendheid is beter. Dat behoort tot Allah's tekenen; misschien zullen zij zich laten vermanen.
Hoe je je daarna wilt gaan bedekken of kleden is inderdaad grotendeels cultureel bepaald, dus we kunnen niet spreken van één juiste manier. De Islam wil ook dat je je voor zover mogelijk aanpast aan de samenleving waarin je je bevindt. De Profeet kleedde zich bijvoorbeeld niet opeens anders toen hij de boodschap ontving om zich te onderscheiden van de afgoddienaren, maar hij was een man van de regio, tijd en klimaat waarin hij leefde. Als hij in onze tijd in West-Europa had geleefd, had hij uiteraard een andere kledingstijl gehad. Daarom begrijp ik niet wat de waarde ervan is om tegenwoordig hier in het Westen nog met de traditionele kledij van je thuisland rond te lopen. Je kunt je prima islamitisch verantwoord kleden door je aan de minimumeisen te houden.
pi_146668931
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 november 2014 00:29 schreef Landysh het volgende:
Oh btw even een update over mijn aanwezigheid bij de meet: nu mijn contract weer is verlengd zal ik volgende week wss gewoon weer overwerken waardoor ik niet aanwezig kan zijn.

Es tut mir leiddd
;(

Maar je bent toch niet verplicht tot overwerken in het weekend, dacht ik?
pi_146669035
quote:
14s.gif Op zaterdag 15 november 2014 00:42 schreef TheMagnificent het volgende:
De Islam wil ook dat je je voor zover mogelijk aanpast aan de samenleving waarin je je bevindt. De Profeet kleedde zich bijvoorbeeld niet opeens anders toen hij de boodschap ontving om zich te onderscheiden van de afgoddienaren, maar hij was een man van de regio, tijd en klimaat waarin hij leefde. Als hij in onze tijd in West-Europa had geleefd, had hij uiteraard een andere kledingstijl gehad. Daarom begrijp ik niet wat de waarde ervan is om tegenwoordig hier in het Westen nog met de traditionele kledij van je thuisland rond te lopen. Je kunt je prima islamitisch verantwoord kleden door je aan de minimumeisen te houden.
Interessant stukje.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')