Heb je een feestje?quote:
Ja, lekker op de bank, helemaal alleenquote:
Dus je wilt niet samen feesten?quote:Op zaterdag 15 november 2014 12:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, lekker op de bank, helemaal alleen
Er zijn hier geen feestbeesten aanwezig hequote:
En bedankt.quote:Op zaterdag 15 november 2014 12:24 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Er zijn hier geen feestbeesten aanwezig he
Jij bent nog nooit echt vrolijk geweest in dit topic, dus ik vind jou geen feestbeest neequote:
Nooit is ook een beetje overdreven TGND.quote:Op zaterdag 15 november 2014 12:24 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Jij bent nog nooit echt vrolijk geweest in dit topic, dus ik vind jou geen feestbeest nee
Niet?quote:Op zaterdag 15 november 2014 12:24 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Er zijn hier geen feestbeesten aanwezig he
quote:
Niet zo huillie doen nouquote:Op zaterdag 15 november 2014 12:28 schreef aeque het volgende:
Blijkt maar weer dat je me niet goed genoeg kent.
Hier was het ook een tijdje droog, maar inmiddels miezert het weer. Dus ik dacht, als jij nou een wit T-shirt aantrekt en dan met mij gaat dansen in de regen. Gaan we daarna in een warm bad enzo.quote:Op zaterdag 15 november 2014 12:26 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Hier is het droogMaar wel grijs
Just you, some drinks, and ten fingers eager to go places.quote:Op zaterdag 15 november 2014 12:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, lekker op de bank, helemaal alleen
Hahahahahahahahahahahahahahahaaaaquote:Op zaterdag 15 november 2014 12:30 schreef aeque het volgende:
[..]
Huilie doen om een opmerking van iemand die zichzelf als de meest geweldige persoon op aarde ziet? Nee dank je.
Optioneelquote:Op zaterdag 15 november 2014 12:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hier was het ook een tijdje droog, maar inmiddels miezert het weer. Dus ik dacht, als jij nou een wit T-shirt aantrekt en dan met mij gaat dansen in de regen. Gaan we daarna in een warm bad enzo.
Ik vond het ook zeer grappig ja, dank je.quote:Op zaterdag 15 november 2014 12:31 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hahahahahahahahahahahahahahahaaaa![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |