Hosselen, wat is dat?quote:Op zaterdag 15 november 2014 00:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Of is iedereen weg?
In ander nieuws is er vanavond niet gehosseld
Ik ook, het was mijn taart ontmaagding. Het ging beter dan mijn echte ontmaagding.quote:Op zaterdag 15 november 2014 01:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Oooohhhhhh
Ik ben benieuwd
De eerste keer is altijd overratedquote:Op zaterdag 15 november 2014 01:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ook, het was mijn taart ontmaagding. Het ging beter dan mijn echte ontmaagding.
Lekkerquote:
Ik geloof je op jouw woord. Ik doe het niet (meer).quote:Op zaterdag 15 november 2014 01:17 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
De eerste keer is altijd overrated
[..]
Lekker
Ja, ik kon toen een week niet zitten.quote:Op zaterdag 15 november 2014 01:17 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
De eerste keer is altijd overrated
*proest*quote:Op zaterdag 15 november 2014 01:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, ik kon toen een week niet zitten.
plsquote:Op zaterdag 15 november 2014 01:19 schreef yats het volgende:
[..]
Ik geloof je op jouw woord. Ik doe het niet (meer).
Bloedserieusquote:
Koffie in je mikquote:
Amen to thatquote:
Veel plezier vandaag.quote:Op zaterdag 15 november 2014 09:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zo koud hier.
Nu maar even alles opruimen voor de visite. Anders wordt Feer weer boos
Dank je.quote:Op zaterdag 15 november 2014 09:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Veel plezier vandaag.
Dikke trui aan en dan opruimen krijg je het vast warm van
Godverquote:Op zaterdag 15 november 2014 09:48 schreef LovelyLady het volgende:
[ afbeelding ]
Schik op den vroege ochtend![]()
quote:Op zaterdag 15 november 2014 09:48 schreef LovelyLady het volgende:
[ afbeelding ]
Schik op den vroege ochtend![]()
Heb je een feestje?quote:
Ja, lekker op de bank, helemaal alleenquote:
Dus je wilt niet samen feesten?quote:Op zaterdag 15 november 2014 12:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, lekker op de bank, helemaal alleen
Er zijn hier geen feestbeesten aanwezig hequote:
En bedankt.quote:Op zaterdag 15 november 2014 12:24 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Er zijn hier geen feestbeesten aanwezig he
Jij bent nog nooit echt vrolijk geweest in dit topic, dus ik vind jou geen feestbeest neequote:
Nooit is ook een beetje overdreven TGND.quote:Op zaterdag 15 november 2014 12:24 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Jij bent nog nooit echt vrolijk geweest in dit topic, dus ik vind jou geen feestbeest nee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |