misschien bedoelden ze je huidige situatie, als alleenstaande mag je ¤5850,- eigen vermogen hebben. Maar als alleenstaande ouder dus ¤11700. Wijs ze maar op artikel 19 jo. 34 van de Wet werk en bijstand.quote:Op vrijdag 14 november 2014 18:53 schreef LadyTagliatelle het volgende: [..] bij mij zeiden ze 4000 euro
Nog maar eens navragen dan
zou kunnen jaquote:Op vrijdag 14 november 2014 19:27 schreef Mariposas het volgende:
[..]
misschien bedoelden ze je huidige situatie, als alleenstaande mag je ¤5850,- eigen vermogen hebben. Maar als alleenstaande ouder dus ¤11700. Wijs ze maar op artikel 19 jo. 34 van de Wet werk en bijstand.Of deze pagina: http://www.rijksoverheid.(...)cht-op-bijstand.html
al eerder gefelicibabiet maarrrrrr : OHwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwquote:Op donderdag 13 november 2014 11:34 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik kwam spieken voor nieuws van krijgerrtje, maar nog niets?
Verder niet bijgelezen, maar bedankt voor jullie felicitaties!. Oh mensen, wat is dit mooi, zo'n kleintje. Een fotootje van I net na de geboorte:
[ afbeelding ]
Gefeliciteerd!!quote:Op donderdag 13 november 2014 13:44 schreef krijgerrtje het volgende:
DaD, wat een schitterende foto![]()
![]()
Sorry dat ik zo laat pas meld, maar ik lig al de hele ochtend te babyknuffelen![]()
![]()
Na een vrij pittige bevalling (sterrenkind, persweeen bij 6/7 cm en dus heel lang wegpuffen, en tot slot een kind dat op het allerlaatste moment besloot te poepen in 't vruchtwater) ben ik om 5:25 bevallen van onze dochter S.ofie
![]()
Ivm poepwater moeten we nog een nachtje blijven, maar 't gaat goed en drinken aan de borst gaat tot nog toe ook wel goed, al vind ik het zelf nog lastig de baby goed aan te laten happen.. Komt vast goed
Gefeliciteerd!!quote:Op donderdag 13 november 2014 17:46 schreef Zolena het volgende:
Krijgertje gefeliciteerd.
En we hebben een datumtweeling. Vanmiddag is onze zoon o.livier geboren. 2840 gram en 49 cm.
quote:Op zaterdag 15 november 2014 00:18 schreef JufMariska het volgende:
Pfff, gekke nacht.. Morgen mijn uitgerekende datum, maar het is vannacht 6 weken geleden dat ons ukkie geboren werd..
straks breken je vliezen op het moment dat Sint aanmeert en wordt je kleintje door een echte zwarte piet op de wereld gezetquote:Op zaterdag 15 november 2014 07:45 schreef Sicilia het volgende:
JM, dat is inderdaad wel een beetje raar!
Bij mij is alles weer rustig! Ook best gek, gister deden de voorweeen echt gemeen zeer en vannacht geslapen als een roosje zonder okk maar 1 krampjewel lekker en wie weet waar het goed voor is geweest!
Straks met dochter naar de intocht van Sint, ben heeeel benieuwd wat ze er van vindt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
quote:Op zaterdag 15 november 2014 00:18 schreef JufMariska het volgende:
Pfff, gekke nacht.. Morgen mijn uitgerekende datum, maar het is vannacht 6 weken geleden dat ons ukkie geboren werd..
Gekke dag he?quote:Op zaterdag 15 november 2014 00:18 schreef JufMariska het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |