Hij vroeg toen we een keer naar huis fietsten of ik jou (en wat andere FOK!kers) wel eens op het forum tegen was gekomen. Goede gespreksstof wel om 4 uur 's nachtsquote:Op vrijdag 14 november 2014 16:50 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Nohhh, Lindgren. is een baas.![]()
Vooral gaan.
Nimmerquote:
Haha, wtf.quote:Op vrijdag 14 november 2014 16:51 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Hij vroeg toen we een keer naar huis fietsten of ik jou (en wat andere FOK!kers) wel eens op het forum tegen was gekomen. Goede gespreksstof wel om 4 uur 's nachts
Ik ga me vol vreten in mijn cheesecake.quote:Op vrijdag 14 november 2014 16:55 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Zometeen stamppot rauwe andijvie
Met rookworst
Oei, spannend.quote:Op vrijdag 14 november 2014 16:54 schreef Sardu het volgende:
@apple
Ye, had een heuze eerste selfie gemacht en LB scheen de keurmeester te zijn. Zelfde douche, zelfde nakendheid alleen een ander tijdstip.
Hete donderquote:Op vrijdag 14 november 2014 16:57 schreef Dagoduck het volgende:
Bord patat met een hete donder en een satékroket.
Blijkbaar. Ik mocht hier blijven posten enzo.quote:Op vrijdag 14 november 2014 16:56 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Oei, spannend.
Is 'ie wel goedgekeurd en alles?
quote:
Ziet er goed uit welquote:Op vrijdag 14 november 2014 16:59 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Met een banaan voor schaal.
Klinkt eetbaar.quote:Op vrijdag 14 november 2014 16:57 schreef Dagoduck het volgende:
Bord patat met een hete donder en een satékroket.
Goed voor elkaar.quote:Op vrijdag 14 november 2014 16:59 schreef Sardu het volgende:
[..]
Blijkbaar. Ik mocht hier blijven posten enzo.
Ik nam altijd een mexicano of pikanto, maar toen had ze dit ding. Nog even iets pittiger. Lekkerquote:
quote:Op vrijdag 14 november 2014 17:00 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik nam altijd een mexicano of pikanto, maar toen had ze dit ding. Nog even iets pittiger. Lekker
Been entertaining dem sc people ever since.quote:
Aaawww. I wub you too.quote:Op vrijdag 14 november 2014 17:11 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Sardu is sowieso een verrijking voor de SC
Jij nietquote:Op vrijdag 14 november 2014 17:11 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Sardu is sowieso een verrijking voor de SC
Wiequote:
Krijg ik nu al bijnaampjesquote:
Pikkiebitter?quote:
Dat poppetje is een verbastering van een Cyanide and Happiness figuurtje, en dat moet op mij lijken.quote:Op vrijdag 14 november 2014 18:38 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Krijg ik nu al bijnaampjes!? Aww
...
Hippe ava trouwens, welke doctor moet dat voorstellen?
Are you the doctorquote:Op vrijdag 14 november 2014 18:41 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat poppetje is een verbastering van een Cyanide and Happiness figuurtje, en dat moet op mij lijken.
Darten, de 5 kwartier wachten lijkt me spannender.quote:Op vrijdag 14 november 2014 18:43 schreef Dagoduck het volgende:
Darten begint pas over 5 kwartier, gaaaaap.
Vermaak mequote:Op vrijdag 14 november 2014 18:44 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Darten, de 5 kwartier wachten lijkt me spannender.
Ik heb twee dingen voor je in de aanbieding.quote:
Dr 4quote:Op vrijdag 14 november 2014 18:46 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik heb warrig krulhaar, en heb deze sjaal:
[ afbeelding ]
Rara wie ben ik.
Ga jongleren.quote:
Ik lees veel meer sinds ik boeken mee ging nemen in de trein. Oh, laatste overstap gemist vanwege een vertraging en je moet nu een uur wachten op de BOB-bus? En plotseling zit je halverwege een boek.quote:Op vrijdag 14 november 2014 18:50 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ga jongleren.![]()
Ik kan dat omdat ik altijd een uur op de trein moest wachten.
Dat doe ik sowieso al van kinds af aan.quote:Op vrijdag 14 november 2014 18:52 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik lees veel meer sinds ik boeken mee ging nemen in de trein. Oh, laatste overstap gemist vanwege een vertraging en je moet nu een uur wachten op de BOB-bus? En plotseling zit je halverwege een boek.
Deze klassiekerquote:Op vrijdag 14 november 2014 18:48 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik heb twee dingen voor je in de aanbieding.
Deze grappige dinges:
En twee klantenservice miepen die met elkaar verbonden worden:
Bitchyquote:
Oh wat verschrikkelijk zegquote:
Kleren dragen in het openbaar Sardu, dat helpt.quote:Op vrijdag 14 november 2014 18:53 schreef Sardu het volgende:
[..]
Dat doe ik sowieso al van kinds af aan.![]()
Tegenwoordig kijken mensen me raar aan als ik een boek zit te lezen in de trein of het station
quote:
quote:
Voordat je het eerste deel van je naam waar maakt blijf ik je zo noemen.quote:
Dat verandert bij elke pagina refresh.quote:Op vrijdag 14 november 2014 19:00 schreef Geo4kant het volgende:
Waarom ben ik een piet? Zijn mods sinterklaas? Nee toch want Dago is geen mod
quote:Op vrijdag 14 november 2014 18:59 schreef Sardu het volgende:
[..]
Voordat je het eerste deel van je naam waar maakt blijf ik je zo noemen.
quote:Op vrijdag 14 november 2014 18:56 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Kleren dragen in het openbaar Sardu, dat helpt.
Als kind ging ik door vier boeken in de week heen of zo.
Nu iets minder, ik lees eigenlijk alleen nog maar onderweg en in bed.
Het wisselt per post... ik wil geen zwarte piet zijnquote:Op vrijdag 14 november 2014 19:00 schreef Geo4kant het volgende:
Complete willekeur denk ik. Ben een paar keer sinterklaar en piet in hetzelfde topic.quote:Op vrijdag 14 november 2014 19:00 schreef Geo4kant het volgende:
Ik wil een speculaaspopje zijn.quote:
Ik ook niet, maar die negerlul wil ik welquote:Op vrijdag 14 november 2014 19:01 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Het wisselt per post... ik wil geen zwarte piet zijn
Ziet er toch niet uit zo'n witte plank met een donkere drol aan de voorkant.quote:Op vrijdag 14 november 2014 19:02 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar die negerlul wil ik wel
geo likes bbc confirmedquote:Op vrijdag 14 november 2014 19:02 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
En dan een keer je boek dichtklappen.quote:Op vrijdag 14 november 2014 19:01 schreef Sardu het volgende:
[..]![]()
![]()
Dat kon het wel eens zijn. Maar mijn pener houdt zo lekker dat boek op de goeie pagina.![]()
Ik ook hoor, lees nu Kitchen Confidential van Anthony Bourdain, Ready Player One van weetiknietmeer, een Gundam manga en de Ghost in the Shell manga door elkaar.quote:Ik lees vaak 3/4 boeken door elkaar heen.Vaak wel verschillende stijlen omdat ik anders in de war raak.
Wat is er mis met zwarte pietquote:Op vrijdag 14 november 2014 19:01 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Het wisselt per post... ik wil geen zwarte piet zijn
Ik lees geen hardcover boeken in m'n nakie.quote:Op vrijdag 14 november 2014 19:03 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
En dan een keer je boek dichtklappen.
[..]
Ik ook hoor, lees nu Kitchen Confidential van Anthony Bourdain, Ready Player One van weetiknietmeer, een Gundam manga en de Ghost in the Shell manga door elkaar.
In? Als dat zijn ding isquote:Op vrijdag 14 november 2014 19:01 schreef d4v1d het volgende:
[..]
En dan zeker alle pietenmeisjes in jou?
Ik heb je wel door
Geen kruidnootje ??quote:Op vrijdag 14 november 2014 19:01 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Ik wil een speculaaspopje zijn.
Die wil ik ook welquote:Op vrijdag 14 november 2014 19:02 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Enrichment Center is required to remind you that you will be baked, and then there will be cake
Een kruidnootje wil ik ook wel zijnquote:
quote:Op vrijdag 14 november 2014 19:07 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Die wil ik ook wel..
In before FOK!kers die hun lul zwart spuiten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Regenboognegerinnenquote:Op vrijdag 14 november 2014 19:01 schreef d4v1d het volgende:
[..]
En dan zeker alle pietenmeisjes in jou?
Ik heb je wel door
quote:Op vrijdag 14 november 2014 19:07 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Die wil ik ook wel..
Oke hij is dan niet zwart.. maar ik heb gehoord dat Ro-ald groot geschapen isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt... misschien iets van jou?
![]()
brbquote:Op vrijdag 14 november 2014 19:08 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
In before FOK!kers die hun lul zwart spuiten.
*iets voor jou.quote:Op vrijdag 14 november 2014 19:09 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Oke hij is dan niet zwart.. maar ik heb gehoord dat Ro-ald groot geschapen is.. misschien iets van jou?
Klein maar fijnquote:Op vrijdag 14 november 2014 19:08 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Een kruidnootje wil ik ook wel zijn.
blowtorchquote:Op vrijdag 14 november 2014 19:09 schreef d4v1d het volgende:
Waarmee maak je je lul makkelijk zwart?
Een zwarte vrouw.quote:Op vrijdag 14 november 2014 19:09 schreef d4v1d het volgende:
Afbinden met een tiewrap, duurt even... maar dan wordt ie zwartquote:Op vrijdag 14 november 2014 19:09 schreef d4v1d het volgende:
Cool. Hitchhiker's guide is leuk. Andere boeken van Douglas Adams ook.quote:Op vrijdag 14 november 2014 19:06 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik lees geen hardcover boeken in m'n nakie.![]()
Momenteel lees ik Lovecraft, een autobiografie van Jim Morrisson, Darwin en de hitchhikers guide. Die laatste lees ik veel in de trein.
Propaanbrander.quote:Op vrijdag 14 november 2014 19:09 schreef d4v1d het volgende:
Dat kan je zeggen ja.quote:Op vrijdag 14 november 2014 19:10 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
jij bent toch nogal in die films van ghibli?
Ovenquote:Op vrijdag 14 november 2014 19:09 schreef d4v1d het volgende:
[/ququoteN[quote]Op vrijdag 14 november 2014 19:09 schreef d4v1d het volgende:
Goede quote, nieuw stukje kunst.quote:
mijn zusje vind dat erg leuk blijkbaarquote:Op vrijdag 14 november 2014 19:11 schreef DeZwabber het volgende:
jij bent toch nogal in die films va
Ik heb een totoro onesiequote:
quote:Op vrijdag 14 november 2014 19:12 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Die geven toch niet meer af nadat je ze een keer gewassen hebt? Of waren dat nou T-shirts?
Alleen de besten kunnen blijven hequote:Op vrijdag 14 november 2014 19:12 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Goede quote, nieuw stukje kunst.
My neighbour totoro.quote:Op vrijdag 14 november 2014 19:12 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
mijn zusje vind dat erg leuk blijkbaar
naast spirited away en princess mononoke nog meer films die leuk zijn?
Ja, en het is weer verfrissend en vernieuwend.quote:Op vrijdag 14 november 2014 19:13 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Alleen de besten kunnen blijven he
Oh shitquote:Op vrijdag 14 november 2014 19:12 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Die geven toch niet meer af nadat je ze een keer gewassen hebt? Of waren dat nou T-shirts?
Ik heb het eerste deel van die detective hier nog liggen. Helaas in het Nederlands.quote:Op vrijdag 14 november 2014 19:10 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Cool. Hitchhiker's guide is leuk. Andere boeken van Douglas Adams ook.
Ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn.
Inderdaad Totoro. Howl's Moving Castle is ook leuk. Dat zijn wel de echte klassiekers eigenlijk.quote:Op vrijdag 14 november 2014 19:12 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
mijn zusje vind dat erg leuk blijkbaar
naast spirited away en princess mononoke nog meer films die leuk zijn?
Vis een optie?quote:Op vrijdag 14 november 2014 19:13 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ja, en het is weer verfrissend en vernieuwend.
Dirk Gently? Zijn ook leuke boeken ja.quote:Op vrijdag 14 november 2014 19:13 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik heb het eerste deel van die detective hier nog liggen. Helaas in het Nederlands.
Ik blief wel een paar gemarineerde zalmmootjes.quote:
Oh, en Kiki's Delivery Service!quote:
Die ja!quote:Op vrijdag 14 november 2014 19:15 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dirk Gently? Zijn ook leuke boeken ja.
Exotische hondenvoerquote:Op vrijdag 14 november 2014 19:16 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik blief wel een paar gemarineerde zalmmootjes.
Doe mij maar gewoon curry met naanbroodquote:Op vrijdag 14 november 2014 19:16 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik blief wel een paar gemarineerde zalmmootjes.
zet ik die ook even op de serverquote:Op vrijdag 14 november 2014 19:17 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oh, en Kiki's Delivery Service!
Gaat over een jong heksje dat de wereld in trekt en pakjes gaat bezorgen op haar bezem.
Ik had het naar je op willen sturen.quote:Op vrijdag 14 november 2014 19:18 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Doe mij maar gewoon curry met naanbrood!
*woef*quote:
Je valt zelf stilquote:
Kom je me weer op gang trekken?quote:
hihi xDquote:
is dat besmettelijk?quote:
oke, kun je het eten?quote:
Pussy eater.quote:
Saltyquote:
Dat weet ik allemaal niet hoor.quote:
heb gegoogled,quote:
ohaiquote:
Wie gaat mij etenquote:Op vrijdag 14 november 2014 19:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
heb gegoogled,
dan kun je pixel eten
[..]
ohai
alleen een beetje proevenquote:
Nou oke.quote:
Same.quote:Op vrijdag 14 november 2014 19:52 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik trek alvast een biertje open.
nicequote:
alweer en beetje meer verliefd geworden.quote:
Wat is mashupquote:Op vrijdag 14 november 2014 19:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nice
maar om toch even te klagen: Mashup werkt niet meer. stervende hoeren ebola enzovoorts
een add-on in xbmc voor films en series te kijken.quote:
Klinkt als een goede avond in wording.quote:Op vrijdag 14 november 2014 19:55 schreef Monopoly het volgende:
Vanavond met Moira, mijn ouwe en moeder de stad in. Bier zuipen als een malle
ILLEGAALquote:Op vrijdag 14 november 2014 19:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
een add-on in xbmc voor films en series te kijken.
beetje de illegale netflix zeg maar
Dankquote:
Ik heb de eckte netflix, pokemon indigo league streamenquote:Op vrijdag 14 november 2014 19:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
een add-on in xbmc voor films en series te kijken.
beetje de illegale netflix zeg maar
Eens. Gezelligheid troef.quote:Op vrijdag 14 november 2014 19:56 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Klinkt als een goede avond in wording.
WAT ERRUG WAT ERRUGquote:
zodra ik een media speler voorde tv heb wil ook e echte netflix, maar voor de laptop was dit vrij aardig om niets te hoeven downloadenquote:Op vrijdag 14 november 2014 19:58 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Dank.
[..]
Ik heb de eckte netflix, pokemon indigo league streamen.
Ik stream via mijn pc op mijn TV schermquote:Op vrijdag 14 november 2014 19:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zodra ik een media speler voorde tv heb wil ook e echte netflix, maar voor de laptop was dit vrij aardig om niets te hoeven downloaden
En de playstation op de slaapkamerquote:Op vrijdag 14 november 2014 20:01 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Ik stream via mijn pc op mijn TV scherm.
Dit.quote:Op vrijdag 14 november 2014 20:01 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Je bent zelf een playstationquote:Op vrijdag 14 november 2014 20:01 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
En de playstation op de slaapkamer.
quote:
ik ben te lui om altijd de laptop naar beneden te brengen en aan de tv te hangenquote:Op vrijdag 14 november 2014 20:01 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
welk add ons gebruik jij dan in xbmc?quote:
Ik kan leukere dingen dan een playstationquote:
Weinig.. die voor subtitles maar eigenlijk ook niet nodig want die downloads ik los op de computer.. soms is de dumpert add on leuk voor op de bank.quote:Op vrijdag 14 november 2014 20:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
welk add ons gebruik jij dan in xbmc?
eenen? of misschien tweeen of drieeen?quote:
8/10 Zou iets in de gleuf steken..quote:Op vrijdag 14 november 2014 20:04 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Ik kan leukere dingen dan een playstation
hoe kijk je dan films/series?quote:Op vrijdag 14 november 2014 20:04 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Weinig.. die voor subtitles maar eigenlijk ook niet nodig want die downloads ik los op de computer.. soms is de dumpert add on leuk voor op de bank.
quote:Op vrijdag 14 november 2014 20:05 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
8/10 Zou iets in de gleuf steken..
XBMC is neat. Heb aan de TV's hier NUC's hangen met XBMC, en een centrale server die op een BSD distro draait met ZFSquote:
Het zullen er vast meerderen gaan zijn.quote:Op vrijdag 14 november 2014 20:05 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
eenen? of misschien tweeen of drieeen?
Nicequote:Op vrijdag 14 november 2014 20:07 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
XBMC is neat. Heb aan de TV's hier NUC's hangen met XBMC, en een centrale server die op een BSD distro draait met ZFS
De server doet ook automatisch de backup van de PC's hier in huis. En vind het leuk om te knutselen.quote:Op vrijdag 14 november 2014 20:08 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Niceik ga geen server draaien en ook een NAS is voor mij al overbodig.. dan ga ik 600euro uitgeven voor een klein beetje meer gemak, gewoon zonde.
Dan is het nog fijnerquote:Op vrijdag 14 november 2014 20:09 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
De server doet ook automatisch de backup van de PC's hier in huis. En vind het leuk om te knutselen.
harde schijf kopen alles daarop pleuren en in je auto leggen ofzo?quote:Op vrijdag 14 november 2014 20:12 schreef Geo4kant het volgende:
Ik backup handmatig, maar ik wil nog een off-site backup, stel het huis brand af.. dan heb je nog niks meer.
quote:Op vrijdag 14 november 2014 20:14 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
harde schijf kopen alles daarop pleuren en in je auto leggen ofzo?
Nee, een vader die nog wel eens per ongeluk dingen verwijdert. En hij is invalide, daarom heb ik het huis voorzien van een paar extra's. Hij kan niet opstaan om een film / CD op te zetten. Hij kan vanuit zijn bed alles aan en uit zetten, films kijken en muziek luisteren op de TV, en de lichten / zonnescherm / gordijnen en luxaflex bedienen.quote:Op vrijdag 14 november 2014 20:12 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dan is het nog fijner, je hebt een partner en kinderen?
quote:Op vrijdag 14 november 2014 20:18 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nee, een vader die nog wel eens per ongeluk dingen verwijdert. En hij is invalide, daarom heb ik het huis voorzien van een paar extra's. Hij kan niet opstaan om een film / CD op te zetten. Hij kan vanuit zijn bed alles aan en uit zetten, films kijken en muziek luisteren op de TV, en de lichten / zonnescherm / gordijnen en luxaflex bedienen.
Wat ordinairquote:
Dat ding is weggerold hoorde ikquote:
Hij staat nu in schaduw en heeft nog amper energie en staat op 2 poten. Gaat een faal worden.quote:
Hmm. Ik heb nog een GP koud staan. brbquote:Op vrijdag 14 november 2014 20:33 schreef Dagoduck het volgende:
Verdomme wat is een Hertog Jan toch weer ff lekker.
quote:Op vrijdag 14 november 2014 20:33 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Hmm. Ik heb nog een GP koud staan. brb
Hahaha, vet grappig.quote:
Altijd wat te janken die Nederlanders.quote:
Is toch. Gewoon zwart maken en je vlegen juist een kleur geven.quote:Op vrijdag 14 november 2014 20:42 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Altijd wat te janken die Nederlanders.
Is alweer wat ouder, Audi R8 SR Project Valkyrie.quote:
Hmm, prijs lag paar jaar geleden ergens rond de $146,000. Geen idee wat het ding nu moet kosten, ik denk echter dat je er wel ff hard voor moet werken.quote:
Ik ga dat toch nooit kunnen betalen, heb totaal geen ambitiequote:Op vrijdag 14 november 2014 20:47 schreef bondage het volgende:
[..]
Hmm, prijs lag paar jaar geleden ergens rond de $146,000. Geen idee wat het ding nu moet kosten, ik denk echter dat je er wel ff hard voor moet werken.
Wowquote:
Wow! LB!quote:
Hallonquote:
Bedanktquote:
Als ik dat geld bij elkaar gespaard had, ging ik er geen auto van kopen iigquote:Op vrijdag 14 november 2014 20:49 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik ga dat toch nooit kunnen betalen, heb totaal geen ambitie
Ik vraag me af of ik gelukkig zou zijn met zo'n dure bak. Zou er bijna niet in durven rijden vanwege het risico op steenslag.quote:Op vrijdag 14 november 2014 20:49 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik ga dat toch nooit kunnen betalen, heb totaal geen ambitie
"..had..ging.." In je vorige leven of wat?quote:Op vrijdag 14 november 2014 20:50 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Als ik dat geld bij elkaar gespaard had, ging ik er geen auto van kopen iig
Geoquote:
Moet je ook alleen kopen als je genoeg minimaal genoeg geld heb om er 5 te kopen ofzoquote:Op vrijdag 14 november 2014 20:50 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik vraag me af of ik gelukkig zou zijn met zo'n dure bak. Zou er bijna niet in durven rijden vanwege het risico op steenslag.
quote:
Oh shit, dit mocht ik niet verklappen van Godquote:Op vrijdag 14 november 2014 20:51 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
"..had..ging.." In je vorige leven of wat?
quote:
Davinia Grohlina is dat.quote:
Ga nou maar bier halen.quote:
Ik ben geen baas, ik doe niet aan rangen en standen.quote:
Wie?quote:
Met een beetje macht is toch niets mis?quote:Op vrijdag 14 november 2014 21:00 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik ben geen baas, ik doe niet aan rangen en standen.
Foo fightersquote:
Ah zo.quote:
Je staat ook in die van pikkiebitter.quote:Op vrijdag 14 november 2014 21:10 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik sta in het mijne. Dat was moeilijk.
baasquote:Op vrijdag 14 november 2014 21:09 schreef Dagoduck het volgende:
Biologische Gulpener Ur-Hop India Pale Lager
In ander nieuws: commerciele brouwerijen ontdekken dat hop een ingredient van bier is.quote:Op vrijdag 14 november 2014 21:09 schreef Dagoduck het volgende:
Wacht wat.quote:Op vrijdag 14 november 2014 21:10 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Je staat ook in die van pikkiebitter.
Je begrijpt me wel.quote:
Spickelbiggie!quote:
Ik ben gestopt met het bewaren van die dingen. Ik bewaarde eerst ook flesjes, maar dat begon te veel ruimte in te nemen. Toen de etiketten losgeweekt en opgeplakt, toen begon dat te veel ruimte in te nemen. Nu geef ik geen neuk meer.quote:Op vrijdag 14 november 2014 21:13 schreef Dagoduck het volgende:
Dan heb ik nu 701 verschillende doppen.
Ik bewaar ze niet, ik verzamel ze. In ordners.quote:Op vrijdag 14 november 2014 21:18 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik ben gestopt met het bewaren van die dingen. Ik bewaarde eerst ook flesjes, maar dat begon te veel ruimte in te nemen. Toen de etiketten losgeweekt en opgeplakt, toen begon dat te veel ruimte in te nemen. Nu geef ik geen neuk meer.
Gulpener doet mij altijd denken aan plasje doenquote:Op vrijdag 14 november 2014 21:09 schreef Dagoduck het volgende:
Als je hier je lid 'Lange Jaap' noemt heb je wel wat te bewijzen.quote:Op vrijdag 14 november 2014 21:23 schreef bondage het volgende:
[..]
Gulpener doet mij altijd denken aan plasje doenZo van, gulp open, lange Jan om het hoekje laten kijken en dan straaltje in het potje doen.
Die van mij heet Jan, niet Jaapquote:Op vrijdag 14 november 2014 21:25 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Als je hier je lid 'Lange Jaap' noemt heb je wel wat te bewijzen.
De Lange Jaap:
[ afbeelding ]
Dat en je moet waarschijnlijk wat minder ruw zijn. Dat rooie is niet goed.quote:Op vrijdag 14 november 2014 21:25 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Als je hier je lid 'Lange Jaap' noemt heb je wel wat te bewijzen.
De Lange Jaap:
[ afbeelding ]
Dat zeg ik toch ook niet. ik refereerde naar dat je hem uberhaupt een naam geeft.quote:
En er lopen vlooien over, doet vast jeuken enzo.quote:Op vrijdag 14 november 2014 21:26 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat en je moet waarschijnlijk wat minder ruw zijn. Dat rooie is niet goed.
Dat ding is tegenwoordig zuurstokroze. Tijd voor een nieuwe blowjob, of paintjob. whatever.quote:Op vrijdag 14 november 2014 21:26 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat en je moet waarschijnlijk wat minder ruw zijn. Dat rooie is niet goed.
Lijken meer kakkerlakken.quote:Op vrijdag 14 november 2014 21:27 schreef bondage het volgende:
[..]
En er lopen vlooien over, doet vast jeuken enzo.
Natuurlijke slijtage, boeit niet.quote:Op vrijdag 14 november 2014 21:27 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dat ding is tegenwoordig zuurstokroze. Tijd voor een nieuwe blowjob, of paintjob. whatever.
[ afbeelding ]
Ik zou me ook zorgen maken om de gaten in de zijkant en de lichtgevende eikel, maar dat is voor latere zorg.quote:Op vrijdag 14 november 2014 21:27 schreef bondage het volgende:
[..]
En er lopen vlooien over, doet vast jeuken enzo.
Oninteressantquote:
"hekwerk"quote:Op vrijdag 14 november 2014 21:27 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dat ding is tegenwoordig zuurstokroze. Tijd voor een nieuwe blowjob, of paintjob. whatever.
[ afbeelding ]
Dat was ik eerst van plan om te reageren/typen.quote:
GMTA.quote:Op vrijdag 14 november 2014 21:29 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dat was ik eerst van plan om te reageren/typen.
quote:
Volgende keer druk ik ook wel weer gewoon op enter, dan word ik gequote door LB.quote:
quote:Op vrijdag 14 november 2014 21:23 schreef bondage het volgende:
[..]
Gulpener doet mij altijd denken aan plasje doenZo van, gulp open, lange Jan om het hoekje laten kijken en dan straaltje in het potje doen.
Oeh, gequote worden door LBquote:Op vrijdag 14 november 2014 21:31 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Volgende keer druk ik ook wel weer gewoon op enter, dan word ik gequote door LB.
Niet heel gek, ben er al heel lang niet meer geweest.quote:Op vrijdag 14 november 2014 21:30 schreef DrNick het volgende:
Ik zei dat jij zei dat we er nog langs moesten, en hij moest even goed denken wie je was
Slimquote:Op vrijdag 14 november 2014 21:32 schreef Dagoduck het volgende:
In de 2e wereldoorlog hebben de Duitsers de Lange Jaap in camouflagekleuren geschilderd trouwens
[ afbeelding ]
quote:
Bondage.quote:
Okeee.... Valt niet op hoor.quote:Op vrijdag 14 november 2014 21:32 schreef Dagoduck het volgende:
In de 2e wereldoorlog hebben de Duitsers de Lange Jaap in camouflagekleuren geschilderd trouwens
[ afbeelding ]
Alles anders dan rood scheelt al hoorquote:
Psst, de foto is in grijswaarden.quote:Op vrijdag 14 november 2014 21:33 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Alles anders dan rood scheelt al hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |