Hij vroeg toen we een keer naar huis fietsten of ik jou (en wat andere FOK!kers) wel eens op het forum tegen was gekomen. Goede gespreksstof wel om 4 uur 's nachtsquote:Op vrijdag 14 november 2014 16:50 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Nohhh, Lindgren. is een baas.![]()
Vooral gaan.
Nimmerquote:
Haha, wtf.quote:Op vrijdag 14 november 2014 16:51 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Hij vroeg toen we een keer naar huis fietsten of ik jou (en wat andere FOK!kers) wel eens op het forum tegen was gekomen. Goede gespreksstof wel om 4 uur 's nachts
Ik ga me vol vreten in mijn cheesecake.quote:Op vrijdag 14 november 2014 16:55 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Zometeen stamppot rauwe andijvie
Met rookworst
Oei, spannend.quote:Op vrijdag 14 november 2014 16:54 schreef Sardu het volgende:
@apple
Ye, had een heuze eerste selfie gemacht en LB scheen de keurmeester te zijn. Zelfde douche, zelfde nakendheid alleen een ander tijdstip.
Hete donderquote:Op vrijdag 14 november 2014 16:57 schreef Dagoduck het volgende:
Bord patat met een hete donder en een satékroket.
Blijkbaar. Ik mocht hier blijven posten enzo.quote:Op vrijdag 14 november 2014 16:56 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Oei, spannend.
Is 'ie wel goedgekeurd en alles?
quote:
Ziet er goed uit welquote:Op vrijdag 14 november 2014 16:59 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Met een banaan voor schaal.
Klinkt eetbaar.quote:Op vrijdag 14 november 2014 16:57 schreef Dagoduck het volgende:
Bord patat met een hete donder en een satékroket.
Goed voor elkaar.quote:Op vrijdag 14 november 2014 16:59 schreef Sardu het volgende:
[..]
Blijkbaar. Ik mocht hier blijven posten enzo.
Ik nam altijd een mexicano of pikanto, maar toen had ze dit ding. Nog even iets pittiger. Lekkerquote:
quote:Op vrijdag 14 november 2014 17:00 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik nam altijd een mexicano of pikanto, maar toen had ze dit ding. Nog even iets pittiger. Lekker
Been entertaining dem sc people ever since.quote:
Aaawww. I wub you too.quote:Op vrijdag 14 november 2014 17:11 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Sardu is sowieso een verrijking voor de SC
Jij nietquote:Op vrijdag 14 november 2014 17:11 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Sardu is sowieso een verrijking voor de SC
Wiequote:
Krijg ik nu al bijnaampjesquote:
Pikkiebitter?quote:
Dat poppetje is een verbastering van een Cyanide and Happiness figuurtje, en dat moet op mij lijken.quote:Op vrijdag 14 november 2014 18:38 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Krijg ik nu al bijnaampjes!? Aww
...
Hippe ava trouwens, welke doctor moet dat voorstellen?
Are you the doctorquote:Op vrijdag 14 november 2014 18:41 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat poppetje is een verbastering van een Cyanide and Happiness figuurtje, en dat moet op mij lijken.
Darten, de 5 kwartier wachten lijkt me spannender.quote:Op vrijdag 14 november 2014 18:43 schreef Dagoduck het volgende:
Darten begint pas over 5 kwartier, gaaaaap.
Vermaak mequote:Op vrijdag 14 november 2014 18:44 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Darten, de 5 kwartier wachten lijkt me spannender.
Ik heb twee dingen voor je in de aanbieding.quote:
Dr 4quote:Op vrijdag 14 november 2014 18:46 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik heb warrig krulhaar, en heb deze sjaal:
[ afbeelding ]
Rara wie ben ik.
Ga jongleren.quote:
Ik lees veel meer sinds ik boeken mee ging nemen in de trein. Oh, laatste overstap gemist vanwege een vertraging en je moet nu een uur wachten op de BOB-bus? En plotseling zit je halverwege een boek.quote:Op vrijdag 14 november 2014 18:50 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ga jongleren.![]()
Ik kan dat omdat ik altijd een uur op de trein moest wachten.
Dat doe ik sowieso al van kinds af aan.quote:Op vrijdag 14 november 2014 18:52 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik lees veel meer sinds ik boeken mee ging nemen in de trein. Oh, laatste overstap gemist vanwege een vertraging en je moet nu een uur wachten op de BOB-bus? En plotseling zit je halverwege een boek.
Deze klassiekerquote:Op vrijdag 14 november 2014 18:48 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik heb twee dingen voor je in de aanbieding.
Deze grappige dinges:
En twee klantenservice miepen die met elkaar verbonden worden:
Bitchyquote:
Oh wat verschrikkelijk zegquote:
Kleren dragen in het openbaar Sardu, dat helpt.quote:Op vrijdag 14 november 2014 18:53 schreef Sardu het volgende:
[..]
Dat doe ik sowieso al van kinds af aan.![]()
Tegenwoordig kijken mensen me raar aan als ik een boek zit te lezen in de trein of het station
quote:
quote:
Voordat je het eerste deel van je naam waar maakt blijf ik je zo noemen.quote:
Dat verandert bij elke pagina refresh.quote:Op vrijdag 14 november 2014 19:00 schreef Geo4kant het volgende:
Waarom ben ik een piet? Zijn mods sinterklaas? Nee toch want Dago is geen mod
quote:Op vrijdag 14 november 2014 18:59 schreef Sardu het volgende:
[..]
Voordat je het eerste deel van je naam waar maakt blijf ik je zo noemen.
quote:Op vrijdag 14 november 2014 18:56 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Kleren dragen in het openbaar Sardu, dat helpt.
Als kind ging ik door vier boeken in de week heen of zo.
Nu iets minder, ik lees eigenlijk alleen nog maar onderweg en in bed.
Het wisselt per post... ik wil geen zwarte piet zijnquote:Op vrijdag 14 november 2014 19:00 schreef Geo4kant het volgende:
Complete willekeur denk ik. Ben een paar keer sinterklaar en piet in hetzelfde topic.quote:Op vrijdag 14 november 2014 19:00 schreef Geo4kant het volgende:
Ik wil een speculaaspopje zijn.quote:
Ik ook niet, maar die negerlul wil ik welquote:Op vrijdag 14 november 2014 19:01 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Het wisselt per post... ik wil geen zwarte piet zijn
Ziet er toch niet uit zo'n witte plank met een donkere drol aan de voorkant.quote:Op vrijdag 14 november 2014 19:02 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar die negerlul wil ik wel
geo likes bbc confirmedquote:Op vrijdag 14 november 2014 19:02 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
En dan een keer je boek dichtklappen.quote:Op vrijdag 14 november 2014 19:01 schreef Sardu het volgende:
[..]![]()
![]()
Dat kon het wel eens zijn. Maar mijn pener houdt zo lekker dat boek op de goeie pagina.![]()
Ik ook hoor, lees nu Kitchen Confidential van Anthony Bourdain, Ready Player One van weetiknietmeer, een Gundam manga en de Ghost in the Shell manga door elkaar.quote:Ik lees vaak 3/4 boeken door elkaar heen.Vaak wel verschillende stijlen omdat ik anders in de war raak.
Wat is er mis met zwarte pietquote:Op vrijdag 14 november 2014 19:01 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Het wisselt per post... ik wil geen zwarte piet zijn
Ik lees geen hardcover boeken in m'n nakie.quote:Op vrijdag 14 november 2014 19:03 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
En dan een keer je boek dichtklappen.
[..]
Ik ook hoor, lees nu Kitchen Confidential van Anthony Bourdain, Ready Player One van weetiknietmeer, een Gundam manga en de Ghost in the Shell manga door elkaar.
In? Als dat zijn ding isquote:Op vrijdag 14 november 2014 19:01 schreef d4v1d het volgende:
[..]
En dan zeker alle pietenmeisjes in jou?
Ik heb je wel door
Geen kruidnootje ??quote:Op vrijdag 14 november 2014 19:01 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Ik wil een speculaaspopje zijn.
Die wil ik ook welquote:Op vrijdag 14 november 2014 19:02 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Enrichment Center is required to remind you that you will be baked, and then there will be cake
Een kruidnootje wil ik ook wel zijnquote:
quote:Op vrijdag 14 november 2014 19:07 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Die wil ik ook wel..
In before FOK!kers die hun lul zwart spuiten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Regenboognegerinnenquote:Op vrijdag 14 november 2014 19:01 schreef d4v1d het volgende:
[..]
En dan zeker alle pietenmeisjes in jou?
Ik heb je wel door
quote:Op vrijdag 14 november 2014 19:07 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Die wil ik ook wel..
Oke hij is dan niet zwart.. maar ik heb gehoord dat Ro-ald groot geschapen isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt... misschien iets van jou?
![]()
brbquote:Op vrijdag 14 november 2014 19:08 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
In before FOK!kers die hun lul zwart spuiten.
*iets voor jou.quote:Op vrijdag 14 november 2014 19:09 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Oke hij is dan niet zwart.. maar ik heb gehoord dat Ro-ald groot geschapen is.. misschien iets van jou?
Klein maar fijnquote:Op vrijdag 14 november 2014 19:08 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Een kruidnootje wil ik ook wel zijn.
blowtorchquote:Op vrijdag 14 november 2014 19:09 schreef d4v1d het volgende:
Waarmee maak je je lul makkelijk zwart?
Een zwarte vrouw.quote:Op vrijdag 14 november 2014 19:09 schreef d4v1d het volgende:
Afbinden met een tiewrap, duurt even... maar dan wordt ie zwartquote:Op vrijdag 14 november 2014 19:09 schreef d4v1d het volgende:
Cool. Hitchhiker's guide is leuk. Andere boeken van Douglas Adams ook.quote:Op vrijdag 14 november 2014 19:06 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik lees geen hardcover boeken in m'n nakie.![]()
Momenteel lees ik Lovecraft, een autobiografie van Jim Morrisson, Darwin en de hitchhikers guide. Die laatste lees ik veel in de trein.
Propaanbrander.quote:Op vrijdag 14 november 2014 19:09 schreef d4v1d het volgende:
Dat kan je zeggen ja.quote:Op vrijdag 14 november 2014 19:10 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
jij bent toch nogal in die films van ghibli?
Ovenquote:Op vrijdag 14 november 2014 19:09 schreef d4v1d het volgende:
[/ququoteN[quote]Op vrijdag 14 november 2014 19:09 schreef d4v1d het volgende:
Goede quote, nieuw stukje kunst.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |