abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_146665516
Losgezien van het feit dat baby poetin niet wilt samenwerken.
Exponentile deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_146665682
Ben ik de enige die aan kaart dat Iran en baby poetin niet wilt samenwerken met de vn om IS in 1 week kapot te maken? De enige die in de weg staat is poetin, een belieber die nog in zijn kop in de sovjet tijd zit.

[ Bericht 29% gewijzigd door firefly3 op 14-11-2014 23:12:03 ]
Exponentile deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_146666364
Westerse of russische militairen op de grond die actief meevechten zal alleen maar meer jihadisten uit hun holen lokken. Dit is ook wat IS probeert uit te lokken. Het snel uitschakelen van jihadisten kan alleen door veel westerse en/of russische troepen te sturen maar dat speelt de recrutering van jihadisten juist in de kaart. De huidige strategie werkt beter op 1 probleem na. Dat is dat arme mensen het ook als een kans zien hier in het westen voet aan wal te krijgen ipv tegen IS te gaan strijden.
Dit blijkt ook uit de docu.
Geld maakt meer kapot dan je lief is.
Het zijn sterke ruggen die vrijheid en weelde kunnen dragen
pi_146667621
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 november 2014 23:00 schreef firefly3 het volgende:
Ben ik de enige die aan kaart dat Iran en baby poetin niet wilt samenwerken met de vn om IS in 1 week kapot te maken? De enige die in de weg staat is poetin, een belieber die nog in zijn kop in de sovjet tijd zit.
:')

Hoe kan Poetin samen met VN Isis in 1 week kapot maken ?
  zaterdag 15 november 2014 @ 00:03:03 #55
426473 .Exe
And Justice for All
pi_146667818
Een der belangrijkste redenen waarom het nooit vrede wordt in het MO.
Wantrouwen en haat.

zaterdag 15 november 2014 @ 00:05:00 #56
426473 .Exe
And Justice for All
pi_146667868
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 november 2014 23:56 schreef Montana_ir het volgende:

[..]

:')

Hoe kan Poetin samen met VN Isis in 1 week kapot maken ?
Dat kan NIET idd.
Die ideologie roei je niet uit helaas.
  zaterdag 15 november 2014 @ 00:28:23 #57
343860 UpsideDown
Baas Boven Baas
pi_146668500
quote:
Poetin ruimt alleen zijn eigen jihadisten op in Tsjetsjeni, waarom zou hij ergens in het midden-oosten zijn eigen leger inzetten? Daar valt geen eer te behalen, kijk maar naar de puinhoop in Irak waar de VS is geweest. Het is veel makkelijker om een proxyoorlog te voeren, lokale bondgenoten steunen in ruil voor je invloed.

Rusland steunt Assad al, dus de VS heeft geen invloed in Syri, daarom steunen ze de gewapende oppositie om die invloed alsnog te krijgen. Maar ja, met wat handwapens en een paar duizend rebellen werp je geen regering omver, ze hadden beter Assad kunnen omkopen. Dat hij dictator is, is alleen maar een dekmantel, SA is ook een bondgenoot maar bungelt ook helemaal onderaan de democratie-index.
Say what?
pi_146669251
Rusland stuurt nooit een troepenmacht om zover van de eigen grenzen te gaan vechten dus ik zie ze dat nu ook niet doen.
Hoe graag Estland en cs ook de Russen die kant op zou willen zien trekken.
pi_146676209
pi_146676319
Tot voor kort konden landen extremisten zelf onder de duim houden, zie Algerije in de jaren negentig. Je zou kunnen zeggen dat de weerstand van de wereld afneemt. Er moeten operaties van buiten aan te pas komen.
Hoe zorg je ervoor dat de weerstand van de landen zelf toeneemt?
pi_146676787
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 november 2014 12:32 schreef Loekie1 het volgende:
Tot voor kort konden landen extremisten zelf onder de duim houden, zie Algerije in de jaren negentig. Je zou kunnen zeggen dat de weerstand van de wereld afneemt. Er moeten operaties van buiten aan te pas komen.
Kan niet. Het zijn arabieren/moslims.
pi_146676813
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 november 2014 12:46 schreef hafez1234 het volgende:

[..]

Kan niet. Het zijn arabieren/moslims.
Tot voor kort konden ze dat wel zelf, Egypte lukt het nog maar de rest in de regio heeft er moeite mee.
pi_146677404
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 november 2014 12:32 schreef Loekie1 het volgende:
Door niet als een stel linkse honden te gaan lopen janken om mensenrechten en democratie en zo.
"But the age of chivalry is gone; that of sophisters, economists, and calculators has succeeded, and the glory of Europe is extinguished forever."- Edmund Burke
pi_146678297
quote:
binnenkort omcirkeling van daesh in kobani? :P
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_146678351
het moet kennelijk steeds bruter :N

NSFW

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_146678885
quote:
jouw soort moesten ze in 1 week van de hele wereld ruimen.
pi_146678968
Overigens blijkt het filmpje met het heldhaftige jongetje dat zijn zusje red dus wel echt nep te zijn.

quote:
De video is gemaakt door Noorse filmmakers op Malta. De kinderen zijn Malteze acteurs. De stemmen op de achtergrond zijn van Syrische vluchtelingen op het eiland.
Dat vertelt regisseur Lars Klevberg aan de BBC. Hij wilde hiermee om aandacht vragen voor kinderen in oorlogsgebieden.
Klevberg voelt zich niet ongemakkelijk over het bedrog. "We hebben iets gedaan dat vaak wordt gedaan in oorlogen: een video maken die er echt uitziet. We wilden zo een debat aanzwengelen over kinderen in oorlogen. Ook wilden we zien hoe media zouden reageren op de beelden."
De video is inmiddels meer dan vijf miljoen keer bekeken op YouTube.
http://www.telegraaf.nl/buitenland/23334204/__Filmpje_kleine_held_is_nep__.html

En iedereen maar roepen van zie je wel Assad en zijn monsters schieten op kinderen.
  zaterdag 15 november 2014 @ 14:26:26 #68
343860 UpsideDown
Baas Boven Baas
pi_146679967
Nog een gelijkende docu uit Rojava, nu van het Duitse ZDF:

Say what?
pi_146680475
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 november 2014 13:48 schreef mr_jack het volgende:
Overigens blijkt het filmpje met het heldhaftige jongetje dat zijn zusje red dus wel echt nep te zijn.

En iedereen maar roepen van zie je wel Assad en zijn monsters schieten op kinderen.
das niks nieuws, maar het filmpje oogde al "fake"
-Rabia Al-Basri
pi_146680526
quote:
99s.gif Op zaterdag 15 november 2014 13:28 schreef Slayage het volgende:
het moet kennelijk steeds bruter :N

NSFW

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat moet van God, h.
"But the age of chivalry is gone; that of sophisters, economists, and calculators has succeeded, and the glory of Europe is extinguished forever."- Edmund Burke
  zaterdag 15 november 2014 @ 14:50:08 #71
343860 UpsideDown
Baas Boven Baas
pi_146680649
Say what?
  zaterdag 15 november 2014 @ 14:51:22 #72
343860 UpsideDown
Baas Boven Baas
pi_146680680
AkEl_Saruman twitterde op zaterdag 15-11-2014 om 13:36:24 #ypg is COMMUNIST RACIST TERROR ORG.who deported 200.000 PEOPLE BY FORCE,from ASAD-GİFT 3 REGION, whoever opposed (religious & not racist) reageer retweet
Fanboys spacen hem weer. _O-
Say what?
  zaterdag 15 november 2014 @ 15:04:49 #73
343860 UpsideDown
Baas Boven Baas
pi_146681050
Jobar centrum deel 5

Ik weet niet waarom ze dat irritante schietgeluidje er steeds onder plakken, was bij de vorige video ook al zo. Fucking kansloos.

Victor heeft trouwens ook een selfiestok aangeschaft. :o
Say what?
pi_146682669

:') _O-
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
pi_146682862
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 november 2014 12:46 schreef Loekie1 het volgende:

[..]

Tot voor kort konden ze dat wel zelf, Egypte lukt het nog maar de rest in de regio heeft er moeite mee.
Algerije heeft er nochtans flink wat moeite mee gehad. Egypte gaat juist compleet de verkeerde kant op.

Overigens heeft Somali sinds 2011 veel succes geboekt tegen Al-Shabaab. Als het huidige momentum wordt doorgezet kan de burgeroorlog dit decennium nog ten einde zijn.
Incelfrikandel
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')