er valt niks te fixen. dat hele ding moet opnieuw gebouwd worden en dat kost me minstens twee volle dagen die ik niet heb.quote:Op zaterdag 15 november 2014 10:40 schreef Falco het volgende:
[..]
Danny, fix die abonnementen-optie eens om je inkomsten van FOK! op peil te houden. Al die razernij en verspilde energie in die hele Zwarte Piet-discussie wordt een beetje kansloos.
Oh, het komt op mij over dat je die twee dagen juist wel hebt gezien al die discussies die je over Zwarte Piet aangaat.quote:Op zaterdag 15 november 2014 10:44 schreef Danny het volgende:
[..]
er valt niks te fixen. dat hele ding moet opnieuw gebouwd worden en dat kost me minstens twee volle dagen die ik niet heb.
ah, ja, nee ik heb het niet over een paar keer per dag 2 minuten om een reply te tikken. Ik heb het over volle 14 uurs-dagen. De tijd tussen het reageren door besteed ik nog steeds gewoon aan de frontpage. Die is belangrijker dan de abo's. Wie een abo wil kan gewoon een bankoverschrijving doen.quote:Op zaterdag 15 november 2014 10:45 schreef Falco het volgende:
[..]
Oh, het komt op mij over dat je die twee dagen juist wel hebt gezien al die discussies die je over Zwarte Piet aangaat.
Dit is nou precies waarom "blanken" zich ook distantiëren van ZP, al hebben ze er zelf geen last van. Jouw slag mensen, daar wil men zich niet mee associëren.quote:Op zaterdag 15 november 2014 10:47 schreef stinkie het volgende:
Zoals ik al eerder schreef: nu alles wat zwarte piet een karikatuur maakt weg is (lippenstift, oorringen etc) houden we alleen een neger in een raar pakje over.
De oplossing is denk ik simpel. Zet s die negers gewoon weer asn het werk zodat ze geen tijd hebben om te klagen. Kunnen wij ons gewoon als piet verkleden en feest vieren
Aangezien volgens de laatste peiling ruwweg 20% van de bevolking PVV stemt, zal over een paar jaar het aantal mensen dat geen problemen heeft met de transformatie van Piet gestegen zijn naar 80%.quote:Op zaterdag 15 november 2014 10:55 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Dit is nou precies waarom "blanken" zich ook distantiëren van ZP, al hebben ze er zelf geen last van. Jouw slag mensen, daar wil men zich niet mee associëren.
Ik vind het niet zo'n slecht idee, alleen vind ik het zo een beetje op IT lijken. Ze mogen wel een vriendelijker karakter krijgen.quote:Op zaterdag 15 november 2014 10:33 schreef Ceberut het volgende:
Die clownpieten vind ik ook een goed bedachte oplossing en die mogen wat mij betreft ook blijven. Het voldoet aan de voorwaarde dat de piet onherkenbaar blijft, wat door sommigen als bezwaar werd ingebracht tegen de roetpieten. Op het moment dat er meer uiterlijk verschillende pieten worden geïntroduceerd, is het ook steeds minder bezwaarlijk dat er ook wat zwarte pieten tussen zitten natuurlijk. Wel zullen bepaalde kenmerken blijvend verdwijnen: oorringen, rode lippen, kroeshaar.
Voordat de diehards reageren: dit is natuurlijk in de openbaarheid. Wat men in privé kring doet, moet men zelf weten. Kinderen zullen het echter wel raar vinden dat Piet op TV, in reclamefolders en op school er anders uit ziet.
quote:Op zaterdag 15 november 2014 10:55 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Dit is nou precies waarom "blanken" zich ook distantiëren van ZP, al hebben ze er zelf geen last van. Jouw slag mensen, daar wil men zich niet mee associëren.
Tja, wanneer 90% van de Nederlanders de huidige opgelegde ontwikkelingen m.b.t. Zwarte Piet niet zint zou je toch verwachten dat daaronder genoeg mensen zouden moeten zijn die via vreedzame acties deze ontwikkeling een halt kunnen toeroepen?quote:Op zaterdag 15 november 2014 11:10 schreef SuperHarregarre het volgende:
Clownspiet is echt een gestoord idee. Kan ook alleen maar uit de hoge hoed van de Staatsomroep komen. Maar goed, zo timmert de NPO (niet langer Nederland 1/2/3) wel hard aan de weg om de boel in een jaar tijd te nek om te draaien. En zo leer je de volledige bevolking van Nederland dat heel hard roepen, dreigen resultaat oplevert. Veel succes in de komende jaren!
Het Nederlandse volk is gewoon te slap. Geen ruggengraat. Decadent en verworden tot speelbal van elementen die wel bereid zijn om desnoods met geweld dingen te veranderen. Er gaan jaren overheen voor dat kan veranderen en dan is het al te laat, zeker als je kijkt naar de bereidheid waarmee overheidsorganen meegaan in deze gekte. Je hebt nota bene een uitspraak van de rechter in deze zaak en dan ga je als NPO toch door de knieën. Nee, ik moet dat herformuleren, ze wilden sowieso door de knieën, met of zonder uitspraak van rechter.quote:Op zaterdag 15 november 2014 11:14 schreef Montagui het volgende:
[..]
Tja, wanneer 90% van de Nederlanders de huidige opgelegde ontwikkelingen m.b.t. Zwarte Piet niet zint zou je toch verwachten dat daaronder genoeg mensen zouden moeten zijn die via vreedzame acties deze ontwikkeling een halt kunnen toeroepen?
Kan prima, maar dan moet je niet met dit soort uitspraken gaan komen.quote:Op zaterdag 15 november 2014 11:09 schreef stinkie het volgende:
[..]![]()
En dit is precies waarom fok geen plek is voor een goede maatschappelijke discussie
Dat is geen normale discussie voeren.quote:Op zaterdag 15 november 2014 10:47 schreef stinkie het volgende:
De oplossing is denk ik simpel. Zet s die negers gewoon weer asn het werk zodat ze geen tijd hebben om te klagen.
http://www.volkskrant.nl/(...)ij-intocht~a3791152/quote:Piet-tegenstanders negeren instructies gemeente bij intocht
Beide partijen verpesten het voor de kinderen.quote:Op zaterdag 15 november 2014 11:35 schreef Montagui het volgende:
Actievoeren doe je niet over de rug van kinderen, stelletje aso's!
[..]
http://www.volkskrant.nl/(...)ij-intocht~a3791152/
Wil je even ophouden met alle negers over 1 kam te scheren?quote:Op zaterdag 15 november 2014 08:34 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Als een neger een neger neger noemt kunnen we dat negeren.
Als een blanke een neger neger noemt is het een racist.
Zo rollen ze.
En tja, zie die muts een aantal maanden geleden, "ik ben een marokkaan" een aardig groepje Nederlanders is aardig de doorgeslagen in PC willen zijn.
Had dan een t-shirt genomen, " we zijn allemaal Nederlander" had het nog een beetje begrijpelijk geweest.
Het vreemdste blijf ik vinden waarom van der Laan en de NPO e.d. zich zo makkelijk voor hun karretje laten spannen.
Iedereen PC worden of ik schiet?
Géén.quote:Op zaterdag 15 november 2014 11:39 schreef Mani89 het volgende:
Ben benieuwd hoeveel gewonden er gaan vallen.
Ik ben weer benieuwd of Bassie ook zijn opwachting maakt.quote:Op zaterdag 15 november 2014 11:39 schreef Mani89 het volgende:
Hoezo "beide partijen"? Ik heb nog niet gehoord dat mensen die voor Zwarte Piet zijn van plan zijn om het feest te verstoren.quote:Op zaterdag 15 november 2014 11:36 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Beide partijen verpesten het voor de kinderen.
De anti-pieten voeren actie in stilte is gezegd. Ik verwacht dat er een pro-piet tokkie komt die begint te meppen en dan escaleert het aan beode kanten.quote:Op zaterdag 15 november 2014 11:39 schreef Mani89 het volgende:
Die hele discussie verziekt het. Dat is niet de schuld van één partijquote:Op zaterdag 15 november 2014 11:41 schreef beantherio het volgende:
[..]
Hoezo "beide partijen"? Ik heb nog niet gehoord dat mensen die voor Zwarte Piet zijn van plan zijn om het feest te verstoren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |