• Joosie200twitter:
quote:Op donderdag 19 december 2013 11:03 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Weet je wat cassatie is?
Nu tijd voor serieuze zaken: de uitspraak in de zaak Paxcon q.q. / Etsu c.s. Dit arrest is een schoolvoorbeeld van de perfecte en uiterst rechtvaardige werking van de Nederlandse rechtspraak. Waar eiser middels listige kunstgrepen de procedure wilde beïnvloeden is de onafhankelijkheid van het gerecht vast komen te staan en heeft het recht gezegevierd.quote:
quote:Op donderdag 3 juli 2014 14:18 schreef Joosie200 het volgende:
Etsu c.s., eiser in eerste aanleg, vordert een verklaring voor recht dat Paxcon q.q. eiser verschuldigd is om een hertentamen, te weten: Europees Recht, te behalen met een cijfer gelijk of hoger als van Paxcon q.q. Paxcon q.q. verweerde zich wat als volgt begrepen moet worden: de eis moet worden afgewezen en wel omdat Etsu c.s. zich maar minder vijandelijker moet gedragen jegens mij, zijnde mod van het EXA forum op Fok.nl. Bovendien biedt Paxcon q.q. geen bijles aan medestudenten aan, omdat er reeds capita selecta voor handen zijn om zelf eigenhandig te bestuderen. En zo zou Paxcon q.q. al zijn diensten inzetten om bijles te verlenen, dan niet voor een vriendenprijsje jegens Etsu c.s. De Rechtbank te Noord-Nederland heeft de eis afgewezen en geeft Paxcon q.q. gelijk.
hahahaquote:Op vrijdag 14 november 2014 13:09 schreef Joosie200 het volgende:
Boek wel kunnen halen, sommige studenten lieten hun exemplaar zelfs signerenWat heb ik dit college gemist underground?
Dat dit daar kan.quote:Op vrijdag 14 november 2014 13:23 schreef Yreal het volgende:
De hva sis heeft een optie je cijfers automagisch op fb en twitter te gooien
Prachtig weer.quote:Op vrijdag 14 november 2014 13:36 schreef Tchock het volgende:
Bob: FB / ICONS?!? #2 - Sint en Piet icoontjes *O*
goed topicquote:Op vrijdag 14 november 2014 13:36 schreef Tchock het volgende:
Bob: FB / ICONS?!? #2 - Sint en Piet icoontjes *O*
kloptquote:Op vrijdag 14 november 2014 14:17 schreef Blistering het volgende:
Maar weer even een middagje aan de Lokin/ZwalveIets met common law en civil law.
Niet leuk.
quote:
EN NU GAAN JULLIE HET LEUK HEBBEN BEGREPEN?quote:Ik wil dat FOK! gezellig is. Dit soort dingen maakt FOK! leuk. En ja, dat vind IK. En ik ben het zat dat we steeds leukigheidjes weg moeten halen omdat er figuren rondlopen die van alles maar willen dat het er NIET is. We hebben daaraan de afgelopen jaren al veel teveel toegegeven.
Sneeuw in de header? Weg!
Vuurwerk in de header? Wil ik uitzetten!
Sorry. No more. FOK! gaat gewoon weer leuk worden en alle azijnpissers gaan gewoon pech hebben.
Soms heb ik het gevoel dat ik hele bladzijdes moet markeren, omdat alles belangrijk isquote:
Vandaag ging over internet governance, wat voor toezicht er is op het internet en een stuk over het ontstaan ervanquote:Op vrijdag 14 november 2014 13:09 schreef Joosie200 het volgende:
Boek wel kunnen halen, sommige studenten lieten hun exemplaar zelfs signerenWat heb ik dit college gemist underground?
Welk boekquote:Op vrijdag 14 november 2014 13:09 schreef Joosie200 het volgende:
Ik wilde een grapje over een bepaald oost-Aziatisch land maken maar dan word ik ook geband waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 14 november 2014 15:01 schreef Etsu het volgende:
Er zijn veel perm bans uitgedeeld ivm die sinterklaasicoontjes.![]()
Hilarisch hoe mensen zo druk om kunnen maken
quote:Op vrijdag 14 november 2014 15:03 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik wilde een grapje over een bepaald oost-Aziatisch land maken maar dan word ik ook geband waarschijnlijk.
Wat een ontzettend kansloze toestand ook weerquote:Op vrijdag 14 november 2014 15:01 schreef Etsu het volgende:
Ongelooflijk eigenlijk. Mensen gaan dood aan ebola en worden uit de lucht geschoten door Russen, maar nee hoor, men maakt zich druk om een paar gekleurde pixels naast een naam op een forum. Wow. Nederland op zijn best. Prioriteiten enzo.quote:Op vrijdag 14 november 2014 15:01 schreef Etsu het volgende:
Noord-Korea lijkt me best tof om eens heen te gaan.quote:Op vrijdag 14 november 2014 15:03 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik wilde een grapje over een bepaald oost-Aziatisch land maken maar dan word ik ook geband waarschijnlijk.
Oude topics doorlezen zoals je gisteren deed.quote:Op vrijdag 14 november 2014 15:07 schreef Etsu het volgende:
Pas om 18:37 de trein, dus wat zal ik tot die tijd doen?
Goeie.quote:Op vrijdag 14 november 2014 15:13 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Oude topics doorlezen zoals je gisteren deed.
Als .txtquote:Op vrijdag 14 november 2014 15:19 schreef Ties02 het volgende:
Sturen jullie CV in pdf of word formaat?
Oktober 2012 topic 54 oid?quote:Op vrijdag 14 november 2014 15:15 schreef Etsu het volgende:
[..]
Goeie.Weet alleen niet meer waar ik ben gebleven.
Tiesje, ik ben beter van je gewend.quote:
4 uur slaap gehad, laat mequote:Op vrijdag 14 november 2014 15:24 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Tiesje, ik ben beter van je gewend.
Sowieso PDF, loop je niet het risico dat de complete layout wordt verneukt.quote:Op vrijdag 14 november 2014 15:19 schreef Ties02 het volgende:
quote:
Dankjewelquote:Op vrijdag 14 november 2014 15:25 schreef Accursius het volgende:
[..]
Sowieso PDF, loop je niet het risico dat de complete layout wordt verneukt.
Dat ben ik al in het boek tegen gekomen. Mestdagh vertelt exact wat er in het boek staat. Welk boek? Inleiding IT van De Vey Mestdaegh en Paapst met een fancy selfie van een bepaalde makaakquote:Op vrijdag 14 november 2014 14:43 schreef underground1009 het volgende:
[..]
Vandaag ging over internet governance, wat voor toezicht er is op het internet en een stuk over het ontstaan ervan
De Vey Mestdaghquote:Op vrijdag 14 november 2014 15:27 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Dat ben ik al in het boek tegen gekomen. Mestdagh vertelt exact wat er in het boek staat. Welk boek? Inleiding IT van De Vey Mestdaegh en Paapst met een fancy selfie van een bepaalde makaak
quote:Op vrijdag 14 november 2014 15:28 schreef Accursius het volgende:
[..]
Dit, met zijn aardappel in zijn keel
Dank voor de tip!quote:Op vrijdag 14 november 2014 15:29 schreef Etsu het volgende:
Die werkgroepen voor handelsrecht is wel een hele verademing. Ook tijdens het paffen met Veenstra gesproken, toffe vent![]()
Belangrijk is wel de vragen in het boek, hij zei dat dat paar tentamenvragen daar vandaan komen.
Veenstra is een ontzettende baasquote:Op vrijdag 14 november 2014 15:29 schreef Etsu het volgende:
Die werkgroepen voor handelsrecht is wel een hele verademing. Ook tijdens het paffen met Veenstra gesproken, toffe vent![]()
Belangrijk is wel de vragen in het boek, hij zei dat dat paar tentamenvragen daar vandaan komen.
best jammer, nu hebben wij ook nog handelsB-gedeelte in 1 tentamen dus wordt sowieso pittig om een 8+ te halenquote:Op vrijdag 14 november 2014 15:31 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Veenstra is een ontzettende baas
En dat laatste klopt ook wel, ik kende dat boekie en die vragen ook van kaft tot kaft
Generaal Paxki zal persoonlijk de gele post-it naast je vergeetput plakken.quote:Op vrijdag 14 november 2014 15:03 schreef Tchock het volgende:
[..]
.PDF. Want zekerheid omtrent layout en gebruikte fonts.quote:Op vrijdag 14 november 2014 15:19 schreef Ties02 het volgende:
ICTquote:Op vrijdag 14 november 2014 15:29 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hij kan wel aardig zijn hoor. Paar keer mee gesproken enzo, maar hij kan best heel arrogant/opschepperig doen. Hou ik niet zo van.En dat hele Recht&ICT is gewoon kut.
Oude tentamens oefenen en in je kop stampen.quote:Op vrijdag 14 november 2014 15:46 schreef Accursius het volgende:
Hebben mensen hier tips voor staatsrecht 1? Heb vandaag werkgroepen gehad en vond het allemaal best wel abstract nog.
Excusesquote:
Het tentamen is multiple choice dus oefen met oude tentamens en zorg ervoor dat je die systematiek een beetje kentquote:Op vrijdag 14 november 2014 15:46 schreef Accursius het volgende:
Hebben mensen hier tips voor staatsrecht 1? Heb vandaag werkgroepen gehad en vond het allemaal best wel abstract nog.
Engelsquote:Op vrijdag 14 november 2014 15:49 schreef underground1009 het volgende:
[..]
Het tentamen is multiple choice dus oefen met oude tentamens en zorg ervoor dat je die systematiek een beetje kentIk heb uiteindelijk met goed leren en zonder alle werkgroepen gevolgd te hebben 'm gehaald in een keer met een 7.
Weet niet meer wie m'n werkgroepdocent precies was, alleen nog dat hij eerste-kamerlid is
Kassa draaien bij de AH is niet duidelijk genoeg, ja?quote:Op vrijdag 14 november 2014 15:47 schreef Ties02 het volgende:
In hoeverre lichten jullie bepaalde functies toe in je CV, dus zeg maar als uit de naam van de functie of activiteit niet duidelijk is waar het om gaat
Dan licht ik dat toe. Meestal geef ik per functie een beknopt overzicht van uitgevoerde werkzaamheden en echt grote achievements. Hoe langer geleden, hoe beknopter.quote:Op vrijdag 14 november 2014 15:47 schreef Ties02 het volgende:
In hoeverre lichten jullie bepaalde functies toe in je CV, dus zeg maar als uit de naam van de functie of activiteit niet duidelijk is waar het om gaat
Ja leukquote:Op vrijdag 14 november 2014 15:52 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Kassa draaien bij de AH is niet duidelijk genoeg, ja?
Niet zo zuur. Te weinig slaap gehad?quote:
quote:Op vrijdag 14 november 2014 15:53 schreef Etsu het volgende:
[..]
hij denkt grappig te zijn, maar dat issie niet
vervelend wel
Onze haat/liefdeverhouding.quote:
Ok.quote:Op vrijdag 14 november 2014 15:55 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Onze haat/liefdeverhouding.
Dankjequote:Op vrijdag 14 november 2014 15:52 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Dan licht ik dat toe. Meestal geef ik per functie een beknopt overzicht van uitgevoerde werkzaamheden en echt grote achievements. Hoe langer geleden, hoe beknopter.
quote:Op vrijdag 14 november 2014 16:00 schreef Etsu het volgende:
[..]
ja, dan word ik sneller aangenomen omdat ik knap ben
Ik doe het tegenwoordig wel. Uiteindelijk zoeken ze je toch wel op, kan je ze beter voorbereiden op de schrik.quote:
Dit was inderdaad mijn gedachtequote:Op vrijdag 14 november 2014 16:02 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ik doe het tegenwoordig wel. Uiteindelijk zoeken ze je toch wel op, kan je ze beter voorbereiden op de schrik.
HAHAquote:Op vrijdag 14 november 2014 16:04 schreef Etsu het volgende:
ik heb een uitgaansfoto van mezelf op mn CV
wel bier eraf geknipt natuurlijk
quote:Op vrijdag 14 november 2014 16:06 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ja. Ik heb hem op het expansievat geplakt.
Volgens mij één woord.quote:Op vrijdag 14 november 2014 16:07 schreef Ties02 het volgende:
[..]![]()
Extra curriculair aan elkaar schrijven of niet?
quote:Op vrijdag 14 november 2014 16:00 schreef Etsu het volgende:
[..]
ja, dan word ik sneller aangenomen omdat ik knap ben
quote:Op vrijdag 14 november 2014 15:47 schreef Etsu het volgende:
[..]
Oude tentamens oefenen en in je kop stampen.
En naar de HC's/WC's gaan. En goed lezen.
Dat is Engels ja, die ik heb voor mijn werkgroepen. Bedankt voor de tips!quote:Op vrijdag 14 november 2014 15:49 schreef underground1009 het volgende:
[..]
Het tentamen is multiple choice dus oefen met oude tentamens en zorg ervoor dat je die systematiek een beetje kentIk heb uiteindelijk met goed leren en zonder alle werkgroepen gevolgd te hebben 'm gehaald in een keer met een 7.
Weet niet meer wie m'n werkgroepdocent precies was, alleen nog dat hij eerste-kamerlid is
http://www.mckinsey.com/careers/join_us/resume_tipsquote:Op vrijdag 14 november 2014 16:52 schreef Ties02 het volgende:
Zetten jullie hobbies, sport en dat soort ongein op je CV?
Hier is geen boek over en internet zegt over alles wat anders dus niet huilen plsquote:Op vrijdag 14 november 2014 17:49 schreef Etsu het volgende:
ties ga eens lekker kijken in je boek
het is hier geen vraagbaak
en de users hier hebben het laatste woord?quote:Op vrijdag 14 november 2014 17:50 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Hier is geen boek over en internet zegt over alles wat anders dus niet huilen pls
nou jij niet in ieder gevalquote:Op vrijdag 14 november 2014 17:51 schreef Etsu het volgende:
[..]
en de users hier hebben het laatste woord?
Groningen noord is hier om de hoek dus heb nog een halfuurtjequote:Op vrijdag 14 november 2014 17:56 schreef underground1009 het volgende:
Ets moet jij niet naar het station?
Geld verdienen?quote:Op vrijdag 14 november 2014 17:56 schreef underground1009 het volgende:
Ets moet jij niet naar het station?
Ongelooflijk eigenlijk. Mensen gaan dood aan ebola en worden uit de lucht geschoten door Russen, maar nee hoor, Blistering maakt zich druk om een paar fapjes door een gast op een forum. Wow. Blistering op zijn best. Prioriteiten enzo.quote:
quote:Op vrijdag 14 november 2014 18:12 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ongelooflijk eigenlijk. Mensen gaan dood aan ebola en worden uit de lucht geschoten door Russen, maar nee hoor, Blistering maakt zich druk om een paar fapjes door een gast op een forum. Wow. Blistering op zijn best. Prioriteiten enzo.
Ik ga nog een stapje verderquote:Op vrijdag 14 november 2014 18:12 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ongelooflijk eigenlijk. Mensen gaan dood aan ebola en worden uit de lucht geschoten door Russen, maar nee hoor, Blistering maakt zich druk om een paar fapjes door een gast op een forum. Wow. Blistering op zijn best. Prioriteiten enzo.
Ja lach maarquote:
Ongelooflijk eigenlijk. Mensen gaan dood aan ebola en worden uit de lucht geschoten door Russen, maar nee hoor, Tchock maakt zich druk om een uitdrukking uit een post op een forum. Wow. Tchock op zijn best. Prioriteiten enzo.quote:Op vrijdag 14 november 2014 18:34 schreef Tchock het volgende:
"Lach maar" zeggen tegen iemand die al lacht vind ik altijd zo'n nutteloze aanmoediging.
Nee.quote:
quote:Op vrijdag 14 november 2014 18:35 schreef Blistering het volgende:
[..]
Ongelooflijk eigenlijk. Mensen gaan dood aan ebola en worden uit de lucht geschoten door Russen, maar nee hoor, Tchock maakt zich druk om een uitdrukking uit een post op een forum. Wow. Tchock op zijn best. Prioriteiten enzo.
epic nieuwe memequote:Op vrijdag 14 november 2014 18:35 schreef Blistering het volgende:
[..]
Ongelooflijk eigenlijk. Mensen gaan dood aan ebola en worden uit de lucht geschoten door Russen, maar nee hoor, Tchock maakt zich druk om een uitdrukking uit een post op een forum. Wow. Tchock op zijn best. Prioriteiten enzo.
Wel op tijd wakker worden he!quote:Op vrijdag 14 november 2014 18:44 schreef Etsu het volgende:
Nou, nu op CS, jammer dat internet na Assen verschrikkelijk slecht is, dus ik ga maar slapen ofzo.
quote:Op vrijdag 14 november 2014 18:12 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wtfquote:Op vrijdag 14 november 2014 18:18 schreef Blistering het volgende:
[..]
Ik ga nog een stapje verderHeb dat boek Achtergronden van Grondslagen tweedehands gekocht. Nu stond er bij de omschrijving ''hier en daar markeringen''. Dan verwacht ik hier en daar een streepje. Krijg je dit soort geintjes:
[ afbeelding ]
Wat een ellende, man man man.
Geen flauw idee.quote:Op vrijdag 14 november 2014 20:28 schreef Accursius het volgende:
[..]
Wtfdat is toch onhandig? Of zit er nog een systeem achter?
Goed eerste seizoenquote:Op vrijdag 14 november 2014 19:50 schreef Etsu het volgende:
[..]
maar prison break erbij gepakt
kijk nu voor de 4de keer.
Ja ik markeer ook graag in mijn boeken, als ik daardoor betere cijfers haal vind ik het niet erg om daarvoor een boek te moeten offeren. Maar dat van de vorige eigenaar van jouw boekquote:Op vrijdag 14 november 2014 20:29 schreef Blistering het volgende:
[..]
Geen flauw idee.
Ik heb wel een markeersysteem ja, de belangrijkste dingen markerenMaar zo te zien heeft de voorgaande eigenaar maar wat raak gemarkeerd. Ik kan er geen chocola van maken in ieder geval.
Voor sommigen is markeren ook synoniem aan alle bladzijden fluorescerend geel kleuren.quote:Op vrijdag 14 november 2014 20:36 schreef Accursius het volgende:
[..]
Ja ik markeer ook graag in mijn boeken, als ik daardoor betere cijfers haal vind ik het niet erg om daarvoor een boek te moeten offeren. Maar dat van de vorige eigenaar van jouw boekgewoon een soort knutselwerkje.
Ook waar ja, zulke boeken heb ik ook al voorbij zien komen. Halve bladzijdes + volquote:Op vrijdag 14 november 2014 20:39 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Voor sommigen is markeren ook synoniem aan alle bladzijden fluorescerend geel kleuren.
quote:Op vrijdag 14 november 2014 20:39 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Voor sommigen is markeren ook synoniem aan alle bladzijden fluorescerend geel kleuren.
Toch wel primair/subsidiairquote:Op vrijdag 14 november 2014 12:31 schreef underground1009 het volgende:
Bramer/Hofman:
Tevens is in dit arrest bepaald dat de derogerende werking van de redelijkheid en billijkheid van art. 6:248 lid 2 BW niet náást art. 6:233 sub a BW in te roepen is tegenover (mogelijk) onredelijk bezwarende bedingen in algemene voorwaarden.
Heb ik ook hoor. Ik verkoop m'n boeken niet.quote:Op vrijdag 14 november 2014 20:43 schreef Accursius het volgende:
Moet ook zeggen dat de nerd in mij het ook wel gaaf vind om een volle boekenkast te hebben met studieboekendus dat de verkoopwaarde naar nihil gaat maakt me niet heel veel uit.
waarom deed je datquote:Op vrijdag 14 november 2014 20:56 schreef Ties02 het volgende:
Is je mail in LinkedIn eigenlijk naderhand nog aan te passen?
Had misschien geen student mail moeten gebruiken...
Toch jammer dat hij zo politiek correct bleefquote:Op vrijdag 14 november 2014 20:39 schreef Accursius het volgende:
Nu Bill Gates trouwens bij College Tour
Dude, waarom de sprinter...quote:Op vrijdag 14 november 2014 20:51 schreef Etsu het volgende:
Ik ben in Almere in een sprinter en ik moet nodig pissen.
Dit wordt een lange rit voordat ik in Amsterdam ben.
Uiteraard. Iets meer zelfvertrouwen Ties.quote:Op vrijdag 14 november 2014 20:56 schreef Ties02 het volgende:
Is je mail in LinkedIn eigenlijk naderhand nog aan te passen?
Had misschien geen student mail moeten gebruiken...
spot is sinterbaasquote:Op vrijdag 14 november 2014 21:53 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Uiteraard. Iets meer zelfvertrouwen Ties.
F5'en schat.quote:
http://uitspraken.rechtsp(...)yword=NJ+2003%2c+112quote:
feesten in heilooquote:Op vrijdag 14 november 2014 22:03 schreef Etsu het volgende:
[..]
waar laat ik 'm als t feest afgelopen is en ik nodige alcohol op heb?
Leuk idee, lelijke icoontjesquote:Op vrijdag 14 november 2014 22:03 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ik zit mobiel. Ik ben niets en dat bevalt prima.
quote:Op vrijdag 14 november 2014 22:13 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Je weet niet wat je zegt Ets. Die binnenstad.
yesquote:Op vrijdag 14 november 2014 22:15 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ben jij eigenlijk altijd een Zoetermeermin geweest?
Gun het je van harte Spotquote:Op vrijdag 14 november 2014 22:19 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Lekker dit. Horrorweek achter de rug en nu The Office kijken en Fok!en. Ik zou er een borrel bij nemen maar dan moet ik onder mijn dekentje vandaan komen.
genieten maarquote:Op vrijdag 14 november 2014 22:19 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Lekker dit. Horrorweek achter de rug en nu The Office kijken en Fok!en. Ik zou er een borrel bij nemen maar dan moet ik onder mijn dekentje vandaan komen.
US. By far. Hoewel ik UK ook waardeer.quote:Op vrijdag 14 november 2014 22:21 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Gun het je van harte Spot
UK of US?
+1quote:Op vrijdag 14 november 2014 22:23 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
US. By far. Hoewel ik UK ook waardeer.
Oh man. Die dinner party met Jan. Awesome.quote:Op vrijdag 14 november 2014 22:32 schreef Ties02 het volgende:
[..]
+1
Word altijd vrolijk als ik Michael zie
quote:Op vrijdag 14 november 2014 22:35 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Oh man. Die dinner party met Jan. Awesome.
Heb jij trouwens ook zo de pest in over dat kut-interlandvoetbal? Vierde keer al na 12 speelronden.quote:Op vrijdag 14 november 2014 22:32 schreef Ties02 het volgende:
[..]
+1
Word altijd vrolijk als ik Michael zie
Ja kansloze bedoeningquote:Op vrijdag 14 november 2014 22:37 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Heb jij trouwens ook zo de pest in over dat kut-interlandvoetbal? Vierde keer al na 12 speelronden.
quote:
Misschien met een betaald account. Gratis niet.quote:Op vrijdag 14 november 2014 22:44 schreef Ties02 het volgende:
Kunnen mensen ook zien hoe vaak je een profiel bekijkt? Hoop het niet eigenlijk
vreselijkquote:Op vrijdag 14 november 2014 22:37 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Heb jij trouwens ook zo de pest in over dat kut-interlandvoetbal? Vierde keer al na 12 speelronden.
Dit. De bruiloft van Phillis, de diner party, de gift baskets, de gegijzelde pizzabezorger, de booze cruise....quote:Op vrijdag 14 november 2014 22:47 schreef Ties02 het volgende:
Ik zou topicreeksen kunnen vullen met favo Office fragmenten van youtube
Haha jezus die gegijzelde pizzabezorgerquote:Op vrijdag 14 november 2014 22:52 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Dit. De bruiloft van Phillis, de diner party, de gift baskets, de gegijzelde pizzabezorger, de booze cruise....
De burger-on-the-go van Dwight.quote:Op vrijdag 14 november 2014 22:54 schreef Blistering het volgende:
[..]
Haha jezus die gegijzelde pizzabezorgerHardop lachen als ik er enkel al aan denk.
Ik zou in je boek kijken danquote:Op vrijdag 14 november 2014 23:22 schreef Henrys het volgende:
Kijk nu al op tegen het burgerlijk recht 2 tentamen
quote:Denkt u civiel effect te hebben verkregen met uw opleiding, dan moet u dat aangeven op het aanvraagformulier voor de masterdiploma
Of mis ik nou ietsquote:Heeft u een andere opleiding aangevuld met extra vakken voor civiel effect dan komt de aantekening van civiel effect ook op de diploma te staan.
was wel leuk tot een uur of 3. Begon allemaal met die telefoon, toen geld gestolen, toen auto-ongeluk, ouders van diegene die t feestje gaf helemaal woedend en iedereen naar huis gestuurd.quote:Op zaterdag 15 november 2014 07:03 schreef Blistering het volgende:
Klinkt als een geslaagd feestje.
Goeiemorgen alweer, lekker dagje arbeiten tot 14:30
Heel goed. Zoals een goed jurist betaamt dus.quote:Op zaterdag 15 november 2014 07:05 schreef Etsu het volgende:
[..]
was wel leuk tot een uur of 3. Begon allemaal met die telefoon, toen geld gestolen, toen auto-ongeluk, ouders van diegene die t feestje gaf helemaal woedend en iedereen naar huis gestuurd.
En iemand heeft de wasbak ook helemaal ondergekotst en het zat helemaal vast zeg maarIk heb maar met een pomp dat ding weer paraat gekregen, zonder t te hoeven aan te raken.
Ben best braaf geweest.
RUG?quote:Op vrijdag 14 november 2014 23:22 schreef Henrys het volgende:
Kijk nu al op tegen het burgerlijk recht 2 tentamen
Ja. Of nouja, niet precies hoe vaak.quote:Op vrijdag 14 november 2014 22:44 schreef Ties02 het volgende:
Kunnen mensen ook zien hoe vaak je een profiel bekijkt? Hoop het niet eigenlijk
quote:Op zaterdag 15 november 2014 11:11 schreef Valid het volgende:
[..]
Ja. Of nouja, niet precies hoe vaak.
Meid, tis wat. Straks gooien ze er een komma tussen en prijkt er een 1,0 op Progressquote:
Herkansing?quote:
2 keer Strafrecht 2 op verschillende datums. Leek alsof je een 7 ging herkansen en een 5 haalde.quote:Op zaterdag 15 november 2014 13:24 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Nope zijn 2 verschillende vakken, kijk maar naar de punten achteraan
Niet om te pronken dat je een 9 hebt ipv de namen?quote:Op zaterdag 15 november 2014 13:24 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Dan snap je dus totaal niet waarom ik die foto post, maar ok
Had daar trouwens een 7 voor
Jemig, het gaat er mij om dat ze nu dus totaal niet te onderscheiden zijn (ook nu hetzelfde cijfer er staat)quote:Op zaterdag 15 november 2014 13:25 schreef Etsu het volgende:
[..]
Niet om te pronken dat je een 9 hebt ipv de namen?
<3
nee, die met .0 zijn altijd de puntenquote:Op zaterdag 15 november 2014 13:25 schreef IPA35 het volgende:
[..]
2 keer Strafrecht 2 op verschillende datums. Leek alsof je een 7 ging herkansen en een 5 haalde.
Je zei toch dat ze op je bul zetten wat formeel en materieel is tochquote:Op zaterdag 15 november 2014 13:26 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Jemig, het gaat er mij om dat ze nu dus totaal niet te onderscheiden zijn (ook nu hetzelfde cijfer er staat)
Maar lees lekker wat je wil lezen
Nou dat hoop ik maar, studieadviseur zei van welquote:Op zaterdag 15 november 2014 13:27 schreef Etsu het volgende:
[..]
Je zei toch dat ze op je bul zetten wat formeel en materieel is toch
Ah de ECT...quote:Op zaterdag 15 november 2014 13:27 schreef Ties02 het volgende:
[..]
nee, die met .0 zijn altijd de punten
Ik ook voor onsquote:Op zaterdag 15 november 2014 13:27 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Nou dat hoop ik maar, studieadviseur zei van wel
quote:Op zaterdag 15 november 2014 13:35 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Insert [leg dat maar eens uit.jpeg]
Ik krijg het gelukkig niet. Heb 3 al, moet alleen 2 oud nog in januari. Maarja, tweemaal een 9 voor precies dezelfde vakomschrijving wordt echt een [insert Kolkman op een stokpaardje.jpeg]quote:
quote:Op zaterdag 15 november 2014 13:42 schreef Ties02 het volgende:
Hopelijk passen ze straks de verkeerde aan, wordt mijn gemiddelde hoger
Belasting is ontzettend absoluut (dit vak dan, voordat die fiscalisten hier weer over me heen vallen).quote:Op zaterdag 15 november 2014 14:30 schreef Etsu het volgende:
Belasting1 staat nog steeds niet in progress
Wat is jullie ervaring met naar nabespreking voor belasting gaan trouwens? Heeft t zin? Heb 7,0, dus zou 0,5/5 punten erbij moeten hebben
Dan blijf ik thuis, 7 is vet goed als ik zo naar de andere cijfers kijkquote:Op zaterdag 15 november 2014 14:33 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Belasting is ontzettend absoluut (dit vak dan, voordat die fiscalisten hier weer over me heen vallen).
Je hebt het of goed of fout, ruimte voor discussie is er dus niet. Ik geef je weinig kans.
Prima cijferquote:Op zaterdag 15 november 2014 14:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dan blijf ik thuis, 7 is vet goed als ik zo naar de andere cijfers kijk
In 1x zeker?quote:Op zaterdag 15 november 2014 14:43 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Prima cijfer
Onze topboy Mahar had maar een 6
sssssstquote:Op zaterdag 15 november 2014 14:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
In 1x zeker?
Wij hadden t pas bij 2de keer he, dus ietwat minder goed
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 15 november 2014 14:59 schreef Ties02 het volgende:
Hier gaat het redelijk gestaagIs dat projectdinges moeilijk? Of gewoon veel? En werk je in groepjes van 2/3?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jaquote:Op zaterdag 15 november 2014 15:01 schreef Etsu het volgende:
[..]
Is dat projectdinges moeilijk? Of gewoon veel? En werk je in groepjes van 2/3?
Ik zit al in de master hequote:Op zaterdag 15 november 2014 15:02 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ben benieuwd
Gewoon met de slimste van notarieel samenwerken
Er is altijd baas boven baas, als je daarop gaat letten word je alleen maar depressiefquote:Op zaterdag 15 november 2014 15:03 schreef Etsu het volgende:
Iemand anders heeft nog hogere cijfers dan jij, ties
Op bijna alles 9-10
Hier gaat het redelijk gestaagJammer van die 7,5. Sowieso het afsluitend vak voor de bachelor plots op halve cijfers afkappenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
mag het weten
Ieder heeft zo z'n kwaliteitenquote:Op zaterdag 15 november 2014 15:04 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Er is altijd baas boven baas, als je daarop gaat letten wordt je alleen maar depressief
Ja ontzettende naaiactie.quote:Op zaterdag 15 november 2014 15:05 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Jammer van die 7,5. Sowieso het afsluitend vak voor de bachelor plots op halve cijfers afkappen
Dus 6,3 wordt 6,0 of 6,5?quote:Op zaterdag 15 november 2014 15:05 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Jammer van die 7,5. Sowieso het afsluitend vak voor de bachelor plots op halve cijfers afkappen
Ennnnquote:Op zaterdag 15 november 2014 15:04 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Er is altijd baas boven baas, als je daarop gaat letten wordt je alleen maar depressief
Hier gaat het redelijk gestaagVoor het afsluitend vak besluiten om af te ronden op halve cijfers doet echt een afbreuk aan zo'n mooie lijstSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
mag het weten
Tja, wat doe je eraanquote:Op zaterdag 15 november 2014 15:07 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Voor het afsluitend vak besluiten om af te ronden op halve cijfers doet echt een afbreuk aan zo'n mooie lijst
6,3 wordt 6,5. Gaat erom of je boven de 6,25 = 6,5 zit, dan wel 6,75 = 7 zit. Tussen 6,5 en 6,74 wordt gewoon een 6,5 wat mijn groepje overkwam met een 6,7quote:
je bent echt een mooiboy in overhemdquote:Op zaterdag 15 november 2014 15:19 schreef Ties02 het volgende:
Heb 2 nieuwe overhemden voor bij m'n pak voor 100 euro.
Ben ik afgezet?
Ze zijn wel easycare, dus hoef niet te strijken.
Wat ik veel lelijker vind zijn die V'tjes voor JvA onderdelen en 100% vermelden bij een uni onwaardige toets (heb ook 100% was echt totaal niet lastig te halen)quote:Op zaterdag 15 november 2014 15:09 schreef Etsu het volgende:
Staat bij jullie bij JvA ook X.0?
[ afbeelding ]
Vind t zo lelijk
Steek je me nou de gek aan of watquote:Op zaterdag 15 november 2014 15:22 schreef Etsu het volgende:
[..]
je bent echt een mooiboy in overhemd
Erfrecht is niet meer verplicht als toegangseis, dus misschien wordt dit jaar ook niet meer zo afgerond ofzo. Zal eens vragen op t eerste college.quote:Op zaterdag 15 november 2014 15:14 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
6,3 wordt 6,5. Gaat erom of je boven de 6,25 = 6,5 zit, dan wel 6,75 = 7 zit. Tussen 6,5 en 6,74 wordt gewoon een 6,5 wat mijn groepje overkwam met een 6,7Bij een normaal tentamen staat dat garant voor een 7, had ik dus ook verwacht voor een seminar. Denk maar niet dat ze daar iets over vertellen voordat de reeks opdrachten achter de rug zijn hè
Bij ons was er een groepje die op een 9,5 uitkwam
Was uitzonderlijk, net als een groepje met een 5. Rest van de groepjes zat rond de 7.
Ter Haar, Kolkman, Vonck, Snijder-Kuipers, gastdocenten, kortom de hele boelquote:Op zaterdag 15 november 2014 15:24 schreef Etsu het volgende:
[..]
Erfrecht is niet meer verplicht als toegangseis, dus misschien wordt dit jaar ook niet meer zo afgerond ofzo. Zal eens vragen op t eerste college.
Wie doceert het vak eigenlijk?
Kloptquote:Op zaterdag 15 november 2014 15:23 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Wat ik veel lelijker vind zijn die V'tjes voor JvA onderdelen en 100% vermelden bij een uni onwaardige toets (heb ook 100% was echt totaal niet lastig te halen)
Ik wil dat het snel maandag is. Wil bestuurs 2 weten
Vonck ken ik niet, rest is wel baasquote:Op zaterdag 15 november 2014 15:24 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ter Haar, Kolkman, Vonck, Snijder-Kuipers, gastdocenten, kortom de hele boel
Zoveel docenten, eerder wie nietquote:Op zaterdag 15 november 2014 15:24 schreef Etsu het volgende:
[..]
Erfrecht is niet meer verplicht als toegangseis, dus misschien wordt dit jaar ook niet meer zo afgerond ofzo. Zal eens vragen op t eerste college.
Wie doceert het vak eigenlijk?
Eens, leukste bachelorvak vind ik stiekem. Niet vanwege die driewerf waardeloze samenwerking maar wel vanwege de boeiende praktijkopdrachtenquote:
Merk?quote:Op zaterdag 15 november 2014 15:19 schreef Ties02 het volgende:
Heb 2 nieuwe overhemden voor bij m'n pak voor 100 euro.
Ben ik afgezet?
Ze zijn wel easycare, dus hoef niet te strijken.
Beterschapquote:
Nee, wel een domme spoiler gelezen toen ik gister gingen googlen op Tig.quote:Op zaterdag 15 november 2014 16:44 schreef Ties02 het volgende:
Nieuwe sons is weer genieten, maar daar ben je nog niet zeker.
SPOILER: Sons S07Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
quote:Op zaterdag 15 november 2014 16:53 schreef Blistering het volgende:
[..]
Nee, wel een domme spoiler gelezen toen ik gister gingen googlen op Tig.Niet meer aan denken, gewoon vergeten en doorkijken!SPOILER: Sons S07Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
goedkope huizenquote:Op zaterdag 15 november 2014 17:20 schreef Etsu het volgende:
Snap niet waarom m'n moeder ook heen is verhuisd
Heb t d'r nooit vergeven en ga ik ook niet doen
twitter:dweesie twitterde op zaterdag 15-11-2014 om 15:11:42Dit jochie (3) met mijter wordt door demonstranten uitgemaakt voor racist. Vader in tranen. Over de weg kwijt zijn http://t.co/HHkFIxOgri reageer retweet
6 decemberquote:Op zaterdag 15 november 2014 19:10 schreef Etsu het volgende:
Wanneer tieven ze nou eens op met dat pietengezeik.
Ga naar Niklaas, dorp in Vlaanderen en dompel je onder in de sfeer zonder pietengezeikquote:Op zaterdag 15 november 2014 19:10 schreef Etsu het volgende:
Wanneer tieven ze nou eens op met dat pietengezeik.
Je doet toch RuG? Kijk eens in progress anders.quote:Op zaterdag 15 november 2014 19:53 schreef Accursius het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met je cijferlijst? Zijn dat afgeronde cijfers? Dus alleen 7, 8 etc. Of ook bijvoorbeeld een 7.3 en dan ernaast een 7? En zit er verschil in notering bij een onverschoonde lijst?
Progress geeft aan een 7 en een 8. Maar geen .0. Ik twijfel dus of dit nou een 7.0 is of een 7 is (wat dus ook een 6.5 kan zijn lijkt me).quote:Op zaterdag 15 november 2014 20:00 schreef Etsu het volgende:
[..]
Je doet toch RuG? Kijk eens in progress anders.
Ongeschoonde lijst = met onvoldoendes.
Geschoonde lijst = zonder onvoldoendes.
Wordt afgerond dus. Je cijfer tussen 5,5 en 6,4 wordt een 6 en zo komt het ook op je cijferlijst te staan.quote:Op zaterdag 15 november 2014 20:04 schreef Accursius het volgende:
[..]
Progress geeft aan een 7 en een 8. Maar geen .0. Ik twijfel dus of dit nou een 7.0 is of een 7 is (wat dus ook een 6.5 kan zijn lijkt me).
Altijd gaan. Dan kan je punten nog eens optellen, kijken of een juist cijfer bij hoort en als je nog 1/2 punten ofzo misloopt, kan je proberen te sprokkelen en zo een 8 van te maken.quote:Op zaterdag 15 november 2014 20:07 schreef Accursius het volgende:
De reden waarom ik het trouwens vraag is omdat ik dus benieuwd ben of het zin heeft om naar rechtsgeschiedenis nabespreking te gaan om te proberen er een 8 slepen
Kijk top, bedankt! Woensdag dus proberen, hopelijkt lukt het. Ook best vaak dus bij jou gelukt zo te zien. Super chill.quote:Op zaterdag 15 november 2014 20:09 schreef Etsu het volgende:
[..]
Altijd gaan. Dan kan je punten nog eens optellen, kijken of een juist cijfer bij hoort en als je nog 1/2 punten ofzo misloopt, kan je proberen te sprokkelen en zo een 8 van te maken.
Brandsma is best chill, is mij voor rsg1 ook gelukt om een 6 van te maken (miste 1 punt). Net als bestuurs1 (1 punt te weinig voor 7) en burgerlijk 2 (3 punten te weinig voor 6).
Rest niet geprobeerd/niet gegaan (en ik ga vrijwel altijd naar de nabespreking).
Triest publiekquote:Op zaterdag 15 november 2014 19:01 schreef Blistering het volgende:
twitter:dweesie twitterde op zaterdag 15-11-2014 om 15:11:42Dit jochie (3) met mijter wordt door demonstranten uitgemaakt voor racist. Vader in tranen. Over de weg kwijt zijn http://t.co/HHkFIxOgri reageer retweet
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |