• Joosie200twitter:
quote:Op donderdag 19 december 2013 11:03 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Weet je wat cassatie is?
Nu tijd voor serieuze zaken: de uitspraak in de zaak Paxcon q.q. / Etsu c.s. Dit arrest is een schoolvoorbeeld van de perfecte en uiterst rechtvaardige werking van de Nederlandse rechtspraak. Waar eiser middels listige kunstgrepen de procedure wilde beïnvloeden is de onafhankelijkheid van het gerecht vast komen te staan en heeft het recht gezegevierd.quote:
quote:Op donderdag 3 juli 2014 14:18 schreef Joosie200 het volgende:
Etsu c.s., eiser in eerste aanleg, vordert een verklaring voor recht dat Paxcon q.q. eiser verschuldigd is om een hertentamen, te weten: Europees Recht, te behalen met een cijfer gelijk of hoger als van Paxcon q.q. Paxcon q.q. verweerde zich wat als volgt begrepen moet worden: de eis moet worden afgewezen en wel omdat Etsu c.s. zich maar minder vijandelijker moet gedragen jegens mij, zijnde mod van het EXA forum op Fok.nl. Bovendien biedt Paxcon q.q. geen bijles aan medestudenten aan, omdat er reeds capita selecta voor handen zijn om zelf eigenhandig te bestuderen. En zo zou Paxcon q.q. al zijn diensten inzetten om bijles te verlenen, dan niet voor een vriendenprijsje jegens Etsu c.s. De Rechtbank te Noord-Nederland heeft de eis afgewezen en geeft Paxcon q.q. gelijk.
hahahaquote:Op vrijdag 14 november 2014 13:09 schreef Joosie200 het volgende:
Boek wel kunnen halen, sommige studenten lieten hun exemplaar zelfs signerenWat heb ik dit college gemist underground?
Dat dit daar kan.quote:Op vrijdag 14 november 2014 13:23 schreef Yreal het volgende:
De hva sis heeft een optie je cijfers automagisch op fb en twitter te gooien
Prachtig weer.quote:Op vrijdag 14 november 2014 13:36 schreef Tchock het volgende:
Bob: FB / ICONS?!? #2 - Sint en Piet icoontjes *O*
goed topicquote:Op vrijdag 14 november 2014 13:36 schreef Tchock het volgende:
Bob: FB / ICONS?!? #2 - Sint en Piet icoontjes *O*
kloptquote:Op vrijdag 14 november 2014 14:17 schreef Blistering het volgende:
Maar weer even een middagje aan de Lokin/ZwalveIets met common law en civil law.
Niet leuk.
quote:
EN NU GAAN JULLIE HET LEUK HEBBEN BEGREPEN?quote:Ik wil dat FOK! gezellig is. Dit soort dingen maakt FOK! leuk. En ja, dat vind IK. En ik ben het zat dat we steeds leukigheidjes weg moeten halen omdat er figuren rondlopen die van alles maar willen dat het er NIET is. We hebben daaraan de afgelopen jaren al veel teveel toegegeven.
Sneeuw in de header? Weg!
Vuurwerk in de header? Wil ik uitzetten!
Sorry. No more. FOK! gaat gewoon weer leuk worden en alle azijnpissers gaan gewoon pech hebben.
Soms heb ik het gevoel dat ik hele bladzijdes moet markeren, omdat alles belangrijk isquote:
Vandaag ging over internet governance, wat voor toezicht er is op het internet en een stuk over het ontstaan ervanquote:Op vrijdag 14 november 2014 13:09 schreef Joosie200 het volgende:
Boek wel kunnen halen, sommige studenten lieten hun exemplaar zelfs signerenWat heb ik dit college gemist underground?
Welk boekquote:Op vrijdag 14 november 2014 13:09 schreef Joosie200 het volgende:
Ik wilde een grapje over een bepaald oost-Aziatisch land maken maar dan word ik ook geband waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 14 november 2014 15:01 schreef Etsu het volgende:
Er zijn veel perm bans uitgedeeld ivm die sinterklaasicoontjes.![]()
Hilarisch hoe mensen zo druk om kunnen maken
quote:Op vrijdag 14 november 2014 15:03 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik wilde een grapje over een bepaald oost-Aziatisch land maken maar dan word ik ook geband waarschijnlijk.
Wat een ontzettend kansloze toestand ook weerquote:Op vrijdag 14 november 2014 15:01 schreef Etsu het volgende:
Ongelooflijk eigenlijk. Mensen gaan dood aan ebola en worden uit de lucht geschoten door Russen, maar nee hoor, men maakt zich druk om een paar gekleurde pixels naast een naam op een forum. Wow. Nederland op zijn best. Prioriteiten enzo.quote:Op vrijdag 14 november 2014 15:01 schreef Etsu het volgende:
Noord-Korea lijkt me best tof om eens heen te gaan.quote:Op vrijdag 14 november 2014 15:03 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik wilde een grapje over een bepaald oost-Aziatisch land maken maar dan word ik ook geband waarschijnlijk.
Oude topics doorlezen zoals je gisteren deed.quote:Op vrijdag 14 november 2014 15:07 schreef Etsu het volgende:
Pas om 18:37 de trein, dus wat zal ik tot die tijd doen?
Goeie.quote:Op vrijdag 14 november 2014 15:13 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Oude topics doorlezen zoals je gisteren deed.
Als .txtquote:Op vrijdag 14 november 2014 15:19 schreef Ties02 het volgende:
Sturen jullie CV in pdf of word formaat?
Oktober 2012 topic 54 oid?quote:Op vrijdag 14 november 2014 15:15 schreef Etsu het volgende:
[..]
Goeie.Weet alleen niet meer waar ik ben gebleven.
Tiesje, ik ben beter van je gewend.quote:
4 uur slaap gehad, laat mequote:Op vrijdag 14 november 2014 15:24 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Tiesje, ik ben beter van je gewend.
Sowieso PDF, loop je niet het risico dat de complete layout wordt verneukt.quote:Op vrijdag 14 november 2014 15:19 schreef Ties02 het volgende:
quote:
Dankjewelquote:Op vrijdag 14 november 2014 15:25 schreef Accursius het volgende:
[..]
Sowieso PDF, loop je niet het risico dat de complete layout wordt verneukt.
Dat ben ik al in het boek tegen gekomen. Mestdagh vertelt exact wat er in het boek staat. Welk boek? Inleiding IT van De Vey Mestdaegh en Paapst met een fancy selfie van een bepaalde makaakquote:Op vrijdag 14 november 2014 14:43 schreef underground1009 het volgende:
[..]
Vandaag ging over internet governance, wat voor toezicht er is op het internet en een stuk over het ontstaan ervan
De Vey Mestdaghquote:Op vrijdag 14 november 2014 15:27 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Dat ben ik al in het boek tegen gekomen. Mestdagh vertelt exact wat er in het boek staat. Welk boek? Inleiding IT van De Vey Mestdaegh en Paapst met een fancy selfie van een bepaalde makaak
quote:Op vrijdag 14 november 2014 15:28 schreef Accursius het volgende:
[..]
Dit, met zijn aardappel in zijn keel
Dank voor de tip!quote:Op vrijdag 14 november 2014 15:29 schreef Etsu het volgende:
Die werkgroepen voor handelsrecht is wel een hele verademing. Ook tijdens het paffen met Veenstra gesproken, toffe vent![]()
Belangrijk is wel de vragen in het boek, hij zei dat dat paar tentamenvragen daar vandaan komen.
Veenstra is een ontzettende baasquote:Op vrijdag 14 november 2014 15:29 schreef Etsu het volgende:
Die werkgroepen voor handelsrecht is wel een hele verademing. Ook tijdens het paffen met Veenstra gesproken, toffe vent![]()
Belangrijk is wel de vragen in het boek, hij zei dat dat paar tentamenvragen daar vandaan komen.
best jammer, nu hebben wij ook nog handelsB-gedeelte in 1 tentamen dus wordt sowieso pittig om een 8+ te halenquote:Op vrijdag 14 november 2014 15:31 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Veenstra is een ontzettende baas
En dat laatste klopt ook wel, ik kende dat boekie en die vragen ook van kaft tot kaft
Generaal Paxki zal persoonlijk de gele post-it naast je vergeetput plakken.quote:Op vrijdag 14 november 2014 15:03 schreef Tchock het volgende:
[..]
.PDF. Want zekerheid omtrent layout en gebruikte fonts.quote:Op vrijdag 14 november 2014 15:19 schreef Ties02 het volgende:
ICTquote:Op vrijdag 14 november 2014 15:29 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hij kan wel aardig zijn hoor. Paar keer mee gesproken enzo, maar hij kan best heel arrogant/opschepperig doen. Hou ik niet zo van.En dat hele Recht&ICT is gewoon kut.
Oude tentamens oefenen en in je kop stampen.quote:Op vrijdag 14 november 2014 15:46 schreef Accursius het volgende:
Hebben mensen hier tips voor staatsrecht 1? Heb vandaag werkgroepen gehad en vond het allemaal best wel abstract nog.
Excusesquote:
Het tentamen is multiple choice dus oefen met oude tentamens en zorg ervoor dat je die systematiek een beetje kentquote:Op vrijdag 14 november 2014 15:46 schreef Accursius het volgende:
Hebben mensen hier tips voor staatsrecht 1? Heb vandaag werkgroepen gehad en vond het allemaal best wel abstract nog.
Engelsquote:Op vrijdag 14 november 2014 15:49 schreef underground1009 het volgende:
[..]
Het tentamen is multiple choice dus oefen met oude tentamens en zorg ervoor dat je die systematiek een beetje kentIk heb uiteindelijk met goed leren en zonder alle werkgroepen gevolgd te hebben 'm gehaald in een keer met een 7.
Weet niet meer wie m'n werkgroepdocent precies was, alleen nog dat hij eerste-kamerlid is
Kassa draaien bij de AH is niet duidelijk genoeg, ja?quote:Op vrijdag 14 november 2014 15:47 schreef Ties02 het volgende:
In hoeverre lichten jullie bepaalde functies toe in je CV, dus zeg maar als uit de naam van de functie of activiteit niet duidelijk is waar het om gaat
Dan licht ik dat toe. Meestal geef ik per functie een beknopt overzicht van uitgevoerde werkzaamheden en echt grote achievements. Hoe langer geleden, hoe beknopter.quote:Op vrijdag 14 november 2014 15:47 schreef Ties02 het volgende:
In hoeverre lichten jullie bepaalde functies toe in je CV, dus zeg maar als uit de naam van de functie of activiteit niet duidelijk is waar het om gaat
Ja leukquote:Op vrijdag 14 november 2014 15:52 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Kassa draaien bij de AH is niet duidelijk genoeg, ja?
Niet zo zuur. Te weinig slaap gehad?quote:
quote:Op vrijdag 14 november 2014 15:53 schreef Etsu het volgende:
[..]
hij denkt grappig te zijn, maar dat issie niet
vervelend wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |