SPOILER: ActielijstOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
Tof!quote:Op vrijdag 14 november 2014 10:26 schreef Wolve000 het volgende:
Hier willen we stream mee naar toe slepen:
[ afbeelding ]
Hoewel het ook frisser zou kunnen zijn...
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 14 november 2014 10:26 schreef Wolve000 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ziet er allemaal heel vervelend uitquote:Op vrijdag 14 november 2014 10:37 schreef YUR het volgende:
Deze staat nu definitief op mijn to-do lijst. 2015 of 2016.
[ afbeelding ]
En wat gaan jullie daar dan met hem doenquote:
quote:Op vrijdag 14 november 2014 12:56 schreef Mr.B. het volgende:
[..]
[..]
En wat gaan jullie daar dan met hem doen
Welcome to the dark side!quote:Op vrijdag 14 november 2014 13:26 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik heb bedacht dat ik ook een trail wil gaan doen komend jaar. Maar nog geen idee wat voor afstand, overdag of 's avonds, en ik weet ook nog niets van wat de 'instapversies' zijn en of ik het er voor over heb om naar Limburg of Belgie af te reizen of niet. Enfin, rustig orienteren, ik heb geen haast
Ik heb vorig jaar kerst al door de ardennen gecrosst, dus eigenlijk was ik daar alquote:
Als je een marathon kan lopen, kan je ook wel een lange trail lopen.quote:Op vrijdag 14 november 2014 13:26 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik heb bedacht dat ik ook een trail wil gaan doen komend jaar. Maar nog geen idee wat voor afstand, overdag of 's avonds, en ik weet ook nog niets van wat de 'instapversies' zijn en of ik het er voor over heb om naar Limburg of Belgie af te reizen of niet. Enfin, rustig orienteren, ik heb geen haast
Oh ja het kan wel, maar het is meer een kwestie van wat ik wil. Veel korte wedstrijdjes of serieus voorbereiden naar één lange wedstrijd. Ik ben wel altijd iemand die redelijk wat hersteltijd nodig heeft..quote:Op vrijdag 14 november 2014 15:39 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Als je een marathon kan lopen, kan je ook wel een lange trail lopen.
Hoewel wat vaker op ongelijke ondergrond geen kwaad kan, mocht je bang zijn door je enkels te gaan en/of wat zwakke enkels hebt.
Verder stelt het allemaal ook weer niet zoveel voor.
Zeeland in februari, of anders de veluwe?quote:Op vrijdag 14 november 2014 13:26 schreef La_Tramposa het volgende:
Zeeland is wel lastig met OV, en in februari zit ik al redelijk vol met 25 en 30 kmquote:Op vrijdag 14 november 2014 17:04 schreef YUR het volgende:
[..]
Zeeland in februari, of anders de veluwe?
Geen idee, er zijn er vast meerdere...quote:Op vrijdag 14 november 2014 17:22 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Zeeland is wel lastig met OV, en in februari zit ik al redelijk vol met 25 en 30 km
Vallen de midwintermarathon en Groet uit Schoorl ook soort van onder trails?
Welke Veluwetrail is dat? En wanneer?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600
quote:Op zaterdag 15 november 2014 18:14 schreef motorbloempje het volgende:
Useless without pics!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Public Footpaths!
quote:Op maandag 17 november 2014 12:56 schreef YUR het volgende:
Aanstaande zondag mag ik het parcours van de Petzl Night Trail van dichtbij gaan bekijken. Althans, we gaan in dat gebied de laatste clinic doen
Afbeelding doet het niet.quote:Op dinsdag 18 november 2014 10:06 schreef Wolve000 het volgende:
Gisteren ingeschreven voor de Roseberry Topping trail HM.
Deze bult mogen we op:
[ afbeelding ]
Koop dat ding dan!quote:Op dinsdag 18 november 2014 19:01 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Afbeelding doet het niet.
Ik heb vanmorgen weer lekker getraild over de Veluwezoom, eerst 13km samen met een loper die ik op de trails heb ontmoet. Daarna zelf nog even 13km losgelopen, wat leuke heuveltjes gepakt enzo. Voelde wel dat ik zondag de 7heuvels gedaan had, maar het ging nog best redelijk. Het is wel weer wat moeilijker geworden met alle bladeren die overal liggen. Sommige afdalingen gingen iets voorzichtiger dan normaal. Totaal denk ik zo rond de 700/800 hoogtemeters gemaakt in 26km. Ik wil nog steeds een Ambit 2/3
Ik heb nog steeds die stomme staatsloterij niet gewonnen. En moet eerst wat verplichte dingen halen voor de Eigertrail. Jasje, broek en stokken enzoquote:
Die Suunto is ook verplichtquote:Op dinsdag 18 november 2014 19:04 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds die stomme staatsloterij niet gewonnen. En moet eerst wat verplichte dingen halen voor de Eigertrail. Jasje, broek en stokken enzo.
Als je morgen hier een night fell komt doen kun je even met een Suunto ambit rennen?quote:Op dinsdag 18 november 2014 19:04 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds die stomme staatsloterij niet gewonnen. En moet eerst wat verplichte dingen halen voor de Eigertrail. Jasje, broek en stokken enzo.
Goed ideequote:
Morgen werkenquote:Op dinsdag 18 november 2014 19:12 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Als je morgen hier een night fell komt doen kun je even met een Suunto ambit rennen?
Die dingen moet ik ook allemaal nog kopen ja. En ik denk over een andere rugzak, maar ik moet me nog even goed orienterenquote:Op dinsdag 18 november 2014 19:04 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Wow, toffe plaatjesquote:Op dinsdag 18 november 2014 21:37 schreef Wolve000 het volgende:
Foto's van de route die we over 4 weken gaan lopen!
https://www.facebook.com/(...)nk/1021500984543492/![]()
![]()
Ik ben ooit daar geweest, maar toen was ik me er nog niet van bewust dat je ook van het asfalt af kon...quote:Op woensdag 19 november 2014 16:19 schreef winterstorm666 het volgende:
[ afbeelding ]
Duivelsberg in Berg en Dal.
Dat vind hij helemaal niet ergquote:Op vrijdag 14 november 2014 10:26 schreef Wolve000 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vind m vet!quote:Op zaterdag 22 november 2014 14:49 schreef motorbloempje het volgende:
Ik heb weer 'n mooie gevonden dus, voor 2016 wrsch, maar misschien ook wel voor volgend jaar als training naar de Bob Graham Round toe als m'n rug zich gedraagt.
http://www.brutalevents.co.uk/mmm.html
volgens mij nietquote:Op zaterdag 22 november 2014 22:13 schreef Murmeli het volgende:
Nice!
Zijn er ook kortere afstanden? Dan zeg ik: fokmeet
Dan doe ik niet meequote:
Nee, niet mijn world tour...had ik er maar eenquote:Op maandag 24 november 2014 18:08 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Dan doe ik niet mee
YUR: jouw world tour?? Wat ga je lopen op de eiger?
Alleen 101 geloof ikquote:Op dinsdag 25 november 2014 23:29 schreef Jero_nimo het volgende:
Doen alle afstanden mee aan de worldtour? Of in ieder geval de 51 en de 101? Of alleen de 101? Wel gaaf om in dat lijstje te komen staan.
Ik ben donderdag weer begonnen met mijn stepups in ieder geval. Moet het echt weer regelmatig blijven doen, want heb er nog steeds spierpijn van
En dan lees je nu dit:quote:Op zaterdag 29 november 2014 15:42 schreef Jero_nimo het volgende:
Toch moet deze ook hier even. Werd al door RD gepost in het andere topic.
Wat een mooi portret van een prachtige loopster. Zij loopt echt heel mooi, vooral die afdalingen enzo. Als ik afdaal probeer ik daar altijd op te lijken, qua stijl dan, niet qua haar.
quote:VASTUS INTERMEDIUS: A COMPLETE TEAR
Written by Kristian Day on behalf of Ruby Muir.
While racing during the winter of this year, Ruby had a fall which resulted in an injured knee. Over the following kilometres her condition worsened and eventually led the her withdrawing from the race. While disappointed, neither of us figured her injury was overly serious and decided to give her knee 2-3 weeks to recover and the re-assess.
After a month or so of limited activity we consulted a physiotherapist who agreed with our original thoughts that the injury was nothing serious. After another 1-2 months Rubys leg gradually began to heal and she continued to train and run, although in a limited capacity. Eventually after 4 months of limited training, Ruby had a Ultrasound which showed up some major swelling around the knee and some serious damage to her Vastus intermedius muscle. We were then referred to an orthopedic surgeon for a more comprehensive MRI.
The results from the MRI showed a complete tear of the Vastus Intermedius muscle, which has now retracted up her thigh. The injury is inoperable and she now has zero use of this muscle. The muscle will never repair and this will be a “disability” that Ruby will have for the rest of her life. The Vastus Intermedius is one of the four muscle that make up the quadriceps and obviously this may have a severe affect on the capacity Ruby is able to train and race in the future.
During the time since the initial injury, Ruby has managed limited training and still maintained some racing success. Obviously at times there is major discomfort, while at other times her leg seems totally normal. This is a rare case and we have no information on how her problem will progress. There is hope that as time goes on, the other three muscles in her thighs will grow and compensate for the loss of the other. This of course, is not guaranteed and may never happen at all. We have also been informed that it is unlikely her injury will further deteriorate, therefore there is no positive outcome gained from complete cessation of physical activity. However this does not rule out the possibility of developing further issues related to muscle imbalances and reduced range of motion.
While the fact Ruby can still walk, run and lead a comfortable life is a major positive, it is a real possibility that she will never return to the form she has seen in the past 3-4 years. Therefore over the next 6-12 months we will be finding the limitations of her condition and be adjusting training and running accordingly. This will include participating in the upcoming Kepler challenge. In this regard, we have both decided that the best course of action is be completely transparent and release this information to the greater ultra community.
Thank you for your consideration,
Ruby and Kristian.
Bwerghquote:Op dinsdag 2 december 2014 10:34 schreef motorbloempje het volgende:
Ja, die had een nierinfectie opgelopen
Very nicequote:Op dinsdag 2 december 2014 11:35 schreef motorbloempje het volgende:
http://www.digdeepraces.co.uk/PeakDistrict/IntroUltradeze staat dus voor 2015 op de kalender hier
![]()
Nah...veel beter kun je ze bijna niet krijgen iddquote:Op dinsdag 2 december 2014 12:22 schreef motorbloempje het volgende:
Dichtbij huis ook! 15 mijl rijden ofzoda's nog eens een intapultra!
Leek me wel grappig... maar 75! euro voor een clinicquote:Op dinsdag 2 december 2014 13:28 schreef motorbloempje het volgende:
http://www.trailrunning-e(...)Experience/Home.html
Na 14 december EUR 90... Snel beslissen dus!quote:Op dinsdag 2 december 2014 15:26 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Leek me wel grappig... maar 75! euro voor een clinic
Krijg je er een paar schoenen bij ofzo?
Snelle beslissing genomen!quote:Op dinsdag 2 december 2014 16:00 schreef Tarahumara het volgende:
[..]
Na 14 december EUR 90... Snel beslissen dus!
Ene voet voor de andere voet zetten.quote:Op dinsdag 2 december 2014 16:31 schreef Murmeli het volgende:
Beetje duur ja. Jammer want ik wil nog wel wat trailtips/les/aanwijzingen
Oh, moet het zo?quote:Op dinsdag 2 december 2014 16:31 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ene voet voor de andere voet zetten.
Niet vallen.
Ik zag vandaag alweer foto's voorbij komen dat ze aan het lopen was. Ik hoop toch dat die uit de archieven komen...quote:Op dinsdag 2 december 2014 10:34 schreef motorbloempje het volgende:
Ja, die had een nierinfectie opgelopen
Och, het is nou ook weer geen reden om niet gewoon de Kepler te winnen. Dus misschien valt het iets mee.quote:
Dit keer een beetje over proberen te houden zodat ik links op het trappenpad iedereen kan passerenquote:
Hoera! Modder!quote:Op donderdag 11 december 2014 18:22 schreef Guard het volgende:
[..]
Dit keer een beetje over proberen te houden zodat ik links op het trappenpad iedereen kan passeren![]()
Gaat morgen iig wel regenen, dus dat laatste stuk voor dat je weer op het asfalt komt zal wel weer een waar modderparadijs zijn
Mooie foto! Je ziet er afgetraind uit!quote:Op zondag 14 december 2014 19:22 schreef motorbloempje het volgende:
[ afbeelding ]
Zegt het wel allemaal! Veel lol gehad, het was mega zwaar, mijn rug is naar de klote, maar het was het waard! Nu minimaal een week rusten.
Dat lijkt maar zo hoor!quote:Op zondag 14 december 2014 20:37 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Mooie foto! Je ziet er afgetraind uit!
quote:Op dinsdag 16 december 2014 17:51 schreef motorbloempje het volgende:
De motivationals waren deze race ook geweldig, overigens:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De UHT wordt toch ook gewoon een relaxed toertochtje?quote:Op zondag 21 december 2014 17:44 schreef Guard het volgende:
Zo het zijn er pak em beet 27 a 28 km's geworden.
Mooi rondje gedaan, met 7 man vertrokken, streamnl heeft een shortcut genomen na 15 km (jammer maar wel wijs).
Veel modder weer, en zelfs een beetje obstacle run op het eind, over/onder prikkeldraad en over hekken klimmen.
Weihenstephaner (alc vrij) smaakte goed achteraf![]()
Ik ben wel klaar voor de UHT
Dat ligt eraan hoeveel detours je wil nemenquote:Op zondag 21 december 2014 17:50 schreef YUR het volgende:
[..]
De UHT wordt toch ook gewoon een relaxed toertochtje?
Dit was ook een redelijk relaxt toertochtje hoor, als moesten we soms wel even de voorsten wat tot rust manen, maar het was alweer sinds Berlijn dat ik nog eens zo'n afstand gelopen hebquote:Op zondag 21 december 2014 17:50 schreef YUR het volgende:
[..]
De UHT wordt toch ook gewoon een relaxed toertochtje?
Over detours gesproken, ik denk dat het handig is dat de mensen die een navi functie op hun horloge hebben ook de gpx van de UHT erin zetten, we hadden vandaag twee navigators en dan ging het nog wel eens misquote:Op zondag 21 december 2014 18:02 schreef Frsh het volgende:
[..]
Dat ligt eraan hoeveel detours je wil nemen. Maar ik stel voor om er een relaxed toertochtje van te maken ja.
Vandaag weer 25km over wisselend terrein, in 2,5 uur.
ik zat eerst te denken aan stroopwafelkruimels.quote:Op zondag 21 december 2014 19:39 schreef Guard het volgende:
Lekker, maar van mij mogen het ook gewoon hele boterhammen zijn hoor.
quote:Op zondag 21 december 2014 20:33 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
ik zat eerst te denken aan stroopwafelkruimels.
Neem een rijsttafel mee!quote:Op zondag 21 december 2014 20:33 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
ik zat eerst te denken aan stroopwafelkruimels.
Da's makkelijk praten als je iedere dag in een omgeving kunt zijn waar dat ook echt mogelijk isquote:
Wij "klootjesvolk"moeten iets kleinere adventures pakken, een rondje in het bos of zoquote:Op dinsdag 23 december 2014 05:17 schreef YUR het volgende:
[..]
Da's makkelijk praten als je iedere dag in een omgeving kunt zijn waar dat ook echt mogelijk is
Straks maar eens op adventure naar werkquote:Op dinsdag 23 december 2014 05:19 schreef Guard het volgende:
[..]
Wij "klootjesvolk"moeten iets kleinere adventures pakken, een rondje in het bos of zo
Klei blijft ook zo 'lekker' tussen de groeven van je schoenen zitten...quote:
quote:
Het is nog pijnlijk herkenbaar ookquote:Op woensdag 7 januari 2015 10:02 schreef Wolve000 het volgende:
Maar ook alle ingredienten voor een leuk loopje, lekker rustig!
[..]
Ehh...wat? Gaan er meer groepen?quote:Op donderdag 8 januari 2015 14:18 schreef Guard het volgende:
als ik zo de posts in Traillopers/loopsters lees zijn we volgende week de niet-genietende snelle groep op de UHT, terwijl ik zo'n vermoeden heb dat we echt langzamer gaan dan de voorgenomen 5.30m/km van de "genietende" groep....
Van hier?quote:Op donderdag 8 januari 2015 14:21 schreef Guard het volgende:
[..]
Ja om 10.30 vertrekt er ook een groep
Nee niet van hier, wij gaan om 11.00, en we gaan gewoon op tempo "samen uit samen thuis", whatever pace that may turn out to be.quote:Op donderdag 8 januari 2015 14:22 schreef YUR het volgende:
[..]
Van hier?
Hoe laat vertrekken wij dan en hoe hard zijn wij dan wel niet van plan om te gaan?
* YUR confused
Samen uit samen thuis, dat klinkt als relaxed rustig aan. Me like!quote:Op donderdag 8 januari 2015 14:26 schreef Guard het volgende:
[..]
Nee niet van hier, wij gaan om 11.00, en we gaan gewoon op tempo "samen uit samen thuis", whatever pace that may turn out to be.
Gaat die collega van je trouwens mee?
SPOILER: VerslagjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
quote:Op zondag 11 januari 2015 17:59 schreef Guard het volgende:
Nais!SPOILER: VerslagjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.F means you're fucked
Dat heb ik met Schoorl, wil daar best eens gaan lopen, maar zo'n takke eind wegquote:
Ik heb dat met alle mooie omgevingenquote:Op zondag 11 januari 2015 18:59 schreef Guard het volgende:
[..]
Dat heb ik met Schoorl, wil daar best eens gaan lopen, maar zo'n takke eind weg
Dat moet je niet zeggen! Ik wil daar ook nog eens lopen!quote:Op zondag 11 januari 2015 19:00 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik heb dat met alle mooie omgevingenMeijendel is ook weer niet zó bijzonder
Zie de post die ik tegelijk met jou plaatstequote:Op zondag 11 januari 2015 19:20 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Dat moet je niet zeggen! Ik wil daar ook nog eens lopen!
Ah dat klinkt al beter!quote:Op zondag 11 januari 2015 19:20 schreef YUR het volgende:
Hoewel ik me net bedenk dat ik daar waarschijnlijk de mooie stukken nog niet ken. Maar eens een rondleiding regelen, een hardloopkennis kent de omgeving op haar duimpje. En die moet toch ook trainen voor de Zugspitz en Eiger
Ik zag hem alquote:Op zondag 11 januari 2015 19:21 schreef YUR het volgende:
[..]
Zie de post die ik tegelijk met jou plaatste
SPOILER: VerslagjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
home is where doghair sticks to anything but the dog!
Ik vermoed dat het voornamelijk bospad is, dan zal speedcross niet noodzakelijk zijn, maar met speedcross zal je ook niet overdressed zijn.quote:Op maandag 12 januari 2015 08:22 schreef YUR het volgende:
Vraagje: Hoe is het parcours van de UHT qua ondergrond? Speedcross of minder profiel?
SPOILER: VerslagjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
SPOILER: verslagje Saucony Heuvelland Trail 30kmOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Korte versie: Modder, nog meer modder, en ja nog meer modder!!
Van alles eigenlijk. Redelijk harde bospaadjes, velden, gras/modder. Dat was vorig jaar mei het geval. Gezien de vele regen die verwacht wordt de komende week, verwacht is veel modder!quote:Op maandag 12 januari 2015 08:52 schreef Guard het volgende:
[..]
Ik vermoed dat het voornamelijk bospad is, dan zal speedcross niet noodzakelijk zijn, maar met speedcross zal je ook niet overdressed zijn.
Maar eigenlijk weet ik er niets van.
/nutteloze post
Misschien dat Frsh er iets over kan roepen, die heeft hem pas nog gelopen
Ik poets de speedcross alvastquote:Op maandag 12 januari 2015 10:59 schreef Tarahumara het volgende:
[..]
Van alles eigenlijk. Redelijk harde bospaadjes, velden, gras/modder. Dat was vorig jaar mei het geval. Gezien de vele regen die verwacht wordt de komende week, verwacht is veel modder!
Heb er zin in
quote:Op maandag 12 januari 2015 10:42 schreef runninglinda het volgende:
Er is helemaal nix mis met wandelen tijden eens trail volgens mij...SPOILER: verslagje Saucony Heuvelland Trail 30kmOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Korte versie: Modder, nog meer modder, en ja nog meer modder!!
Of ben ik de enige die het echt totaal niet boeit hoe lang ie onderweg is bij zoiets?F means you're fucked
nee hoor, ik heb gisteren ook stukken gewandeld, zeker bergop.quote:Op maandag 12 januari 2015 11:39 schreef YUR het volgende:
[..]
Er is helemaal nix mis met wandelen tijden eens trail volgens mij...
Of ben ik de enige die het echt totaal niet boeit hoe lang ie onderweg is bij zoiets?
Tijd boeit mij ook niet zo. Maar moeten lopen in plaats van rennen omdat t niet vol te houden is voelt toch een beetje als falen.quote:Op maandag 12 januari 2015 11:39 schreef YUR het volgende:
[..]
Er is helemaal nix mis met wandelen tijden eens trail volgens mij...
Of ben ik de enige die het echt totaal niet boeit hoe lang ie onderweg is bij zoiets?
Soms is lopen tijdens een trail juist verstandig je krachten sparenquote:Op maandag 12 januari 2015 13:11 schreef runninglinda het volgende:
[..]
Tijd boeit mij ook niet zo. Maar moeten lopen in plaats van rennen omdat t niet vol te houden is voelt toch een beetje als falen.
Maar t was mijn eerste echte trail. Ben nu een ervaring rijker. En weet nu beter wat ik n volgende keer kan verwachtten al zijn de verschillen tussen trails groot ook ivm verschillen in parkoers en wisselende weersinvloeden.
Weinig zinvol iddquote:Op maandag 12 januari 2015 14:24 schreef Guard het volgende:
Ik kwam er gisteren trouwens een voorbij, die had zijn metronoom piepjes op zijn horloge (of foon) aanstaan....
Ik vermoed dat het zijn eerste trail was
en een zooitje waarschijnlijk, die andere groep weet nu niet meer hoe laat ze startenquote:
Dat worden panoramafoto'squote:Op dinsdag 13 januari 2015 08:05 schreef Guard het volgende:
[..]
en een zooitje waarschijnlijk, die andere groep weet nu niet meer hoe laat ze starten
En er kan wel een beroepsfotograaf mee voor de start en aankomstfoto, als iedereen daar tegelijkertijd is
Is in onze vakantiequote:Op dinsdag 13 januari 2015 17:47 schreef Guard het volgende:
Morgen start de inschrijving voor de VeluweZoom trail, ook een mooie
Klinkt wel OK! Maar denk dat er dit jaar geen NL-races in zitten als ik zo naar onze vakantiedagenindeling kijk...quote:
Wat rot!quote:Op dinsdag 13 januari 2015 18:02 schreef Guard het volgende:
Ik heb nog ruim 9 weken op te maken in 2015, en dat is na aftrek van de collectieve sluitingsdagen
quote:Beste Trailer,
Afgelopen jaar was je één van de deelnemers aan de BUFF® Veluwezoomtrail. Wij willen je op deze
manier informeren dat de inschrijving van de 6
de editie van de BUFF® Veluwezoomtrail op woensdag
14 januari om 08:00 uur open gaat.
De Veluwezoomtrail zal dit jaar gehouden worden in het weekend van 27 en 28 juni.
Wat is nieuw dit jaar?
De uitbreiding naar een tweedaags trail evenement voor het hele gezin. Op zaterdagochtend
beginnen de tweedaagse lopers met 10 km. Vervolgens is de jeugd aan de beurt met een Kidstrail.
Voor de allerjongsten van 6 tot 12 jaar is er een parcours van 1.5 km uitgezet en voor de jeugd van 12 t/m 18 is er een trail van 3 km uitgezet.
Op zaterdagmiddag zijn er twee afstanden open voor inschrijving: 18km en 25 km.
De zondag is nagenoeg onveranderd gebleven, alleen de twee langste afstanden zijn iets langer
geworden. De zondag bestaat nu uit een 14km, 30km en 55km Trail.
Voor dames organiseren wij dit jaar de volgende tweedaagse:
De damestrail bestaat uit twee dagen waarin 3 afstanden gelopen worden; 10, 18 en 30 km.
De zaterdagmorgen wordt er gestart met de 10km, ’s middags 18 km om zondags te eindigen met de
30 km. Als herinnering is er een Veluwezoomtrail BUFF® en een technisch finishersshirt. Voor de 2
daagse lopers is de Pasta Party op zaterdag.
Voor heren organiseren wij dit jaar de volgende tweedaagse:
De herentrail bestaat uit twee dagen waarin 3 afstanden gelopen worden; 10, 25 en 55 km.
De zaterdagmorgen wordt er gestart met de 10km, ’s middags 25 km om zondags te eindigen met de 55 km. Als herinnering is er een Veluwezoomtrail BUFF® en een technisch finishersshirt. Voor de 2 daagse lopers is de Pasta Party op zaterdag.
Het volledige programma ziet er als volgt uit.
Zaterdagochtend 10km (alléén voor de tweedaagse lopers)
Zaterdagochtend kidstrail 1.5km of 3km
Zaterdagmiddag 18km of 25km
Zaterdag avond Pasta Party in Hotel de Roskam
Zondagochtend 14km, 30km of 55km
Alle afstanden kennen een uniek parcours.
Voor alle deelnemers is er een BUFF® als herinnering. Voor de Kidstrail is er een andere herinnering.
Voor meer informatie verwijzen wij je door naar onze website www.veluwezoomtrail.nl en volg ook
onze Facebookpagina.
Ja, die zag ik ook! Hopelijk doen ze die in 2016 weer! Lijkt me tof!quote:Op dinsdag 13 januari 2015 18:40 schreef Guard het volgende:
Wel een gaaf 2-daags programma overigens op de VZT:
[..]
Ja, precies, ook voor heren kan dat op gegeven moment nog gewoon te ver zijn, terwijl ze de damesafstand wel aan zouden kunnen. Zelfde geldt de andere kant op, dames die zoveel km's 'rustig' maken worden daar nu van uitgeslotenquote:Op dinsdag 13 januari 2015 18:53 schreef Guard het volgende:
Beetje sexistisch is het wel ja.
Die herenoptie is best wel fors, 90 km in een weekend
Nou ja misschien dat ze volgend jaar dan de twee opties open stellen voor iedereen, dan wil ik best de korte (quote:Op dinsdag 13 januari 2015 18:55 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ja, precies, ook voor heren kan dat op gegeven moment nog gewoon te ver zijn, terwijl ze de damesafstand wel aan zouden kunnen. Zelfde geldt de andere kant op, dames die zoveel km's 'rustig' maken worden daar nu van uitgesloten
nou ja nieuwe mensen leren kennen is ook nooit misquote:Op dinsdag 13 januari 2015 23:41 schreef Jero_nimo het volgende:
Gaat nergens over dat dat de dames-optie is inderdaad. Je hebt toch sowieso een heren- en damesklassement. Waarom kan je niet kiezen welke je zelf wilt. Nou ja, denk dat dat nog wel aangepast wordt eigenlijk.
Ik heb ook zin in zondag! Zal wel een beste groep worden ja, ach ja, gezellig! Al blijf ik wel een beetje bij jullie in de buurt, al die enge vreemdelingenZaterdag eerst nog 20km, dan zondag lekker uitlopen.
Dat klinkt goedquote:Op donderdag 15 januari 2015 10:48 schreef motorbloempje het volgende:
Begin mei een weekend of trail running in Wales. Keuze tussen 2x10 of 2xHM.
Gezien de blessure wrsch 2x10, denk dat de rest ook die afstand zal doen, course is uitdagend genoeg.
Gelukkig gisteren de eerste compleet pijnvrije dag sinds mei gehad. Zo fijn
quote:Op donderdag 15 januari 2015 10:48 schreef motorbloempje het volgende:
Begin mei een weekend of trail running in Wales. Keuze tussen 2x10 of 2xHM.
Gezien de blessure wrsch 2x10, denk dat de rest ook die afstand zal doen, course is uitdagend genoeg.
Gelukkig gisteren de eerste compleet pijnvrije dag sinds mei gehad. Zo fijn
Je hele zak vol kokoswater?quote:Op donderdag 15 januari 2015 10:37 schreef YUR het volgende:
Komende zondag wordt testdag. Beef Jerky en Kokoswater
Ben blij dat startbewijs en verblijf al zijn betaaldquote:Op vrijdag 16 januari 2015 10:31 schreef Guard het volgende:
Eiger tripje is zojuist een stuk duurder geworden...
http://nos.nl/artikel/201(...)stukken-duurder.html
zal wel een prijzig tripje zijn....quote:TRAIL RUN EXPEDITION TOUR to BHUTAN: interested?
Who wants to come on a trail running expedition of a lifetime?
We're talking a first-ever expedition adventure run that will take in the best of the exotic Himalayan Shangri La: Bhutan, with your host being none other than one of the world's top trail queens, @Anna Frost.
We're taking expressions of interest in joining us as one of a very limited number on this inaugural trip. We’ll be running more than 200km over 8 days through the remote Himalayan range, over passes that approach 5000m. The running will be challenging but achievable at between 20-30km/day.
But here’s the reward (apart from a truly memorable experience): at the start and the finish, we’ll be enjoying the luxury delights of Uma Paro and Uma Punakha - six star adventure lodges which offer hot stone baths, massage, exquisite food, and an unmatched level of luxury set in true Bhutanese traditional style you won’t believe.
Check them out:
http://www.comohotels.com/umaparo
http://www.comohotels.com/umapunakha
This is once in a lifetime stuff. This is all inclusive luxe and eeverything will be arranged for you. Turn up, take part in the expedition, and enjoy the Bhutanese experience while being part of a first: to run the Jomolhari / Laya Gasa trail, which joins the two lodges via the northern Himalayan reaches of this magic country.
As an expedition trip, we’ll be keeping the numbers low: 4-6 co-runners along with our team. So very limited slots. Running late October/early November 2015. More details TBC. If you are interested at all register your interest now by emailing chris@tourdetrails.com
Weet je zeker dat dat je motivatie is?quote:Op maandag 19 januari 2015 15:49 schreef Guard het volgende:
with your host being none other than one of the world's top trail queens, @Anna Frost.
quote:with your host being none other than one of the world's top trail queens, @Anna Frost.
dat zijn perks...quote:Op maandag 19 januari 2015 16:21 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Weet je zeker dat dat je motivatie is?
[..]
Lijkt me helemaal niets aanquote:Op maandag 19 januari 2015 16:47 schreef Wolve000 het volgende:
Nepal is ook mooi trouwens.
De Mustang Trail: http://mustangtrailrace.com/
En de Manaslu Trail: http://manaslutrailrace.org/
quote:Op woensdag 21 januari 2015 11:15 schreef motorbloempje het volgende:
Kijk dan hoe het er hier nu bijligt
[ afbeelding ]
Ook leuk!quote:Op vrijdag 30 januari 2015 08:59 schreef Guard het volgende:
Nice.
Dat weekend mag ik heel Zuid-Limburg van oost naar west oversteken maar wel verhard
Dat komt goed uit voor zaterdag!quote:Op vrijdag 30 januari 2015 19:42 schreef YUR het volgende:
Onwijs leuke middag gehad bij die gast van die shop. Raidlight en Fusion heeft echt mooie spullen, dus ik ga een mooie bestelling plaatsen bij hem.
Als mazzeltje ook nog een ongebruikte superturboturbohoofdlamp voor weinig weten te strikken
Petzl Nao, die van de Bever aanbieding. Maar dan voor nog een stuk minderquote:Op maandag 2 februari 2015 15:49 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Dat komt goed uit voor zaterdag!
Welk model is het?
Oei, dat is wel een erg mooi apparaat!!!quote:Op maandag 2 februari 2015 19:24 schreef YUR het volgende:
[..]
Petzl Nao, die van de Bever aanbieding. Maar dan voor nog een stuk minder
Helaas, hij heeft er maar 1. Is ook geen zakelijke deal, maar een particulierequote:Op maandag 2 februari 2015 19:51 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Oei, dat is wel een erg mooi apparaat!!!Ben benieuwd hoe die je bevalt. Kan je er meer van bestellen?
Haha, dacht ik al wel, maar proberen kan altijdquote:Op maandag 2 februari 2015 19:52 schreef YUR het volgende:
[..]
Helaas, hij heeft er maar 1. Is ook geen zakelijke deal, maar een particuliere
Lolquote:Op maandag 2 februari 2015 19:53 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Haha, dacht ik al wel, maar proberen kan altijd. Dus jij kan zaterdag gewoon voluit knallen in daglicht.
Leuk, maar past niet in mijn planning...quote:Op dinsdag 3 februari 2015 22:07 schreef Guard het volgende:
https://www.facebook.com/events/772248336191291/
Wel leuk lijkt me, mooi gebied iig.
Wel een "rust week" in mijn schema, dus wellicht niet heel verstandig
Dat kun je wel zeggen. Instellingen doen vanaf de computer enzo...beetje overdrevenquote:
Ga je vaker dan?quote:Op zondag 8 februari 2015 08:31 schreef wyccie het volgende:
De volgende keer dat ik naar HK ga neem ik mijn gear mee.
En eerst nog wat meer aan mijn enkelstabiliteit werken.
De Rinjani op Lombok, super gave trektocht op een vulkaan. 3 dagen met gids, 5 dagen spierpijn gehad, toen was ik nog niet zo'n hardlopert.quote:Op maandag 9 februari 2015 08:31 schreef motorbloempje het volgende:
Wij zitten met het idee te spelen om in oktober naar Indonesië (Java) te gaan voor 3 weken. Rondreizen, trailen,etc.
Boulderquote:Op maandag 9 februari 2015 08:43 schreef Guard het volgende:
Ik wil ooit een keer naar Colorado in de zomer om te gaan trailen![]()
en ooit een keer is dan eigenlijk de bedoeling vrij rap, 2017 of zo...
Ik ken iemand die de Rinjani trail heeft gedaan. HM in 6 uur.quote:Op zondag 1 maart 2015 09:50 schreef Tarahumara het volgende:
[..]
De Rinjani op Lombok, super gave trektocht op een vulkaan. 3 dagen met gids, 5 dagen spierpijn gehad, toen was ik nog niet zo'n hardlopert.
Yeah! En een beetje bang voorquote:Op dinsdag 3 maart 2015 08:34 schreef Guard het volgende:
nog anderhalve week... *poing poing*
Zin in Salland
[ afbeelding ]
ach wat, maar een paar km (nou ja paar, 8) verder dan TbtS en een hoop minder los zand (hopelijk).quote:
Ik weet in ieder geval dat ik lekker rustig aan ga doenquote:Op dinsdag 3 maart 2015 09:09 schreef Guard het volgende:
[..]
ach wat, maar een paar km (nou ja paar, 8) verder dan TbtS en een hoop minder los zand (hopelijk).
You got this!
Oh, da's maar 2 uur langer dan mijn laatstse HMquote:Op zondag 1 maart 2015 14:14 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik ken iemand die de Rinjani trail heeft gedaan. HM in 6 uur.
Beetje extra lang genieten, goed plan!quote:Op dinsdag 3 maart 2015 09:38 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik weet in ieder geval dat ik lekker rustig aan ga doen
Oh, qua tijd heb jij er al een hele marathon op zitten.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 10:14 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Oh, da's maar 2 uur langer dan mijn laatstse HM
Schierquote:Op woensdag 4 maart 2015 20:38 schreef Guard het volgende:
http://www.mudsweattrails.nl/rondjeschier
Keertje lopen?
Ik kwam dit tegen, wie weet leuk voor mensen hier.quote:De Dordtse Biesboschtrail
De Dordtse Biesboschtrail: GRATIS Trailrun op één van de mooiste plekjes in Nederland: de Dordtse Biesbosch. De ervaren trailrunners en buitensporters Jurgen Holling (Runnersworld) en Teun van der Klis (NatuurlijkSportief) willen je graag laten zien dat je in de Dordtse Biesbosch schitterend onverhard kunt lopen.
Een unieke ervaring in een prachtig gebied. Tijdens de run kunnen zij je tips en aanwijzingen geven voor de diverse aspecten van trailrunning.
5 april a.s. De Dordtse Biesboschtrail, de 8km edition
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
Die ziet er ook erg fijn uitquote:Op woensdag 18 maart 2015 15:47 schreef Guard het volgende:
Ik ben nu toch wel heel erg hier naar ana het kijken voor juli:
[ afbeelding ]
holy mother... 4500 - 5000 D+quote:Op donderdag 19 maart 2015 09:56 schreef YUR het volgende:
http://skyrunninguk.com/2(...)015-glencoe-skyline/
Neigt misschien is teveel naar alpinisme naar mijn smaak, maar die omgeving is
Misschien toch eerst maar de Glencoe marathon doen
Duinstrandloop?quote:Op woensdag 25 maart 2015 11:12 schreef GotC het volgende:
Ik ben op zoek naar een soort..beginner trail voor over een paar maanden als ik wat meer afstand in de benen heb. Hoe/wat/waar/waarom zouden jullie me aanraden?
Oke, bij voorkeur zonder strandquote:Op woensdag 25 maart 2015 11:24 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Duinstrandloop?Of telt die niet als trail?
tot zover mijn trail kennisquote:
10 km hier is niet al te moeilijk (maar niet echt naast de deur voor je natuurlijk):quote:Op woensdag 25 maart 2015 11:12 schreef GotC het volgende:
Ik ben op zoek naar een soort..beginner trail voor over een paar maanden als ik wat meer afstand in de benen heb. Hoe/wat/waar/waarom zouden jullie me aanraden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |